No olen miettinyt että ketkä ovat kauniita ? onko vaa mallit ja jotkut jokka heruttaa ja laittaa hirveesti meikkii kauniinpii ku me muut ? :O Mä oon ite Ruskee hiuksinen ja siniharmaat silmät. Oon 160cm pitkä ja oon hoikka ja vähän alipainoinen :/ ja ihan normi kroppa!! ja naamakin !! että kelpaisiko munlaiset tytöt kellekkää ??
Kauniit tytöt
4
381
Vastaukset
Hei sinä..Sinä kelpaisit monelle miehelle, kuten minulle. =) Kyllä se ihan luonnollinen kauneus ilman meikkiä on paras ulkonäöllisesti..Luonne on se tärkein ihmisessä pidemmän päälle, sisäinen kauneus siis..=)
- lifemocker
vaikea susta on sanoa kuvaa näkemättä.
lähtökohtaisestihhan kaikille naisille on kysyntää!
meikkaamattomuus ei kyllä ainakaan itseä haittaa - pöpha
Ikäsi puolesta (tiedoissa 14) et ainakaan kelpaisi, kymmenen vuotta lisää niin jees.
Muuten tuo olipainoisuus menee itsellä ainakin täysin turn offiin. Muotoja pitää olla ja mieluiten treenattu kuin treenaamaton. Tosin ikääkin jo enemmän kuin sinua piirittävillä pojilla. - joshujs
:) aika paljon pojat tykkäävät luonnon kauniista naisista.. niist hotka eivät käytä meikkiä.. itse en pidä kuin joskus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424410
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1464160- 643786
- 1233752
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans413600Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe763429- 953002
- 542865
- 252676
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142384