Mitä mieltä olette, onko se pettämistä, jos kuitenkin ajattelee omaa vakituista sen aikana?
Onko pettämistä?
6
916
Vastaukset
- Yxs
..ainakaan mun mielestäni. Sä rakastat sitä sun vakitusta ja se varmaan sua.... Ja muutenhan runkaaminenkin olisi pettämistä, joten ei tuo nyt pettämiseltä vaikuta. Toki tilanne muuttuu toiseksi, jos sä vaiks katselet "kohteen" paikkoja silleen himoiten ko. toimituksen aikana, mutta jos taas pidät katseen vaikka jossain huoneen tms. yksityskohdassa ja mietit kultaasi niin silloin kaikki on hyvin.
-Yxs-- MeeriMaria
huh.....sanon vain.
Anna kaverille riittävästi, niin kaikki on ok. :))
Siis, ettet tyydyty aivan täysillä itekseis. ;=) - Yxs
MeeriMaria kirjoitti:
huh.....sanon vain.
Anna kaverille riittävästi, niin kaikki on ok. :))
Siis, ettet tyydyty aivan täysillä itekseis. ;=)...täh? Ookko saannu liikaa aurinkoa? - tai sitte mulla on sateiden aiheuttama pimennys...
-Yxs- - MeeriMaria
Yxs kirjoitti:
...täh? Ookko saannu liikaa aurinkoa? - tai sitte mulla on sateiden aiheuttama pimennys...
-Yxs-Juu....luin vähän väärin.
Jos toisen kanssa on sängyssä sillee, niin se on pettämistä. Mitä, jos sun muija tekis noin katsellen kattoa, mielessä vain sinä....ai ku ihanaa. Sitten voi sanoa, ei se merkannut mitään, seksiä vain. Ja hö.
- Hetkinen
miks mennä sitte panemaan jonku toisen kanssa? Meni pikkasen ohi.. Ehkä oon pikkasen suppeekatseinen mut kyl toi on musta pettämistä vaik ajattelis mitä sen aikana jos se ei oo se oma kumppani. Ja runkkaaminen on kyl aivan eri asia ku toisen muijan paneminen omaansa ajatellen.
- ella
Musta aika outo kysymys..Totta hemmetissä ainakin omasta mielestäni on! Ei tulis kyllä mieleenkään antaa pettämistä anteeksi perusteella "mutta ajattelin kyllä siinä jyystäessä sua koko ajan"..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1572542- 1592336
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551983Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181937Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."01640"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591374Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1921252Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää761036Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa204986Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.330947