Hei,
Bongasin itseni hetki sitten nimeni ja tuntomerkkien osalta keskustelusta jossa minut nimettiin pelimieheksi ja minua kannattaisi jopa varoakkin :)
On vain olemassa ihmisiä, jotka ihastuvat toiseen henkilöön nopeasti ihan pelkkällä olemuksellaan ja ystävällisyydellään. Tämän seurauksena itsekkin olen aloittanut jos jonkinlaisia parisuhteita sen johdosta mutta lopettanut suhteen viimeistään 2 kuukauden kohdalla jos en ole siihen mennessä rakastunut tai tunne asiassa ihastumista suurempaa tunnetta.
Tottakai jos suhteen päättää, niin toinen osapuoli lähes varmuudellaan asiaa ei kovin positiivisena vastaanota. Tämä on vain elämää ja siihen kannattaa varautua jos yksin ei halua elää. Nykymaailmassa ei enään ole olemassa tosirakkauden lisäksi ikuisia suhteita kovin suuria määriä, vaan avioerotilastot puhuvat puolestaan. Olen tottakai pahoillani muille aiheutetuista sydänsuruista, tosin on niitä minullekkin kaksi kertaa aiheutettu. Toisella kertaa olin oikeasti rakastunut ja sain pahasti siivilleni. Tästäkin toipuneena voin vain todeta, että lopettakaas jo fiksut ihmiset noiden "pelimiehien" metsästys ja jos haluatte avautua pahasta olostanne julkisesti, niin kääntykää ennemmin lääkärin tai psykiatrin puoleen. :)
Mukavaa joulunodotusta,
Minä.
Pelimieheksi nimitetyn avautuminen.
35
1581
Vastaukset
- sinulle
Ei sentään pelimiehiä metsästetä, vaan he metsästävät valheillaan naisia. Kuka kumma pelimiestä haluaisi!
Kai sinä sentään etukäteen varoitat suhteen alkumetreillä naisia, että tulet todennäköisesti tapasi mukaan heidät jättämään! Kirjoituksesi perusteella sinua tosiaan kannattaa varoa!
Täällä on vapaa sana, ja jokainen saa avautua vapaasti olotiloistaan. Niin kuin sinäkin täällä teet ;)- No samaa ne muijatki
n kyllä tekevät. Suhde saattaa loppua ihan yhtäkkiä vaan, koska muija kokee ettei homma toimi jollain tasolla, ja on kaiken lisäksi vielä kyvytön keskustelemaan tästä asiasta joka häntä vaivaa.
- yks muijista
No samaa ne muijatki kirjoitti:
n kyllä tekevät. Suhde saattaa loppua ihan yhtäkkiä vaan, koska muija kokee ettei homma toimi jollain tasolla, ja on kaiken lisäksi vielä kyvytön keskustelemaan tästä asiasta joka häntä vaivaa.
Voin naisena avautua tästä asiasta, jos suhde päättyy sanoilla "homma ei toimi jollain tasolla", että kyseessä voi olla yksinkertaistettuna ja pelkästään se, että ei vaan sytytä, vaikka miehessä ei mitään ns. vikaa olisikaan. Toinen syy noihin sanoihin, voi olla sekin ettei seksi ole tyydyttävää yrityksistä huolimatta tai miehellä on liian pieni tai iso "varustus" vastakappaleeseen suhteutettuna. Ei noista asioista auta keskustella, vaan homma vaan ei tuolla tasolla toimi.
En minä ainakaan niin törkeä viitsi olla, että suoraan pamautan jollekin, että on niin pieni pippeli, että lopetetaan suhde, vaikka se olisikin pääasiallinen syy. Mielummin sanon toisen itsetuntoa säästelläkseni, että ei vaan homma toimi..
