isomahaset ukot

uimarannoilla

Moi moi! Tänään yks teistä vanhoista läskimahoista tuijotti mua uimarannalla, näytin sulle keskisormea. Toivottavasti huomasit. Nähäänkö illalla kiskan takana, pyydän mustalaisia vähä opettaa sulle tapoja.

20

2018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isomahainen mies

Mä tuijotin sun riippu tissejä. Mietin, että miten noi pannukakut sais piiloon, kävi sua sääliksi. Noin nuori ja noin rupsahtanut jo.

• mie

Hyvä vitsi, mulla on a-kuppi.

• Isomahainen mies
        mie kirjoitti:

Hyvä vitsi, mulla on a-kuppi.

Siks se olikin niin säälittävän näköistä

• mie
        Isomahainen mies kirjoitti:

Siks se olikin niin säälittävän näköistä

Sun suupielestä valuva kuola vasta olikin säälittävää...

• Mielipide
        mie kirjoitti:

Sun suupielestä valuva kuola vasta olikin säälittävää...

Saali pikemminkin noita tuijottelijoita....niiden tekee "mieli", mutta ne "ei saa".........jne, jne.

• isomahainen ukko

En minä sinua tuijottanut. Sinun toisella puolellasi pienen matkan päässä oli kaunotar, jota tuijottelin. Meitä nauratti keskisormen näyttelysi, kun kerroin kavereilleni selvää erehdystäsi.

• mie

Se oli poikaystäväni.

• suurivatsainen ukko
        mie kirjoitti:

Se oli poikaystäväni.

Sun kundikaveri on sitten upea punapää ja upea povinen ja pitkä säärinen kaunotar.

• mie
        suurivatsainen ukko kirjoitti:

Sun kundikaveri on sitten upea punapää ja upea povinen ja pitkä säärinen kaunotar.

Noin huonoa näköä ei pelkillä laseilla korjatakkaan. Kundi seisoi kyllä hattarakojun edessä kaksi jäätelötötteröä käsissään.

• heh
        mie kirjoitti:

Noin huonoa näköä ei pelkillä laseilla korjatakkaan. Kundi seisoi kyllä hattarakojun edessä kaksi jäätelötötteröä käsissään.

heh

• Tikku-Ukko

Minä en ole isomahainen enkä ollut tänään uimarannalla.
      Ja takuulla en vilkaisisikaan sinuun.

• esko

Jos uimarannalla olet, niin ei mikään ihme kun ihmiset katselevat toisiaan.

Muuta jonnekin huitsin vittuun, niin saat olla rauhassa katseilta.

• mie

Täällä ei ole järviä. Naapurilla on kyllä uima-allas. Voin hypätä sinne ihan vaan sun mieliksesi. Moi moi!

• möhömaha ukko

Olin tänään rannalla, ihmettelin kuun siellä oli niin kaunista. Sitten tajusin sinä et ollut siellä, vaan tosi kaunottaria, eräs heistä oli punatukkainen pitkäsäärinen nainen.

• mie

Kukahan se pitkäsääri oli tällä kertaa? kenties ovenpieleen unohtunut lattiaharja?? Darra vaivaa, älä kiusaa.

• Kirsi

aahhh....

• Kaljamaha Kalle
        Kirsi kirjoitti:

aahhh....

Oletko sinä punatukkainen ja pitkäsäärinen kaunotar, joka somistaa rannan kuin rannan?

• Kirsi
        Kaljamaha Kalle kirjoitti:

Oletko sinä punatukkainen ja pitkäsäärinen kaunotar, joka somistaa rannan kuin rannan?

Minapa JUURI! Huomasit kai, etta minulla ei ollut ALUSHOUSUJA tuona paivana??

• Michelin ukko
        Kirsi kirjoitti:

Minapa JUURI! Huomasit kai, etta minulla ei ollut ALUSHOUSUJA tuona paivana??

En minäkään alushousuja rannalla pidä. Tänäänkin rannalla oli kivaa! Eikö vain. En joutanut ympärilleni katselemaan, kun oli luettavana hyvä kirja. Kävin myös sukeltelemassa.

• Läskimaha

Käväisen vain mökiltä hakemassa pari mannenkaatovälinettä ja haulikon. Huomasin kyllä sinut mutta en viitsinyt katsella pitkään... sen verran ruma olit itsekin että luulin jo kuolleen nousseen haudastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1640
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1518
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe