NAISET! pitäisikö miehen hankkiutua eroon rintakarvoista?

kumps1

Onko miesten rintakarvoilla sitten oikeasti niin väliä naisille? Itse pidän valtavasti rintakarvoistani, ne antavat minulle niin miehekkään ja mahtavan olon ;D Olen kuitenkin käsittänyt näin että suurin osa naisista pitää rintakarvoja kuvottavana.

Olen ajatellut pitkään rintakarvojet poistamista IPL:llä tai laserilla, mutta tunteet ovat ristiriitaiset. Jos olisi itsestäni kiinni niin en hankkiutuisi eroon niistä, mutta onko naiset sitten siitä eri mieltä?

Mitä teen?

200

8947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rintakarvat WUUHUU

      "Itse pidän valtavasti rintakarvoistani, ne antavat minulle niin miehekkään ja mahtavan olon ;D"

      • Miehekäs mies

        Onko minulla muka liikaa rintakarvoja ja muka karvamätäs, koska minulla on lähes 1:1 samanlainen rintakarvoitus kuin tällä kyseisellä herralla? En ainakaan vielä ole onnistunut saamaan itselleni naista, tosin kukaan ei ole sanonut että minulla on karvamätäs ja liika on liikaa.


      • piip piip pliis plii

        Minua taas naurattaa nämä ap:n kaltaiset kaupunkilaismiehet ja heidän ongelmansa, he ovat ihan kuin naisia ajatuksiltaan ja olemukseltaan.


      • Karvaiset miehet on seksikkäitä. Karvoja saa olla muualla paitsi naamassa. Mikään ei ole niin epäseksikästä kuin kalvakkan valkoinen löysälihainen karvaton mies.


      • Ylpeä karvoistaan
        piip piip pliis plii kirjoitti:

        Minua taas naurattaa nämä ap:n kaltaiset kaupunkilaismiehet ja heidän ongelmansa, he ovat ihan kuin naisia ajatuksiltaan ja olemukseltaan.

        Sama juttu täällä. Oikea mies tekee niinkuin itse haluaa ja naiset saa tyytyä siihen.


      • karvainen kaveri
        Miehekäs mies kirjoitti:

        Onko minulla muka liikaa rintakarvoja ja muka karvamätäs, koska minulla on lähes 1:1 samanlainen rintakarvoitus kuin tällä kyseisellä herralla? En ainakaan vielä ole onnistunut saamaan itselleni naista, tosin kukaan ei ole sanonut että minulla on karvamätäs ja liika on liikaa.

        jos se naisen saanti on karvoista kiinni niin aja pois ja ala homoksi!


      • butch2
        karvainen kaveri kirjoitti:

        jos se naisen saanti on karvoista kiinni niin aja pois ja ala homoksi!

        Homot RAKASTAA rintakarvoja nykyään!


      • trolli mikä trolli
        piip piip pliis plii kirjoitti:

        Minua taas naurattaa nämä ap:n kaltaiset kaupunkilaismiehet ja heidän ongelmansa, he ovat ihan kuin naisia ajatuksiltaan ja olemukseltaan.

        Et siis ole huomannut että nämä jutut ovat trolleja? Ei kukaan tällaisia täällä tosissaan kysy.


      • tiny.cc/94sjow
        butch2 kirjoitti:

        Homot RAKASTAA rintakarvoja nykyään!

        tiny.cc/94sjow


      • hiihii1
        karvainen kaveri kirjoitti:

        jos se naisen saanti on karvoista kiinni niin aja pois ja ala homoksi!

        jossei halua lävistyksiä tai piikkimattoa voi ostaa liisteriä ja poistaa laastarilla karvansa tuntuu mukavalle :D


      • vvcxvcxvcx
        trolli mikä trolli kirjoitti:

        Et siis ole huomannut että nämä jutut ovat trolleja? Ei kukaan tällaisia täällä tosissaan kysy.

        Miksi ei kysyisi?


      • Anonyymi
        itse.nainen kirjoitti:

        Karvaiset miehet on seksikkäitä. Karvoja saa olla muualla paitsi naamassa. Mikään ei ole niin epäseksikästä kuin kalvakkan valkoinen löysälihainen karvaton mies.

        Juurikin näin. Nahkapallo on yök.


    • joannegea

      Täällä myös yksi rintakarvoista pitävä nainen! Mielestäni mies on miehekäs rintakarvojen kanssa. Ilman karvoja muistuttaa enemmän naista, riippuen kyllä ruumiinrakenteestakin. Pidän siitä, että mieheni kasvattaa rintakarvansa oikein isoksi ´puskaksi´, nii siihen pehmeälle rinnalle on aina ihana iltaisin painaa päänsä. :)

    • eräs nainen

      En pidä niitä kuvottavina mutta en niistä erityisesti pidä. Jos saisin siis valita niin rintakarvaton mies, kiitos! Mutta ei se mikään deal breaker ole, kunhan ei ole kunnon pusikkoa.

    • nelina1

      Minäkin pidän miehen rintakarvoituksesta.

      -Nainen 22 vuotta.

    • Mies 43v

      Ajelen rintakarvani, siinä ne tulee samalla höylättyä kun ajelen kainalot.

      Minusta tai vaimostani karvoissa ei ole mitään seksikästä.

      • OK rintakarvat

        Ja, kun ajat rintakarvat niin nehän vain lisääntyy! Mitä karvaisempi mies, sen ihananpi, MUTTA LISÄKSI TARVII KORVIEN VÄLISSÄ KYLLÄ OLLA JÄRKEÄ! Aika paha yhdistelmä on karvanen TYHMÄ mies.


      • Seinä Ryijy

        Typerää ajella karvoitusta, koska se terävä, pistelevä sänki, joka tulee esiin, jo 2-päivän päästä ajelusta on 1000-kertaa inhottavampi, kuin normaali karvoitus.

        Lisäksi ajelunjälkeen ainekin minun ihoni tulee täytee pieniä punaisia finnejä.
        Siis onko kalvakan kalpea puna finninen, pistelevä, kutiava ilmestys, joka pistelee vaimoaan terävällä sängellä, muka miehekkäämpi, kuin oikea kunnos mieshormoonia eriittävä karvainen leijona mies RÄÄÄYH.


      • ei ongelmana
        Seinä Ryijy kirjoitti:

        Typerää ajella karvoitusta, koska se terävä, pistelevä sänki, joka tulee esiin, jo 2-päivän päästä ajelusta on 1000-kertaa inhottavampi, kuin normaali karvoitus.

        Lisäksi ajelunjälkeen ainekin minun ihoni tulee täytee pieniä punaisia finnejä.
        Siis onko kalvakan kalpea puna finninen, pistelevä, kutiava ilmestys, joka pistelee vaimoaan terävällä sängellä, muka miehekkäämpi, kuin oikea kunnos mieshormoonia eriittävä karvainen leijona mies RÄÄÄYH.

        Ei minulla ainakaan ole rintakarvojen kasvu niin voimakasta että siihe tulisi samanlaista sänkeä kuin leukaan.

        Viikon parin välein kun pyhkäsee partahöylällä rintakarvat pois, niin siistinä pysyy.


      • Hahahahahah
        OK rintakarvat kirjoitti:

        Ja, kun ajat rintakarvat niin nehän vain lisääntyy! Mitä karvaisempi mies, sen ihananpi, MUTTA LISÄKSI TARVII KORVIEN VÄLISSÄ KYLLÄ OLLA JÄRKEÄ! Aika paha yhdistelmä on karvanen TYHMÄ mies.

        Eli joko siis apina tai pitsanvääntäjä! :)


      • bmlkfdkldgjlkf
        Seinä Ryijy kirjoitti:

        Typerää ajella karvoitusta, koska se terävä, pistelevä sänki, joka tulee esiin, jo 2-päivän päästä ajelusta on 1000-kertaa inhottavampi, kuin normaali karvoitus.

        Lisäksi ajelunjälkeen ainekin minun ihoni tulee täytee pieniä punaisia finnejä.
        Siis onko kalvakan kalpea puna finninen, pistelevä, kutiava ilmestys, joka pistelee vaimoaan terävällä sängellä, muka miehekkäämpi, kuin oikea kunnos mieshormoonia eriittävä karvainen leijona mies RÄÄÄYH.

        Ihme juttu sitten että naisten edellytetään ajavan karvansa, ja että sitä vielä perustellaan hygieniasyistä.


      • tiny.cc/94sjow
        Hahahahahah kirjoitti:

        Eli joko siis apina tai pitsanvääntäjä! :)

        tiny.cc/94sjow


      • vvcxvcxvcx
        bmlkfdkldgjlkf kirjoitti:

        Ihme juttu sitten että naisten edellytetään ajavan karvansa, ja että sitä vielä perustellaan hygieniasyistä.

        Niitähän ne syyt onkin etenkin alapäässä. Hajuhaitat nimittäin.


      • Anonyymi
        ei ongelmana kirjoitti:

        Ei minulla ainakaan ole rintakarvojen kasvu niin voimakasta että siihe tulisi samanlaista sänkeä kuin leukaan.

        Viikon parin välein kun pyhkäsee partahöylällä rintakarvat pois, niin siistinä pysyy.

        Jätin siihen paikkaan tyypin, joka oli ajellut karvansa. Epämiehekästä


    • nautiskelijana

      Naisena minusta on ihana olla miehen vierellä ja sopivassa tilanteessa kuljetella sormeani rintakarvoituksessa. Jutella ja nauttia toisen läheisyydestä :)

    • Vink Vink

      Olen 19V nainen ja rintakarvat miehellä on todella... TODELLA ISO PLUSSA!

    • nainen 19

      Jos olet nuori niin kivempi on nukkua miestä vasten kun ei karvat kutitta, jos olet 50 pieni sänki ei ole pahaksi.

      • Siis tä?

        Nukukko nää viäläkin isäs kainalossa?


    • Kotirouva35

      Kyllä karvainen mies saa olla karvainen. Eri asia sitten, jos niitä karvoja ei kasva, se on sitten voi voi... Ja mikään ei muuten ei muuten sitten ole irvokkaamman näköistä kuin ajeltu alapää, varsinkin tummilla miehillä, näyttää ihan kynityltä kananpeeltä ja eiköhän tämä sama arvio päde myös sänkiseen rintaan. Eli anna vaan miehekkäiden karvojesi rehottaa rauhassa, kyllä meitä karvoista tykkääviä naisia tässä(kin) maassa riittää :)

    • manboobs12

      Jos miehen kroppa on tosi hyvässä kunnossa niin hän näyttää hyvältä rintakarvojen kanssa tai ilman. Jos on vähän pullukka niin mieluummin ei ajelisi niitä karvoja, ettei ala muistuttaa enemmän naista... :)

    • ooh mitä karvaisempi mies murrr - puhuttelisi...

    • posliini

      yäk ei missään tapauksessa !

    • öpå6987

      tottakai naisetja miehet kaikki karvat pois ei mitään apinoita olla

    • hot kissa

      Kyllä miehellä saa ja pitääkin olla karvoja. Itse en ainakaan pidä mistään poikavartaloista jossa ei edes karvat kasva. Suurin osa naisista pitää miesten karvoista ja en tiedä miestä olet repäissyt tuon olettamuksen meistä naisten mieltymyksistä.

      On muutenkin vähän neitimäistä edes miettiä poistavansa karvat pysyvästi ja siitä miinusta sinulle.

    • Eihän se ole mies eikä mikään jollei ole rintakarvoja . ..
      Hyvänen aika, anna olla ja ole onnellinen niistä.
      Olen rintakarvoista pitävä NAINEN . . .

    • Natural

      Hei kaveri - älä koske niihin karvoihin. Se mitä naiset on siitä mieltä ei pitäisi liikuttaa sua pätkän vertaa - olethan kuitenkin mies, vai sanotko että naiset vetää sua perässä kuin pässiä narussa? Olet hyvä mies natural ja ilmoita se myös naisellesi. Ainoa mitä voit siistiä on alakerran osasto ja sekin vain käytännöllisyyden takia.

      Se mitä naistasi kiinnostaa on sun vahva itsetunto ja itsevarmuus eikä se että rupeat pelleilemään luontaisten ominaisuuksiesi kanssa, jotta "sopisit" naisellesi paremmin. Tätä kutsutaan englanniksi "wuss-ification":ksi ja tarkoittaa suomeksi nyhveröitymistä. Kukaan nainen ei halua sellaista mammanpoikaa. Pidä karvasi ja ole mies!

    • Kaikki ok

      En pidä, eihän siinä edes pääse kunnolla hyväilemään ihoa. Mutta jos jollain on, so what, menee kyllä karvoineen päivineen.

    • Älä ihmeessä aja. siistit, puhtaat rintakarvat ovat iloa silmälle.
      Myös näin miehelle.
      Pidän toki yös karvattomista miesten ylävartaloista, mutta jees hiukan rintakarvoitusta.
      Enkä ole homo.

    • yksi nainen

      pidä ihmeessä rintakarvasi. Itse ainakin pidän enemmän miehistä, jolla on ritakarvat. ja tuskin olen ainoa. varsinkin kun itse niistä pidät, niin ei ole mitään syytä niitä ajaa.

    • Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

      Karvat on ihan MUST! Karvainen mies on seksikäs ja miehekäs! uuuuuu...

      • sean connery

        "Ryijy" kunniaan ja naisille silmäniloa. Itsellä sen verran muhkeutta,et nainen voi sormensa upottaa.


    • Karvaisen kamu.

      Ennen kuin aloimme seurustelemaan, mieheni ajeli aina rintakarvansa. Minusta ne ovat ihanat ja seksikkäät, ja on ihana silitellä miehen rintaa. Nykyään hän ei ajele niitä enää, ja minä tykkään. Ennenkin mahtava vartalo on nykyään vielä miehekkäämpi!

      Minusta mies joka poistaa kainalokarvansa yms on vähän naisellinen, enkä tykkää sellaisesta siloitellusta ja metroseksuaalista muutenkin. Miehen pitää olla miehekäs!

      Olisi ihan naurettavaa ajatella jos mies ajelisi esim jalkakarvansa, ihan hölmö ajatus.

      Alapäätä saa trimmata, mut en sielläkään posliinista tykkää.

      • rane5

        mitä siit tulee jos aktin aikana koko ajan kutittaa


    • Makekarvainen

      Onko sulla jokin ongelma ! Kaikilla miehillä kasvaa esim. rintakarvoja epäilen että sulla on jokin identityys-ongelma ! Ole MIES äläkä vingu luonnon luomista asioista !
      PS. Mulle ovat naiset kertoneet että kyseiset karvat tekevät miehestä miehen ! Jatkoja !
      T: kaiken kokenut

      • rane5

        ei kyl kaikilla


      • Ei aina

        Ainakaan itselleni ei ole ikinä kasvanut rintakarvoja (olen jo 38-vuotias, joten iästä se ei ole kiinni), eikä kyllä kasva monille muillekaan miehille.


    • rane5

      jokku naiset kyl pitää karvakkaista miehistä on maskuliinista

    • nixnax

      Jolla kasvaa rintakarvat ne ovat ihan jees. Jolla niitä ei ole, sekin on ihan jees. Ei ihminen ole mikään sellainen valinnainen, että se pystyy itse vaikuttamaan tuohon asiaan ja olis kyllä aika surkeeta jos miehet alentuisivat joihinkin keinokarvoihin rintaansa.

    • 12+13

      Noh eipä kyllä karvat tai karvattomuus ole ollut mikään deal breaker seurustelumielessä. Kyllä muutoin olemus ja tyyppi itsessään ratkaisevat. Yksi kaveri ei vaikuttanut mitenkään erikoiselta, kunnes otti paidan päältään. Tyyppi oli karvaisin, mitä koskaan olen nähnyt. Turkki oli lähes musta ja rintapuolella hyvinkin sellaista 5cm patjaa. Karvoja riitti sitten selkäpuolelle asti. Ja oli ihan suomalainen kaveri - ei mamu. Olisi varmaan haitannut, jos olisi ollut kovin kiharaa...Muuten ei haitta :)

    • lumipisara1

      Karvainen mies on seksikkäin!
      Ajeltu mies on kummajainen :/
      Naama on sitten hyvin yksilöllinen juttu. Parta sopii jpillekin hyvin ja nyt movember-aikaan on saanut bongailla hienoja partoja :)
      Mutta rintakarvat. Ehdottomasti ihanat!

    • Kylmä talvi tulossa, elä missään ihmeessä aja pois.

    • nainen 40-v

      Mies jolla on rintakarvat on tosi seksikäs, karvattomat on ihan teinien näkösiä! Samoin alapäässäkin saa olla kaikki karvat tallella, yököttäis joku posliini....

    • hair20

      karvat ne miehen tekkee ;)

      nainen 20v

    • .......

      Vähempi parempi...

    • Mustavalkoinen kaksi

      Minä olen melkein yhtä karvainen kuin minun koirani. Voisi todeta rttä vain pohjavilla puuttuu.

    • Nainen 25

      Kyllä Miehellä karvoja pitää olla! Karvaiset käsivarret saavat ainakin mut herkästi vilkasemaan miestä toisemmankin kerran, tietty jos kaikki muu on kohillaan!

      Voisin sanoa että aivan rakastan karvaisia miehiä kunhan nyt ei karvoja aivan liikaaa ole, poikiahan ne on ne joilla ei karvoja ole...

    • Mies 35v

      Itse olen karvainen myös rinnasta. Trimmaan kuitenkin karvoituksen kuukauden - parin kuukauden välein trimmerillä. Omaa ja vaimon silmää miellyttää hoidettu karvoitus vielä kun se kasvaa treenatussa rintakehässä.

    • ddddd

      yyyhh...Itse en tykkää karvoista miehelläni. Sen takia valitsen mieluiten aasialaisen miehen joilla ei karvoja ole luonnostaan (Japani-korea).
      Tykk'ään kovasti sileästä ja pehmestä ihosta :)

    • nainen25v.

      Minä tykkään miehekkäistä miehistä, ja sellaisilla on rintakarvat! Posliinirintainen tuntuu, kuin olisi teinipojan kanssa. No thanks!

    • L.EKURI

      Mitä enemmän on rintakarvoja, sitä piukempi ja vaikeampi on synnytys ollut!
      Voi mamma parkaa!!!

    • Naiseläjä

      Älä luovu! Itse tykkään kovasti miesten rintakarvoista ja kaikista muistakin karvoista. Mitä karvaisempi sen parempi. Selässä saa myös olla. Karvattomiin en tunne mitään vetoa. Varmaan joku alkukantainen viehtymys, tuo eläimellisen tunteen. Tekee miehestä karhumaisen, halinallen ja villipedon samaan aikaan. Olen muuten hyvin eläinrakas ;) olen keski-ikäinen nainen.

    • Ei ajelua kiitos

      Anna karvojesi kasvaa ! Ne kuuluvat miehelle, pojilla ei kasva!
      Erittäin miehekästä !

      tv. Nainen 33 v.

      • Anu43

        Itse en karvaisista miehistä välitä. Minusta pehmeä sileä iho on seksikäs.
        Erityisesti alapään hoitamaton pehko on ällöttävän näköinen. Ei sen tarvitse posliini olla mutta nätisti lyhyeksi trimmattu


    • sägjsdhgsaölh

      Siinä vaiheessa kun karvat sojottavat paidan kauluksesta, on karvoja liikaa... Ylipaino ja rintakarvat on suurin turn off. Kunhan karvoja on maltillisesti, eivätkä peitä koko rintaa yhtenäisenä puskana, anna vain karvojen olla.

    • kumps1

      Hehei! Katos mun viesti pääs etusivuille! :D:D

      Kiitos kaikille jo vastanneille jo vastauksista. Haluaisin rehellisiä vastauksia sekä puolesta, että vastaan.

      Johtuu varmaan skeptisestä ajattelusta, mutta vähän tuntuu siltä että ne naiset jotka EIVÄT pidä rintakarvoista ovat jättäneet hyvien tapojen vuoksi vastaamatta.

      Luin jonkun tutkimuksen että 1/3 naisista ei pidä rintakarvoista, 1/3 on sitä mieltä että sillä ei ole väliä ja 1/3 naisista sanoi pitävänsä rintakarvoista(joiden joukossa on varmasti ne puolueelliset, mutta kunnianarvoiset ja tunneälykkäät paremmat naiset joiden oma mies on karvainen).

      Ja lisäksi minulle tilanteeni vuoksi rinta- ja vatsakarvojen poistaminen ei ole kallis toimenpide(140 euroa kokonaisuudessaan) eli ne jotka vastaavat vain siksi, että haluavat piristää minua niin alkää suotta, sillä niistä eroon pääseminen ei ole ongelma(ja tarkoitushan nyt ei ole olla tyly tai mitään).

      • Naiseläjä

        Usko hyvä mies, että meitä on paljon jptka ihan OIKEASTI tykätään karvaisista. Minulla ainakaan ei mitään tarvetta miellyttää tai piristää sinua tai ketään muutakaan tuntematonta eli tämä on todellinen mielipiteeni. Olen kuitenkin vähemmistönä omassa tuttavapiirissäni. Ja olihan tuossa muutama vastaaja, jotka ilmoittivat etteivät pidä

        Minulla ei edes ole nyt miestä, että en edes lojaalisuudesta ole tätä mieltä. Jos vielä joskus sellainen kohdalle tupsahtaa niin toivon, että olisi karvainen. Toki se ei yksin riitä vaan korvien välinkin oltava kunnossa. Ja pienestä ylipainosta/vatsastakaan ei haittaa. Makuja on monenlaisia. Onneksi.


      • laskutoimitus

        "Luin jonkun tutkimuksen että 1/3 naisista ei pidä rintakarvoista, 1/3 on sitä mieltä että sillä ei ole väliä ja 1/3 naisista sanoi pitävänsä rintakarvoista"

        Tämän perusteella siis tähän ketjuun naisilta saamistasi vastauksista 75% koostuisi niistä, jotka kehottavat sinua olemaan ajamatta karvojasi kun kerran itse niistä tykkäät. Tein nopsan laskutoimituksen (oletettavasti) naisten vastauksista. Niitä oli 40 kpl, joista 10 kpl ei tykännyt rintakarvoista ja 30 kpl suhtautui niihin joko postiivisesti tai ei pitänyt asiaa merkityksellisenä. Tämän laskutoimituksen perusteella saamasi vastaukset vastaisivat aika hyvin tuota lukemaasi tutkimustulosta.
        Miksi sinusta tuntuu siltä, että ne naiset jotka EIVÄT pidä rintakarvoista ovat jättäneet hyvien tapojen vuoksi vastaamatta?


      • Ei hyötyä siis

        Jos 1/3 ei pidä, 1/3 asia on yhdentekevä ja 1/3 pitää, tarkoittaa se, että koko toimenpide on turha. Miellyttäisit täsmälleen yhtä monta naista ennen toimenpidettä kuin sen jälkeen. Joten tuo tutkimus pikemminkin kumoaa hyödyn kuin puoltaa sitä.


    • Bodymen

      Eihän miehen tarvitse nyt miltään apinalta näyttää enempää kuin on? itse pidän karvattomasta rinnasta enemmän. Lihaksikkaasssa rinnassa lihakset näkyy kauniisti, kun ei ole mitään karva- pehkoa edessä.

    • geisha1

      Rintakarvat ok,selkäkarvat ei!on sinullakin huolet!

    • Minusta on..

      ..outoa edes kysyä asiaa. Lähdin kerran itseäni kymmenen vuotta nuoremman miehen matkaan (tai hän lähti matkaani) ja hyväillessäni häntä ihmettelin outoa käsituntumaa. Vasta myöhemmin tajusin, että sheivattu oli ja näkymätön sänki tuntui käsiini.

      Karvojen poistosta muutenkin on enemmän haittaa kuin hyötyä. Kukapa ei olisi raapinut nivusia erehdyttyään ajelemaan bikinirajansa...

    • fgkdklfgjdsf

      Kuvan miehen haituvista en erityisemmin pidä tai ole pitämättä. Omalla miehellä on ihana kihara pörrö myös hartioilla ja käsivarsissa. Sitä on mukava hivellä sormenpäillä, kuin jotain karhunpoikaa. Ei sillä niin väliä ole. Luonne on tärkein. Ylipaino, kalju, riukukinttuisuus, lihaksettomuus, huonot hampaat, pihtipolvet... Ne ovat vain ulkonaista. Luonne näkyy ilmeestä ja kuuluu äänestä ja sanoista. Hyvä mies vain paranee ajan myötä, hyvänkin karvoituksen omaava tylsä mies ei.

    • 87k

      Ajele pois vaan, homot tykkää.

    • miesonmies

      Aika säälittäviä sellaiset, joilla on tasan 5 rintakarvaa. Kyllä miehen pitää olla mies. Ja kuka haluaan pistelevää sänkeä poskeaan vasten, jos niitä ajellaan pois. Löydä itelles nainen, joka tykkää rintakarvoista.

    • Pikkusen nauratti ;D

      Sori, oli aivan pakko laittaa ku repesin aika hyvin tätä ketjua lukiessani ja tuolla välissä luki mainos että:
      Kokeile Intuition-höylää
      Nopea, hellävarainen ja tehokas ratkaisu ihokarvojen poistoon!
      www.efishop.fi/Intuition
      Miten sattuki.. :D
      Jos karvoja soppelisti eikä ihan hillittömiä määriä niin anti olla vaan :)

    • Säästä höylärahat

      PIDÄ TURKKISI.

    • mies-1956

      Hei te nykyajan nuoret!
      Oletteko kaikki homoja vai mitä?
      Ei olisi tuollainen karvojen ajelu tullut 99% miehillä mileenkään ennen vanhaan, tästä olen aivan varma.

    • Neitiläinen

      Siis en tajua miksi jotkut miehet noita rintakarvojaan poistaa. Yksikin kun kävi oikein kosmetologilla ne vahauksella poistamassa. Sitten toinen mikä ei myöskään ole kiva niin se kun miehen on ollut pakko leikata rintakarvansa ja se sänki ei tunnu yhtään mukavalle :/ Miks ihmeessä poistamaan rintakarvoitusta? Musta se on tosi miehekästä. On jotenkin outoa kun miehellä on sheivattu rinta. Mistä tämä on edes miesten päähän tullut että pitäisi sheivata ja sheivataan vaikka tyttöystävä pyytäisi että älä sheivaa.

      • Karvat saa olla

        Ne on näitä epävarmoja neitimiehiä, jotka sheivaa.


    • nainen 20 w

      Hyi rintakarvat :S itse kattelen aina rannalla kaverien kanssa kauhulla semmoisia karhumiehiä, joilla näkyy enemmän karvaa ku ihoa :S Miehelläni on sileä ja jäntevä/lihaksikas rintakehä, ja pidän kyllä pehmeän ihon silittelystä PALJON enemmän kuin takkuisten rintakarvojen pehkosta S: sekin on toki makuasia. Suurinosa ikäisistäni( ainakin omasta kaveriporukasta) tuntuvat vihaavan rintakarvoja... Enhän minäkään naisena kasvata mitään muita karvoja kun kulmia ja ripsiä ja hiuksia. Nekin leikkaan ja nypin siistiksi, kaikki muu lähtee aina veks!

      Kumminkin ei kannata tehdä mitään mikä vaivaa itseään. Täällä näyttää olevan paljon karvoista pitäviä naisia, joten ilmeisesti se ei ole kaikille iso juttu :)

    • vamosin

      Katso esim Herra 74X sketsi,rintakarvat suorastaan rehottavat eksoottisesti. Ja muutenkin häneltä saa yleiseen käyttäytymiseen liittyviä neuvoja , vinkkejä.

    • 2322

      Pääasia että itse viihdyt karvoissasi, älä leikkaa niitä kenenkään naisen takia!

    • Hair is pop

      Mä en poistaisi miehenä mitään, joka antaa mahtavan ja miehekkään olon. Kun sulta lähtee karvat, lähtee miehekäs ja mahtava olokin samalla ;)

      Karvat on jees. Monet naiset tykkää oikeasti karvaisista miehistä, ja ilahtuu,kun näkee ne karvat, jotka puseron alta paljastuu. Monet naiset ajattelee just kuin sä: onpa mahtavan miehekästä.

      Harva nainen pitää karvoja kuvottavina. Sheivausmuoti menee vielä ohi.

    • Piiku

      Täällä on tälläinen kummallinen luonnonoikku joka pitää vaaleista rintakarvoista, ja niitä saa olla miten paljon hyvänsä. Sen sijaan jos tumma mies niin tumma paksu ryijy on (ainakin aiemmin ollut turn off)..Tosin nyt on tummahiuksinen mies eikä hänen rintakarvat häiritse, mutta niitä ei tosiaan olekaan läpitunkematonta ryijyä. Tosin jos on muuten ihana mies niin kaipa tuollainen asia on sitten muutenkin sivuseikka.

      Selkäkarvat ja kainalokarvat ovat taas todella ällöttävät. Ihan kuten harvempi mies tykkää naisilla siistimättömästä puskasta, säärikarvoista kainalokarvoista, vois miehetkin pitää huolen edes niistä kainaloistaan jos eivät selälleen itse mitään pysty.

      Kun on muuten siisti ja huoliteltu niin karvoitus on vain plussaa miehellä.

      • Piiku

        Saattaahan tuo karva-asia jakaantua myös ihmistyyppien kesken. Voihan se olla että naiset, jotka ovat valmiita menemään kauneuden tavoittelussa pidemmällekin kuin meikkaa, nypi, värjää ja laihduta/ovat tuossakin ÄÄRIMMÄISEN huolellisia ja tarkkoja, vaativat myös mieheltä enemmän sitä jenkkilookkia mihin ei rintakarvat kyllä istu lainkaan. Voi myös olla ikäkysymys, vaikkakin itse kyllä aina niistä rintakarvoista (JA reisi, Ja turpa) olen aina pitänyt.


    • jes rintakarvoille

      Jos miehelle kasvaa rintakarvat niin antaa olla vaan, onhan se miehekästä :)

    • toisen miehen mielip

      Vastustan ehdottomasti kaikenlaisia karvojen poistoja laserilla tai vastaavilla, miksi ihmeessä tekisit niin, jos sinulla kasvaa kaunis karvoitus rinnassa ja olet siihen itsekin tyytyväinen.

      Ainakaan yhdenkään naisen takia sellaiseen operaatioon ei pidä ryhtyä, sillä se on täysin tarpeeton.

      Nauti vain itse suunnattomasti karvaisuudestasi, se on miehekästä ja komeaa. Aivan varmasti löydät sellaisen naisen tai yleensä elämänkumppanin, joka himoitsee sinua kaikkine karvoinesi.

      Jos karvoja kasvaa vain vähän, nehän voi ajella silloin tällöin vaikka vaihtelun vuoksi. Tuuheankin rintakarvoituksen voi ajella sopivalla leikkurilla ja antaa sitten taas sängen kasvaa, jos nyt yleensä haluat sellaista askarrella.

      Sinun pitää muistaa, että myös monet miehet himoitsevat karvaista olemustasi, ja heidänkin mielipide on hyvän huomion arvoinen, sillä miehet yleensä tietävät, miten paljon miehekästä olemusta pitää arvostaa miehen omaan persoonaan liittyvänä asiana. Se on tärkeä näkökohta.

      Tule siis järkiisi, pidä itsesi hyvässä lihaskunnossa ja liiku kesällä mahdollisimman usein ilman paitaa. Sehän on yksinkertaisesti vain äärettömän komeaa.

      Nämä ovat siis toisen miehen mielipiteitä!

    • rammlied1

      Maku asia sano koira kun muniaan nuoli.... =p

    • Kaunis Kaarina

      Mielellään ei rintakarvoja, mutta menettelee jos ei ole liikaa. Sen sijaan kainalokarvat ovat YÄK. En ymmärrä miksi useampi mies ei poista niitä ? Hyi olkoon miten ne inhottavat minua.

    • Nainen <3

      Molemmat on ihan ok. Jos mies on muuten ihana niin ei ole todellakaan väliä onko rintakarvoja vai ei :)

    • Tee siten kuin parhaimmalta itsestäsi tuntuu..;) Mikäli nainen on normaali aikuinen nainen.. hän pitää sinusta ihmisenä olet sitten karvallinen tai karvaton. Eihän rintakarvat edes kasva kaikille miehille =))

    • Kohtalotoveri875389

      Näin miehenä voin sanoa, että älä vaan sille karvojenajelutiellä lähde. Ei niitä saa todellakaan kovin helposti pois, etenkin ku ilmeisesti oot melko karvainen. Jos jollakulla on muutama haiven rinnassa, niin ne nyt on helppo nyppiä pois. Mut muuten sulla on edessä sellainen urakka että huhhuh. Ei maksa vaivaa.

      Sitä paitsi etenkin Suomessa erotut joukosta karvoines, ja se on pelkästään hyvä juttu. Oman melko laajan kokemuksen mukaan naiset yleensä diggaa karvoista, etenkin jollei oo enää teini-ikäinen (

      • 13+1

        niin, naistenhan kuuluu poistaa kaikki karvat kaulasta alaspäin, mutta miehelle se on liian iso homma..jepjep!


      • Kohtalotoveri875389
        13+1 kirjoitti:

        niin, naistenhan kuuluu poistaa kaikki karvat kaulasta alaspäin, mutta miehelle se on liian iso homma..jepjep!

        Hahha, no sähän oikein feministi oot, ku tuosta sellaisenkin puolen löysit :) Malliesimerkki, miks joidenkin kanssa on joskus hankala keskustella.

        Onko "karvaisella" naisella rinta, selkä, pakarat ja reidet täynnä tummaa karvoitusta? Ei. Eli karvaiselle miehelle homma on noin 100x työläämpi kuin "karvaiselle" naiselle. Sukupuolilla on eroja :) Sitä paitsi mähän nimenomaan sanoin, että jokainen tehkööt kuten haluaa. Jos nainen ei sheivaa jalkojaan ja kainaloitaan, niin mä en siitä kiinnostu, mutta eipä sen naisen tarvi musta ja mun rintakarvoistakaan kiinnostua.


      • Kohtalotoveri875389 kirjoitti:

        Hahha, no sähän oikein feministi oot, ku tuosta sellaisenkin puolen löysit :) Malliesimerkki, miks joidenkin kanssa on joskus hankala keskustella.

        Onko "karvaisella" naisella rinta, selkä, pakarat ja reidet täynnä tummaa karvoitusta? Ei. Eli karvaiselle miehelle homma on noin 100x työläämpi kuin "karvaiselle" naiselle. Sukupuolilla on eroja :) Sitä paitsi mähän nimenomaan sanoin, että jokainen tehkööt kuten haluaa. Jos nainen ei sheivaa jalkojaan ja kainaloitaan, niin mä en siitä kiinnostu, mutta eipä sen naisen tarvi musta ja mun rintakarvoistakaan kiinnostua.

        huiii.. noin karvaiset naiset kuuluu sirkukseen =)


    • Nainen 52v

      Ehdottomasti rintakarvat, ne tekee miehestä miehekkään, niinkuin parransänkikin :)

    • marsuli1

      Sileä iho in aina kivempi kuin karvainen, en pidä yleensäkään ihokarvoista!

    • IMEMUTKAA69XDES :d

      HYI VITTU

    • voivoi4

      Naiset...

    • QWEROKGF

      "Onko miesten rintakarvoilla sitten oikeasti niin väliä naisille?"
      No ei niin paljon, kuin naisten rintakarvoilla miehille.
      Joten pidä karvat kammattuna ja nypi harmaat pois.

    • Autss...............

      Pieni peppu miehellä, hyvin hoidettu vartalo ja ne rintakarvat.


      Tottakai älykkyys vielä mukaan.

    • womannnnnnnn

      Älä ihmeessä poista, ne on tosi seksikkäät! Sytyttää!!! Niitä on ihana hyväillä seksin jälkeen, oi kun poikaystävällä olisi niitä enemmän... Ja se sänki on ihan kauhee...

    • kalju pörrö

      Kyllä ulkonäkö ja syntyperä piää olla arvostelun ulkopuolella. Näihin voi niin vähän vaikuttaa. Minusta freddie mercury oli miehekäs rintakarvoineen...homonakin. myös David Bowien sileä rinta on upea, pienestä feminiinisyydestä huolimatta.

      jos sydän on kultaa ei karvoihin katsomista.

    • dfghfghfghfghgfhgfh

      Onkohan kysymys oikean vai vasemman rinnan karvoista?

    • nannuli

      Pidän rintakarvoista tosi paljon. Mitä enemmän ja mitä mustempia sitä parempi.

    • Raimopaviaani

      Alastonapina on evoluutijossa menettänyt lähes kaikki karvansa ja järkensä sekä häntänsä.
      Hännästä on jäljellä vain "häntäluunjämä" selkäruodon peffanpuoleisessa päässä.

    • karvakamu1

      karvatko haittaa? unohda koko ajatus poistamisesta naiset kiinnostuu kokonaisuudesta ei pelkistä karvoista ainakin itseni kohdalla ja karvoja itsellä on kyllä joka puolella

    • shitaue1

      monilla miehillä ei ees kasva rintakarvat, miksi haluaisit poistaa ne ikuisiksi ajoiksi jos ite tykkäät? eikö kannattais vaan vahata tai sheivata? niitä ei laserin jälkeen saa enää takas, jos muoti muuttuu.

    • hjgfcbhjnhg

      olet oikeassa, rintakarvat ovat kuvottavia.

    • Soni

      Ehdoton kyllä rintakarvoille! =D Minä en käsitä miehiä, jotka sheivaa rintakarvansa pois, sellainen ellottaa. Rintakarvat ovat todella miehekkäät ja seksikkäät, joten kanna vain omiasi ylpeänä.

    • hihihi ihq olla gay

      mie tyccään sheivatuist boitsuist. tsihihi.

      tercuin gay-eric ;))

    • turilastyttö

      Entäs miehet joilla on selässä myös melkeinpä viidakko :/

      En tykkää semmosista turilaista

      • karva-apina

        Karvaisella miehellä niitä karvoja on tosiaan muuallakin kuin rinnassa, eli myös selkäpuolella, reisissä, käsivarsissa jne. Ja saa olla, mielestäni luonnollinen on kaunista! Sen sijaan törsöttävät karvat kainaloista voi siistiä ihan hienhajun takia, deodorantti vaikuttaa tehokkaammin paljaalla iholla. Näin myös naisilla, ajelemattomat kainalot muuten ulkonäöstään ja siisteydestään huolehtivalla ovat aika törkeän näköiset. Eri asia tietenkin, että toisilla karvankasvu on aika vähäistä, eipä kaikilla miehillä kasva partakaan muutamaa haituvaa enempää.
        Sen sijaan on yököttävää, jos niitä rintakarvoja oikein näytellään napit auki paidan kauluksesta, etenkin paksun kaulaketjun kera, öörgh!


      • lumipisara1
        karva-apina kirjoitti:

        Karvaisella miehellä niitä karvoja on tosiaan muuallakin kuin rinnassa, eli myös selkäpuolella, reisissä, käsivarsissa jne. Ja saa olla, mielestäni luonnollinen on kaunista! Sen sijaan törsöttävät karvat kainaloista voi siistiä ihan hienhajun takia, deodorantti vaikuttaa tehokkaammin paljaalla iholla. Näin myös naisilla, ajelemattomat kainalot muuten ulkonäöstään ja siisteydestään huolehtivalla ovat aika törkeän näköiset. Eri asia tietenkin, että toisilla karvankasvu on aika vähäistä, eipä kaikilla miehillä kasva partakaan muutamaa haituvaa enempää.
        Sen sijaan on yököttävää, jos niitä rintakarvoja oikein näytellään napit auki paidan kauluksesta, etenkin paksun kaulaketjun kera, öörgh!

        Höh :( Etkö tykkää Tom Jonesista ja muista 70-luvun guruista?
        Rintakarvat antavat alkukantaisen viestin maskuliinisuudesta. Alkaa hormonit hyrrätä ennenkuin edes itse tajuaa mikä iski.
        Nykyään tytöt tykkäävät sileistä ja hajuvedentuoksuisista miehistä
        Kunhan vähän kasvavat niin alkavat pitää miehen näköisistä ja tuoksuisista, tai sitten naisista :)


    • aikuinen nainen 40

      Paljahat miähet ei o mistää kotoosin.Pitää olla rinnoos karvoja ja kunnon parta.Ja saa sitä pöheikkyä olla muallaki ropas.Joku mainitti hra 47:n,siinon miäs paikallansa.

    • köyrä 16

      Tuu tänne manseen niin ajetaan ne yhdessä pois, jössikkä!

    • naineh89

      Minusta se tuntuisi liian pinnalliselta ja teennäiseltä, jos tapailemani mies poistattasi rintakarvojaan... on ihanaa antaa käden vaellella sielä pehmoisten karvojen joukossa ja rapsutella niitä, onniin ihanan miehekkäät ja jotenkin uhkuvat miehisyyttä, testosteroinia ja sitä että mies on terve ja oikeasti mies eikä mikään pikkupoika. Alapäätään voi hieman siistiä, parran ajaa pois ja hiuksia tietenkin siistityttää, ja ehkä kulmiakin, jos meinaavat kasvaa umpeen yhdeksi pitkäksi kulmakarvaksi. Muuten saa mies olla miehinen mies.

      Tietty niitäkin naisia nykyaikana löytyy, jotka yökkivät kaikille karvoille. Ne naiset on vaan sitten enemmän kiinnostuneita pojista kuin miehistä.

    • jeessss

      Itse olen nainen enkä kauheasti karvoista pidä, en itselläni enkä miehellä :) massiiviset rintakarvat ovat minusta turn off. Mutta vielä pahempi kun säärikarvat (siis miehelläkin!).

      Mutta tee niinkuin parhaaksi näet, niin teen itsekin.