- NothingButTheTruth
Voivoi pelimiestä! Siis koska sinun sydän on joskus särkynyt, katsot oikeudeksesi toimia samoin vai? Mitäs jos itse menisit sinne lääkäriin tai psykiatrille, että oppisit kohtelemaan ihmistä ihmisenä, eikä kertakäyttöhyödykkeenä!!!
- puhuuuuuu
Mik'ä tekee sinusta mielestäsi pelomiehen määrä vai laatu..
- fesesssss
Huoh mitä keskustelua taas. Eli jos jättää naisen 2 kuukauden jälkeen, koska ei tunne homman toimivan on automaattisesti pelimies????
Ihme logiikkaa taas. Suhteet vaan yksinkertasesti loppuu välillä.
Ja moni nainen jättää miehen, jos se on huono sängyssä. Kuinka moni mies jättää naisen, jos nainen on huono sängyssä - harvempi.
Kaksinaismoralismi taas paistaa läpi. - ...........
Ei minusta ole pelimies/peinainen, jos jättää parin kuukauden jälkeen (tai vaikka viikonkin). Miksi jatkaa jotain hommaa, jos se ei tulisi toimimaan. Minä en itse tyydy "vain kivaan". Olen nainen ja en todellakaan jatka suhdetta, jos alkuhuuman jälkeen tunteet katoaa jonnekkin. En siis koe olevani pelinainen vaikka miehet joskus haukkuukin. Ymmärrän, että tuntevat olonsa loukatuksi, mutta minkä niile tunteilleen voi...
Pelimies/nainen on sellainen joka pelailee useemman kanssa kerralla välittämättä muiden tunteista.- voi elämä
AINAhan tunteet vähenee alkuhuuman jälkeen. Jos tunnetila jatkuis alun kaltasena hurmoksena, ihminen ei eläis kovin kauaa... (ihan biologiaa)
Parin kuukauden huuman jälkeen aletaan katsoon millasen ihmisen kanssa ollaan tekemisissä. Eihän sen alun varaan mitään pystyis rakentaa, se on aikaa kun nähdään vastakappaleessa omat hyvät asiat, tavallaan ihaillaan itseä.
Jaa-a taitaa olla totta, että ei kukaan enää parisuhdetta edes halua...
- eeesssseee
Mun mielestä suhteiden rakentaminen on muutenkin tänä päivänä vähintään koomista. Ihmiset ei kuitenkaan hyväksy toistensa vikoja kuin tiettyyn pisteeseen asti ja aina on helppo lähteä siinä vaiheessa pois.
En tunne kuin muutaman pariskunnan, joiden suhde on kestänyt 5 vuotta. Kaikki muut tuntuu nykyään eroavan syystä tai toisesta. Ei oikeen kannata näillä todennäköisyyksillä edes yrittää. Ei sitä halua "menettää" elämästään sitten sitä vuotta suremiseen ja lopulta tulla täysin kyyniseksi. - Vierailijatar
Hei Sinä !
Kertomasi perusteella en nimeäisi Sinua pelimieheksi. Vaikutat fiksulta ja tasapainoiselta ihmiseltä. Onhan jokaisen kumppania etsivän ymmärrettävä että tutustumisvaihe ei läheskään aina johda ns. vakavampaan seurusteluun. Järkeä ja sydäntä on kuunneltava, sekä oltava toiselle osapuolelle rehellinen. - Oikeista huijariprofiileista on asiallista varoittaa. Mielestäni esim. Sinun kohdallasi tuo mustamaalaaminen oli kohtuutonta.
Toivon Sinulle hyvää jatkoa,
Minä- Aito nainen
Olipa typerä kommentti. Näkee, että vierailijatar ei ole tainnut koskaan itse joutua pelimiehen käsittelyyn! Kun tulet huijatuksi - rakastan sua, olet ihana, elämäni nainen, pusi pusi, teet mut hulluksi, kultamuru ym. shitit ja sitten yhtäkkiä vaan vedetään kylmästi matto alta ja lähdetään seuraavan piparin perään, siitä on kuule hymy kaukana.
Jos on epävarma, pitää sanoa se toiselle rehellisesti. Ei saa johdattaa harhaan. Nämä rakkautta vannovat "yhden naisen miehet", ovat pahimpia kusettajia. Törkeintä on, ettei selitetetä mitään, häivytään vaan. Jos olet aloittanut suhteen, sinulla on myös velvollisuus päättää se. Jos homma ei yksinkertaisesti toimi, toiselle täytyy kuitenkin antaa jonkinlainen selitys, ei voi vain häipyä ilman selityksiä. Vaikka tekisi kuinka tiukkaa antaa pakit, olet sen hänelle velkaa.
Users r Loosers.
Lähinnä käy sääliksi nämä keskenkasvuiset keski-ikäiset miehet, jotka juoksevat täällä aina seuraavan piparin perässä, eivätkä koskaan kasva aikuiseksi. Muiden ohella vahingoittavat lähinnä itseään, koska jäävät vailla kunnon naisen rakkautta. - Halloo
Aito nainen kirjoitti:
Olipa typerä kommentti. Näkee, että vierailijatar ei ole tainnut koskaan itse joutua pelimiehen käsittelyyn! Kun tulet huijatuksi - rakastan sua, olet ihana, elämäni nainen, pusi pusi, teet mut hulluksi, kultamuru ym. shitit ja sitten yhtäkkiä vaan vedetään kylmästi matto alta ja lähdetään seuraavan piparin perään, siitä on kuule hymy kaukana.
Jos on epävarma, pitää sanoa se toiselle rehellisesti. Ei saa johdattaa harhaan. Nämä rakkautta vannovat "yhden naisen miehet", ovat pahimpia kusettajia. Törkeintä on, ettei selitetetä mitään, häivytään vaan. Jos olet aloittanut suhteen, sinulla on myös velvollisuus päättää se. Jos homma ei yksinkertaisesti toimi, toiselle täytyy kuitenkin antaa jonkinlainen selitys, ei voi vain häipyä ilman selityksiä. Vaikka tekisi kuinka tiukkaa antaa pakit, olet sen hänelle velkaa.
Users r Loosers.
Lähinnä käy sääliksi nämä keskenkasvuiset keski-ikäiset miehet, jotka juoksevat täällä aina seuraavan piparin perässä, eivätkä koskaan kasva aikuiseksi. Muiden ohella vahingoittavat lähinnä itseään, koska jäävät vailla kunnon naisen rakkautta.Mutta eikö naisellakin oo sillon jonkinnäkönen tilaus menossa? Vaik sitte karmee hellyyden kaiken muun sellasen pula? Eikö se pelimies kumminki täytä sen tilauksen?
Jos joku alkaa selittään jo alkumetreillä, et mä rakastan sua, oot ihana, mä lähen juokseen! Eihän se voi olla totta! - yxmies
Aito nainen kirjoitti:
Users r Loosers.
Lähinnä käy sääliksi nämä keskenkasvuiset keski-ikäiset miehet, jotka juoksevat täällä aina seuraavan piparin perässä, eivätkä koskaan kasva aikuiseksi. Muiden ohella vahingoittavat lähinnä itseään, koska jäävät vailla kunnon naisen rakkautta.Tosi asiahan on niin että ei se nainen edes jää kuuntelemaan mitä toisella on asiaa. Keskiikäiset naiset taas haluaa olla prinsessoja ja kun mies huomaa että suhde onkin sellainen että vain sitä naista pitää huomioida mutta itse ei saada mitään niin silloin lähdetään mitään sanomatta.
Minä kysyin viimeiseltä että pitääkö mitätöinti palkita kukasin?
En saanut vastausta
- Tiedänpä vaan
Hyvä kirjoitus Aito nainen. Näitä itsekeskeisiä luusereita vilisee täällä. Erittäin hyviä manipuloijia ja monet vielä parisuhteessa. Mietin tässä juuri, että pitäisiköhän eräskin pelimies paljastaa, tunnen hänen vaimonsa...
- Kedon-Orvokki
Pitäisiköhän sinun kääntyä ammattiauttajan puoleen, nykymenolla sinulle koittaa yksinäinen vanhuus, mikäs siinä jos tunnet olevasi sellaisen arvoinen.
Surullista, että ihminen jakaa itseään noin, kaikille tasapuolisesti, tässä ketjussa muutkin taisivat saman tyhjyyden jo huomioida, ettei mitkään suhteet onnistu.
Rakkaudeton tyhjyys ihmisen sisällä on kuin olisi jo kuollut ollut pitkään. Haudataan kunhan keretään.
Kannattaisiko sieltä tyhjyydestä herätä elämään? Monenmoisia hoitojakin on tarjolla esim psykologinenvyöhyketerapia avaa suvussa olevia traumoja, että ihminen saa ikäänkuin korjattua rikkinäisyytensä jonka aiheuttaja on voinut olla suvussa vaikka joku iäkkäämpi jota ei ole tavannutkaan. Suorittaminen ei koskaan korvaa tyhyyttä kuitenkaan.
Jouluja vaan kaikille tasapuolisesti. - Rakkaus sammui
Itse en luota enää miehiin. Eräs manipuloiva ja taitava pelimies tuhosi mun uskon rakkauteen. Surullista mutta totta. Tästä lähtien pelaan samaa peliä jos edes enää lähden mukaan koko hommaan. Itsesuojeluvaistoa.
- iknow1
Surullista tosiaan "rakkaus sammui". Tiedän tunteen täysin, itselleni käynyt samoin. Mistä pelaajasi oli kotoisin, minun Espoosta.
- Rakkaus on Kuollut
Ei parisuhde rakkautta ole olemassa. Se on pelkkää sosiaalista esineen omistamista ja modernit esineihmiset näyttävät kyllästyvän nykyään nopeasti hankkimiinsa esineisiin. Oikea rakkaus on jotain ihan muuta. Parisuhde ei nykyään missään tapauksessa perustu rakkauteen.
- Rakkaus sammui
Tämä pelimies oli kotoisin Vantaalta. Pääkaupunkiseudulla kun saalista riittää. Tällä hetkelläkin hän siellä metsästää, valehtelee, manipuloi ja pelaa sairaita pelejään..
- mullehetitähän
Hitsi kun pystyisit kertoon kuka. Siis jos oli peiton alla hyvä, mä tarviisin sellasta miestä just ny, mieluiten jostain läheltä... ;)
Millon naiset oppii ymmärtämään, että seksi on seksiä, siitä voi ja saa nauttia vaikkei ikuista yhdessäoloa suunnitellakkaan...
- Xxxxqqq
Voi sua mullehetitähän....eihän tässä ole nyt pelkästään seksistä kyse...vaan pelimiehistä, jotka kusettaa, vedättää, puhuu shaissee minkä ehtii...jos pelin henki on sexi ja molemmat osapuolet sen tietävät, niin sehän on ok. Mutta jos toinen antaa ymmärtää kaikkea muuta ja lupaa kuun ja tähdet taivaalta, rakkautta ja unelmia....ja kaiken tämän vielä taitavasti ja uskottavasti....kunnes totuus jollain lailla paljastuu. Usein niin, että tyyppi tekee katoamistempun tai sitten jotain kautta selviää, että pyörittää useaa naista. Tästä on kyse, ymmärrätkö? Tuo toiminta saa aikaa särjettyjä sydämiä ja valtavasti pahaa mieltä. Tällaiseen toimintaa harjoittavat ovat usein narsistisesti häiriintyneitä, Don Juan- ilmiöstä on kyse! Voisinpa melkein vannoa, että sellaiseen mieheen et halua törmätä! Tai jos haluat, et sellaista ole vielä tavannut ja viisastut sitten, kun sen käsittelyn olet käynyt läpi!
- mullehetitähän
Joo, ymmärsin kyllä... ja olen törmänny useaankin tällaseen mieheen. Kyllä, varmaankin ovat mieleltään sairaita jne jne, mutta voiko olla niin sinisilmäsiä naisia etteivät huomaa...? Onko näihin miehiin haksahtavilla naisilla vaan niin kiire päästä parisuhteeseen, etteivät edes halua nähdä sitä punasta valoa, josta usein kaveritkin varottelee?
Yleensä näillä miehillä seksi sujuu ja se riittää mulle. Jos hetkeks pysähdyt kuuntelemaan, ne jauhaa samoja asioita, ihanaarakastahunajaasokeria, vauvojatalojamatkoja, kaikkea sitä mistä SÄ uneksit. Ei kannata uskoa miestä tai naistakaan, joka vastaa asioihin niinku haluat kuulla... Haloo, eihän sellanen ole totta kyllä jokaisen pitäis se ymmärtää.
Kuitenkin, jos nyt näin ikävästi on päässy käymään että ihan rakastumiseen asti on erehdytty, hetken kun asiaa miettii ja ottaa asiasta itselleen kuuluvan vastuun, taas on yks oppiläksy maksettuna... ja vahvempana eteenpäin.
- Rakkaus sammui
Pelimiehet (ainakaan tämä narsisti) ei ollut kovin hyvä peiton alla, itse asiassa aika surkea. He kun ovat yleensä kiinnostuneita lähinnä omasta nautinnostaan, ei kumppanin. Ja jos todella haluat tutustua tähän ihmiseen niin lycka till, tulet tarvitsemaan paljon voimia. Be careful what you wish for. Voi olla aika ikävä yllätys vaikka luulet tietäväsi, mitä olet "tilannut".
- narsumpi
Nuo jutut riippuu siitä, millasesta seksistä tykkää... Mulla on hyviä kokemuksia narsuista petipuolella, mut en tod haluais sellasta arkeeni. Muutenki pelimiehet on erikseen, niillä se toiminta ei monestikkaa vastaa lupausta. =D
Kyl toisaalta vähän samaa mieltä ku toi yks, et onhan niillä narsuil kauhee kiire rakentaa tyhjän päälle muka jotai pysyvää. Kyl ne merkit näkee, jos ite ottaa rauhassa eikä oleta, et pysyvä rakkaussuhde rakennetaan päivässä. Kaikil on niin kiire nykyään.
Ei ne narsut mitään ihmemiehii ole, jos et usko kaikkee mitä ne suustaan suoltaa, ne väsyy viikos ja lähtee vetään... koettu on. Eli kyl vastuu on jokaisella!
- Xxxqqqq
Pelimiesten seksitaidot perustuvat usein siihen, että osaavat lämmitellä naisen puheillaan ja lupauksillaan. Itse akti ei sitten kummoinen olekaan. Jälkikäteen kyllä odottavat hehkutusta ja kehuja ....tykkäsitkös, miltä tuntui, haluaistkos lisää... Saitko hyvät, oletko ennen kokenut tällaista...ja kaikki tuo sokerilla kuorrutettuna :)
- Niinpä...
Tunnetustihan liiasta sokerista tulee paha olo - yök.
Jotenkin nuo "mullehetitähän" -nimimerkin kirjoitukset vaikuttavat vähän feikeiltä - miesmäisiltä. Olisikohan sittenkin mieskirjoittaja asialla? En oikein jaksa uskoa, että kukaan nainen ajattelee tuolla lailla. Tai sitten kyseessä on todella harvinainen naisyksilö.
Naiset kun eivät yksinkertaisesti arvosta irtopanoja, harvoin he niistä mitään nautintoa saavat. Naisen seksuaalisuus pääsee kukoistukseen nimenomaan pitemmässä parisuhteessa, ei irtosuhteissa. Miksi he siis sellaisiin hakeutuisivat
ja himoitsisivat pelimiesten seuraa? Ei mene läpi. Haiskahtaa kusetukselta.- halutneonhiirelläkin
Et oo tosissas!
