kirjoitin tälläisen nukkumaan mennessäni ajan kuluksi, ja kaipaisin mielipiteitänne..
Nukutuksi en saa sua vaan aattelen, miksi mielessäni pyörit takiasi en unta saa sua vaan aattelen. Olet ihana niin et viereesi nukkumaan vaan haluan, kun kanssasi olla saan en mitään aatella voi, kumpa tavata sut uudelleen saan, päivää parempaa taikka ihanampaa sydän rinnassa kituen odottelen..
Päivää ihanampaa olla vaan ei voi kun kanssasi olla vaan saan, sua rakastan mä vaan niin..
Enkä tiedä mitä sanoisin, jos kanssasi olla vaan saattaisin..
Arvostelkaa runonvärsyni
16
380
Vastaukset
- ....................
Ei ehkä kannata harkita uraa kirjallisuuden parissa ;) - mulla pääsi ainakin välillä ajatus karkaamaan ...en mitään aatella voi...
Mutta kyllä tästäkin ikävä ja tunne välittyi - vaikka sitten rivien välistä - keino reino
ime mun dikkii
laula mun mikkiin
ettei menis hommat ihan puihin
lyö lumpiot lattiaan ja ota suihin
sua, beibi, aina ajattelen
kun tattiani iltaisin hakkailen
muistelen lomaamme täällä ja siellä
imutuksen jälkeen taisit vielä satsini niellä - 24hrs
Keinon teksti on selkeesti slow blues. Hoito venyy viiteen minuuttiin soolon avulla,koska sanoja ei ole tarpeeksi.
- SIENIENSYÖJÄ
sellaista vinkkiä vaan että enemmän riimejä niin kyllä susta voi jotakin kehittyä !
- Salamina paikalle
Runoudessa ei välttämättä tarvitse käyttää riimejä ollenkaan, mutta nuo lauseet ovat jotenkin mielikuvituksettomia, eikä niistä löydy lainkaan mitään voimakasta sanomaa.
Myös asioiden toisteluun kannattaa kiinnittää huomiota, oikeissa kohdissa sanojen/lauseiden toistaminen voi toimia hyvinkin, mutta tässä tapauksessa asioiden toistamisella ei tunnu olevan mitään merkitystä. Runon muotoileminen jotenkin vain ontuu ja pahasti.
2/5
Ei maistu salami... - 12+14
Sinä siellä, minä täällä
tahdon olla sinun päällä - eliza93
ehkä hieman toistoa mutta aika söpö :)
- Aito mies
Tuuppaa se rakkausrunot.comiin. Siellä saat rakentavia arvosteluja.
- 16 + 13
No mulle välittyy tästä semmosia savuisia fiboja. Tosi kovaa kamaa. Mulle tulee mieleen seepra, mikä ratsatsaa urbaanilla norsulla yli rakkauden aaltojen.
Upposin hetkeksi lyyriseen tynnyriin.
Upposin kokonaan siihen boheemiin fiilikseen mikä tosta tulee. Se lävisti mun mustan sielun.
Nice. Herkkää, tosi herkkää. - RETROHoppari
Minä katson ja tiedän olet kaunein jonka siedän, sillä kauneus päällepäin on lumetta, niin kuin uni. Sinä olet jotain muutakin syvältä sydämmestä löydän todelliset tunteesi.
Jos yritän irroittaa tunteeni sinua kohtaan kivenalle piilottaa, ei se onnistu sillä en voi laskea irti siitä mitä oikeasti tahdon, sillä muuten olen kuin pohjatonkaivo josta kaikuu vain rakkauden kaipuu ja kukaan ei kuule. Siispä saavun luoksesi, jos olet valmis avaa sydämmesi. Jos tarvitset vielä aikaa minä kyllä jaksan sua odottaa.
Jatka vaan runoilua. - elämän maku
Ihuna runo, sykähyttävä ja kaunis. Tyttösi rakastuu satavarmasti, jos rohkaistut ja jätät sen vaikka "vahingossa" hänen luettavakseen.
- allu18
Kun tamma niityllä kirmaa ja harja tuulessa liehuu, mun rakkaimpain unessani riehuu.
On ilo tamman ulkona laukata, mä sua ikävöin, olet niin kaukana.
Illaksi hevon tie kotiin vie, tällä rakkaimpain kohta lie.
Tamman turva tallin oljissa maata, sinä kuin oljet, ilman sua en nukkua ma saata. - weze7+2
Sinuun on kauneus pesänsä tehnyt
Älä sano mitään vielä
sillä sinä se ihana olet,
sinuun on kauneus pesänsä tehnyt
Notkeista pajuista vartesi punonut,
kuun kuulaista säteista ihosi kudelman,
kirkkaat läikkeet laskenut silmiesi lähteiksi
Sinuun on kauneus pesänsä tehnyt,
kultaisista hiuksista kasvoillesi kehykset,
merkityksen poskillesi nousevalle punalle
Huultesi kaarille on kauneus pesänsä tehnyt,
kuiskauksen kaltaisen,
untuvaisen pehmeän
Naurusi lailla pyrähtelee kauneus
kuin suudelmaa odottavien huultesi raosta,
pesästään,
huuliltasi taivaalle
sitä siivillään kutittamaan
Älä sano mitään, vieläkään
sillä sinä se ihana olet
kauneuden pehmeä pesä suussasi,
josta kuu ja tähdet kilvan
taivaankannelle kipuavat
kauneuden linnun kutiteltavaksi
Älä sano mitään
Weze 2012- Jouko Lahola
Weze osaa. Pilkut vielä runosta pois niin se on siinä (niitä mihinkään runoissaa tarvii).
- weze7+2
Ajattele runosi muusaa ja häneen liittyviä tunteita ja tunne ne kirjoittaessasi.
Jaksota, hae joku rytmi ja jaa riveittäin. Jos joku sana tai lause ei toimi, vaihda ilmaisua, sanaa tai sanajärjestystä.
Lue paljon runoja ja myös vanhempaa kaunokirjallisuutta, sieltä opit ihan uusia tapoja ilmaista asioita metaforien kautta. Ja tutustu myös kotimaisten biisien ja varsinkin hyvien sanoittajien lyriikoihin, niistä oppii myös.
Ja sit lopuksi; älä kopioi, tai yritä olla joku muu ja anna runollesi aikaa kypsyä.
Kyl se siitä lähtee, se on jo hyvä alku, kun on halu kirjoittaa. - Von Savolainen
Vedessä on kivaa hillua kun vesi hivelee polovilumpijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003615206- 162286
- 1942139
- 1071506
- 821448
- 741022
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu571007IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2979Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.126895Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786