Mitä ajattelet tilanteesta ?
Mitä Jumala sanoo ?
Mitä sinä sanot ?
Kuvittele seisovasi Jumalan edessä
36
140
Vastaukset
- siinäpä sitä ollaan
jaa jaa jaa
- tai sitten en
Sanosin että miun isäin ja äitiin on kastellu minnuu. Päästä portista sisälle.
- kysymyksiä nousee
entä uskoitko evankeliumin eläissäsi? Teitkö parannuksen ja henkilökohtaisen uskonratkaisun? Todistitko uskosta ja Jeesuksesta toisille ihmisille? harjoititko laupeutta ja anteeksiantamusta toisille?
Ehkä jotain tähän suuntaan :D
http://youtu.be/urlTBBKTO68
Samalta tyypiltä, mitä tapahtuu kun kristitty tapaa näkymättömän mutta vaaleanpunaisen yksisarvisen:
http://youtu.be/36uAoe8e2dY- meduusan kosketus
Katsoit eilen sen elokuvamisen tarinan meduusan koskettamasta miehestä. Kieltäydyn vastaamasta kysymyksiisi, koska et kertonut, mikä inspiroi sinut kysymään nämä 3 kysymystä.
Olisit voinut esittää kohtaamistilanteesta olennaisempiakin kysymyksiä kuin maallisen tason kysymyksi tyyliin miltä nyt tuntuu. - kirkko kuutamolla
Heräät aamulla Johanna Tukiaisen vierestä.
Mitä ajattelet tilanteesta ?
Mitä Johanna sanoo ?
Mitä sinä sanot ?
Ei tällaisissa kysymyksissä ole mitään järkeä.Mitä ajattelet tilanteesta ?
Pakoa
Mitä Johanna sanoo ?
Seiskan toimittaja tulee hetken päästä
Mitä sinä sanot ?
Nyt on päästävä Helvettiin- EL: ak:IM
kirkko kuutamolla
1: Miettisin onko mut huumattu.
2: Hae appelssiineejä.
3: Hae vit-tu ite. Missä mun byysat on? (ne on housut. Kaikille kehä3:sen ulkopuolella oleville tiedoksi).
- Mirka...
1. Tämän täytyy olla satua
2. Olen Jumala. Vieläkö rienaat minua saduksi ja höpötykseksi ja Raamatussa ilmoitettua?
3. Olen Mirka.....anteeksi, et ole satua ja höpötystä. 1. Polvistuisin, en kyllä seisoisi. Päässä ei varmaan liikkuisi mitään järkevää.
2. Rakas lapseni, tervetuloa kotiin!
3. Herrani ja Vapahtajani! ... ja vähän myöhemmin minulla olisi kyllä paljon kysyttävää. Kuten, loppuuko avaruus jonnekin vai ei ja onko taivas eri ulottuvuudessa vai mitä häh. Kysyisin myös, missä asioissa itse olen ollut oikeassa ja missä väärässä. Kysyisin, saanko tavata vaarini ja muita edesmenneitä rakkaita.
Sinikka-pappi- läsnäoloa helvetissä
Edesmennyt olet silloin itsekin. Ainakin homoasiassa olet väärässä ja sen takia päässet tapaamaan läheisiäsi, heitä jotka hel vettiin päätyvät. Taivaaseen päätyviin et tässä tilanteessa tule olemaan ilmeisesti olemaan lähiyhteydessä ellet sitten kuilun yli pääse anomaan vesitilkkaa paremmalle iuolelle päässeeltä.
Aikaa on vielä parannuksenteolle. pertsa2012 kirjoitti:
Sinikka
_______
Tee parannus tuossa homoasiassa - muutoin sinut piru perii.Kävisikö sinulle tuossa tilanteessa jotenkin näin :)
Kysyisit onko nettiä kun Suomi24:llä jäi pari hyvää homoketjua lähes kommentoimatta...
Jumala: voi lapseni, tapaat heidät, papit ja homot sitten aikanaan täällä Taivaassa.
Sinä: Mutta Isä! Hehän ovat käärmeitä ja persereiänrit...
Jumala: No suus kiinni nyt, kuunneltiin tuota jo 30 vuotta...a-teisti kirjoitti:
Kävisikö sinulle tuossa tilanteessa jotenkin näin :)
Kysyisit onko nettiä kun Suomi24:llä jäi pari hyvää homoketjua lähes kommentoimatta...
Jumala: voi lapseni, tapaat heidät, papit ja homot sitten aikanaan täällä Taivaassa.
Sinä: Mutta Isä! Hehän ovat käärmeitä ja persereiänrit...
Jumala: No suus kiinni nyt, kuunneltiin tuota jo 30 vuotta...a-teisti
______
3.Mooseksen kirja:
20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.pertsa2012 kirjoitti:
a-teisti
______
3.Mooseksen kirja:
20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset."Jos joku herjaa isäänsä tai äitiään, hänet on surmattava. Hän on itse ansainnut kuolemansa, koska on herjannut vanhempiaan."
"Jos mies makaa kuukautistilassa olevan naisen kanssa ja yhtyy häneen, he ovat molemmat paljastaneet naisen veren lähteen. Heidät on poistettava kansansa keskuudesta."
"jänis, jotka tosin märehtivät mutta joilla ei ole sorkkia; ne ovat saastaisia."
"Saastainen on myös sika, jolla tosin on kaksijakoiset sorkat mutta joka ei märehdi."
Kyllähän tuolta nyt älyttömyyksiä löytyy...- kirkko kuutamolla
pertsa2012 kirjoitti:
a-teisti
______
3.Mooseksen kirja:
20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.Tuo on hauska kirja. Olethan muistanut noudattaa myös näitä:
- Älä pue yllesi vaatekappaletta, joka on kudottu kahdesta erilaisesta langasta.
- Älkää leikatko hiuksianne lyhyiksi ohimoilta älkääkä leikkaamalla turmelko parran reunaa.
- Kun miehellä on ollut siemensyöksy, hänen tulee peseytyä kauttaaltaan ja hän on epäpuhdas iltaan saakka. Jokainen vaatekappale tai nahkaesine, johon siemennestettä on tullut, on pestävä; se on epäpuhdas iltaan saakka.
- Kun mies on ollut naisen kanssa sukupuoliyhteydessä, molemmat peseytykööt, ja he ovat epäpuhtaat iltaan saakka. pertsa2012 kirjoitti:
Sinikka
_______
Tee parannus tuossa homoasiassa - muutoin sinut piru perii.pertsankin on syytä parantaa tapansa, ja tehdä myös itse sitä parannusta.
Kauheaa katella! Tässä piti sanoa, miten olisi itse Jumalan edessä.- kuoleman vakavaaa
Mutta Sinikka-pappi - sitä ennen tulee tehdä parannus !!!
Jumala kysyy ekaksi että mitä Sinikka teitkään minun palvelijoilleni tuolla ajassa ? Miten heitä kohtelit ?
Sinikka - expappi änkyttää vähän - ymmärtää kysymyksen koko laajuuden - kauhistuu sydämensä pohjasta ja ..... "Voinko vielä saada anteeksi ?" ....
Mitä tämänjälkeen sitten tapahtuu, niin se sitten seuraavassa jaksossa ... - hyvin pyyhkii
pertsa2012 kirjoitti:
a-teisti
______
3.Mooseksen kirja:
20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.Yritän elää Mooseksen kirjan mukaan. Olen ostanut tänään 3 vaimoa, joista 2 ensin raiskasin, kivittänyt lapsia ja naisia hengiltä muuta mukavaa. Mitähän ehtiikään ennen kuin ilta koittaa.
Vaikea muuten kuvitella, mutta jotain osiviitaa saa Daavidista 2. Samuel 6:ssa, kun Daavid hyppi ja pomppi Herran edessä. Ei Jumalan edessä olemisen tarvitse olla mikään kummempi tapaus. Ja se Jaakob paini Jumalan kanssa. Varsin liikunnallisia tapaamisia.
Olen kuvitellut. Ja minun kuvitelmani ei taivu pelastu-kadotus -keskeiseen Jumalaan, joka tuomitsee uskon mukaan ylös tai alas.
Osaan kuvitella vain semmoisen, joka ottaa kaikki talteen tämän oudon matkan jälkeen.
Sanomisia en ole kuvitellut. Luulen että tuossa tilanteessa ei kommunikoitaisi sanoilla.- ¤¤¤¤
Noin minäkin olen aina sydämessäni uskonut, vaikka olen kristitty. En pysty uskomaan ihmisiä lopullisesti tuomitsevaan Jumalaan. Ajatus helvetistä on ollut minulle aina vieras. Kadotukseen uskon periaatteessa, siis siihen, että kuollessaan vain lakkaa olemasta, jos ei halua Jumalan yhteyteen. Sydämessäni en oikein pysty uskomaan siihenkään.
Silti kristinusko on minulle äärimmäisen tärkeä. Se pelastaa ihmiset elämään Jumalan yhteydessä jo täällä maailmassa, ja ehkä uskovat 'saavat käyttää luxustiloja taivaan talossa'. ¤¤¤¤ kirjoitti:
Noin minäkin olen aina sydämessäni uskonut, vaikka olen kristitty. En pysty uskomaan ihmisiä lopullisesti tuomitsevaan Jumalaan. Ajatus helvetistä on ollut minulle aina vieras. Kadotukseen uskon periaatteessa, siis siihen, että kuollessaan vain lakkaa olemasta, jos ei halua Jumalan yhteyteen. Sydämessäni en oikein pysty uskomaan siihenkään.
Silti kristinusko on minulle äärimmäisen tärkeä. Se pelastaa ihmiset elämään Jumalan yhteydessä jo täällä maailmassa, ja ehkä uskovat 'saavat käyttää luxustiloja taivaan talossa'.No, onneksi on olemassa sellainen ilmiö kuin kansanusko: se mitä kansa usko ja se miten kirkko opettaa, eivät ole koskaan ihan kohdanneet. Se lienee kansan etu, koska se jättää pelivaraa ihmisellisyydelle.
- ¤¤¤¤
kaarne kirjoitti:
No, onneksi on olemassa sellainen ilmiö kuin kansanusko: se mitä kansa usko ja se miten kirkko opettaa, eivät ole koskaan ihan kohdanneet. Se lienee kansan etu, koska se jättää pelivaraa ihmisellisyydelle.
No jaa, ei ainakaan tuo minun uskoni ole ihmisyyttä, kyllä se on muualta kuin ihmisistä peräisin.
- Yu.
pertsa sanoi:"Sinikka
_______
Tee parannus tuossa homoasiassa - muutoin sinut piru perii. "--tämän saa laittaa koskemaan koko evlut-kirkkoa-niin jumalatonta ja väärää heidän nyky-opetuksensa on. - poopoilija
- Ajattelisin, että pitiki sattua.
- jumala sanoisi "mun luo taivaaseen et tule" (tosin jumalan eteen pääseminen tarkoittaa sitä, että on jo taivaassa ja on selvinnyt pietarista porteilla)
-sanosin: "pääshtä sisään, tunen Sedun ja soitan sille perkele josset päästä"
Sit menen hoiperrellen taivaan iloihin. Vedän heroiinia samalla kun kännipäissään panen isotissistä blondia laskuvarjohypyn aikana. - body
" kuvittele seiisovasi Jumalan edessä.."
Usko / hengellisyys perustuu jatkuvasti syyllinen / syytön suhteeseen ja jota jatkuvasti hallitsee isäntä / orja suhde ja ihminen ei voi koskaan olla oma itsensä.
Hengellisyyttä riivaa jatkuvasti alistamisoppi, vaikka sanoma voisi olla aivan toinen.
Samoilla syyllistämis raiteilla ajetaan jatkuvasti ja hengellisen eliitin ei tarvitse päätään vaivata, sillä homma on muka hanskassa. Kansa nöyränä ja syyllistettynä.
