Asusteet punaisen mekon kanssa

Tattis

Auttakkee!

Olen menossa talvihäihin ja löysin ihanan punaisen mekon. Nyt mietin enää että minkä värisiä asusteita se kaipaa kaverikseen? Minulta löytyy punainen neule joka sopii hyvin mekon kanssa, ja mustat sukkahousut. Jos ostan punaiset kengät niin onko se ihan ok? Vai vaatiiko kanssaan ennemmin mustan neuleen/boleron? Ei ole mitään pukukoodia noihin häihin eikä muutenkaan mitäänn supertiukkishäitä ole tulossa.

4

2824

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0000001

Mun mielestä jos sulla nyt on punainen mekko niin koruista kultaiset tai hopean väriset. kengät voi olla myös mustat mutta ei punaisetkaan paha ole ollenkaan, ja neuleen väri vois olla kyllä joku muu kuin punainen, vaikka sitten musta tai valkoinen.
      Tämä vain oma mielipiteeni :)

• urduliini

Samaa mieltä, eli että neule voisi olla esim. musta. Tulee sitten tasapainoinen kokonaisuus, jos neule musta, mekko punainen, sukkikset mustat ja kengät punaiset.

Sen sijaan kultaisia koruja en ehkä punaisen kanssa laittaisi, sillä molemmat (punainen ja kulta) ovat lämpimiä värejä. Jotain kylmää lämpimän punaisen ja neutraalin mustan sekaan --> hopea.

• synkkaavat

Mustat sukkahousut ei niin hyvä.
      Luonnollisemman väriset, vaalean ruskeanharmaat ja sitten kengät joko prikulleen mekon punaiset tai sukkahousujen väriset, korut harmaa-sävyiset hopean kanssa. Kynsiin hopeanvärinen lakka.

• Katie2

Mun mielesta punaiseen sopii neutraalit nude savyt (tyyliin Englannin herttuatar Katie) ja nude meikki myos, mutta huuliin samaa punaista kuin on mekkosi. Hommaisin nuden variset korkeat kengat ja beiget ohuet sukkahousut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      251
      6505
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      29
      4857
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      98
      2955
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2327
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      32
      2143
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      57
      2085
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1883
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      22
      1789
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1572
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      235
      1568
    Aihe