voi kun

riepoo

todella typeriä kommentteja tuli taas tonne yh-kysymykseen..onko se niin vaikeaa asiallisesti sanoa OMA mielipiteensä? ei ole pakko haukkua tai nimitellä ketään,sanoa lapsia vahingoiksi tai äitejä jakorasioiksi..ihme kyllä,miespuolisia yh:ta ei koskaan nimitellä näin,vaan pikemminkin ylistetään ja päivitellään,et voi kun sulla on ollu kauhee akka..!
anyway,vois kukin vähän miettiä siellä pienessä päässään,et miksi joku on yh.
naisten yh:ous on varmaan suurimmalta osin miesten "aikaansaannosta"..harva vapaaehtoisesti sen valitsee. vois koko miessukupuoli miettiä tekosiaan.
alkaa niin raivostuttamaan tollasia kommentteja lukiessa! ihan kuin munkin pitäis anoa miehiltä lupaa olemassaolooni..tai hyväksyä kuka vaan kullin heiluttelija elämääni..tai pikemminkin olla tyytyväinen,jos joku edes vilkaisee mua päin..
aargh!! mut onnex mun itsetuntoni ja elämänhaluni ei ole keskenkasvuisten mielipiteistä riippuvainen.
jaksamista kaikille ja kaikenikäisille samassa tilanteessa oleville..älkää antako ilkeiden kommenttien musertaa teitä "sen oikean" etsinnässä =)

3

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jerry

En kyl alleviivaa tota et yh miesten/naisten aikaansaannosta koska moni nainen on minulleki sanonu et tehdään lapsi ja mistään mun ei tartte huolehtia vaikka itse haluaisin joskus naisen ja lapsen niin en tiedä nykyaikana kannattaako kun naiset tommosia jo puhuu?! Jos isäks joskus pääsee niin ei tiedä näkeekö lastaan koskaan tai saako olla mukana kasvatukses.. Yleensä se on molemmis on jotain vikaa tai sit ei?

• mijäs

niinkuin itse juuri sanoit, keskenkasvuisten!
      olen huomioinut seuraavaa: nuoret ja juntit ovat erittäin suvaitsemattomia, johtunee kokemattomuudesta, ennakkoluuloista sekä henkilökohtaisesta riittämättömyyden tunteesta.
      jos mies ei saa naista, hänestä tulee sovinisti! ja pelko on suuri, että jos sen naisen joskus saa, niin sitä on jo joku pannut! tämä piirre näkyy selvästi miehissä mitä pohjoisemmaksi mennään.
      ei kannata kovin vakavasti suhtautua sivistymättömien ja saamattomien näkemyksille!
      ja mitä noihin hirveä ex tai kaameat lapset juttuihin tulee, niin eikös ne ole juuri niitä ahdasmielisten tomppeleiden ongelmia?
      elikkä, vakka hakee kantensa et ei muutaku peilin eteen kasvamaan.

• Hiki Heikki

Tässä minun kokemukseni YH:sta.
      Aloin seurustelemaan YH:n kanssa. Lapset vähän rajoitti yhdessäoloa muttei kuitenkaan haitaksi asti. Pahin oli YH:n lasten isä, joka ei välittänyt omista lapsista ollenkaan eikä lapset pitänyt hänestä.

He olivat sopineet yhteishuoltajuuden mutta tämä lasten isä, värkkäsi koko ajan ja keksi tekosyitä miksei voi ottaa lapsia sinä ja sinä vklppuna.
      Eikä maksanut elatusmaksuja kuin vasta painostettuna. Tämä YH kertoi miksi jätti lasten isän ja uskon häntä koska ei se lasten isä todellakaan välitä muusta kuin omasta egostaan. Sain huomata sen.

Siis, vastauksena tuolle kysyjälle; ei lapset haittaa seurustelua JOS YH ei tappele alvariinsa lasten isän kanssa. Se on rasittavaa.

Jaa. miksikö jätin tämän YH:n? Se on kokonaan toinen tarina, enkä kerro sitä täällä julkisesti. Jos jotakuta kiinnostaa tietää minun yksityiselämästä tarkemmin niin laittakoon s-postiosoitetta..

t: Mies, joka ottaa YH:n tietyin varauksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      248
      5672
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3231
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      134
      2552
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      2013
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1007
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      937
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      813
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      781
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      758
    Aihe