Xenical laihdutus lääke

nxfnfx

Onkos muilla kokemuksia kyseisestö lääkkeestä kyseessä sama lääke kuin alli mutta tuplasti vahvempi.
Itselle Alli sopi hyvin mutta vahvempi lääke tuo aivan hirveät ilmavaivat harmittaa kun kalliit lääkkeet menee hukkaan lääke maksoi 93,60 ja nyt harmittaa:(

8

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -34 kg

No joskos ne ilmavaivat tulivat siitä että se lääkeannos on tupla verrattuna Alliin? Miksi muuten siirryit Allista Xenicaliin? Kun ei siitä saa KELA-korvaustakaan...

Jälkiviisaus tietty on jälkiviisautta, mutta olisi kannattanut kokeilla ottaa kaksi Allia ja katsoa miten se sopii, siis ennen X:n siirtymistä.

Kokeilin Xenicalia joskus, ilmavaivojahan siitä tuli, mutta sehän kerrotaan jo pakkauksen ohjeessakin eli ei yhtään yllättänyt. Tosiaan kokeilin vain koska minulle parempi ratkaisu oli sitten vallan toisen tyyppinen lääkitys.

• dbdfbbd

No tosissaan helppo olla jälkiviisas :D ei muuta kuin pillerit myyntiin..
      Itselle kyseiset lääkkeet toimi paremmin kuin alli ja paino tippui todella hyvin.

• far.33

Apteekkiinhan ne on palautettava hävitettäviksi jos ei niitä käytä, reseptilääkkeiden myynti ja/tai toiselle luovuttaminen on Suomessa rikos, lääkeainerikos.

Ja se Xenical on kyllä yhtä kuin ALLIx2, se toimivuusero johtuu sitten annoksesta, ei muusta. Sama vaikuttava lääkeaine niissä on.....

• kaisa31671

• jebbiss

Itse käytin xenicalia ja tiputin 44kg eli voin aidosti suositella vahvuuden takia huomattavasti parempi kuin alli.

• dfdvd

juu hyvä tuote ja taitaa olla ainoa lääke mitä tällä hetkellä on laihdutukseen.

• dvdvvv

Juu voin kanssa suositella:) kannattaa lääkäriltä pyytää resepti.

• Rasvapierru

Jos ei pysty rasvaa välttelemään, niin silloin xenicalit ja allit varmasti toimii jos kestää sen sotkun. Itse xenicalia kokeilleena en suosittele sitä kenellekkään, on meinaan sellaista sotkemista housuihin valuvan rasvapaskan kanssa että huhhuh. Auton penkki pesuun, sohva pesuun jne. Täytyi olla side persereijän kohdalla housuissa kunnes vaikutus lakkasi ja yöllä pyyhe. Rasvaa vain valui ilman pieremistäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4402
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2859
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2612
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      86
      1585
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      192
      1030
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59