Onnistuin saamaan liput (permanto) itselleni ja ystävälleni Lambertin Suomen keikalle!!!!!! Uskomatonta!!!! Oon niin innoissani aaaaaaaaaaaaaaaa, en meinaa pysyä housuissani :DD ! Ei tätä usko todeksi vieläkään! Aivan uskomatonta, koska viime keikalle (vuonna 2010) en päässyt!
Onko täällä sielunsiskoja/-veljiä, jotka ovat yhtä innoissaan keikasta, kuin minä ja ystäväni? Nyt sitten alkaa melkein neljän kuukauden armoton odotus (: Onko täällä ketään, joka olisi ollut vuonna 2010 Lambertin keikalla? Olen yrittänyt etsiä netistä keskusteluja, mutta en ole löytänyt :s Jos kokemusta löytyy, olisi kiva kuulla miten kaikki oli järjestetty ja oliko keikka onnistunut.
Adam Lambert 22.03.2013 !
Sugar
1
203
Vastaukset 1
- ---
http://adamlambertfin.blogspot.fi/
Käykää katsomassa! :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091855- 1441371
- 1161316
- 1651313
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281086- 111882
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.218790- 59681
- 24625
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i123621