Hei!! haluaisin ostaa 2 lippua Justin Bieberin konserttiin, ja mietin että onko Viagogo.com turvallinen paikka ostaa liput? Haluaisin joko VIP-liput tai seisomaliput. Tietäälö joku, myykö joku omaa lippuaan halvalla, mihin kuuluisi myös tapaaminen Justin Bieberin kanssa? Kun joissain noissa lipuissa lukee E-lippu, niin mitä se tarkoittaa?
http://www.viagogo.com/fi/Konserttiliput/Rock-Pop/Justin-Bieber-Liput/E-469764?affiliateid=785&pcid=PSFIGOOSitelJustB0DB10A15DF-Helsinki&gclid=CNzQh7TK8bMCFaJ3cAodrH8AZA
Ja kumpi olisi parempi, seisomalippu vai VIP-lippu, ja mitä tarkoittaa kun joissain lukee "sisältää VIP-passin"? Onko VIP-lipun ostajalle jotain etuja? Joten kiitos avusta jo etukkäteen :)
Justin Bieberin konserttiin lippu
3
411
Vastaukset
- JUSTINBIEBERINKEIKAL
Olen itsekkin miettinyt onko tuo turvallinen paikka ostaa lippuja. Mutta luin jostain että E-lippu tarkoittaisi sitä että et saa lippua paperille vaan koodin jolla voit tehdä jotain? :D En siis ole yhtään varma ja tuosta ei varmaan ollut apua mutta kyllä ostan itse liput jotka eivät ole E-lippuja.
- jblover
no mä ite luulen että se vip-lippu sisältää jotain fanitavaraa... en ole tosin varma mutta mielestäni siihen ei sisälly tapaamista. Itsellä on juuri tuo vip-lippu ja pitäisi varmaan ottaa pikkuhiljaa selvää :D
- 13 tyttö :)
mietin itsekkin, koska ajattelin myydä nokia N9 jotta saan lipun :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938