Kyllä mä naisena harrastan irtopanoja ja saan niistä nautintoa. En jatkuvasti, mutta silloin kun tarvetta on. Mistäs sinä tiedät kenenkään toisen ihmisen seksuaalisuudesta? Pidä huoli omasta "kaikkien naisten seksuaalisuudestas" vaan. JOS nainen olet, haiskahtaa pelästyneen miehen pelästyneeltä puheenvuorolta.
Muuhun en ota kantaa, tää ketju on tooooosi laimea!
- Rakkaus on Kuollut
Ei ole enää olemassa edelleenkään mitään rakkautta miehen ja naisen välillä tai se on todella harvinaista. Naisten rakkaus perustuu miehen sosiaaliseen statukseen, joka nouseen kun nainen on saanut saaliikseen alistettavaksi sopivan riittävän korkean sosiaalisen aseman (mikä tahansa asema käy, vaikka vankila tyyppi) omaavan tyypin. Sitten sitä ihmetellään naisten kesken ja vertaillaan missä ollaan käyty ja se osti mulle niin ihanat ja sillä on niin hyvat käytöstavat jj ja ja sitten se tekee sitä jatatä työkseenn ja tienaa niin ja niin paljon ja..........
Ihminen on esine jonka väline arvoon voi rakastua. Leikkikalu. Pelimiehet tietävät tämän ja eivät suostu leikkimään teidän naisten leikkejä ja se on monelle naiselle kova sosiaalinen tappio naislauman silmissä. Häpeä.
Suurin osa miehistä ei ole pelimiehiä ja em syistä eivät ole arvokkaita esineitä, joten he saavatkin olla rauhassa ilman parisuhdetta ja ehkä vasta vanhempana saavat sitten itselleen lopuun ajetun kiertopalkinnon jota on hyvin moni pelimies ja alffauros pumpannut ja joka unelmoi edelleen siitä omasta(pelimies)prinssistä.
Itseäni ei nämä asiat haittaa, sehän on vaan värikästä elämää. Enkä ole kiinnostunut pelaamisesta, mutta toki naisen mukaan lähden jos väkisin viedään ja useimieten siten on käynyt ja mukavaa on ollut, koska jostain syystä hoikat kauniit naiset ovat olleet kiinnostuneita aivan omasta tahdostaan suhteeseen kanssani... - Tympee
Tympeetä kirjoittelua. Aikuinen terve ihminen on vastuussa itsestään.
- Hei haloo!
Ongelma onkin siinä, etteivät nuo pelimiehet ole "terveitä" - vai onko mielestäsi oikein valehdella, manipuloida ja pyörittää useampaa naista samanaikaisesti?
- Rakkaus elää!
Voi kuinka katkeraa tarinaa "rakkaus on kuollut" . On siinä mies saanut pahasti siivelleen. Kyllä rakkautta on, ihan meissä jokaisessa, myös sinussa! Sinua on vaan loukattu, mutta löydät halutessasi sen rakkauden, kunhan ensin opit rakastamaan itseäsi!
- Kaikkea sitä
Kirjoitellaankin!
"Ei ole enää olemassa edelleenkään mitään rakkautta miehen ja naisen välillä tai se on todella harvinaista." kyllä näkisin, että rakkaus ilmenee juuri kauneimmillaan nimenomaan miehen ja naisen välillä. Kirjoittaja voisi vähän avata tuota väitettä. Miehen ja jalkalampun välilläkö se roihuaa.
Järkyttävää yleistystä naisen ajatusmaailmasta. Kaikki eivät todellakaan, ainakaan suomalaiset naiset, hae mitään sosiaalista statusta. Me suomalaiset naiset kun olemme työssäkäyviä ja hyvinpärjääviä yksilöitä. Aika harva mitään sosiaalista statusta "saalistaa".
Lisäksi, ei naisen, joka on tullut tavalla tai toisella huijatuksi tai hyväksikäytetyksi, tarvitse tuntea minkäänlaista häpeää. Se häpeän viitta voidaan laskea hyväksikäyttäjän, tässä tapauksessa pelimiehen harteille. Toisaalta eikö voisi ajatella, että se loppuunajettu kiertopalkinto on kuitenkin se pelimies :) - Niität mitä kylvät
Sanotaan että ei ole olemassakaan parisuhdetta tai avioliittoa jossa ei joskus riideltäisi tai tulisi erimielisyyksiä. Vika suhteen toimimattomuuteen lieneekin vain siinä, että ihmiset odottaa toiselta täydellisyyttä vaikka eivät itsekään ole täydellisiä. Kun itsekin on heikko, vaatimukset toisen suhteen menee yli.
Jos halutaankin vain hetkellistä suhdetta, parempi kertoa se vastapuolelle heti. Ei voi pitää toisesta valheella kiinni ja käyttää häntä hyväkseen.
Usein petytään eikä anneta anteeksi toisen virheitä vaikka itsekin tehdään virheitä. Syytellään vain toista tai etsitään jatkuvasti parempaa.
Jokaisessa on vikaa, se olisi muistettava jo lähtiessä. Itsestä se on kiinni halutaanko ratkaista ongelmia ja korjata tilanteita.
Miksi ihmiset ovat heikkoja ja itsekkäitä, sitä sopinee kysyä. Ei osata elää ihmisinä, vajaina ja virheitä tekevinä. Elämä ei mene niin että vain itse saa, on tehtävä kompromisseja, ratkaistava ongelmia ja hoidettava kuntoon rikki mennyt.
Kun löytää rakkaan ihmisen, kysymys on hänenkin kohdallaan tahdosta rakastaa. Jos ei tahdo kun ongelmaa tulee, parempi kertoa se heti koska juuri tähän tahtomiseen liitot perustuu.
Intohimoinen rakkaus voi olla tahdosta riippumatontakin. Rakkaus voi perustua myös heikkouteen. Riippuvuussuhde tai muu oma vajavuus pitää kiinni jota toinen täydentää. Kaikki ihmiset ovat valuvikaisia. Eläköön yksin leikkimättä ihmisten tunteilla sellainen josta ei ole parisuhteeseen ja joka etsii aina vaan "parempaa", Sitä ei ole eikä tule, on vain omaan vajavuuteen sopivampia. - Pysykää loitolla
Pelimiehet ovat keskenkasvuisia kakaroita, jotka eivät ymmärrä rakkaudesta mitään. Ja tulevat jäämään ikuisesti yksin. Sitten ovat säälittäviä vanhoja ukkoja ja dementoituvat jossakin hoitolaitoksessa, jos eivät sitä ennen kuole AIDSiin tai muihin sukupuolitauteihin.
- söpis
Tyypillisen itsekeskeisesti päätetty teksti, kirjoitettu alle "Minä".
Tapailin yhtä miestä, jolle alkoi tulla tavaksi päättää tekstarinsa noin, t. Minä. (Lopetin kylläkin suhteen, juurikin hänen itsekeskeisyytensä vuoksi.)
Voiko ihminen enää enempää oman napansa ympärillä pyöriä? Kyllähän tekstarista nyt näkee, keneltä se on tullut, jos on numeron tallettanut puhelimeen. Ja jos ei ole tallettanut, niin ei tuo "Minä" kerro sen paremmin, keneltä viesti on...paitsi että se on joltain itseään täynnä olevalta tomppelilta.
Tuli vaan mieleen, ihminen viestii pienilläkin asioilla. Varokaa naiset näitä tyyppejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404422Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3502230Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32114Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481891- 1071820
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561787Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571479Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4881363Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441338