Rockababe aion iskeä sut! Watch out!
rockababe!
9
1116
Vastaukset
- Kanki
..sut. Kakkoseen menee niin että hurahtaa. Älä sitten itke....
- rockababe
No selevä!! :D et taija onnistuu ikinä! heh!
- johnnyrebel
mies oikeassa elämässä. tunnen sen.
- rockababe
Heyy,kiva ku ilmottelit! ;) Kaikki uskoo sua varmaa!
- Johnny Rebel
rockababe kirjoitti:
Heyy,kiva ku ilmottelit! ;) Kaikki uskoo sua varmaa!
Joku pelle käyttää samaa nimimerkkiä... En mä ikään sanois noin tarkistamatta asiaa...
- rockababe
Johnny Rebel kirjoitti:
Joku pelle käyttää samaa nimimerkkiä... En mä ikään sanois noin tarkistamatta asiaa...
Kyl mie tiiän,et tuo oli feikki..oli kirjottanu nimenkii vähä eri tavalla..
- Chuck Berry
Rockababe on puhki nussittu huora!
Sen pillu on venyny ihan mäsäksi!
Sen takii mäkin panin sitä perseeseen.
Muistathan Rockababe?Vai olitko liian kännissä?
Buahhahahaaa!!!!- rockababe
Kukaha helevetti sinäki luulet olevas...vitun feikki painu muualle tiältä, ROKU POWER!!
- Don´t worry
rockababe kirjoitti:
Kukaha helevetti sinäki luulet olevas...vitun feikki painu muualle tiältä, ROKU POWER!!
Because there´s too much of mother fuckers on the line ;-)
Eli suomeksi oikein hyvää rokkailuja sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14701