    • Karvoja kiitos
    • työkalu

      Mies ei aja koskaan rintakarvoja,korkeintaan lyhentää.Eikä semmosia asioita naisilta kysellä.

    • Bi-henkilö

      Herra varjele!
      Jos on ihana mies (silleen sekä korvien että jalkojen välistä!) niin siitä diggaa karvoineen päivineen.

      Ja jos joskus siltä tuntuu, että karvojen ajelu molemmilta on kiva idea, niin siinäpä hauska yhteinen harrastus.

      Muuten väitän, että hivenen trimmailtu karvoitus molemmilla sukupuolilla on söpöä - muttei mikään erityisen merkitsevä asia. Kyllä se vetovoima johtuu enemmänkin yleisestå charmista, seksikkyydestä, älyllisestä yhdenvertaisuudesta, sielujen sympatiasta yms.

    • frghjukio

      Minua ällöttää miesten rintakasvat (ja selkäkarvat!) suunnattomasti, eikä kasvaisessa meihessä ole mitään seksikästä. Mutta se on minun mielipiteeni, kaikilla on omansa. Olen sitä mieltä ,että jos itse niistä tykkäät, niin miksi hankkiutua eroon? Ei tarvitse yrittää mielyttämällä mielyttää naisia. Kunhan itsellä on hyvä fiilis itsestään.
      Tämä on vähän kuin naisten kysely pitääkö alapää ajella, kun ei itse halua. No ei pidä jos ei tunnu hyvältä ratkaisulta. Ei pidä tehdä mitänä ulkonäön eteen vain miellyttääkseen toista sukupuolta, vaan olla juuri niinkuni itsestä tuntuu parhaalta!

      • todella hyvin miehek

        Minusta taas hyvin karvaiset reidet ja erityisesti pakarat ovat kiinnostavia ja myös hyvin kiihottavia, mutta tosi harvoin sellaiseen mieheen olen törmännyt missään. Jos sellainen karvapakarainen mies olisi vielä hyvässä ja kiinteässä lihaskunnossa niin olisihan se aivan fantastista.

        Sellainen on todella hyvin miehekästä näin miehenkin mielestä!


    • No,

      En kyllä. Niissä olisi hirveä homma. Joskus sydänfilmiä otettaessa sairaanhoitaja ajaa kolot rintakarvoihini

      • No,

        Naamasta ja joskus alaselästä ajan kyllä karvoja


      • parapois

        Hei miehet ajakaa ensin se parin viikon parran sänki . mulla on upea tyylikäs nais rakas , Ja hän kanssa ihmettelee tuota parran sänkeä miesten leuoissa , Hänen mielestä se on todella rumaa .,,.................============= Sanoi että tulee mieleen että pitääkö muutenkaan itseään puhtaana jos ei siivoa leukaansa , ----- Eräs muuten tosi siisti mies oli pysäyttänyt hänet sokkarin käytävillä ja kysnyt että ,,,.., Olenko hyvän-näköinen uusi puku jne ... Hän sanoi sille että ,, Kyllä muuten mutta aja tuo parta , ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ mies oli mennyt ihan hämilleen ja lähtenyt menemään


    • alfaurosollapitää

      No kuule semmoset akat on kuvottavia, joille pitää olla säämiskä mies!!
      Ja kenelle rintakarvat kerran kasvaa, niin ei hemmetissä niitä ajella pois..
      Mitä karvaisempi sen originaalimpi ja ehdottomasti parempi!

      Terveisin karvaisenmiehen onnellinen vaimo

      • jhgjhsgjhsgjhgfh

        Sä mikään nainen ole ... Karvainen, laiska miehenturjake joka ei viitsi pitää huolta itsestään ...


    • Mä ainakin ajan!!!!!

      Mä en halu näyttää apinalta ja ajan rinta, selkä ja kainalokarvat samalla, kun ajan parran. Haluisin tietää että kuinka saan sormikarvat pois, kun niihin ei tehoo pinsetit eikä parta kone/höylä???????

      • tonki tonki

        Unohdit nenä- ja korvakarvat. Ja napanöyhdän. Viimeiseen suosittelen pientä pyöreäkärkistä lusikkaa.


    • hmm.

      En halua miestä ilman karvoja. Sileä rinta on kauhea jos laseroi tai höylää. Trimmeri riittää vatsa ja rintakarvoihin, siinä voi määrittää niiden pituuden. Selkää voi laseroida jos on yksittäisiä häiritseviä tai 20 cm turkki. Joillekin voi sopia jopa selkäkarvoitus, riippuen ihan persoonasta.

    • kuvottaa

      Voi kyynel.
      N

    • Adel87

      Rintakarvaton mies kiitos! Rintakarvat on kyl todellinen TURN OFF!

      • n33-

        Siis miehille kuuluu karvaa jossain määrin! Missä kuplassa ootte kasvaneet nuoret naiset?? Liikaa vaatia niin laajan alueen täyttä sileyttä. Uskomatonta. Toki makunsa kullakin mutta... Ja miehissä on hyvin eri näköisiä, jollekin sopii paremmin kuin toiselle. Vaalea mies ja tuuhea rintakarvoitus ei sovi hyvin yhteen. Siistiä voi.


    • ylpeä Audimies

      Kyllähän trendikäs kunnon Mies pitää itsestään huolta ja siihen kuuluu karvojen poisto.
      Karvaiset ja läskit ihmiset on YÖK!

      • NO LOL

        Ai miten ihanan "miehekäs" kommentti!


    • hyi

      Mielestäni oksettavaa jos on rintakarvoja. Minua kyllä estää tapailemasta miestä jos hän on kovin karvainen.
      Miksi ne muka miehekkäältä tuntuu..apinahan sinusta on yrittänyt tulla. Eläin on eläin ei ihminen, eläimellä on turkki ei ihmisellä..Hyi olkoon.

      • Hurletku

        Joo, hyi. Liikaa.


    • karvat kiitos

      Pikkulikat tykkää karvattomista miehistä ku Kenillä ja malleillakaan ei ole. Mutta aikuisilla ihmisillä on karvoja enemmän tai vähemmän. Nykytrendi on olla karvaton kuin lapsi tai nukke. Mielestäni kenenkään ei pitäis ajella karvojaan, ei naisten eikä miesten. Kuka keksi että naisen pitää ajaa kainalo- ja säärikarvat (joku hullu vielä alapäänkin), eihän miehetkään aja kuin partansa.

    • Letsgo -77

      Ei rintakarvoja! Eikä varsinkaan selkäkarvoja. Myöskin turhan tuuheat käsikarvat ovat inhottavat. Lihaksetkin pääsevät paljon kauniimmin näkyviin kun iho on hyvässä kunnossa ja karvat siististi poistettu/trimmattu.

    • Hurletku

      Täällä ilmoittautuu myös yksi rintakarvoista tykkäävä!

      Rintakarvat on in, kunhan se ei ole tiheä kuin turkki - ja jatku olkapäille, alas ja selkään. Suomi24:n kuvituksen miehellä on juuri sellainen karvapeite, josta minä tykkään.

    • Omistansa ylpee

      Kyllä miehellä karvaa pitää olla, naisen asenteissa tm vika jos kokee vastenmielisenä.
      Hölmöläisiä ne, jotka apinaksi haukkuvat.
      Joten jos(eli kun) olet tyytyväinen omiin karvoihisi, niin kannattaisi kyllä pitää ne:)
      Itse olen myöskin karvainen mies ja kyllä yllättävän monet naiset on sanonut pitävänsä niistä.
      Parta on myöskin ollut monelle postiivinen yllätys, kenen kanssa olen ollut tekemisissä. Siitäkin huolimatta, että olen ollut ensimmäinen "karvanaama", ketä ovat tapailleet.
      Pidän täyspartaa, minkä trimmaan 3-4mm pituiseksi säännölliseseti.

    • ajakaa ne

      Karvaton on parempi ja etenkin silloin jos karvat kasvavat huonosti, vähän sinne tänne. Kerran jätin panematta sellaisen. Muistakaa myös selkä.

    • huh.huh

      Inhoan rintakarvoja. Muutenkin karvat on turn off. Varsinkin tummat ja/tai pitkät sellaiset!
      Suosittelen sinua kuitenkin tekemään päätöksesi yksin, miettimättä mistä naiset pitävät. Loppujen lopuksi ne ovat kuitenkin vain karvoja - tuskin loppuelämäsi on pilalla, vaikka ne pitäisit tai hankkiutuisit eroon.

    • UU karvainen mies on ihanan seksikäs NAM

    • Pannusuti

      Hankkiutukaa miehet eroon rinnoista, karvoista jne... Ottakaa sit silikoonit muniinne joilla ei kuitenkaan tee enää mitään,,, siis se heikompi osapuoli. Hahhah!

    • ......

      Ehdotin miehelli aluksi rintakarvojen poistoa. "Ja vitut" oli vastaus. Eikä oo häirinny enää sen jälkeen, kun niihin tottui. =)
      Tiedätpähän ainakin kuinka sitoutunut ihminen on, jos suhde kaatuu karvoihin. Tämä asia koskee joka ikistä ihmistä.

    • minä

      Älä hyvä mies aja rintakarvoja sen takia ettet tiedä tykkääkö naiset niistä..minun miehellä on rintakarvoja ja minusta on kiva "sukia"niitä telkkaria katsoessa ja kun maataan illalla vierekkäin nukkumaan mentäessa ennen hyvän yön toivotusta...rintakarvat on seksikkäät miehellä,paljas rinta on kammottava...siis pidä rintakarvat...

      • fkldsjklfjskljf

        Aja! Kyllä nykymiehen pitää olla siisti ja huoliteltu. Kuka enää viitsii katsoa miestä joka ei edes viitsi huolehtia itsestään .


    • nykysäämiskät

      Mikä mies se sellainen on, joka ajelee rinta- ja muutkin karvat???
      Vastaus... Barbinukke!

      • dksfhksjhfkjs

        Kerran kun on itsestään huolta pitävän, siistin miehen kanssa ollut ei ole enää palaamista mihinkään seiskytluvun malliin.


    • överiksimenee

      Sellainen "siisteys" menee jo överiksi ,jos pitää alkaa seivaan kaikki karvat..
      Siisteys on huoliteltu ulkonäkö (puhtaus,siistit hiukset,parta ,puhtaat fiksut vaatteet)
      Jos miehen pitää alkaa ajeleen kainalo,sääri ja rintakarvat,sanoisin sitä "akkojen fobiaksi".. Luonnotonta!

      • testhsgrhgr

        Eikös se ole sitten miesten fobia, kun naiset joutuvat ajamaan kainalo- sääri ja alapääkarvansa?


      • jfoekgojsf
        testhsgrhgr kirjoitti:

        Eikös se ole sitten miesten fobia, kun naiset joutuvat ajamaan kainalo- sääri ja alapääkarvansa?

        Miten niin joutuvat??? Kuka käskee ajeleen....


    • Näin se on!

      Miehen kuuluu olla maskuliininen, eikä mikään metroseksuaali puolihomo.

    • Ei posliinipoikia

      ÄLÄ IHMEESSÄ!!! Miehen rintakarvat ovat todella seksikkäät !

    • Riku-86--

      Oma tyttöystäväni pukeutuu joka ilta rintakarvaturkkiini, eikä ole koskaan muita turkkeja vinkunut!

    • sfbhdgb

      Riippuu naisesta, keneltä kysyy. Jotkut tykkäävät miehisistä karvoista, jotkut siististä ja sileästä.

      Jos tykkäät itse rintakarvoistasi, älä missään nimessä mene niitä poistamaan!

      Itse naisena olen sitä mieltä, että karvat tekevät miehestä miehekkään, mutta ei karvaton rintakaan ole paha. Kainaloiden ja selkäkarvojen ajelu on mielestäni myös ihan ok toimenpide mieheltä, mutta en missään nimessä vaadi. Säärikarvoihinsa en kuitenkaan antaisi miesten kajota.

      Ennen kainalo-, sääri- ja alapääkarvoituksen omaavaa naista on pidetty ihan normaalina, mutta nykyäänhän ei varsinkaan nuoremmilla naisilla sallita oikeastaan mitään karvoja ripsistä alaspäin (tästä saamme kiittää pornon luomaa kauneus-ihannetta), vaikka joukossa on varmasti niitäkin naisia jotka eivät välttämättä haluaisi esimerkiksi alapäänsä karvoitukseen kajota.

      Nyt, kun valtaosalta naisista on vihdoin saatu karvat pois, aletaankin syynäämään miesten karvoja.

    • uimarimies

      Kaikki karvat pois vaan, metroaseksuaalit ovat silmälle ilo, rumat naiset ne karvoista tykkää!!!

      • Olisit mies

        Haha, siinäpä oikein tyypillinen pinnallinen neitipoika, joka tekee mitä vaan miesihanteensa naistenlehdistä omaksuneita tyttöjä miellyttääkseen.


    • 31v pukki

      jätä ihmeessä. mulla ei kasva karva mihinkään ja vtuttaa nii perkeelest että!

    • n_30v

      Omasta mielestäni karvainen rintakehä on seksikäs. :P En vieläkään innostu pikkupojan näköisistä laihoista ja karvattomista miehistä, vaikka kuvittelin että saattaisin ehkä myöhemmin pitää sileistä. Mutta ei, mun mielestä on ihanaa maata vierekkäin ja sivellä sitä rintakehää. Tai vielä parempaa jos miehellä on sellainen paita että siitä näkee kaula-aukosta tms että löytyy silitettävää. :)

      Sen sijaan kainaloiden sheivaamista ei voisi miehillekään liikaa mainostaa. On paljon hygienisempää niin. Aluksi se tuntuu varmasti oudolta, mutta se menee ohi. Kysykää vaikka kaikilta maailman naisilta jotka ajelee kainalot ja jalkansa..

    • kullia tarjolla

      kuka haluu lutkuttaa isin kullia?

    • hankkiudu eroon

      tai teet tietysti,niin kun lystäät,mutta minua suorastaan oksettaa miehen rintakarvat!Kuka tykkää mistäkin?:D

      • shalalal1

        onko tuo nyt ihme että eläimiä kuolee....maapallo on saastunut....Ihminen on tehnyt sen.....mistä sai hän oikeuden?
        Juu ja karvainen rinta...ihana nalle...! Typerää ajaa ne pois! Älkää hyvät miehet olko neitejä!


    • Elä elä...

      Miehen ja naisen erottaa siitä, että miehellä on rintakarvoja ja naisella ei.

    • TrueStory

      Tässäkin keskustelussa tulee esille sukupolvien ero. Nykyiset 20v, hyvän vartalon ja kauniit kasvot omaavat likat ei minun kokemuksien perusteella juuri ollenkaan arvosta miehen rintakarvoitusta. Sanokaa mitä sanotte mutta tuolla sukupolvella on se mielipide. Ei siitä mihinkään pääse.

    • karvatonthx

      Mitä nuorempi sukupolvi, sitä suurempi todennäköisyys ettei pidä karvoista, varsinkaan rinta- ja kainalokarvoista.

      Itse en rintakarvoituksesta tai kainalokarvoituksista miehellä tykkää. Ja täällä mainittiin, niin ei karvojen sheivaus tee miehestä tai naisesta yhtään "pikkutytön " tai "pikkupojan" näköistä. Itse tykkään sileästä ihosta enemmän kuin karvaisesta.

      Mieti vaikka naisen jalkoja. Tykkäätkö sivellä hänen pohkeita jos ne olisivat karvaiset, tai jos ne olisivat sileät?

      Ja ei, karvojen ajaminen ei myöskään tee "neidiksi. "

    • komproMISSI

      "Mitä teen? "

      aja toiselta puolelta, vaikka että oikea puoli on karvaton :-)

    • Tyttö25v

      Pidä ihmeessä rintakarvasi, varsinkin kun tunnut olevan tyytyväinen miehekkääseen ja mahtavaan katvoitukseesi. Mielestäni kunnon ryijy on todella, todella seksikäs ;)

      Jos karovitusta on häiritsevän paljon (esim, rintakarvat muuttuvat jossain kohti selkäkarvoiksi eikä selkeää rajaa ole) harkitsisin pahimpien paikkojen siistimistä.

    • Onko karvaa vai ei

      Tottakai jos sinulla on rintakarvoja annat niiden olla. Kai haluat, että hän joka sinuun ihastuu niin ihastuu sinuun sellaisena kuin olet. Siis karvoineen kaikkineen. Vai aikoisitko koko ikäsi teeskennellä ja ajella, huh, huh!
      Minä henkilökohtaisesti olisin ihastunut rintakarvoihin jos niitä kumppanilla olisi. Toki jos muuten synkkaa ei se karvanpuute ratkaise mutta on hyvä lisä.
      Siis ole aito!

    • No karvoi

      Aja pois rintakarvat ja muna ja perskarvat. Vain tosi junteilla on karvat. Hanki sellanen ob-nordica kotiparturi trimmeri. Aja myös selkä ja niskakarvat koska naiset ei halua olla sängyssä apinan kanssa.

      • olmit4

        Nyky naiset haluaa hivellä barbimiehiä ....


    • 1+17

      Rintakarvat on seksikkäät, yhtälailla kuin karvaiset miehen reidet. Lähikontaktissa niistä saa hieman extrafiiliksiä, mutta ei siitä hyödytä karvattomien kokea alemmuutta, koska kaikki muu kuitenkin ratkaisee ja naisillakin erilaiset mieltymykset tästä. Voisikohan se olla niin, että jos nainen itse on runsaskarvainen, niin karvaton mies koukuttaa enemmän?

    • Pörröä

      Kyllä miehen pitää olla karvainen, parta ja alapääkarvat on toki suotavaa -siistiä-, mutta niitäkin on silti hyvä olla hieman. Rinta/selkäkarvat on seksikkäät, mä en ainakaan yhtään lämpee siitä jos mies on kropaltaan karvaton.

    • nadiyra79

      Saattaa kuulostaa kliseeltä, mutta tärkeintä on kokonaisuus. Olen ollut itsensä karvattomiksi ajelevien miesten kanssa (sänki kyllä kieltämättä ikävää toisinaan), yhden TODELLA karvaisen miehen kanssa ja sitten sellaisten, että siistitään sieltä täältä, mutta karvoja saa ja voi olla. Yhdenkään naturellisti täysin karvattoman miehen kanssa en kyllä ole ollut.

      Loppujen lopuksi näissä miehissä aika vähäisellä huomiolla ovat olleet ne ihokarvat...Olen huomannut näissä karvaisemmissa kavereissa alkuun sellaista epävarmuutta, kun eivät ole varmoja, mitä heidän "turkistaan" tykkään.

      Toiset miehet taas tykkäävät karvaisista naisista, toiset karvattomista, mutta itse pidän itsestäni siistittynä, minulle se tuo ainakin puhtauden ja naisellisuuden tuntua. Tärkeintä kai oma hyvä olo ja jos toisesta tykkää, hänet on hyväksyttävä sellaisenaan. Kenenkään vuoksi en alkaisi itseäni muuttamaan.

      Pidä karvasi, jos niistä pidät! Niinkuin täällä on jo mainittu useaan otteeseen, ihan varmasti joku tykkää sinusta juurikin hitusen verran enemmänkin juuri karvojesi ansiosta ;)

      Se on makuasia, sanoi koira kun persettään nuoli.

    • älä aja.karvaset miehet on rock.
      jopa selkä karvat!
      en ymmärrä niitä naisia joita karvaset miehet ällöttävät

    • uupppoo

      Aloittajan ongelma ei ole oikeasti rintakarvat, vaan huono itsetunto. Oikeasti hyvän itsetunnon omaava ei edes tämmöistä kyselisi, vaan toimisi oman pään mukaan. Itsetunto ratkaisee kaiken. Naisten iskemisessäkin on tärkeintä hyvä itsetunto.

    • rintakarvatoioi

      Kyllä kunnon lemmentalja täytyy olla!

      • gjygjhgjhgjh

        Ei pidä olla! Karvat oli muotia kasarilla!


    • Nuori nainen

      Älä missään nimessä poista rintakarvoja jos et itse halua. Minä ainakin pidän karvaisista miehistä. Olen 27-vuotias nainen ja omalla avomiehelläni on myös rintakarvoja (saisi minun puolestani olla enemmänkin). Ainoastaan housujen sisältä saa harventaa vähän karvoja, mutta missään nimessä mitään ei saa poistaa kokonaan, ei edes kainalokarvoja. Oma isäni on erittäin karvainen joka puolelta kroppaa, myös selästä, ja sillä on varmasti ollut vaikutusta omiin mieltymyksiini. Mielestäni mies jolla on rintakarvoja on miehekäs. Itse asiassa nyt kun oikein ajattelen asiaa, niin paljas rinta tuntuu minusta jotenkin hieman ällöttävältä.

      Paras ystäväni pitää myös karvaisista miehistä. Hänen avomiehensä on hieman tumma ja erittäin karvainen ja häntä luullaankin usein ulkomaalaistaustaiseksi (vaikka ei todellakaan ole). Toisaalta toinen hyvä ystäväni pitää täysin karvattomista miehistä.

      Mielestäni miehen kannattaa pitää kaikki karvat jos luonto on ne antanut ja jos itse niistä pitää. Myös selkäkarvat. Kyllä se löytyy se nainen joka pitää niistä myös.

    • Mies24vkl

      Turha yrittää miellyttää kaikkia, koska silloin et miellytä ketään.

    • erkkiörkki

      Voi hyvää päivää on sullaki ongelmat!?

    • perälänreikä

      liimaa viel munakarvat rintaas, ni hyvin menee.

    • n851

      Itse pidän vähemmän karvoista, mutta saa niitä olla!
      MUTTA jos sinulla niitä on älä MISSÄÄN NIMESSÄ aja niitä! Se on kaikkein oksettavinta ja epäseksikkäintä mitä tiedän..
      Pahin virhe. EI rintakarvojen ajelua.

    • n993

      itse naisena en juurikaan pidä selkä- tai rintakarvoista miehellä, mutta ei se mikään jäätävä turn off ole... en kyllä siltikään suosittelisi ajamaan jos itse niistä pidät :)

    • llllllllllllllllllll

      Itse en pidä karvoista lainkaan :D niitä ei tarvitsisi kasvaa muualla kuin pään alueella.

    • minä jättäisin ne ajamatta. Miehellä kuuluu olla jonkin verran rintakarvoja. Minulla on itselläni aika hyvät rintakarvat. en aja niitä pois. Terveisin Toksu

    • Aistikas nainen

      IHANA karvainen MIES, ÄLÄ AJELE karvojasi, Wau ...olet tosi hyvän näköinen kaikkine karvoinesi...rinnassa, selässä, reisissä,käsivarsissa, jalkovälissä,kunhan muistat käydä suihkussa ja muutaman millin sänkiparta leuassa kruunaa kaiken komeuden. Hyvän itsetunnon omaavana ja itsevarmana miehenä et edes kysele naiseltasi ajatko vai pidätkö karvasi. Genitaalialueen karvoitusta voisit kyllä vähän trimmata, jos pidät suuhoidosta. Kaikkea ei tartte ajella pois, jotakin vauhtiviivaa posliinin kanssa.

      Itse pidän karvaisista miehistä, he ovat mielestäni miehekkäitä ja sexikkäitä, kaljuksi ajetuttu päälaki tai hyvin leikatut ja hoidetut hiukset lisäävät miehekkyyttä. Hyvän tuoksuinen itsevarma mies...nammm

    • .....

      Ei kasva rintakarvat.

    • Nainen 31v.

      Hassua, miten nykypäivänä miehetkin ovat vallanneet tätä ihmisen osiin pilkkomista, jossa naiset tisseineen ja ryppyineen ovat olleet vallassa pitkään. Voiko sinusta pitää ihan sinun itsesi takia? Voitko itse pitää itsestäsi, jolloin annat jollekulle toisellekkin mahdollisuuden? Itsetunto välittyy olemuksesta ja siitä miten ottaa toiset ihmiset huomioon, se on miehekästä.

      Omalla miehelläni on ihanat rintakarvat, olen kyllä seurustellut hänen kanssaan yläasteelta asti, joten olen nähnyt tämän kehityksen rintakarvattomasta teinipojasta aikuiseksi mieheksi. Olen iloinnut näistä kaikista vaihesta. Eniten siitä, että olemme saaneet kasvaa yhdessä aikusiksi, ylä- ja alamäkineen. Kipinä ja seksikkyys on molempien korvien välissä. Koittakaa päästä tästä pinnallisesta ajattelusta kohti aikuisuutta.

    • pano4

      álapääkarvat maistuupahalle mut rinta

    • Aikuinen nainen ♥

      Ihanat rintakarvat, älä ihmeessä poista jos olen aikuinen mies.

      Minä rakastan miesten rintakarvoja! ♥

      • Aikuinen nainen ♥

        Hupsista, siis jos OLET aikuinen mies!


    • Sarianna3

      Karvat pitää ajaa pois, mutta vain kainaloista (hienhaju vähenee) sekä anuksen seudulta (muut hajut vähenee).

      Muuten sitä parempi mitä enemmän karvoja.

    • kuikka18

      saa olla karvat mutta ei selkäpuolella, joten siinä menee raja!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe