punk setiä ja tätejä?

tavis

Onkos täällä joukossa ikäihmisiä, kutka on eläneet elämäänsä 70
luvulta lähtien punk ihmisenä? minä olen "never surrender"
eli jotain lepakon porukkaa, Apureita?
vittu että oon käpy 40v. (keesi päässä)
-tuli vaan mieleen-

20

4108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

      Löytyy yksi punk-täti, joka antautui jo ajat sitten. Antautuisit sinäkin.

    • Punk-täti

      Älä antaudu!!

    • Täti

      Ehkä tunnen sinut ja voimme muistella hyviä aikoja? Sanooko nimet Rane, Jore, Panda... mitään?

      • tavis

        et sä mua tunne kuitwenkaan, kyllä noi nimet on tuttuja, vaikken oo niitä enää vuosiin nähnykkään paitsi ison-pasin vaikken sitä sillai tunne, tiedän vaan. masan (H-M) näin joskus muutamia vuosia sitten steissillä... oli edelleen jurrissa. ja Apurin, puhui jotain jeesuksesta että sillälailla


      • Ei punk-täti

        Tarkotatko Mustan Paraatin Joree ja Pandaa? Harmi, että toinen on jo vainaa. Tuli vaan muuten mieleen. Olen utelias. Juu, enkä hengannu punk-skenessä 70-luvulla, kun 80-luvun puolivälin jälkeen synnyin. Niin, enkä nytkä skenessä hengaa.


    • Fuck

      Löytyyhän meitä

    • joku

      gimma kuulu kerran sanovan et jossain stadin mielisairaalassa on paljon vanhoja punkkareita.

      • hipeiksi

      • tavis

      • Ensimmäisen polven punkkari
        tavis kirjoitti:

        trust a hippie ;)
        bollox

        Älä luovuta, mäkään en oo luovttanut, Lanka Palaa maailmassa pahemmin kun silloin. Nuoruus ei ole iästä kii. Oon miljoona kertaa mielummin nelkymppinen pystytukkainen, nahkatakkinen kapinallinen punkkari kun 20 vuotias Antti Tuisku-taidetta ilman aivoja fani. Tavoite on että 60-vuotispäiviksi ajan irokeesin ja värjään tukan punaiseksi. Eipähän jää elämä elämättä kun se loppuu joskus kuitenkin.


    • Sofia

      Mun äiti oli (on) punkkari. Jo silloin kaaauan sitten alkuaikoina :D Keesiä sillä ei oo enää pitkiin aikoihin ollut, hiukset on violetit nykyään.

      Aika usein joutuu kuulemma törmäämään ennakkoluuloihin varsinkin ikätovereiden taholta, monet kyselee aikooko se joskus "aikuistua" :/

      Musta on tosi hienoo, et se ei oo mukautunut ympäristön vaatimuksiin ja "luovuttanut".
      ___________________________
      Toisen polven punkkari

    • SokeriSakari

      Niihän se, nuoruuden tuhlata voi muttei säästää. Parempi kun tuli elettyä vaikka oishan vähän iisimminkin voinut ottaa, mutta kun oli niin valtava kiire kokea se kaikki. Laman keikalla toissa keväänä näin muutamia tuttuja naamoja, joskus stogessa olen törmännyt Apuri-punkkien Masaan. Aika moni hyvä ystävä, samoin kuin puolituttukin löysi päätepysäkkinsä jo viime vuosituhannen lopulla. Ja omat viiskymppiset lähenee pelottavan lujaa!

    • hns g

      Mutta Laman voi nähdä myös tänä vuonna 9.11. tampere 16.11. turku sitten oli pori ja tavastia.

    • rokki on parasta

      Ennen uitettiin punkkeja rapakossa ja kustiin kengille, paskasakkia olivat silloin ja ovat nyt.

      • Anonyymi

        Stray Cats on myös diini-poppia punk-kompilla.80-luvun Suomi-rock ei olisi ollut mitään ilman punkkia,olisi ollut vain iskelmiä ja Teddy&Tigers vääntöä...Lama keräsi Puotilaan(YLIS,kaupungin talot ylä-Puotilassa...) 1.punk-jengin jotka "Koiton" ym bileisiin joutuivat matkustamaan yhdessä ja kiertäen Steissin.Mikä tahansa punk-bändi antoi pohjaa Suomi-rockille enemmän kuin Teddy-pojat.Juice,Eput,Hassinen,3.nainen,Kaseva,Kari Peitsamokin ja monet muut ratsastivat punkin jälkeen aallon harjalla.CLASH on kova bändi vaikkeivat osaisikaan soittaa,levynmyynti hitteineen todisteena...itse olin Zeppelin hullu,ja Pink Floyd,vaikka SLADE-kausikin oli...


    • muinaismuisto

      yx yhä edelleen,eilen tänään ja huomennakin yhteiskunnasta pihalla oleva papparainen eksyi tännekkin sivulle.terweisiä vaan kaikille vanhoille punkkareille..

    • Apurina olin minäkin
      • Anonyymi

        APURI asuu Malmilla nykyään.


    • 1977 + 36 = 2013

      Hengissä vielä, mutta heikkona.

      Lepakossa ei tullut käytyä kun asuin niin kaukana siitä, mutta punk-asenteella vedin läpi opiskelut ja tähänastisen työelämän. Mitään heikompien sortamista en ole hyväksynyt, olen taistellut epäoikeudenmukaisuutta vastaan niin opiskellessa kuin työssäkin, ja sanonut suorat sanat kaikille, hyvinkin suurille ja merkittäville henkilöille.

      Nyt on kaljuuntuminen alkanut, verenpainetauti vaivaa ja polvet ovat pogoamisesta sohjoina, ja olen viimeisten vuosien aikana lihonut 120 kiloa painavaksi ihrasiaksi. Muijan kanssa riidellään koko ajan, ja poika pentele kuuntelee räppiä punkin sijasta. Minusta on tullut entisen nuoren vihaisen miehen jatkeeksi vanha vihainen mies. Kärttyinen ukko.

    • Hanukasvili

      Täytän kohta 50, punk on pilannut elämäni tähän asti :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe