onko Calvin Kleinin Eternity-tuoksu mielestänne jotenkin ns.mummotuoksu?rakastan sitä tuoksua,mut oon vähän huolestunut,olenko alkanut lähentyä henkisesti keski-ikää,sillä usein olen nähnyt vanhempien naisten käyttävän eternityä,esim.frendini mutsi käyttää sitä ja tänään näin taas yhden viiskymppisen,joka tuoksu eternityltä...
Calvin Klein:Eternity???
waif
3
3081
Vastaukset
- ...
se tuoksu sopii kaikenikaisille. Se on muuten yksi lempituoksuistani, ja ikaa on 25.
- Minni
Mä olen kohta 23 ja munkin mielestä tuoksu on ihana.
- Supervixen
Eternity ei ole mummotuoksua nähnytkään... Itse olen käyttänyt eternityä noin 7 vuotta ja on ihan must tuoksu. Muita olen kokeillut mutta aina palannut tähän samaan "omaan" hajuuni. Ikää on 25 vuotta. Minusta Eternity on just raikas ja nuorekas tuoksu, vanhemmilla naisilla on voimakkaita ja raskaampia kukkais yms. tuoksuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723