Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Justin Bieberin konserttiin lippu

Justin4

Hei!! haluaisin ostaa 2 lippua Justin Bieberin konserttiin, ja mietin että onko Viagogo.com turvallinen paikka ostaa liput? Haluaisin joko VIP-liput tai seisomaliput. Tietäälö joku, myykö joku omaa lippuaan halvalla, mihin kuuluisi myös tapaaminen Justin Bieberin kanssa? Kun joissain noissa lipuissa lukee E-lippu, niin mitä se tarkoittaa?

http://www.viagogo.com/fi/Konserttiliput/Rock-Pop/Justin-Bieber-Liput/E-469764?affiliateid=785&pcid=PSFIGOOSitelJustB0DB10A15DF-Helsinki&gclid=CNzQh7TK8bMCFaJ3cAodrH8AZA

Ja kumpi olisi parempi, seisomalippu vai VIP-lippu, ja mitä tarkoittaa kun joissain lukee "sisältää VIP-passin"? Onko VIP-lipun ostajalle jotain etuja? Joten kiitos avusta jo etukkäteen :)

3

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUSTINBIEBERINKEIKAL

      Olen itsekkin miettinyt onko tuo turvallinen paikka ostaa lippuja. Mutta luin jostain että E-lippu tarkoittaisi sitä että et saa lippua paperille vaan koodin jolla voit tehdä jotain? :D En siis ole yhtään varma ja tuosta ei varmaan ollut apua mutta kyllä ostan itse liput jotka eivät ole E-lippuja.

    • jblover

      no mä ite luulen että se vip-lippu sisältää jotain fanitavaraa... en ole tosin varma mutta mielestäni siihen ei sisälly tapaamista. Itsellä on juuri tuo vip-lippu ja pitäisi varmaan ottaa pikkuhiljaa selvää :D

    • 13 tyttö :)

      mietin itsekkin, koska ajattelin myydä nokia N9 jotta saan lipun :DD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe