Mun pitäisi laihduttaa ja ajattelinkin kysyä, että onko bodypump tehokas apu vai onko se enemmänkin kiinteytymiseen. Haluan ensin laihduttaa ja sitten aloittaa kiinteytymis yritykset. Entä spinning?. Mikä ois paras?
Kiitollisena avustanne, Anniina
Bodypump
7
4535
Vastaukset
- Manna
Luulisin, että ei kannattaisi aloittaa laihduttamista turhan rankalla liikunnalla, sillä käsittääkseni esim. kävely ja uinti on aika hyvä keino saada läskit karisemaan. Sitten juurikin tommoisella rankalla treenillä lihakset kasvavat ja vaaka voi näyttää yllättäen isompia lukemia, joka aikakin itteäni laihduttaessa masentaisi..
- ei lihaksia
Hei
ei ne lihakset kasva bodypumpissa millekään kikeelomaa-tasolle. Painoja ei ole niin paljin, että niillä saisi kauheat lihakset aikaiseksi.
Paras kiinteytys ja laihdutusapu on Bp
- Vipsu
Body pumppi on erittäin hyvä laihduttamisen apuna, se kiinteyttää tosi tehokkassti ja koska lihasmassa jo itesessääm kuluttaa energiaa se on suotavaa. Itse laihduttaessani kävin kaksi kertaa viikossa bodypumpissa, lisäksi harrastin reipasta kävelyä, hiihtoa, spinningiä ja step-aerobiciä vaihdellen, silleen että liikunta kertoja tuli 4-5 viikossa. Ja tuloksia syntyi. Vaakaa parempi mittari on kyllä ehdottomasti MITTANAUHA... itselläni kyllä paino tippui tuolla ohjelmalla siihen yhdistetyllä ruokavalion muutoksella ( viitenä päivässä viikossa tarkkailin syömisiä, valkeat vehnät ja sokerit minimiin, paljon kasviksia yms. ja paljon VETTÄ ja yhtenä päivänä sai syödä ihan mitä vaan ) paino tippui 500-1000g viikossa, eli justiinsa niinkuin on ihanteeliista. Tiputin painoa n. 8kg, nyt kesän aikana olen "hieman" löysäillyt, sillai kuiteskin ettei paino ole onneksi noussut. Nyt olisi takoitus taas lisätä tuota liikuntaa ja tarkistaa syömiset ja pudottaa toinen mokoma, sitten olisinkin normaalipainon puolella:) Mutta yhdistämällä vaikka bodypumpin, spinningin ja kävelyn, saat monipuolisen kunto-ohjelman jolla tuloksi syntyy:)
- Anniina
Kiitos kovasti vinkeistä!!. Maanantaina aloitan kuntoilun ja noista tiedoista on todella hyötyä.
Tsemppiä sinunkin painonpudotukseen ja reipasta syksyä!!!
- Bodypumpilla pois 20kg
Hei,
Bodypump on parasta mitä tiedän. Laihduin 8kk:ssa 20kg Bodypumpilla. Kävin säännöllisesti Bodypumpissa 3 kertaa viikossa 8 kuukauden ajan. Ja minulla on upea vartalo, josta en osannut uneksiakaan. Kilot poissa ja kiinteä vartalo!!
Muista että Bodypumpin lisäksi tulisi harrastaa myös jotain aerobista liikuntaa välillä, sillä BP on niin raskas laji.
Tsemppiä!!!- vaihtoehto
BodyPump on varmasti hyvä vaihtoehto laihduttamiseen, mutta ei mitenkään ainoa tai välttämättä edes paras. Tärkeintä että löydät lajin jossa itse viihdyt, ettei kuntoilu katkea muutaman viikon kuluttua ja palata taas lähtöruutuun. Joten käy kokeilemassa ja jos hyvältä tuntuu niin mikä ettei!
- Anniina
..kaikille vinkeistä. Pidän itse bodypumpista joten luulenpa, että sinne tunneille tulee mentyä nyt kun tietää, että on tehokasta.
Kokeilin edellis päivänä pacea eikä sekään ollut hullumpi.
Mukavaa syksyn alkua!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855893Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki413441Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442667"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni133886Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11824