Laitetaan 50 vuotta ja vanhat "virret "ovat unholassa, sillä ihminen alkaa jo ajatella itsenäisesti. - ???
Sano ensin, mistä sen tunnistaa Jumalaksi? Onko sillä henkilöllisyystodistus?
- syvä rauha sielussa
oletko miettinyt,
kun olen Jumalan edessä, niin minun ei tarvitse sanoa mitään, sillä uskon, että tunne on aivan samanlainen kuin silloin, kun liu'uin rajan yli tuonpuoleiseen.
Sanoinkuvaamaton rauhan ja rakkauden tunne ympäröi koko olemukseni, eikä minulla ollut tuon hetkenä kehoa, mitä liikuttaa, eikä suuta, millä puhua. Minä vain olin ja tunsin kaiken koko olemuksellani.
Kommunikoin jollain tasolla, jota en tiennyt mielessäni olevankaan. Minä olin jonkun ympäröimänä jota ei ollut olemassakaan ja kuitenkin oli siinä minun olemattoman kehoni ympärillä.
Tunsin valtaisen sanoinkuvaamattoman pyhyyden ympäröivän itseni ja suunnattoman rakkauden olevan kaikkialla tuona hetkenä.
Sanoin tilannetta ei voi kuvata - sen vain tuntee tietyllä tasolla.
Tuon hetken jälkeen olemukseni on täyttänyt syvä rauha ja tietynlainen hiljainen kunnioitus ja ehkä kaipuu tuota hetkeä. Jonain päivänä koen tuon saman uudelleen, mutta tuosta hetkestä ei ole tuolloin enää paluuta kertomaan kenellekkään, mitä tuonpuoleisessa on.
Et voi kysyä mitään, etkä vastata, sillä tietoisuus kaikesta on kaikessa siinä hetkessä, missä olet. - EL: ak.IM
oletko miettinyt
1:Ihmettelisin, että on kestänyt näin kauan.
2: Onko nälkä.
3:Missä on pöperöt. On ihan tolkuton nälkä. Ja onko piikki auki baarin puolella. Janottaa. Ja saako käpertyä syliin pippaloiden jälkeen. Ikävä on ollut kova. Olen ajattelut aika usein noin.
Uskon että kommunikointi sujuu aivan toisella tasolla kuin nyt ihmisenä. Ei siinä kai tarvitse paljon sanoa, sillä kyllä Jumala tietää. Ehkä ” Sellaisen elämän elin. Ei se ihan sellainen ollut, mikä piti, mutta parhaani yritin.”
Lopusta päättää Jumala. Sitten vain on alistuttava siihen.Että minkä edessä?
- uskoontullut
Ihmiset me ollaan Jumalan edessä kokoajan. !!!
:)
*- slava bogu
Kertaus on viisauden alku . Varmaan huutaisin vanhasta tottumuksesta. "Ristiinnaulitkaa!"
- slava bogu
slava bogu kirjoitti:
Kertaus on viisauden alku . Varmaan huutaisin vanhasta tottumuksesta. "Ristiinnaulitkaa!"
........ jatkoa viisauden alulle; ehkä toisella kertaa kuitenkin kiittäisin, etten ole kuin tuo homo, liberaali, naispappi, lapsikastaja, luihu luterilainen, vaan koko ikäni ollut piinkova lainnoudattaja:
-alaviitteet : "älä makaa mniehenpuolen kanssa kuin ...
kirjoittaja on poistanut viestin
- Dawkins on nero
Jos kohtaisin Jumalan, lainaisin Dawkinsia:
"I think the first thing I would say is well, which one are you? Are you Zeus? Are you Thor? Are you Baal? Are you Mithras? Are you Yahweh? Which god are you? And why did you take such great pains to conceal yourself and to hide away from us?"
http://www.youtube.com/watch?v=_6iss-xq2-E&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2699942IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3187136Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?841858Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1081529Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61471- 1091181
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751139Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin47946Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus24800MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312752