Moi moi! Tänään yks teistä vanhoista läskimahoista tuijotti mua uimarannalla, näytin sulle keskisormea. Toivottavasti huomasit. Nähäänkö illalla kiskan takana, pyydän mustalaisia vähä opettaa sulle tapoja.
isomahaset ukot
20
2018
Vastaukset
- Isomahainen mies
Mä tuijotin sun riippu tissejä. Mietin, että miten noi pannukakut sais piiloon, kävi sua sääliksi. Noin nuori ja noin rupsahtanut jo.
- mie
Hyvä vitsi, mulla on a-kuppi.
- Isomahainen mies
mie kirjoitti:
Hyvä vitsi, mulla on a-kuppi.
Siks se olikin niin säälittävän näköistä
- mie
Isomahainen mies kirjoitti:
Siks se olikin niin säälittävän näköistä
Sun suupielestä valuva kuola vasta olikin säälittävää...
- Mielipide
mie kirjoitti:
Sun suupielestä valuva kuola vasta olikin säälittävää...
Saali pikemminkin noita tuijottelijoita....niiden tekee "mieli", mutta ne "ei saa".........jne, jne.
- isomahainen ukko
En minä sinua tuijottanut. Sinun toisella puolellasi pienen matkan päässä oli kaunotar, jota tuijottelin. Meitä nauratti keskisormen näyttelysi, kun kerroin kavereilleni selvää erehdystäsi.
- mie
Se oli poikaystäväni.
- suurivatsainen ukko
mie kirjoitti:
Se oli poikaystäväni.
Sun kundikaveri on sitten upea punapää ja upea povinen ja pitkä säärinen kaunotar.
- mie
suurivatsainen ukko kirjoitti:
Sun kundikaveri on sitten upea punapää ja upea povinen ja pitkä säärinen kaunotar.
Noin huonoa näköä ei pelkillä laseilla korjatakkaan. Kundi seisoi kyllä hattarakojun edessä kaksi jäätelötötteröä käsissään.
- heh
mie kirjoitti:
Noin huonoa näköä ei pelkillä laseilla korjatakkaan. Kundi seisoi kyllä hattarakojun edessä kaksi jäätelötötteröä käsissään.
heh
- Tikku-Ukko
Minä en ole isomahainen enkä ollut tänään uimarannalla.
Ja takuulla en vilkaisisikaan sinuun. - esko
Jos uimarannalla olet, niin ei mikään ihme kun ihmiset katselevat toisiaan.
Muuta jonnekin huitsin vittuun, niin saat olla rauhassa katseilta.- mie
Täällä ei ole järviä. Naapurilla on kyllä uima-allas. Voin hypätä sinne ihan vaan sun mieliksesi. Moi moi!
- möhömaha ukko
Olin tänään rannalla, ihmettelin kuun siellä oli niin kaunista. Sitten tajusin sinä et ollut siellä, vaan tosi kaunottaria, eräs heistä oli punatukkainen pitkäsäärinen nainen.
- mie
Kukahan se pitkäsääri oli tällä kertaa? kenties ovenpieleen unohtunut lattiaharja?? Darra vaivaa, älä kiusaa.
- Kirsi
aahhh....
- Kaljamaha Kalle
Kirsi kirjoitti:
aahhh....
Oletko sinä punatukkainen ja pitkäsäärinen kaunotar, joka somistaa rannan kuin rannan?
- Kirsi
Kaljamaha Kalle kirjoitti:
Oletko sinä punatukkainen ja pitkäsäärinen kaunotar, joka somistaa rannan kuin rannan?
Minapa JUURI! Huomasit kai, etta minulla ei ollut ALUSHOUSUJA tuona paivana??
- Michelin ukko
Kirsi kirjoitti:
Minapa JUURI! Huomasit kai, etta minulla ei ollut ALUSHOUSUJA tuona paivana??
En minäkään alushousuja rannalla pidä. Tänäänkin rannalla oli kivaa! Eikö vain. En joutanut ympärilleni katselemaan, kun oli luettavana hyvä kirja. Kävin myös sukeltelemassa.
- Läskimaha
Käväisen vain mökiltä hakemassa pari mannenkaatovälinettä ja haulikon. Huomasin kyllä sinut mutta en viitsinyt katsella pitkään... sen verran ruma olit itsekin että luulin jo kuolleen nousseen haudastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954