Hei.. minua kiinnostaa kovasti kysymys, Missä ovat Suomen Aslan Ry,n eheytymisprosessin läpikäyneen homomiehet ja naiset ja kuinka paljon mm. aslanin kautta apua hakeneet ovat parantuneet kokonaan taipumusestaan.
Olen kaivannut, että he tulisit nyt lopultakin esille ja julistaisivat niin mediassa kuin seurakunnissakin siitä, että ovat eheytyneet.
Itsekin haluaisin eheytyä, se vuoksi olisi tärkeää saada vahvistusta niiltä jotka ovat sellaisen hyvän kokeneet.
Tulkaa esiin ja julistakaa, nyt on sen aika. On varmasti paljon etsiviä nuoria, epätoivoisia vanhempia miehiä ja naisia, jotka kokevat olevansa homoja ja lesboja, mutta kuitenkin ovat epätietoisia ja kärsivät suunnattomasti huomatessaan heissä piilevät taipumukset. Tarvitaan hyviä ja luotettavia esimerkkejä siitä, että asiat voivat muuttua ja Aslanin yhteisö on varmasti yksi parhaita kertomaan miten se tapahtuu ja on auttanut.
Aslan Ry. kautta eheytyneet Homoseksuaalit?
2
260
Vastaukset
- Pahoittelut
Pyydän Anteeksi kirjoitustani, en minä voi vaatia ketään Aslanin kautta avun saanutta julkisesti kertomaan yhtään mitään. Olen hölmö kun sellaista edes pyydän. Olen pahoillani
- HeteroAteisti
Homoseksuaalisuus on ihmisessä oleva synnynnäinen ominaisuus.
Hyvin ikävää, että uskonto on niin syrjivää, ettei voi sitä hyväksyä.
Homoseksuaalisuutta on ollut aina ja tulee aina olemaan, halusi ihmiset sitä tai ei.
Homoja on kidutettu, tapettu maailmassa aivan tarpeeksi.
Tämä nauretta "eheytys" on törkeää poppamies touhua.
Ihmistä ei voi omasta seksuaalisuudesta "eheyttää" mitenkään. Jos ihminen kieltää KOKO seksuaalisuutensa, hän on alistunut valehtelija, ei mitenkään "parantunut"!!
Sekauaalisuus ei ole mikään sairaus, vaan täysin inhimillinen, tärkeä osa ihmisyyttä.
Sinä päivänä kun nämä HUIJARIEHEYTTÄJÄT saavat todistetusti normaalin heteroseksuaalin eheytettyä homoseksuaaliksi, voidaan asiaan tutustua paremmin.
Lupaan tulla avoimesti koehenkilöksi. Olen täysin heteroseksuaali ja jos joku hihhuli minusta saa lesbon tehtyä, on se enemmän kun ihme...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847