Olen syönyt yazeja yhdeksän kuukauden ajan aina säännöllisesti, yhtään tablettia unohtamatta. Tyhjennysvuoto on aina alkanut toisen lumetabletin aikaan mutta nyt on menossa jo kolmas lumepilleri eikä vuotoa kuulu. Tämän liuskan aikana oksensin kerran vähän reilu kolme tuntia pillerin ottamisen jälkeen ja otin samantien uuden pillerin tilalle joten tällä ei pitäisi olla vaikutusta (?) pitäisikö siis huolestua kun vuotoa ei kuulu? Muilla samanlaista tilannetta?
yaz e-pillerit ja tyhjennysvuoto myöhässä
help
1246
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Vuoto ei aina tule samaan aikaan, ei vaikka olisi pitkään tullutkin samaan aikaan. Odottelet ja teet raskaustestin.
Miksi otit uuden pillerin kun ed.oli jo ehtinyt imeytyä, olihan kulunut jo reilu 3 tuntia.
Ylim. pillerin otto toki sekoittaa kehon hormonitoimintaa....