punk setiä ja tätejä?

tavis

Onkos täällä joukossa ikäihmisiä, kutka on eläneet elämäänsä 70
luvulta lähtien punk ihmisenä? minä olen "never surrender"
eli jotain lepakon porukkaa, Apureita?
vittu että oon käpy 40v. (keesi päässä)
-tuli vaan mieleen-

21

4927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

      Löytyy yksi punk-täti, joka antautui jo ajat sitten. Antautuisit sinäkin.

    • Punk-täti

      Älä antaudu!!

    • Täti

      Ehkä tunnen sinut ja voimme muistella hyviä aikoja? Sanooko nimet Rane, Jore, Panda... mitään?

      • tavis

        et sä mua tunne kuitwenkaan, kyllä noi nimet on tuttuja, vaikken oo niitä enää vuosiin nähnykkään paitsi ison-pasin vaikken sitä sillai tunne, tiedän vaan. masan (H-M) näin joskus muutamia vuosia sitten steissillä... oli edelleen jurrissa. ja Apurin, puhui jotain jeesuksesta että sillälailla


      • Ei punk-täti

        Tarkotatko Mustan Paraatin Joree ja Pandaa? Harmi, että toinen on jo vainaa. Tuli vaan muuten mieleen. Olen utelias. Juu, enkä hengannu punk-skenessä 70-luvulla, kun 80-luvun puolivälin jälkeen synnyin. Niin, enkä nytkä skenessä hengaa.


    • Fuck

      Löytyyhän meitä

    • joku

      gimma kuulu kerran sanovan et jossain stadin mielisairaalassa on paljon vanhoja punkkareita.

      • hipeiksi

      • tavis

      • Ensimmäisen polven punkkari
        tavis kirjoitti:

        trust a hippie ;)
        bollox

        Älä luovuta, mäkään en oo luovttanut, Lanka Palaa maailmassa pahemmin kun silloin. Nuoruus ei ole iästä kii. Oon miljoona kertaa mielummin nelkymppinen pystytukkainen, nahkatakkinen kapinallinen punkkari kun 20 vuotias Antti Tuisku-taidetta ilman aivoja fani. Tavoite on että 60-vuotispäiviksi ajan irokeesin ja värjään tukan punaiseksi. Eipähän jää elämä elämättä kun se loppuu joskus kuitenkin.


      • Anonyymi

        Vaihda patterit kuulokojeeseen patu. Se sanoi että runk.... Tarkoitti sua.


    • Sofia

      Mun äiti oli (on) punkkari. Jo silloin kaaauan sitten alkuaikoina :D Keesiä sillä ei oo enää pitkiin aikoihin ollut, hiukset on violetit nykyään.

      Aika usein joutuu kuulemma törmäämään ennakkoluuloihin varsinkin ikätovereiden taholta, monet kyselee aikooko se joskus "aikuistua" :/

      Musta on tosi hienoo, et se ei oo mukautunut ympäristön vaatimuksiin ja "luovuttanut".
      ___________________________
      Toisen polven punkkari

    • SokeriSakari

      Niihän se, nuoruuden tuhlata voi muttei säästää. Parempi kun tuli elettyä vaikka oishan vähän iisimminkin voinut ottaa, mutta kun oli niin valtava kiire kokea se kaikki. Laman keikalla toissa keväänä näin muutamia tuttuja naamoja, joskus stogessa olen törmännyt Apuri-punkkien Masaan. Aika moni hyvä ystävä, samoin kuin puolituttukin löysi päätepysäkkinsä jo viime vuosituhannen lopulla. Ja omat viiskymppiset lähenee pelottavan lujaa!

    • hns g

      Mutta Laman voi nähdä myös tänä vuonna 9.11. tampere 16.11. turku sitten oli pori ja tavastia.

    • rokki on parasta

      Ennen uitettiin punkkeja rapakossa ja kustiin kengille, paskasakkia olivat silloin ja ovat nyt.

      • Anonyymi

        Stray Cats on myös diini-poppia punk-kompilla.80-luvun Suomi-rock ei olisi ollut mitään ilman punkkia,olisi ollut vain iskelmiä ja Teddy&Tigers vääntöä...Lama keräsi Puotilaan(YLIS,kaupungin talot ylä-Puotilassa...) 1.punk-jengin jotka "Koiton" ym bileisiin joutuivat matkustamaan yhdessä ja kiertäen Steissin.Mikä tahansa punk-bändi antoi pohjaa Suomi-rockille enemmän kuin Teddy-pojat.Juice,Eput,Hassinen,3.nainen,Kaseva,Kari Peitsamokin ja monet muut ratsastivat punkin jälkeen aallon harjalla.CLASH on kova bändi vaikkeivat osaisikaan soittaa,levynmyynti hitteineen todisteena...itse olin Zeppelin hullu,ja Pink Floyd,vaikka SLADE-kausikin oli...


    • muinaismuisto

      yx yhä edelleen,eilen tänään ja huomennakin yhteiskunnasta pihalla oleva papparainen eksyi tännekkin sivulle.terweisiä vaan kaikille vanhoille punkkareille..

    • Apurina olin minäkin
      • Anonyymi

        APURI asuu Malmilla nykyään.


    • 1977 + 36 = 2013

      Hengissä vielä, mutta heikkona.

      Lepakossa ei tullut käytyä kun asuin niin kaukana siitä, mutta punk-asenteella vedin läpi opiskelut ja tähänastisen työelämän. Mitään heikompien sortamista en ole hyväksynyt, olen taistellut epäoikeudenmukaisuutta vastaan niin opiskellessa kuin työssäkin, ja sanonut suorat sanat kaikille, hyvinkin suurille ja merkittäville henkilöille.

      Nyt on kaljuuntuminen alkanut, verenpainetauti vaivaa ja polvet ovat pogoamisesta sohjoina, ja olen viimeisten vuosien aikana lihonut 120 kiloa painavaksi ihrasiaksi. Muijan kanssa riidellään koko ajan, ja poika pentele kuuntelee räppiä punkin sijasta. Minusta on tullut entisen nuoren vihaisen miehen jatkeeksi vanha vihainen mies. Kärttyinen ukko.

    • Hanukasvili

      Täytän kohta 50, punk on pilannut elämäni tähän asti :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe