Xenical laihdutus lääke

nxfnfx

Onkos muilla kokemuksia kyseisestö lääkkeestä kyseessä sama lääke kuin alli mutta tuplasti vahvempi.
Itselle Alli sopi hyvin mutta vahvempi lääke tuo aivan hirveät ilmavaivat harmittaa kun kalliit lääkkeet menee hukkaan lääke maksoi 93,60 ja nyt harmittaa:(

8

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -34 kg

No joskos ne ilmavaivat tulivat siitä että se lääkeannos on tupla verrattuna Alliin? Miksi muuten siirryit Allista Xenicaliin? Kun ei siitä saa KELA-korvaustakaan...

Jälkiviisaus tietty on jälkiviisautta, mutta olisi kannattanut kokeilla ottaa kaksi Allia ja katsoa miten se sopii, siis ennen X:n siirtymistä.

Kokeilin Xenicalia joskus, ilmavaivojahan siitä tuli, mutta sehän kerrotaan jo pakkauksen ohjeessakin eli ei yhtään yllättänyt. Tosiaan kokeilin vain koska minulle parempi ratkaisu oli sitten vallan toisen tyyppinen lääkitys.

• dbdfbbd

No tosissaan helppo olla jälkiviisas :D ei muuta kuin pillerit myyntiin..
      Itselle kyseiset lääkkeet toimi paremmin kuin alli ja paino tippui todella hyvin.

• far.33

Apteekkiinhan ne on palautettava hävitettäviksi jos ei niitä käytä, reseptilääkkeiden myynti ja/tai toiselle luovuttaminen on Suomessa rikos, lääkeainerikos.

Ja se Xenical on kyllä yhtä kuin ALLIx2, se toimivuusero johtuu sitten annoksesta, ei muusta. Sama vaikuttava lääkeaine niissä on.....

• kaisa31671

• jebbiss

Itse käytin xenicalia ja tiputin 44kg eli voin aidosti suositella vahvuuden takia huomattavasti parempi kuin alli.

• dfdvd

juu hyvä tuote ja taitaa olla ainoa lääke mitä tällä hetkellä on laihdutukseen.

• dvdvvv

Juu voin kanssa suositella:) kannattaa lääkäriltä pyytää resepti.

• Rasvapierru

Jos ei pysty rasvaa välttelemään, niin silloin xenicalit ja allit varmasti toimii jos kestää sen sotkun. Itse xenicalia kokeilleena en suosittele sitä kenellekkään, on meinaan sellaista sotkemista housuihin valuvan rasvapaskan kanssa että huhhuh. Auton penkki pesuun, sohva pesuun jne. Täytyi olla side persereijän kohdalla housuissa kunnes vaikutus lakkasi ja yöllä pyyhe. Rasvaa vain valui ilman pieremistäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      249
      45389
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      32
      11264
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      211
      10892
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9721
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8538
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      230
      6539
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3220
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2259
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      39
      1707
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1530
    Aihe