Ranskalainen manikyyri kotona????

kuutyttö

Olisin kysellyt et miten ranskalaisen manikyyrin voi tehdä itse? Lakat on jo valmiina. Miten saa lakattua valkeat kynnen päät ilman niitä teippejä?

Voiko valkeat kynnenpäät tehdä vaikka aluslakka olisi punainen? Tällaisia olen tainnut joskus nähdä. Neuvoja kaipaisin viisaimmilta=)

17

30493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • """

no mulla on kaikki maholliset manikyyri setit ja lakat.. :)
      jos et oo ennen lakannu, niin suosittelen niit teippejä.. tulee tosi siistii jälkee. ja ei ne tarrat paljon mitään muistaakseni maksa..
      yleisimmät aluslakat on roosa ja persikka, eli jos oot ostanu ne lakat samassa paketissa, niin niissä on jompikumpi.

• kuutyttö

Kullan arvoisista neuvoista. Nyt ne vihdoin ja viimein onnistu ja ilman teippejä=) En yleensä noita kynsiä jaksa kummemmin lakkailla joten tästä olikin apu. Kynnet näyttävät siistimmältä..=)

• maisu96

Itse ostin Prismasta niitä teippejä (Trind merkkisiä) ja niitä on siinä 120 kpl.
        Kokeilin niitä heti ja ne eivät pysyneet ollenkaan paikallaan. Ne lähti heti irti. Niissä on todella heikko liimaus.

Olen myös kiinnostunut rakennekynsiin (sellaisiin kaupasta ostettaviin).
        Mutta äitini ei anna minun ostaa niitä ( olen 14 vuotias)
        Miten saisin hänen päänsä käännettyä?

Ja vielä kolmas juttu: Siskoni häät on lokakuussa ja yritän nyt kasvattaa pitkiä kynsiä. Olen pienestä asti pureskellut kynsiä ja tietysti tottunut siihen. Ostin apteekista sellaista pahan maikuista "lakkaa" (Stop & Grow). Mutta kuinka usein sitä pitää laittaa. Laitan sitä joka aamu, mutta illalla huomaan että syön taas kynsiäni.
        Lakka kuluu heti pois.

TIETÄÄKÖ JOKU JOTAIN MUUTA PAREMPAA KEINOA ESTÄÄ KYNSIEN PURESKELU????

PLIIS VASTATKAA JA LUKEKAA!!!

• rrriiisikeppi
        maisu96 kirjoitti:

Itse ostin Prismasta niitä teippejä (Trind merkkisiä) ja niitä on siinä 120 kpl.
        Kokeilin niitä heti ja ne eivät pysyneet ollenkaan paikallaan. Ne lähti heti irti. Niissä on todella heikko liimaus.

Ja vielä kolmas juttu: Siskoni häät on lokakuussa ja yritän nyt kasvattaa pitkiä kynsiä. Olen pienestä asti pureskellut kynsiä ja tietysti tottunut siihen. Ostin apteekista sellaista pahan maikuista "lakkaa" (Stop & Grow). Mutta kuinka usein sitä pitää laittaa. Laitan sitä joka aamu, mutta illalla huomaan että syön taas kynsiäni.
        Lakka kuluu heti pois.

En ole itse ikinä purrut kynsiäni, mutta moni kaverini on, ja he käyttävät
        kynneliä. Sitä luultavasti saa apteekista. Se on samanlaista kuin se "Stop & Grow", se maistuu niin pahalle, että et pure kynsiä. Hinnasta en tiedä, mutta uskoisin että alle 10e =). Ja luulisin että se pysyy vähän paremmin:D.

• sormikkaat käteen illalla ja vaikka yöksikin
        maisu96 kirjoitti:

Lakka kuluu heti pois.

Joo, naura vaan, mutta harva viittii purra sitä hanskaa.
        Kynsiä voi vahvistaa myös rasvaamalla käsiä ja kynsiä säännöllisesti, liuskottuminen
        johtuu siitä että kynnen keratiinilevyt irtoavat toisistaan, kun käsiä pestään usein,
        eikä muisteta rasvata. Rasvatut kädet voi suojata niillä puuvillahanskoilla.

• minä vaa
        maisu96 kirjoitti:

Lakka kuluu heti pois.

Itse pureskelin kynsiä 13v. ja sitten päätinkin, että pitkät kynnet on nätit ja vain lopetin pureskelun :D ei se niin vaikeaa ollutkaan kun vain yritti ;)

• kunnellinen nykyään
        maisu96 kirjoitti:

Lakka kuluu heti pois.

sain äitini suostuteltua kaupasta ostettaviin tekokynsiin hyvin sillä syyllä että näytin vain kalutut sormeni hänelle ja sanoin että miten ois ja ostan vielä omalla rahalla. Ostaa vain semmoiset normaalit ranskalaisella manikyyrillä olevat (blush/tai ne punertavammat) ja leikkaa ne lyhyiksi että niiden kanssa voi elää. Älä luota noihin pureskelun estoaineisiin vaan ihan tavallista kirkasta lakkaa kynsiin niin se vähentää jo huomattavasti pureskelua, ku pitää tavoitteen mielessä.

• manikyyri

Moro.
      Mä olen harjaantunut ajan kanssa tekemään valkoiset kynnen päät. Yksi hyvä keino saada ne ilman teippejä on, että pidät kynsilakan sudin(siis sen valkoisen) paikallaan ja käännät vain sormea, silloin ei juurikaan käsi tärise ja tulee siisti jälki...

• Mistä

Niin.. mistä niitä teippejä saa ja millasissa paketeissa myydään? En oo ikinä kuullutkaan semmosista...

• ....

citymarketista esin..eli melkein kaikista kaupoista..myös muistaakseni yves-rocher myy noita ihan irtopaketteina.

• niina

mie pureskelin kynsiä, mutta kasvatin pitkät kynnet, tahtoisin apua siihen miten saisin hauraat kynnet paksummiksi ja terveiksi, ei olisi oikein varaa ostaa kalliita kynsilakkoja vaikka olisi miten tepsiviä... vaikka haluaisin.
      onko jotain koti konstia, tiedän, maitotuotteet vahvistaa kynsiä, ja käytän maitoa aika paljonkin, leivän päällä käytän juustoa, ja juon maitoa ainakin 4 lasia päivässää. mutta onko muuta konstia?? entä miten saan kauniit valkoiset kynnen aluset, käytetäänkö siihenkin kalliita kynsilakkoja vai?? kiitos kaikile avusta

• kuutyttö

Kovettavia kynsilakkoja on paljon sekä muuten vaan hoitavia. Itselläni kovettava lakka tepsi kun kasvatin pitkiä kynsiä. tekemällä ranskalaisen manikyyrin saat kynnen päät valkoiseksi, itselläni harjoittelun jälkeen jo sujuu=) ja jos en väärinmuista on myös ns. valkoista kynää jota laitetaan kynnen alle
        Lakkojen hinnat vaihtelevat paljon

• Sosobo
        kuutyttö kirjoitti:

Kovettavia kynsilakkoja on paljon sekä muuten vaan hoitavia. Itselläni kovettava lakka tepsi kun kasvatin pitkiä kynsiä. tekemällä ranskalaisen manikyyrin saat kynnen päät valkoiseksi, itselläni harjoittelun jälkeen jo sujuu=) ja jos en väärinmuista on myös ns. valkoista kynää jota laitetaan kynnen alle
        Lakkojen hinnat vaihtelevat paljon

Mavalan scientifique niminen lakka on kovettavaa ja todella hyvää, kestää vuoden tuollainen purkki ja hinta-laatu suhde on erinomainen ! 8 - 10e maksaa tuollainen ja on todella laadukasta ja tehoaa jo ekalla kerralla kun tuota käyttää. Niin ja sitte http://www.amoriini.com/Sivusto/Haaopas/kauneus/manikyyri.php tuolla on hyvä ranskalaisen manikyyrin ohje. Ja yksikohtainen.

• kädestä pitäen

jostain luin hyvät ohjeet, kynsiblogista. Kuvan kanssa.

• pihlä

vedät vaan vakaalla kädellä valkoisella lakalla kynnen päät. Mieluiten mahdollisimman vähän korjailuja ja paikkailuja.
      Ite en oo teippejä ees kokeillukaan kun kerran, enkä tykänny. Kaikista parhaimmat tulokset saa ilman, jos on vakaa käsi.

• vierasvaan

ite laitan vaan kynsiin ihan normi teipin siis sellasen millä vaikka teipataan paperia yms, eli ihan normaali teippi. sen siis laitan vaan kynsiini niin kuin ranskalaisen manikyyrin teipinkin ja sitten vaan lakkaan kynteni, silleen saa ihan yhtä hyvän lopputuloksen kuin oikeilla ranskalaiseen manikyyrin tarkoitetuilla teipeillä. ja voi aluslakka olla esim. punainen, olen itesekin tehnyt niin.

• 233m

Mäkään en ole koskaan teippejä käyttänyt, muutaman kerran harjoittelun jälkeen rupesi tulemaan sen näkösiä ku pitääkin :) Ensin aluslakka, sitten valkoisella vedän sivuttaissuunnassa (saa olla sudissa paljon lakkaa niin menee 1/2 vedolla) ja viimeisenä päälle kiiltävä lakka x2.

Paras kotona oppimani keino on kyllä ehdottomasti se, että valkoista lakkaa laittaessa pitää sormet koukussa ja kämmen kasvoihin päin, saa siten vähän tuettua lakkaavaa kättä lakattavaan ja lakatessa liikuttaa myös sitä lakattavaa kättä (siis molemmat kädet liikkuu lakattaessa hieman).. todella sekavasti selitetty mutta koittakee ymmärtää ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      80
      4073
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      30
      3139
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      150
      2524
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      14
      1825
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1472
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1366
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1140
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      999
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      953
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      852
    Aihe