olen sekaisin

naiselämää

miesystävästäni. Olen ollut suhteessa 2 vuotta , välillä on ollut taukoja mutta palattu kuitenkin yhteen. Seikkailut ja lyhyet suhteet muiden kanssa noiden taukojen aikana ovat mielestäni ihan ok. Nyt sain selville, että taas kerran palattuamme yhteen miesystäväni oli jatkanut breikkimme aikana alkanutta suhdetta toiseen naiseen 5 kk ajan. Mies makasi vuoro päivin minun ja toisen naisen kanssa, kuvottavaa. Huomasin kyllä miehen kotona merkkejä toisesta naisesta, vaatteita jne. mutta mies selitti ne tuolloin tyttärensä vaatteiksi, ja minä tyhmä uskoin. Välillä tämä "tytär" kävi kylässä, jolloin minä sain luvan olla pois. Tunnen itseni aivan typertyneeksi, en oikeastaan edes osaa olla vihainen vain äärettömän pettynyt. Olen suhteemme aikana olleiden taukojen itse olettanut olevan aikuisten sopeutumista uuteen suhteeseen, mutta ei. Mies on ollut tosi epäileväinen suhteemme ajan minuun, epäillen että itse pidän jotain rinnakkaissuhdetta, mutta totuus oli itsestään selvä: hän epäili koska itse petti.
Olemme olleet aikeissa muuttaa yhteen ja suunnitelleet elämää yhdessä. Aina kun olemme lämmittäneet suhteen uudelleen, olen itsekkin olen jaksanut uskoa että nyt onnistuu...
Mitä mieltä olette, kannattaako enää edes keskustella suhteen jatkamisesta.

6

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vsjkl

Edes aikuiset eivät sopeudu suhteisiin pitämällä siitä taukoja...

Mistä näitä oikein tulee? Aikuistukaa ja nähkää tosiasiat: Te ette ole tarkoitetut toisillenne. Ei kannata olla kenenkään kanssa pelkästään sen vuoksi että ei osaa olla yksin.

• rumamies

Ei kannata. Miehes on pettäjä ja epärehellinen joka ei ikinä pysty sitoutumaan yhteen naiseen. Olet kyllä naiivi ja sinisilmäinen kun uskot kaiken mitä mies sanoo. On aivan selvää että kun olette eronneet ja palanneet yhteen monta kertaa niin teidän ei kannata seurustella eikä asua yhdessä. Mut mitäpä naiset tajuaa. Tekevät aina samat virheet uudestaan ja palaavat pettäjän luokse.

• naiselämää

Tosia ja kipeitä kommentteja noi on. Jotenkin vaan sitä tahtois ja haluais yrittää.

Tosin olen senkin päättänyt ettemme palaa yhteen ,mut sitten joku saa taas ottamaan yhteyden puolin ja toisin. Itseni kohdalla olen sen analysoinut läheisyyden / seksin puutteeksi. Täytyis heti saada joku laastari lohduttamaan ettei kaadu takaisin pettäjän patjalle. Mutta sekin olisi väärin, eikä tunne-elämänikään anna siihen mahdollisuutta.

• rumamies

Voin tulla laastariksi jos rumuus ei ole este.

• naiselämää

lupaakko?

• Ei kovin hyvää pohjaa lupaa suhteelle 2 vuotta kestänyt on-off heilunta. En usko että tulevaisuus tuo onnellisuutta. Mies on elänyt kaksoiselämää ja todennäköisesti jatkaa petturipeliään vaikka olisikin suhteessa kanssasi. On saanut jo nyt sinulta niin paljon vapautta, ettei varmaan osaa sitoutua parisuhteeseen yhden kanssa. Et ole ansainnut tuollaista kohtelua. Etsi parempi mies, joka arvostaa sinua. Tuon miehen kanssa ennustan vain lisää pettymyksiä ja sydänsuruja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      63
      5152
    2. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      252
      4198
    3. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      57
      3808
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      137
      2196
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      17
      1551
    6. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      60
      1176
    7. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      6
      929
    8. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      872
    9. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      137
      847
    10. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      31
      827
    Aihe