Avoin unelma

Unelmaako...

Haluaisin löytää avoimessa suhteessa elävän miehen elämääni.
En nyt vaan jaksais parisuhdeongelmia, en tunneongelmia enkä elämien yhteensovittelua, mutta en haluaisi normi parisuhteessa eläväänkään sotkeutua...
Mukavaa olis sopivan miehen kanssa olla, sängyssäKIN.
Olen jo hiukan kypsempi nainen.
Baaristako tekin seuranne haette? Suomi24-treffeiltä? Jostain muualta?

Asiallisia vastauksia, tää kuitenkin on avoin suhde-palsta....

10

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piia

      Voit ihan hakea ilmoituksen kautta että haet ainoastaan avointa suhdetta eikä mitään parisuhdetta. Kyllä niintä varmaan löytyy täältä suomi24 treffi palstasta.

    • minäkin haen

      Aloittajalle minä miehenä haen myös avointa suhdetta naisesta.
      Kiinnostaisiko ?

      • ap.

        Mistäköhän sut löytäisi...


    • Mistäpäinsinä

      Löytyy herrasmies 019 alueelta

    • vähän

      Valitettavasti olen vähän yläpuolelta.

    • melkeinnainen

      Ensin suosittelen sinua lukemaan kaikki ne sata ''apua olen ihastunut vakipanoon!!!?!!'' -keskustelua, mitä täältä suomi24:sta löytyypi. Kun tiedostat riskit, voinet lähteä saalistamaan baareista. Neitstäkin toki löytyy, jos vain kiinnostaa järkätä useampia treffejä. (esim. iskuri) Baareista helpompaa kun näkee samantien koko paketin. Itse löysin baarista ja ollaan tapailtu puoli vuotta. Parasta seksiä ikinä, ei suhde kiemuroita, ei riitoja, mutta naisena menin tietenkin ihastumaan tähän tyyppiin. Kiitos oksitosiinihormonin,.

      • ap.

        Ei tule olemaan ongelma mulle panoon ihastuminen. Monesta syystä tunteet jäässä muilta osin...


      • ap.
        ap. kirjoitti:

        Ei tule olemaan ongelma mulle panoon ihastuminen. Monesta syystä tunteet jäässä muilta osin...

        Baarit ei ole mun hakupaikkoja mihinkään asiaan, en viihdy niissä. Iskurissa tuntuu olevan erikoisemman seksin harrastajia tai kiimasia ukkomiehiä, jotka salassa haluaisivat vähän vierasta...

        Taitaa olla tuhoon tuomittu unelma. Jospa sitä jalostuis elämällä selibaatissa... ;)

        No voi sua, kun menit ihastumaan. Taisit kuitenkin olla hakemassa muutakin..


    • Kaalipano!

      Kaalimato sopii mainiosti tuollaisen tapaukseen,älä sotke siihen muita ihmisiä.

    • kokemusta on jee

      Mene sellaiseen deittipalveluun kuin okcupid.com siellä on paljon avoimessa suhteessa eläviä miehiä ja naisia (sekä sellaista etsiviä).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe