Onko kellään kokemuksia kukkalähetyksen toimittamisesta naisen työpaikalle?
Onko se ihanaa vai noloa?
Kokemuksia pyydetään miehiltä ja naisilta, kiitos.
Toimiiko kukkalähetys naisen työpaikalle?
14
4164
Vastaukset
- Toimii minusta
Onhan tuosta liki 12 vuotta aikaa.
Ensimmäisen treffien jälkeen sain kukkia töihin. Olin ihan myyty.
Olimme aviossa melkein 10 vuotta, joten osui ja upposi.
Minusta ainakin hyvin romanttista. - lifemocker
missä vaiheessa suhdetta?
- Toimii minusta
Aina kun mies haluaa kertoa naiselle : Olet tärkeä ja ajattelin sinua.
Ja kuten kerroin ensimmäinen on ikimuistoinen, heti seuraavana päivänä kun olimme ensimmäisillä treffeillä.
Suhde päättyi kolariin joten olen leski. - lifemocker
Toimii minusta kirjoitti:
Aina kun mies haluaa kertoa naiselle : Olet tärkeä ja ajattelin sinua.
Ja kuten kerroin ensimmäinen on ikimuistoinen, heti seuraavana päivänä kun olimme ensimmäisillä treffeillä.
Suhde päättyi kolariin joten olen leski.jos on vasta tavattu niin voi myös toimia karkotteena
- Ex Pimp
Alussa salaiselta ihailijalta on kiva saada kukkalähetys - kunnes näkee sen naaman! Jos olet selvästi tehnyt vaikutuksen ensitreffeillä kuten "Toimii minusta" nimimerkin kohdalla kävi, niin anna mennä.
Mutta yleensä ensitreffien jälkeen kukkien lähettäminen kielii "stalkkeri! sairas tyyppi! ei kai se kuvittele että meillä oli jotain kun suostuin treffeille. voi eiiii..."
Kukat säästäisin kyllä sellaisiin hetkiin kun nainen alkaa vihjailla vaativansa niitä. Siinä vaiheessa nainen on jo isketty. - Osmankäämi
Kukat on rivoja. Melkein sama kuin lähettäisit korillisen fleshlighteja.
- supermachonössö
Jos olet charmikas ja komea, melkein mikä tahansa on ihanaa. Mutta silloinkaan se ei välttämättä ole kannattavaa tehdä.
- jokainen tyylillään
Useimmat naiset ilahtuvat kukista.
- Ei tod.
Nainen vastaa aloittajalle:
Itse en välittäisi saada kukkia työpaikalle. Tuollaisen eleen toimittaminen julkisesti, varsinkaan tietämättä toisen osapuolen tunteista, olisi erittäin kiusallista, ja voisi (jollei tiedä toisen osapuolen suhdetilanteesta) johtaa ikäviin tilanteisiin, kaikille osapuolille, ja johtaa turhiin selittelyihin esim. työtovereille.
Henkilökohtaisesti ilahtuisin suorasta yhteydenotosta ja treffikutsusta ilman julkista tiedonantoa. Tällöin minulla olisi vapaus kaikessa rauhassa päättää, miten ehdotukseen reagoin. Toisen työpaikalle kukkien toimittamista pidän, en pelkästään hämmentävänä, vaan jopa moukkamaisena. En näe työpaikan sotkemisella yksityiselämän suhteisiin mitään lisäarvoa. - .. ..=
Miksi se asia pitää viedä työpaikalle? Töissä tehdään töitä.
Miksi se pitää julistaa julkisesti? Sitähän se olisi. Se olisi osoitus, että haluat julistaa ihastuksesi kohteen työkavereillekin.
Nää jutut kuuluu vapaa-aikaan ja voisin ilahtua kukista vapaa-aikana mutta en töihin. Kukat työpaikalle olisivat kiusallista. Työpaikalla joutuu selittelevään ja vapaa-aikana ne voi ottaa juuri kuten haluaa.
Totta, jos olisin rakastunut sinuun, se voi olla ....aika ihanaa. Mutta jos ei ole vielä tunnetta, se voisi tuntua tungettelevalta.- lifemocker
varmaan ideana on, että lähetys tekee muut kanssasisaret kateellisiksi ja nainen saa boostattua omaa statustaan tällä julkisesti - mies saa irtopisteitä enemmän?
- salizee
Kukat käy, töihinkin. Kunhan mulle ei tuoda ruusuja. Olen niille allerginen.
- ei romanttista
Työpaikka on työpaikka. Ihastuksen vikittely ja kukat illalla/viikonloppuna...siis vapaa-ajalla. :) Liikaa katsonut amerikkalaisia elokuvia?
- eikiitos
En ilahtuisi.
Ensinnäkin en ole muutenkaan tiedottamassa omasta elämästäni kaikkea työpaikalla, työt töinä ja muu elämä vapaalla jne. Sit vasta vakavammassa seurusteluvaiheessa saattasin jotain mainita. Enkä halua muiden päättävän puolestani mitä kerron ja koska. Ja kuten jo ylempänä mainittu, niin voisi johtaa kiusallisiin tilanteisiin, jos itse en olisikaan yhtä kiinnostunut miehestä tai olis joku kuvio mitä työpaikalla ei tiedetä.
Ja toisekseen, riippuu ihan työpaikasta joutuisko ongelmiin. Jos on oma työpiste, eikä mitenkään tarkkaan vahdittua mitä milloinkin tekee, kunhan hommat hoituu niin ok, mutta kaikki paikat ei ole tällasia. On vaikka jotain vaihetyöskentyä tehtaassa, eli vaan se kone edessä millä hommia tekee, ja oma työtahti vaikuttaa suoraan työkavereiden työhön, niin olis vähän ikävä häiriö. Työskentely keskeytyis kun kukat tuodaan, ja sit jos niitä ei vois pitää työpisteellään, mutta henkilökunnan sosiaalitiloihin viemiseen menis 5-10 min. Joten vaihtoehdot olis suunnilleen laskea kukat lattialle tallottaviksi tai poistua työpisteeltä hetkeksi, jolloin pahimmillaan muidenkin työt pysähtyis, eikä pomo tykkäis, kun ei sais poistua koneelta kuin tauoilla. Olen itse ollut tällaisessa työpaikassa aikoinaan ja tiedän, että sanomista olis tullut, jos olis yrittänyt pitää kukat hengissä työpäivän loppuun asti, eli olis lähtenyt kesken töiden käväsemään sosiaalitiloissa, kun mukanakaan ei olis voinut kuskata töiden häiriintymättä. Ylemmän tahon mielipide oli, että koko aika tehokasta työskentelyä ilman mitään häiriöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077746
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1105997- 835177
- 1394546
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552977
- 582938
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056