Arvostelkaa runonvärsyni

niklas93

kirjoitin tälläisen nukkumaan mennessäni ajan kuluksi, ja kaipaisin mielipiteitänne..

Nukutuksi en saa sua vaan aattelen, miksi mielessäni pyörit takiasi en unta saa sua vaan aattelen. Olet ihana niin et viereesi nukkumaan vaan haluan, kun kanssasi olla saan en mitään aatella voi, kumpa tavata sut uudelleen saan, päivää parempaa taikka ihanampaa sydän rinnassa kituen odottelen..
Päivää ihanampaa olla vaan ei voi kun kanssasi olla vaan saan, sua rakastan mä vaan niin..
Enkä tiedä mitä sanoisin, jos kanssasi olla vaan saattaisin..

16

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Ei ehkä kannata harkita uraa kirjallisuuden parissa ;) - mulla pääsi ainakin välillä ajatus karkaamaan ...en mitään aatella voi...

      Mutta kyllä tästäkin ikävä ja tunne välittyi - vaikka sitten rivien välistä

    • keino reino

      ime mun dikkii
      laula mun mikkiin
      ettei menis hommat ihan puihin
      lyö lumpiot lattiaan ja ota suihin

      sua, beibi, aina ajattelen
      kun tattiani iltaisin hakkailen
      muistelen lomaamme täällä ja siellä
      imutuksen jälkeen taisit vielä satsini niellä

    • 24hrs

      Keinon teksti on selkeesti slow blues. Hoito venyy viiteen minuuttiin soolon avulla,koska sanoja ei ole tarpeeksi.

    • SIENIENSYÖJÄ

      sellaista vinkkiä vaan että enemmän riimejä niin kyllä susta voi jotakin kehittyä !

    • Salamina paikalle

      Runoudessa ei välttämättä tarvitse käyttää riimejä ollenkaan, mutta nuo lauseet ovat jotenkin mielikuvituksettomia, eikä niistä löydy lainkaan mitään voimakasta sanomaa.

      Myös asioiden toisteluun kannattaa kiinnittää huomiota, oikeissa kohdissa sanojen/lauseiden toistaminen voi toimia hyvinkin, mutta tässä tapauksessa asioiden toistamisella ei tunnu olevan mitään merkitystä. Runon muotoileminen jotenkin vain ontuu ja pahasti.

      2/5

      Ei maistu salami...

    • 12+14

      Sinä siellä, minä täällä
      tahdon olla sinun päällä

    • eliza93

      ehkä hieman toistoa mutta aika söpö :)

    • Aito mies

      Tuuppaa se rakkausrunot.comiin. Siellä saat rakentavia arvosteluja.

    • 16 + 13

      No mulle välittyy tästä semmosia savuisia fiboja. Tosi kovaa kamaa. Mulle tulee mieleen seepra, mikä ratsatsaa urbaanilla norsulla yli rakkauden aaltojen.

      Upposin hetkeksi lyyriseen tynnyriin.

      Upposin kokonaan siihen boheemiin fiilikseen mikä tosta tulee. Se lävisti mun mustan sielun.

      Nice. Herkkää, tosi herkkää.

    • RETROHoppari

      Minä katson ja tiedän olet kaunein jonka siedän, sillä kauneus päällepäin on lumetta, niin kuin uni. Sinä olet jotain muutakin syvältä sydämmestä löydän todelliset tunteesi.

      Jos yritän irroittaa tunteeni sinua kohtaan kivenalle piilottaa, ei se onnistu sillä en voi laskea irti siitä mitä oikeasti tahdon, sillä muuten olen kuin pohjatonkaivo josta kaikuu vain rakkauden kaipuu ja kukaan ei kuule. Siispä saavun luoksesi, jos olet valmis avaa sydämmesi. Jos tarvitset vielä aikaa minä kyllä jaksan sua odottaa.

      Jatka vaan runoilua.

    • elämän maku

      Ihuna runo, sykähyttävä ja kaunis. Tyttösi rakastuu satavarmasti, jos rohkaistut ja jätät sen vaikka "vahingossa" hänen luettavakseen.

    • allu18

      Kun tamma niityllä kirmaa ja harja tuulessa liehuu, mun rakkaimpain unessani riehuu.

      On ilo tamman ulkona laukata, mä sua ikävöin, olet niin kaukana.

      Illaksi hevon tie kotiin vie, tällä rakkaimpain kohta lie.

      Tamman turva tallin oljissa maata, sinä kuin oljet, ilman sua en nukkua ma saata.

    • weze7+2

      Sinuun on kauneus pesänsä tehnyt

      Älä sano mitään vielä
      sillä sinä se ihana olet,
      sinuun on kauneus pesänsä tehnyt

      Notkeista pajuista vartesi punonut,
      kuun kuulaista säteista ihosi kudelman,
      kirkkaat läikkeet laskenut silmiesi lähteiksi

      Sinuun on kauneus pesänsä tehnyt,
      kultaisista hiuksista kasvoillesi kehykset,
      merkityksen poskillesi nousevalle punalle

      Huultesi kaarille on kauneus pesänsä tehnyt,
      kuiskauksen kaltaisen,
      untuvaisen pehmeän

      Naurusi lailla pyrähtelee kauneus
      kuin suudelmaa odottavien huultesi raosta,
      pesästään,
      huuliltasi taivaalle
      sitä siivillään kutittamaan

      Älä sano mitään, vieläkään
      sillä sinä se ihana olet

      kauneuden pehmeä pesä suussasi,
      josta kuu ja tähdet kilvan
      taivaankannelle kipuavat
      kauneuden linnun kutiteltavaksi

      Älä sano mitään

      Weze 2012

      • Jouko Lahola

        Weze osaa. Pilkut vielä runosta pois niin se on siinä (niitä mihinkään runoissaa tarvii).


    • weze7+2

      Ajattele runosi muusaa ja häneen liittyviä tunteita ja tunne ne kirjoittaessasi.

      Jaksota, hae joku rytmi ja jaa riveittäin. Jos joku sana tai lause ei toimi, vaihda ilmaisua, sanaa tai sanajärjestystä.

      Lue paljon runoja ja myös vanhempaa kaunokirjallisuutta, sieltä opit ihan uusia tapoja ilmaista asioita metaforien kautta. Ja tutustu myös kotimaisten biisien ja varsinkin hyvien sanoittajien lyriikoihin, niistä oppii myös.

      Ja sit lopuksi; älä kopioi, tai yritä olla joku muu ja anna runollesi aikaa kypsyä.

      Kyl se siitä lähtee, se on jo hyvä alku, kun on halu kirjoittaa.

    • Von Savolainen

      Vedessä on kivaa hillua kun vesi hivelee polovilumpijoita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe