olen sekaisin

naiselämää

miesystävästäni. Olen ollut suhteessa 2 vuotta , välillä on ollut taukoja mutta palattu kuitenkin yhteen. Seikkailut ja lyhyet suhteet muiden kanssa noiden taukojen aikana ovat mielestäni ihan ok. Nyt sain selville, että taas kerran palattuamme yhteen miesystäväni oli jatkanut breikkimme aikana alkanutta suhdetta toiseen naiseen 5 kk ajan. Mies makasi vuoro päivin minun ja toisen naisen kanssa, kuvottavaa. Huomasin kyllä miehen kotona merkkejä toisesta naisesta, vaatteita jne. mutta mies selitti ne tuolloin tyttärensä vaatteiksi, ja minä tyhmä uskoin. Välillä tämä "tytär" kävi kylässä, jolloin minä sain luvan olla pois. Tunnen itseni aivan typertyneeksi, en oikeastaan edes osaa olla vihainen vain äärettömän pettynyt. Olen suhteemme aikana olleiden taukojen itse olettanut olevan aikuisten sopeutumista uuteen suhteeseen, mutta ei. Mies on ollut tosi epäileväinen suhteemme ajan minuun, epäillen että itse pidän jotain rinnakkaissuhdetta, mutta totuus oli itsestään selvä: hän epäili koska itse petti.
Olemme olleet aikeissa muuttaa yhteen ja suunnitelleet elämää yhdessä. Aina kun olemme lämmittäneet suhteen uudelleen, olen itsekkin olen jaksanut uskoa että nyt onnistuu...
Mitä mieltä olette, kannattaako enää edes keskustella suhteen jatkamisesta.

6

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vsjkl

      Edes aikuiset eivät sopeudu suhteisiin pitämällä siitä taukoja...

      Mistä näitä oikein tulee? Aikuistukaa ja nähkää tosiasiat: Te ette ole tarkoitetut toisillenne. Ei kannata olla kenenkään kanssa pelkästään sen vuoksi että ei osaa olla yksin.

    • rumamies

      Ei kannata. Miehes on pettäjä ja epärehellinen joka ei ikinä pysty sitoutumaan yhteen naiseen. Olet kyllä naiivi ja sinisilmäinen kun uskot kaiken mitä mies sanoo. On aivan selvää että kun olette eronneet ja palanneet yhteen monta kertaa niin teidän ei kannata seurustella eikä asua yhdessä. Mut mitäpä naiset tajuaa. Tekevät aina samat virheet uudestaan ja palaavat pettäjän luokse.

      • naiselämää

        Tosia ja kipeitä kommentteja noi on. Jotenkin vaan sitä tahtois ja haluais yrittää.

        Tosin olen senkin päättänyt ettemme palaa yhteen ,mut sitten joku saa taas ottamaan yhteyden puolin ja toisin. Itseni kohdalla olen sen analysoinut läheisyyden / seksin puutteeksi. Täytyis heti saada joku laastari lohduttamaan ettei kaadu takaisin pettäjän patjalle. Mutta sekin olisi väärin, eikä tunne-elämänikään anna siihen mahdollisuutta.


    • rumamies

      Voin tulla laastariksi jos rumuus ei ole este.

      • naiselämää

        lupaakko?


    • Ei kovin hyvää pohjaa lupaa suhteelle 2 vuotta kestänyt on-off heilunta. En usko että tulevaisuus tuo onnellisuutta. Mies on elänyt kaksoiselämää ja todennäköisesti jatkaa petturipeliään vaikka olisikin suhteessa kanssasi. On saanut jo nyt sinulta niin paljon vapautta, ettei varmaan osaa sitoutua parisuhteeseen yhden kanssa. Et ole ansainnut tuollaista kohtelua. Etsi parempi mies, joka arvostaa sinua. Tuon miehen kanssa ennustan vain lisää pettymyksiä ja sydänsuruja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe