Mitä mielikuvia herättää persoonasta?
Jotain 20-30 -vuotiaita tarkoitan siis. En enää muista mistä luin tämän, mutta joku mies totesi että pitää kutovista ja virkkaavista naisista, koska pitää kunnollisista ja kilteistä naisista. Mua jotenkin huvittaa nämä stereotypiat.
Toki se kuuluu ihmisluontoon, että lokeroidaan ihmisiä, mutta mua aina kutkuttaisi päästä oikein ravistelemaan ihmisten koomisia stereotypioita. Sen lisäksi, että mä kudon, virkkaan, luen, pidän eläimistä ja olen ystävällinen ja mukava ja "kympin tyttö", on myös tullut dokailtua ahkerasti, poltettua, juhlittua, harrastettua irtosuhteita ja ties mitä rietastelua, kirosanojakin pääsee joskus.
No ei mutta hirveen ihana kun kuitenkin oon ihmisten mielikuvissa sellainen herranterttu perhetyttö ja siveyden sipuli sen perusteella, että kudon ja virkkaan :D
No joo, kärjistin toki itsekin, tiedän ettei kukaan nyt noin rajusti yleistä mutta kuitenkin selkeä yleistys oli senkin miehen sanoista nähtävissä.
Mitä ajattelet nuorehkosta naisesta, joka kutoo/virkkaa?
125
3930
Vastaukset
- Stereotypianikkari
Sama asia, että mitä mietteitä herää naisissa, kun mies rakentaa pienoismalleja?
- stereotypiat hassuja
No mulla ei herää oikein mitään... Ehkä vähän tulee mieleen sellainen nörtihtävä tyyppi joka viihtyy omissa oloissaan.
- QGEAW
stereotypiat hassuja kirjoitti:
No mulla ei herää oikein mitään... Ehkä vähän tulee mieleen sellainen nörtihtävä tyyppi joka viihtyy omissa oloissaan.
No siinähän se tuli :D
- kaksoiskuvia pukkaa
Liiman haistelun vaikutuksista on kyllä olemassa ihan tutkimusfaktaa...
- stereotypiat hassuja
QGEAW kirjoitti:
No siinähän se tuli :D
On aivan eri asia OLETTAA, että kun tuo tekee tuollaista niin se on tuollainen. Tällainen päätelmä oli siinä tekstissä, johon viittasin.
Jos stereotypiakeskustelussa kysytään, millaisia mietteitä herää, niin toki vastaan. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettäen ymmärtäisi sen olevan vain stereotyyppinen mielikuva. Get it? - 6+8
looseri
- hmm,
Oletko huomannut, että mies joka on taitava asioiden kanssa tai ollut hyvä koulussa on suoraan nörtti, mutta nainen joka on taitava tai fiksu on pelkästään lahjakas?
- kutoja mies
kutominen,virkkaaminen,lukeminen on sitä omaa aikaa.ja kuuluu elämään.ei sitä koko ajan tarvitse pulista asioista se on jo adhd oire yhtymä.jokainen tarvitsee omaaa aikaaaaaaa
- Sinterella
hmm, kirjoitti:
Oletko huomannut, että mies joka on taitava asioiden kanssa tai ollut hyvä koulussa on suoraan nörtti, mutta nainen joka on taitava tai fiksu on pelkästään lahjakas?
Oiva huomio, mutta tosiasia. Vaikka tykkäsinkin "hmm," kirjoituksestasi, niin silti kiivaasti mietin, tunnenko ketään kätevää ja älykästä nörtitöntä samassa paketissa. Hmm, no ei tuu mieleen ihan heti, mutta uskon että jossain päin maailmaa sellainenkin löytyy. Miehet tuppaa herkemmin käyttämään ominaisuuksiaan yksi kerrallaan, kun nainen voi käyttää montaa yhtäaikaa. Nörtittömistä älykkäistä miehistä kasvaa herkemmin ässholeja joita kunnolliset naiset tykkää kiertää. Niistä kasvaa baarien nobodyja, jotka heräävät elämän tosiasioihin vasta keski-iässä, kun juna on jo mennyt ohitse. Joo no niitä tunnen jokusen yksilön. Hyvännäköisiä, koulutettuja ja humoristisia, mutta surkuttelevat nyt perheettömyyttään ja ihmettelevät, kun ei oikein iskusuosio toimi. Ne miehet alkaa koluamaan vähälapsisia yh-äitejä, jotka alle 40. "Tekisitsä yhen viel mun kaa". Toi lause tekee niistä lopulta tyhmän, nollaa koko ihanneilluusion, vaikka oiskin hyvä ammatti ja Audi.
Mutta asiaan, joo olen huomannut. Mutta mieluusti kumoan väitteesi heti kun sellaisen miehen löydän. Tarttisin itekki sellaisen. Ja lievä nörttiys ei haittaa, mut jos äitin kanssa asuu vielä, niin olen valitettavasti matkoilla. Sinterella kirjoitti:
Oiva huomio, mutta tosiasia. Vaikka tykkäsinkin "hmm," kirjoituksestasi, niin silti kiivaasti mietin, tunnenko ketään kätevää ja älykästä nörtitöntä samassa paketissa. Hmm, no ei tuu mieleen ihan heti, mutta uskon että jossain päin maailmaa sellainenkin löytyy. Miehet tuppaa herkemmin käyttämään ominaisuuksiaan yksi kerrallaan, kun nainen voi käyttää montaa yhtäaikaa. Nörtittömistä älykkäistä miehistä kasvaa herkemmin ässholeja joita kunnolliset naiset tykkää kiertää. Niistä kasvaa baarien nobodyja, jotka heräävät elämän tosiasioihin vasta keski-iässä, kun juna on jo mennyt ohitse. Joo no niitä tunnen jokusen yksilön. Hyvännäköisiä, koulutettuja ja humoristisia, mutta surkuttelevat nyt perheettömyyttään ja ihmettelevät, kun ei oikein iskusuosio toimi. Ne miehet alkaa koluamaan vähälapsisia yh-äitejä, jotka alle 40. "Tekisitsä yhen viel mun kaa". Toi lause tekee niistä lopulta tyhmän, nollaa koko ihanneilluusion, vaikka oiskin hyvä ammatti ja Audi.
Mutta asiaan, joo olen huomannut. Mutta mieluusti kumoan väitteesi heti kun sellaisen miehen löydän. Tarttisin itekki sellaisen. Ja lievä nörttiys ei haittaa, mut jos äitin kanssa asuu vielä, niin olen valitettavasti matkoilla.montakos stereotypistystä siinä tuli.
etkä edes ymmärtänyt edellisen kirjoittajan väitettä jonka aiot kumota.- eri3
hmm, kirjoitti:
No ei tule mulle kyllä mieleen, että nainen joka olisi hyvä koulussa - varsinkaan peruskoulun puolella, olisi lahjakas, vaan ensisijaisesti ahkera ja tunnollinen.
Noilla ominaisuuksilla pärjää hvyin, koska koulutusjärjestelmä suosii edelleen samaa mitä 40-luvulla eli ulkolukua ja pänttäämistä.
Hyviä numeroita saavasta pojasta ajattelisin että hän on tunnollinen TAI sitten jos mennään stereotypioiden puolelle, niin hän on älykäs, koska ei poikana tietty ole innostunut koulunkäynnistä, mutta siitä huolimatta vetää hyviä arvosanoja. Eli juuri päinvastoin kuin esitit. - herraasiallinen
"on myös tullut dokailtua ahkerasti, poltettua, juhlittua, harrastettua irtosuhteita ja ties mitä rietastelua"
Voithan tehdä noita asioita ja olla siltti kiltti, herttainen tyttö. Ei ainakaan 1-3 irtosuhdetta tee naisesta mielestäni epäkilttiä. Turn-offeja nuo minulle ovat mutta sepä on sivuseikka.
Ärsyttää kun yllä lueteltuista asioista tehdään jonkinlaisia saavutuksia. Jos et käyttäydy noin "et elä elämääsi". Jos tuo tekee elämästä elätyn niin onnea sinulle että tyydyt noin vähään.
Ps. Olen absolutisti (käytän kannabista) ja harrastan irtosuhteita (jopa maksanut niistä)
Mielikuvat syntyy kaikista, mutta vain idiootit antaa niiden vaikuttaa liikaa. - stereotypiat hassuja
herraasiallinen kirjoitti:
"on myös tullut dokailtua ahkerasti, poltettua, juhlittua, harrastettua irtosuhteita ja ties mitä rietastelua"
Voithan tehdä noita asioita ja olla siltti kiltti, herttainen tyttö. Ei ainakaan 1-3 irtosuhdetta tee naisesta mielestäni epäkilttiä. Turn-offeja nuo minulle ovat mutta sepä on sivuseikka.
Ärsyttää kun yllä lueteltuista asioista tehdään jonkinlaisia saavutuksia. Jos et käyttäydy noin "et elä elämääsi". Jos tuo tekee elämästä elätyn niin onnea sinulle että tyydyt noin vähään.
Ps. Olen absolutisti (käytän kannabista) ja harrastan irtosuhteita (jopa maksanut niistä)
Mielikuvat syntyy kaikista, mutta vain idiootit antaa niiden vaikuttaa liikaa.Jos nyt oikein viilataan pilkkua, niin siinä tekstissä johon viittasin tämän mies puhui "kunnollisuudesta" joka tuo ainakin minulle eri mielikuvan kuin vain herttaisuus ja kiltteys. Miellän kunnollisuuteen liittyvän juuri esim. kotona viihtymisen (vs baareissa ravaaminen), "siveyden" (ei irtosuhteita), hyvin hillityn alkoholinkäytön ellei peräti absolutismin...
- Jaanastiina1
Ihanaa kun kudot ja virkkaat, pahat puolesikin unohtuvat helpommin kun teet jotain noin söpöä. Kaikki tykkää kutojamummoista (ja tytöistä) :D
PAH :D pistän paremmaksi, minä kudon, leivon, osaan pullataikinan reseptin ulkoa :D , tiedän kodin parhaat niksit ruokasoodasta, laitan ruokaa ja tykkään siivota :D
- stereotypiat hassuja
Mutta entä se toinen puoli?
- miesvm67
Ruokasooda on ällistyttävä aine! Puhdistin sillä kerran hopealusikatkin.. huimaa!
ihan samallalailla, paitsi nuo irtosuhteet :D
- stereotypiat hassuja
mis.sy kirjoitti:
No on mullakin samalla tavalla paitsi että nykyään en leivo, lapsena kyllä :D
- miesten mies
osaan leipoa tiskata.siivota istua televion ääressä.korjata revenneitä saumoja.korjata autoja.sähkövatkaimia.maalata tauluja.metsästää hirviä,viljellä perunaa salattia yrttejä.omassa pikku puutarhassa,leipoa ruis leipää vaaleaa leipää.mutta silti on kiva olla vakituinen tyttöystävä joka jakaa murheet ja riemut ja leipoo pullaa ja laittaa ruokaa,vaikka osaan itsekkin.
- menomix
miesten mies kirjoitti:
osaan leipoa tiskata.siivota istua televion ääressä.korjata revenneitä saumoja.korjata autoja.sähkövatkaimia.maalata tauluja.metsästää hirviä,viljellä perunaa salattia yrttejä.omassa pikku puutarhassa,leipoa ruis leipää vaaleaa leipää.mutta silti on kiva olla vakituinen tyttöystävä joka jakaa murheet ja riemut ja leipoo pullaa ja laittaa ruokaa,vaikka osaan itsekkin.
kokkaan ja rokkaan, rakennan ja kohellan, kasvatan ja kerään, siivoon, puita pilkon ja kaadan, kudon virkkaan ja joskus luen, niinkuin tänään, ja tanssin jos on viejää. vakituinen kunnollinen kumppani olisi tietysti mukava
- Cavaliere91
mis.sy kirjoitti:
mennäänkö naimisiin? :)
- viemärit auki
miesvm67 kirjoitti:
Ruokasooda on ällistyttävä aine! Puhdistin sillä kerran hopealusikatkin.. huimaa!
kokeilepa laittaa ensin ruokasoodaa vaikka viemäriin ja etikkaa perään, sihisee hauskasti ja puhdasta tulee!
- martta18
Kunnon leipoja ei tarvitse pullataikinan tekemiseen reseptiä, joka pitäisi osata ulkoa. Eli vielä on parantamisen varaa.
- lifemocker
irtosuhteet ovat ainut miinus
- stereotypiat hassuja
En mä täällä itseäni "kauppaa" tai kysele kelpaanko (olen pitkässä parisuhteessa btw), puhuin stereotypioista tässä enkä siitä mitä mieltä olette minusta.
Eikä mua siis kiinnosta onko mun irtosuhteet jollekin miinus vai ei, itselleni ne eivät ole. - emäs+happo
Luin jo seuraavan kommentin,
mutta miksi toisten ihmisten irtosuhteet häiritsevät Sinua? Etsitkö täydellistä neitsytvaimoa?
Ehkä miehillä varsinkin on paineita omasta kyvykkyydestään, sitä on helpompi testata kokemattomaan pitsinnyplääjään? - 09876tyuio
emäs+happo kirjoitti:
mutta miksi toisten ihmisten irtosuhteet häiritsevät Sinua? Etsitkö täydellistä neitsytvaimoa?
Ehkä miehillä varsinkin on paineita omasta kyvykkyydestään, sitä on helpompi testata kokemattomaan pitsinnyplääjään?"Ehkä miehillä varsinkin on paineita omasta kyvykkyydestään, sitä on helpompi testata kokemattomaan pitsinnyplääjään? "
:DD Hyvin sanottu! - RealHouseWife ;)
emäs+happo kirjoitti:
Ehkä miehillä varsinkin on paineita omasta kyvykkyydestään, sitä on helpompi testata kokemattomaan pitsinnyplääjään?Olen nainen ja koen irotsuhteet omalle kohdalle vastenmielisinä. Saisin kyllä miehiä (niinkuin kaikki ja miehet naisia) joka illalle eri, mutta haluanko olla esine? Enpä usko. Olen mielummin nainen, jolla on oma arvo ja kukaan mies ei ole minua lakanoiden väliin taluttanut sitä ansaitsematta. (toki seksiä harrastan muuallakin, mutta tiedän että joku kuvittelee minun olevan siveyden sipuli, kun en tykkää olla lutka)
Huonoa seksiä saa paljon ja määrä ei koravaa laatua, mutta laatu todellakin korvaa määrän. :) - RHW;)
RealHouseWife ;) kirjoitti:
Olen nainen ja koen irotsuhteet omalle kohdalle vastenmielisinä. Saisin kyllä miehiä (niinkuin kaikki ja miehet naisia) joka illalle eri, mutta haluanko olla esine? Enpä usko. Olen mielummin nainen, jolla on oma arvo ja kukaan mies ei ole minua lakanoiden väliin taluttanut sitä ansaitsematta. (toki seksiä harrastan muuallakin, mutta tiedän että joku kuvittelee minun olevan siveyden sipuli, kun en tykkää olla lutka)
Huonoa seksiä saa paljon ja määrä ei koravaa laatua, mutta laatu todellakin korvaa määrän. :)... ja sen verran veilä. Kyllä mies jolla on ollut paljon irtosuhteita kiinnostaa vähemmän, kuin mies jolla on ollut elämässään vaikka muutamakin kunnon seurustelusuhde. Tästä irtosuhde tyypistä tulee olo, että on vaan kylmä jyystäjä joka ei osaa mitään. :D
- stereotypiat hassuja
RealHouseWife ;) kirjoitti:
Olen nainen ja koen irotsuhteet omalle kohdalle vastenmielisinä. Saisin kyllä miehiä (niinkuin kaikki ja miehet naisia) joka illalle eri, mutta haluanko olla esine? Enpä usko. Olen mielummin nainen, jolla on oma arvo ja kukaan mies ei ole minua lakanoiden väliin taluttanut sitä ansaitsematta. (toki seksiä harrastan muuallakin, mutta tiedän että joku kuvittelee minun olevan siveyden sipuli, kun en tykkää olla lutka)
Huonoa seksiä saa paljon ja määrä ei koravaa laatua, mutta laatu todellakin korvaa määrän. :)Säkin todennat tuossa sitä stereotypiaa, että irtosuhteita voi harrastaa vain holtittomasti, suunnilleen joka ilta.
Se on vähän sama juttu kuin siinä, että jos mä sytytän tupakan niin mun oletetaan heti olevan korsteeni, joka on koukussa ja aina aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä tarvii sen tupakan. Ei, olen hyvin satunnainen polttaja. Joskus hyvin harvoin on sellainen fiilis, että nytpä maistuisi, ja sitten sytytän ja nautin. Tämäkin on sellainen juttu, jota etenkään totaalitupakoimmattomat eivät tunnu millään käsittävän. Sama noiden irtosuhteiden kohdalla. Ne joille se on täysin vierasta kuvittelevat, että jos sitä tekee niin sitä tekee ihan estoitta jokaisen tai vähintään joka toisen vastaantulijan kanssa. - stereotypiat hassuja
Säkin todennat tuossa sitä stereotypiaa, että irtosuhteita voi harrastaa vain holtittomasti, suunnilleen joka ilta.
Se on vähän sama juttu kuin siinä, että jos mä sytytän tupakan niin mun oletetaan heti olevan korsteeni, joka on koukussa ja aina aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä tarvii sen tupakan. Ei, olen hyvin satunnainen polttaja. Joskus hyvin harvoin on sellainen fiilis, että nytpä maistuisi, ja sitten sytytän ja nautin. Tämäkin on sellainen juttu, jota etenkään totaalitupakoimmattomat eivät tunnu millään käsittävän. Sama noiden irtosuhteiden kohdalla. Ne joille se on täysin vierasta kuvittelevat, että jos sitä tekee niin sitä tekee ihan estoitta jokaisen tai vähintään joka toisen vastaantulijan kanssa.Niin ja lisäksi tuo esine-juttu... Tuo esineestä puhuminenkin viittaa siihen, että nainen ei voi itse olla aktiivinen ja haluta sitä seksiä, hän on vain esine jota käytetään jos nainen on niin halpa että antaa itseään käytettävän. Nainen ei siis voi haluta seksiä itsessään (tai jos haluaa niin on joka puolella paneskeleva lortto), hän haluaa sitä vain jos siihen liittyy sitoutumista ja ruusun terälehtiä.
- kutova kirvesmies
Näppärä käsistään varmaan. Minäkin miehenä osaan kutoa ja käyttää ompelukonetta. Aika harvoin näitä taitoja tarvitsen, mutta kyllä sitä joskus tarvii jotkut verhot osata lyhentään tai työhousut. Teen käsilläni töitä ja kaikki kädentaidot sujuu. Mitä ihmeellistä siinä on jos kaadan moottorisahalla puita ja vaikka kudon vaimolle villasukat? Minun mielestäni ei mitään. Tykkään myös samoilla metsissä ja myös bilettää villisti yöelämässä. Liikun ahkerasti mutta poltan viikonloppuisin joskus tupakkaa.
Tyhmät ihmiset lukevat ihan liikaa rivien välistä ja olettavat tietävänsä jonkun toisen koko persoonallisuuden jonkun hemmetin virkkauksen kautta. Taukkiutta on monenlaista.- stereotypiat hassuja
Aivan, juuri tätä hain.
Toinen hyvä esimerkki on, että vaikka olenkin blondi ja voin tanssia pintaliitopaikassa listahittejä, niin voin silti olla myös ihan älykäs, teoreettinen, syvällinen,... Rauhallinenkin, tilanteesta riippuen. On niitä tilanteita joskus baarissa tullut, kun jonkun lokeromalliset aivot eivät vaan ole voineet käsittää tuota yhdistelmää. (Älystä ja teoreettisuudesta siis sai vahvaa viitettä kun kerroin opiskelualani.) - Souvi
Aivan, juuri tätä hain.
Toinen hyvä esimerkki on, että vaikka olenkin blondi ja voin tanssia pintaliitopaikassa listahittejä, niin voin silti olla myös ihan älykäs, teoreettinen, syvällinen,... Rauhallinenkin, tilanteesta riippuen. On niitä tilanteita joskus baarissa tullut, kun jonkun lokeromalliset aivot eivät vaan ole voineet käsittää tuota yhdistelmää. (Älystä ja teoreettisuudesta siis sai vahvaa viitettä kun kerroin opiskelualani.)voi yök
heti arvasin, että tässä joku yliopistomisu aloittaa todellä älykkään keskustelun --- ja millä perustein! - stereotypiat hassuja
Souvi kirjoitti:
voi yök
heti arvasin, että tässä joku yliopistomisu aloittaa todellä älykkään keskustelun --- ja millä perustein!Ei tähän ole pakko osallistua, jos yököttää.
Mistä asioista ja millä opiskelutaustalla sun mielestä täällä pitäsi aloituksia tehdä?
- no apua
No kutominen ja virkkaaminen on aika söpöä, nuo kaikki muut asiat ei niinkään. Ei siinä sen kummempaa.
En yleensä vedä päätelmiä ihmisestä joidenkin käsitöiden perusteella hirveästi. Ja jos joku joskus muodostaakin jonkun aavistuksen, niin mitä sitten, onko se niin vakavaa? Kyllähän ne enemmän pinnan alla olevatkin jutut sitten kuitenkin tulevat ennen pitkää esiin, ja voi tarvittaessa korjata mahdolliset väärät aavistukset...- stereotypiat hassuja
No niinhän se onkin. Mutta puhuin tässä stereotypioista ja siitä, miten hassuja tuollaiset stereotypiat on kun joillakin ne on niin voimakkaita.
- näin meillä...
Itse olen tatuoitu, lävistetty gootti ja poltan tupakkaa, käytän alkoholia, olen harrastanut irtosuhteita... ja neulon ja virkkaan. Nyt on työn alla villapaita poikaystävälle. Ei se neulomisharrastus ole vain "kilttien naapurintyttöjen" touhua. Jotkut hätkähtävät kun kuulevat ammattinikin, ei kuulemma ole ihan ensimmäinen arvaus ulkonäön perusteella (olen ohjaajana erityisammattioppilaitoksessa).
- ,,,,,
Joku ajattelee näin, se on ihan ok.
Neulovat naiset ovat iloisempia kuin ne jotka eivät neulo, varsinkin nuorelle se on hyvä harrastus.
Kunhan et sano ääneen olevasi kymppi.
Vaikka ei tarkoittaisi sitä, naisporukassa käsitetään juuri ompelu- ja neulomistöistä puhuminen retosteluksi.
Joskus nuorena pahoitin mieleni tästä kateudesta niin että olin pitkän aikaa tekemättä mitään ompelutöitä, en leppynyt sittenkään kun sama nainen kehui itsetehtyjä vaatteitani.- stereotypiat hassuja
"Vaikka ei tarkoittaisi sitä, naisporukassa käsitetään juuri ompelu- ja neulomistöistä puhuminen retosteluksi."
Häh, missä porukoissa? Mummomaisena ja epäcoolina sitä lähinnä mun tuttavapiirissä pidetään, no jotkut ehkä neutraalina mutta ei ainakaan minään meriittinä.
No, kai tuttavapiirejäkin on aika erilaisia. - ,,,,,
"Vaikka ei tarkoittaisi sitä, naisporukassa käsitetään juuri ompelu- ja neulomistöistä puhuminen retosteluksi."
Häh, missä porukoissa? Mummomaisena ja epäcoolina sitä lähinnä mun tuttavapiirissä pidetään, no jotkut ehkä neutraalina mutta ei ainakaan minään meriittinä.
No, kai tuttavapiirejäkin on aika erilaisia.Älä välitä, olen jo keski-iän ohittanut, tulipahan mieleen nuoruuden juttuja, kun aina voimakasluonteiset naiset pyrkivät nuijimaan, vasta nyt olen saanut hyväksyntää mummoklubeilla.
Kyllä käsityöt ovat pinnalla nytkin. - 5+17
No, kai tuttavapiirejäkin on aika erilaisia.Yleensäkin kaikki tällainen leipominen, ruoanlaitto ja kädentaidot ovat naisille retostelun aiheita, jotta voisi kilpailla miehistä näeti.
- ,,,,,,
,,,,, kirjoitti:
Älä välitä, olen jo keski-iän ohittanut, tulipahan mieleen nuoruuden juttuja, kun aina voimakasluonteiset naiset pyrkivät nuijimaan, vasta nyt olen saanut hyväksyntää mummoklubeilla.
Kyllä käsityöt ovat pinnalla nytkin.Tämä viestiketju sai ajattelemaan, kuinka hassuja naiset ovat keskinäisessä kilpailussaan, hiukan säälittäviä jopa, ehkä hellyttäviä.
Vaikka et tarkoittanut sitä vaan puhua stereotypioista.
Kun olin poikkeus etten välittänyt kilpailla kaverit olivat ihmeissään kun kehtasin elää omaa elämää, vaikka piti olla loukkaantunut etten pääse "sisäpiiriin".
- onionio
Itse en voisi koskaan seurustella tupakoivan naisen kanssa. Viinalla läträävätkääneivät kiinnosta, kuten eivät myöskään tatuoidut tai metalliromulla naamansa pilanneet. Nuo ovat sellaisia kriteerejä, joita ei voi kumota millään, ei vaikka olisi kuinka mukava jne.
- dsfdfdsfsd
...mutta tässä puhuttiin stereotypioista, ei mieltymyksistä.
- monta roolia
Samahan koskee ammatteja. Sairaanhoitaja on siveä, lähes ilman seksiä elävä ihminen, joka etsii baaristakin vaan elinikästä suhdetta. Tarjoilija antaa kenelle vaan ja on niin ongelmainen ihminen, että ei pysty parisuhteseen.
Muitakin ammattiyleistyksiä varmaan löytyy, mutta oon itse tehny kumpaakin noista ammateista ja kohtelu miesten puolelta on ollu ihan erilaista, riippuen siitä minkä ammatin ilmotan... :)- jebusjee
Itelle sairaanhoitajista tulee mieleen helppo yhden illan pan-kkitili.
- uututuut
jebusjee kirjoitti:
Itelle sairaanhoitajista tulee mieleen helppo yhden illan pan-kkitili.
Mullakin tulee kyllä mieleen että sairaanhoitajat olis aika villejä :D
- happoa+emästä
Hoitajat, lääkärit, papit, poliisit, opettajat ym. "kutsumuksen kansankynttilät" olivat vielä viime vuosituhannella ainakin maaseudulla esimerkillisiä ihmisiä muille.
Itse en ammattiani koskaan ensimmäisenä kerro.
- sarvet2
Kyllä se naisen pitää olla muodokas ja sydän "kultaa".Kutomisesta viis veisatkoon.
- lulx
No mutta puhutaanpa nyt asioista niiden oikeilla nimillä. Suomessa dokailu ja baareissa ravaaminen on aivan normaalia toimintaa mitä nyt kuka tahansa voi tehdä. Ei se kenestäkään tee mitään "pahista" jos käy baareissa ja juo. Nörteimmätkin miehet ja naiset usein juovat, jos eivät baareissa niin sitten itsekseen. Niinkuin tässäkin ketjussa moni on sanonut niin nuo irtosuhteet voivat olla sellainen asia mikä saa ihmisen näyttämään "huonommalta".
Sen sijaan tupakointi voi olla leimaava asia, siitä ihmiset ovat yleensä aika jyrkästi joko puolesta tai vastaan.
Itse asiassa ongelmasi ei ole läheskään niin suuri, kuin jos asia olisi toisinpäin. Miten sitten, jos on alhaisesti kouluttautunut, tai karun näköinen, esim. paljon lävistyksiä/ tatuointeja, mutta haluaa/ omaa aivan tavallisen elämän, perheen, lapsia, työn, siivoaa yms. Eikä käykään baareissa, harrasta irtosuhteita ja tappele kaupungilla joka viikonloppu. Voin kertoa että NÄILLÄ ihmisillä vasta vaikeaa onkin, etenkin löytää näitä tavallisuuksia!- stereotypiat hassuja
En mä koe, että mulla olisi mitään ongelmaa. Kunhan tein havainnon ja aloin pohtia sitä.
- 7+17
Arvostan naisissa tiukkoja vaatteita ja löysää moraalia....
- nössökkä
Nössö. Se tulee mieleen kutovista/virkkaavaista tytöistä/naisista.
- suorasaNaine*
kiva ,kun kirjoitat itsestäsi...
Arvostan selkärangallista suomalaista Miestä ,joka on vierottunut imeväisiästä.
- 7+6
Jaa-a.
Istun tietokoneella, koska minulla ei ole muutakaan elämää, joten olen oppinut kiltiksi "tytöksi".
Mites tällainen, että paheen kautta hyviä puolia? - kutova hutsu
Joku mies ei tiedä mistä puhuu. Hänellä lienee mielikuva jostain kiltistä nutturapäisestä leppoisasta kutovasta nais-ihmisestä. Minulla on ystävätär joka kutoo villapuseorita lähes koko suvulle ja kutoo muutakin, mutta ryyppää kuin pesusieni ja kertoo että krapulassa tulee kudontaan parhaat ideat.
Sisareni on vanginvartja, ei mikään kiltin tytön näköinenkään, ei aina tapainenkaan, eikä kokoinenkaan. On kyllä työssään hyvä ja ei anna huumehorhojenkään peloitella. Ja on kova kutomaan neuleita ja kangaspuilla mattoja.- 20+19
Mielestäni sisaresi on kiltti tyttö.
Ei ulkonäkö siihen vaikuta. - sassdasd
20+19 kirjoitti:
Mielestäni sisaresi on kiltti tyttö.
Ei ulkonäkö siihen vaikuta.Tunnetko sä hänet vai mistä tiedät?
- 13+3
sassdasd kirjoitti:
Tunnetko sä hänet vai mistä tiedät?
Olenko väittänyt tuntevani?
Sanoin mielestäni. - sassdasd
13+3 kirjoitti:
Olenko väittänyt tuntevani?
Sanoin mielestäni.Niin sanoit, siksi juuri tuntuukin hassulta, että sulla on mielipide (tätähän "mielestäni" tarkoittaa) henkilöstä jota et tunne ollenkaan ja josta hänen sisarensakin sanoo "ei mikään kiltin tytön näköinenkään, ei aina tapainenkaan".
Vähän sama kuin mä alkaisin arvioida sua tässä, että mielestäni sä olet luotettava mutta hajamielinen. Yhtä paljon perusteita mielipiteelle.
- Stereostupido
Kannattaa myös muistaa, että stereotypiat ei tule koskaan tyhjästä.
- ghjkijhgf
Mutta monesti ovat jo armottomasti vanhentuneet eivätkä pidä yhtään paikkaansa nykymaailmassa.
- mukava huomata
naiset, että oikein ylpeilette huoraamisellanne.
Onneksi olkoon!!! - YH:t
antaa piparia ihan tosta vaan, baarialalla työskentelevät pettävät aina
ja joukkuepelaaja-naiset ovat aina lesboja.- cjchh
Baarialasta en tiedä mutta joukkuepelaaja-naisista tiedän ja paljon.
-Useimmat ovat kuin miehiä (pienirintaisia, leveät hartiat ja keho kuin puunrunko).
-Jos sinkkuja, niin seksi ei kiinnosta ja se johtaa sinkkuuteen. (seksuaalisesti estoisia)
-Lyhyet hiukset ja nainen on "yksi jätkistä."
-Lesboja.
-Jos miehen kanssa parisuhteessa, niin nainen on silloin biseksuaali. - Lesboja tunteva mies
cjchh kirjoitti:
Baarialasta en tiedä mutta joukkuepelaaja-naisista tiedän ja paljon.
-Useimmat ovat kuin miehiä (pienirintaisia, leveät hartiat ja keho kuin puunrunko).
-Jos sinkkuja, niin seksi ei kiinnosta ja se johtaa sinkkuuteen. (seksuaalisesti estoisia)
-Lyhyet hiukset ja nainen on "yksi jätkistä."
-Lesboja.
-Jos miehen kanssa parisuhteessa, niin nainen on silloin biseksuaali.Juu, veit sanat suustani, koska itse tiedän myös paljon lesboista. Olen myös seurustellut yhden nykyisen lesbon kanssa.
Lesboja löytyy paljon kaikista joukkuelajeista, mutta kaksi on ylitse muiden ringette ja lentopallo! Lentopallosta on pari kaveriani löytänyt itselleen naisystävän, jotka ovat rekisteröidyssä parisuhteessa. Paikallisen ringetteseuran kaikki pelaajat ovat lesboja, joista osa ovat toistensa kanssa parisuhteessa ja loput ovat muodostaneet parisuhteen kaveripiirin ja tuttavuuksien kautta.
Monet näistä ringettenaisista ovat seurustelleet tai olleet parisuhteessa useita vuosia miehen kanssa, mutta ovat sitten myöhemmin alkaneet lesboiksi. Itse olen myös ollut yhden joukkueeseen kuuluvan ringetteläisen kanssa pitkässä parisuhteessa, samoin yksi kavereistani. Onko se sitten piilolesboutta vai joku klikkaus päässä, että "hei mä tykkäänkin oikeasti tytöistä", tms.
Yksi tuttavani sanoi, että hän huomasi pitävänsä naisesta sen vuoksi, koska heillä synkkaa ajatukset ja kemiat niin hyvin yhteen, kysyessäni miksi aloit heterosta lesboksi. Useat lesbonaiset ovat olemukseltaan melko poikamaisia, kuten siilihiukset tai muita poikamaisia piirteitä. - stereotyypit
Lesboja tunteva mies kirjoitti:
Juu, veit sanat suustani, koska itse tiedän myös paljon lesboista. Olen myös seurustellut yhden nykyisen lesbon kanssa.
Lesboja löytyy paljon kaikista joukkuelajeista, mutta kaksi on ylitse muiden ringette ja lentopallo! Lentopallosta on pari kaveriani löytänyt itselleen naisystävän, jotka ovat rekisteröidyssä parisuhteessa. Paikallisen ringetteseuran kaikki pelaajat ovat lesboja, joista osa ovat toistensa kanssa parisuhteessa ja loput ovat muodostaneet parisuhteen kaveripiirin ja tuttavuuksien kautta.
Monet näistä ringettenaisista ovat seurustelleet tai olleet parisuhteessa useita vuosia miehen kanssa, mutta ovat sitten myöhemmin alkaneet lesboiksi. Itse olen myös ollut yhden joukkueeseen kuuluvan ringetteläisen kanssa pitkässä parisuhteessa, samoin yksi kavereistani. Onko se sitten piilolesboutta vai joku klikkaus päässä, että "hei mä tykkäänkin oikeasti tytöistä", tms.
Yksi tuttavani sanoi, että hän huomasi pitävänsä naisesta sen vuoksi, koska heillä synkkaa ajatukset ja kemiat niin hyvin yhteen, kysyessäni miksi aloit heterosta lesboksi. Useat lesbonaiset ovat olemukseltaan melko poikamaisia, kuten siilihiukset tai muita poikamaisia piirteitä.RIngetteen en ole sekaantunut kuin joskus yläasteen aikana 90 luvun puolella. Sen sijaan naisten lätkää, kaukalopalloa ja potkupalloa on tullut valmennettua ja huollettua jo vuosia.
Joku tuolla aikaisemmin sanoi että stereotypiat eivät tule tyhjästä ja se pitää täysin paikkansa naisten joukkuepelien kohdalla.
Nainen voi olla hyvännäköinen aloittaessaan joukkueessa, eli pitää naisellisia hiuksia ja pukeutua naiselliseksi, mutta hyvin pian hiukset lyhenevät ja vaatteissa suositaan miehistä käytännöllisyyttä ja sitten alkavat pohkeet ja hartiat kasvaa ja alkaa löytyä ystäviä muista joukkuepelaajista.
Uskon että se ei ole mitään klikkaamista päässä, vaan he ovat syntyjään lesboja. Heidät on vaan ensin vanhempien toimesta kasvatettu tytöiksi, mutta kun alkavat saada sananvaltaa ja tekemään itse päätöksiä teini-iässä esimerkiksi näiden harrasteiden suhteen, tulee heidän todellinen luonto esiin.
Hyviä pelaajia he ovat ja luonteessa pitää olla tietynlaista tappajan vaistoa ja tulisuutta. Mutta väistämättä se tarkoittaa sitä että heistä ei ainakaan vaimoa kannata etsiä, ellei itse ole nainen.
Joskus naurattanut nämä jalkapallon suurkisojen kisamaskoteiksi valitut "jalkapallonaiset", jotka eivät ole jalkapallonaisia ensinkään. Hehän ovat pelkkiä kauniita, maksettuja malleja jotka eivät ilman suurta rahaa koskisi palloon pitkällä tikullakaan. Kyllä muuttuisi kuva "naisten jalkapallosta" jos tilaisuuteen otettaisiin maskoteiksi aitoja naisjalkapalloilijoita, jotka muistuttavat enemmän miestä kuin miehet itse. - Niskatukka eteen
stereotyypit kirjoitti:
RIngetteen en ole sekaantunut kuin joskus yläasteen aikana 90 luvun puolella. Sen sijaan naisten lätkää, kaukalopalloa ja potkupalloa on tullut valmennettua ja huollettua jo vuosia.
Joku tuolla aikaisemmin sanoi että stereotypiat eivät tule tyhjästä ja se pitää täysin paikkansa naisten joukkuepelien kohdalla.
Nainen voi olla hyvännäköinen aloittaessaan joukkueessa, eli pitää naisellisia hiuksia ja pukeutua naiselliseksi, mutta hyvin pian hiukset lyhenevät ja vaatteissa suositaan miehistä käytännöllisyyttä ja sitten alkavat pohkeet ja hartiat kasvaa ja alkaa löytyä ystäviä muista joukkuepelaajista.
Uskon että se ei ole mitään klikkaamista päässä, vaan he ovat syntyjään lesboja. Heidät on vaan ensin vanhempien toimesta kasvatettu tytöiksi, mutta kun alkavat saada sananvaltaa ja tekemään itse päätöksiä teini-iässä esimerkiksi näiden harrasteiden suhteen, tulee heidän todellinen luonto esiin.
Hyviä pelaajia he ovat ja luonteessa pitää olla tietynlaista tappajan vaistoa ja tulisuutta. Mutta väistämättä se tarkoittaa sitä että heistä ei ainakaan vaimoa kannata etsiä, ellei itse ole nainen.
Joskus naurattanut nämä jalkapallon suurkisojen kisamaskoteiksi valitut "jalkapallonaiset", jotka eivät ole jalkapallonaisia ensinkään. Hehän ovat pelkkiä kauniita, maksettuja malleja jotka eivät ilman suurta rahaa koskisi palloon pitkällä tikullakaan. Kyllä muuttuisi kuva "naisten jalkapallosta" jos tilaisuuteen otettaisiin maskoteiksi aitoja naisjalkapalloilijoita, jotka muistuttavat enemmän miestä kuin miehet itse.:D:D
Vai että syntyjään lesboja. Mihin se ymmärrys ihmisen biseksuaalisesta perusluonteesta on hävinnyt. Tietenkin seura tekee kaltaisekseen, jos siihen on edellytyksiä ja suurella osalla ihmisistä on. Ei tarvi olla lesbo, voi olla kumpaakin, vaikka katergoriasedät ei tykkääkään. - Stereotyypit
Niskatukka eteen kirjoitti:
:D:D
Vai että syntyjään lesboja. Mihin se ymmärrys ihmisen biseksuaalisesta perusluonteesta on hävinnyt. Tietenkin seura tekee kaltaisekseen, jos siihen on edellytyksiä ja suurella osalla ihmisistä on. Ei tarvi olla lesbo, voi olla kumpaakin, vaikka katergoriasedät ei tykkääkään.Tuon biseksuaalisen perusluonteen voit tunkea sinne minne aurinko ei paista. Tässä on sukulaisilla ja ystävillä siunaantunut lapsia vuosien aikana jo aika liuta ja ei ne nuket poikia kiinnosta, ja tytöt karttavat autoja ilman sitä vanhempien osallisuutta kasvatukseen.
Se on sillä tavalla että homo, hetero ja biseksuaaliksi synnytään eikä siihen kasveta. Johan näitä dokumenttejakin on tullut joissa on naisista ja miehistä yritetty tehdä vastakkaista sukupuolta ja siitä ei ole aiheutunut kuin harmia.
Kyllähän se niin on että seura ei tee kaltaisekseen, vaan kaltaiset hakeutuvat toistensa seuraan. Sukulaisen biseksuaali poika haki hiusmuotoilijaksi ja on helvetin hyvä työssään. Heteropojat ovat hakeneet autonasentajiksi ja talonrakentajiksi, tai sitten lukeneet insinööreiksi. Naiset ovat samalla tavalla jakautuneet. Biseksuaalit ja lesbot tekevät miehisempiä juttuja ja heteronaiset naisellisia touhuja.
Harjoituksiin kun on tullut näiden peliporukkaan jäävien tyttöjen ystäviä, niin hyvin nopeasti ne heterotytöt sieltä häipyvät ja tilalle jää lesboja ja biseksuaaleja koska tuntevat sen sopivan paremmin heille. Heterotyttöjä ei yksinkertaisesti hiki, rapa ja paskaisen pallon perässä juokseminen kiinnosta ja vaikka kuinka yrittäisin asiaan vaikuttaa ja "kasvattaa", se asia ei tule muuttumaan koskaan. Kyllä siihen vaaditaan synnynnäistä poikatyttömäisyyttä.
Ja eipä ole työpaikan ainoasta homosta tullut heteroa, ei edes biseksuaalia, eikä ole heteroista tullut homoja, eikä biseksuaalejakaan vaikka hän on meidän kanssa jo parikymmentä vuotta avoimesti ollut. Sen sijaan hän liikkuu vapaa-ajallaan ja harrastuksissaan muiden homoseksuaalien seurassa, kun meillä heteroseksuaaleilla on omat joukkomme. Kyllähän hän ottaa joskus oluet ja istuu seurassa, mutta ei hän tunne oloaan kotoisaksi heteromiesten seurassa. Ja ymmärtäähän sen. Kun me katsomme lätkää ja naisia ja puhumme vaimoistamme, hän haluaisi katsella miehiä ja puhuu poikaystävistään. Hyvä tyyppi hän on, mutta siltä osin meidän kiinnostuksen kohteet eivät kohtaa. Ja seura ei missään tapauksessa tee kaltaisekseen.
Ei siinä ole mitään väärää että poikatyttöjä tunkee joukkueeseen. Minulle henkilökohtaisesti ei ole tärkeintä mikään muu kuin se että joukkueen yksilöt tekevät työtä vain joukkueen eteen, istuu siellä pukkarissa sitten kuka tahansa.
Toihan on kuin suoraan mun toiminnasta ja ajatusmaailmasta. :D
- sgsbhsfbh
Olen itse asiassa huomannut sen, että ihmiset jotka päälle päin vaikuttavat eniten kunnollisilta/parhailta ihmisiltä, omaavat loistavat koulu-arvosanat ja menestyvät työssä, ovatkin sitten luonteeltaan ja käytökseltään sieltä pahimmasta päästä.
- Kiva lukea
Joo just näin se menee. Oisko lisää näitä perseelleen meneviä yleistyksiä?
- kyllä
Yksi mies luuli ihan kaikkea sellaista minusta mitä en ole. Eli teki omat tulkinnat. Kannattaisi ottaa selvää mitä toinen on. Ihmiset näkevät joskus sitä mitä haluavat nähdä, eikä sitä mitä toinen on. Ulkoinen ei ole kaikkea aina.
- Jakorasiat
Nainen joka kutoo, ei voi olla läpeensä paha ;D
- marttakerholainen
Mäkin kudon ja virkkaan, vaikka tietyllä tasolla vähän "tuhma tyttö" olenkin. Myös mun ala-asteikäinen poika kutoo (joskaan ei vielä mitään villasukkia ym.), vaikka on muutoin tosi poikamainen. Olin kerran salaa tosi ylpeä siitä, kun mentiin bussilla sen harrastukseen liittyvään turnaukseen, niin sillä oli sen kutimet mukana ja se kutoi siellä bussissa matkalla. Ei taitais monella sen ikäisellä riittää kantti sellaiseen.
- emästä+happoa
Hienoa,
jo kauan sitten muissa maissa näin virkkaavia ja kutovia miehiä. Suomessa se taitaa vieläkin olla jotain outoa? Jossain vaiheessa joillain nuorilla miehillä oli tee-se-itse-buumi, taisi mennä ohi?
- No ei muita
mutta suomaalaista naista en tosissaan ota.
Kun on nähnyt kymmeniä ja kymmeniä turistirysiä ja suomalaisnaisten käytöstä niissä, ei tulisi mieleenkään... - erere
Naiset on vaan niin uskomattuman tyhmiä. Sitä ei koulutus tai sosiaalisuus paranna. Naiset mokaavat uskomattoman paljon asioita, ovat neuroottisia ja itsekeskeisiä. Ulkomailta löytyy lempeitä ja välittäviä naisia, jotka osoittavat sivityneisyytensä ja älykkyytensä pitämällä huolen perheestään ja läheisistään.
- sanoilla kahlittu
Siinähän tuli peräkammarinpojan yleisin ajattelumalli. Eikä stereotypiota puuttunut ollenkaan. Siitä pystyy jopa päättelemään että heikäläiset eivät etsi kumppania vaan huolehtijaa itselleen. Enemmän infoa tästä mielenkiintoisesta ihmislajikkeesta löytyy sinkku -palstalta.
- adsadsdds
Ja mites tää siis liittyi alkuperäiseen aiheeseen?
Kohtuullisen johdonmukainen keskustelu kyllä kärsi inflaation kun juttu meni keskustelujen etusivulle... - happo+emäs
Mutta onneksi suomalaiset miehet ovat niin tunneälykkäitä,
että löytävät lempeitä, koulutettuja, sivistyneitä naisia jopa itäisten maiden kaduilta.
Kaikkea hyvää heille! - erere
sanoilla kahlittu kirjoitti:
Siinähän tuli peräkammarinpojan yleisin ajattelumalli. Eikä stereotypiota puuttunut ollenkaan. Siitä pystyy jopa päättelemään että heikäläiset eivät etsi kumppania vaan huolehtijaa itselleen. Enemmän infoa tästä mielenkiintoisesta ihmislajikkeesta löytyy sinkku -palstalta.
Siinä tuli seuraava stereotypia. Naisia ei voi arvostella tulematta itse arvostelluksi. Tämä vain korostaa naisten tyhmyyttä.
- ghjlkm,
erere kirjoitti:
Siinä tuli seuraava stereotypia. Naisia ei voi arvostella tulematta itse arvostelluksi. Tämä vain korostaa naisten tyhmyyttä.
Et arvostellut vaan haukuit, mikä on typerää ja kapeakatseista. Oletko todellakin tavannut ihan jokaisen naisen, jotta voit arvottaa jokaisen noin huonoksi? Pistäpä yleistysnappulaa pienemmälle.
- JB.
"Stereotypiat hassuja" kirjoittaa.
"Toinen hyvä esimerkki on, että vaikka olenkin blondi ja voin tanssia pintaliitopaikassa listahittejä, niin voin silti olla myös ihan älykäs, teoreettinen, syvällinen,... "
Mitenkä on, osaatko tanssia vain omasta mielestäsi? Jakaa musiikkia yksi kaksi periatteella, minkä kuka hyvänsä osaa, vai ihan oikeasti vakio ja latinotanssien askelluksella?- stereotypiat hassuja
Mitä ihmeen tekemistä tällä on asian kanssa?:D
Ensinnäkään mä en ole mistään tanssitaidoista puhunut vaan siitä niinsanotusta bilettämisestä, jota pidetään usein tyhjäpääbimbojen hommana.
Kai se pointin missaaminenkin on jonkinlainen lahja.
- lankakerä
näppärä, taloudwllinen, mahd. luova, aikaansaava, ei ainakaan avuton,.......pihi ehkä.
- Rakkaus kuoli jo!!
Hei sinä:) Mun täytyy 24/7 näyttää "hyvältä",tehdä ruokaa,pitää koti ,puhtosena ja kauniina.Kiirehtiä töistä kotiin,jotta jollain,..tun tyypillä ois hyvä olla?
- emästä+happoa
Oletko ehkä 50-luvun jenkkiläinen kotirouva tai 10-luvun suomalainen halpamaista ostettu vaimo? Otan osaa...
- Supi suomalainen!!!
emästä+happoa kirjoitti:
Oletko ehkä 50-luvun jenkkiläinen kotirouva tai 10-luvun suomalainen halpamaista ostettu vaimo? Otan osaa...
En neolo,en korjaa,enkä oo muualta ,kuin suomesta.......suomalaiset miehet on PORSAITA!!!...yäk!!! Läski mahat ja vielä "vaativatkin" jotain....tämä tyttö teki täys käännöksen:D
- jkhjhhkhk
Supi suomalainen!!! kirjoitti:
En neolo,en korjaa,enkä oo muualta ,kuin suomesta.......suomalaiset miehet on PORSAITA!!!...yäk!!! Läski mahat ja vielä "vaativatkin" jotain....tämä tyttö teki täys käännöksen:D
Eli oot ihan normaali suomalainen nainen. Se tuli selväksi :)
- 3.10 syntynyt pupuli
Ja minä tykkään kovasti valehdella:
1) Kutsun syömishäiriöiseksi ihmistä, jonka BMI on vuosia ollut ns. normaalialueella eli BMI 19-25. Tiedän ettei hän ole anorektikko eikä bulmikko, mutta koska hänen painonsa ei jökötä 2kg tarkkuudella samanana, vuodenajasta tai elämäntilanteesta riippumatta, kutsun häntä syömishäiriöiseksi.
2) Kutsun juopoksi ihmistä, joka itse asiassa käyttää vähemmän ja harvemmin alkoholia kuin minä. Minä juon ainakin viikottain saunakaljat. Hän käyttää alkoholia 1 kerran kahdessa kuukaudessa.
Uskon, että miehet rakastavat tällaista viehkeää, vaaleaa juonittelijatarta, jota joskus kutsuvat vihoissaan VALEHTELEVAKSI, BLONDATUKSI PALLOPÄÄKSI. - Todentaja
Kukapa haluaisi totaalisen uus-avutonta ja osaamatonta puolisoa nurkkiinsa lojumaan.
Se ei ole edes kannattavaa saati järkevää.
Seurauksensa taidoiltaan onnettomasta kumppanista on, että hän kuluttaa aikansa kaikkeen muuhun (esim. netissä lirkutteluun, juoruamiseen ja baarissa notkumiseen jne.) kuin hyödylliseen ja yhteisen hyvän tekemiseen, tulevassa kodissanne. Itselle jää kaikki hyötytyö yhteisessä kodissa.
Eli jokainen valitkoon tarpeensa mukaan sen "oikean", järjellä tai sukupuolielimellään- stereotypiat hassuja
Mun mielestä kutominen ja virkkaaminen eivät kyllä välttämättä ole mitään todisteita siitä, etteikö ihminen olisi uusavuton. Sehän on vähän niin kuin yksi harrastus muiden joukossa, ei mikään välttämätön tai esim. ruoanlaittoon verrattava juttu. Joku napin ompeleminen paitaan on sitten eri juttu.
- tasavertainenolo
Mitä mies hakee, luin jutun joskus lehdestä jossa mies haukku ex-vaimoa ja kehu uutta naistaan, kun oli pizza uunissa kun meni naisen luo.
Mies haki elämäänsä jotain turvaa ei niinkään rakkautta naiseen, eli miehet kaipaa huoltajaa usein.
Mutta, niin kaipaa nainekin miestä joka tekee kotona osansa, eikä juokse kaverien kanssa kylillä kuin poikamies.- KiH2
Joo, ota ihan rauhallisesti nyt. Ei tarvitse hätääntyä kovasta äänestä.
- ootteko naiset
todellakin ylpeitä siitä, kun kehuskelette harrastavanne irtosuhteita??
Sillä seikalla voi siis rehennellä??
"Mää oon pannu yli 200 miehen kanssa"
Vau!!!! Oon ylpeä noin hienosta saavutuksesta.
Sellaista ihmistä kuuluukin pitää lumppuna, vai kehuako nyt pitäisi??- dsfsdfssfs
Kuka täällä on tuollaista puhunut, että "Mää oon pannu yli 200 miehen kanssa"?
Siinä taas stereotypiaa kerrakseen. Jos ei odota avioliittoon ja on joskus ollut yhden yön juttu, on ilman muuta sadoille miehille jakava.
Kriittinen ajattelu ei olisi pahitteeksi, mutta kai se on suomi24:llä vähän liikaa vaadittu. - ,,,,,
Joka ei harrasta, on huono kun ei käy mäsis.
Joka harrastaa, on horo.
Näin naisporukassa.
On miehissäkin samaa yksitotisuutta.
Oikeasti moralisoinnissa on kyse koulupoikamaisesta kateudesta?
Sanoihin takertujat pysykää asiassa.
- irtosuhteet
on jees. Pillu on tehty käyttöä varten niiihh!
- Greenman
Minä runkkaan lähes päivittäin. Mitä siitä tulee mieleen?
- tytteliiiiii
ooot pahas puuttees
terveisin: seksiä ainakin kahdesti päivässä oman miehen kanssa - Anti-stereo
Olet normaali terve mies. Nykyajan miehet on täällä saasteiden ja epäkelvon ruoan takia niin androgyynisia, ettei niitä enää edes paneta. Vähä vähältä suomalainenkin mies muuttaa naista muistuttavaksi miehenkuvatukseksi. Mutta vatkaa vaan rauhassa jos et naista saa. Ei siinä mitään pahaa ole.
- acacaevaccv
hahahhahaha hahahah
hienoa mennä toisen juttusille ja aloittaa: moi tykkäätkö kutomisesta tai virkkaamisesta?
aika "miehekäs" aloitus todellakin- 15+2
Mies ei pelkää.
Homot ne piilottelee.
- totta
Hmm, vaikea kysymys!
- Tasokas Nainen
Jos "mies" ilmoittaa missään tilanteessa harrastuksekseen videopelien pelaamisen, loppuu mielenkiintoni siihen. On tutkittu asia, että lähes kaikki paljon pelaavat miehet ovat epämiehekkäitä ja kilttejä luusereita, joilla on pahimmassa tapauksessa ollut poikuus tallella vielä 23-vuotiaana (siis yök).
En ikinä kelpuuttaisi moista alikehittynyttä miestä lähelleni tai lähipiiriini. Miehen kuuluu olla mies eikä mikään lapsen tasolle jäänyt nyhverö.- Anti-stereo
Sanoisin, että melko kapeakatseinen maailmankuva. Toisaalta itselläkin pelaaminen vähentynyt koko ajan iän karttuessa. Nyt kolmekymppisenä ne pelitunnit on tyyliin 2h kuukaudessa. Kaipa sitä aikuistuessa muuttuu jotenkin tylsemmäksi, ettei osaa enää edes pelaamalla huvitella.
PS. Oma poikuus meni 17-vuotiaana, eikä suinkaan ollut ensimmäinen tilaisuus. Pelaaminen ei pim.peron saamiseen ole koskaan vaikuttanut negatiivisesti.
- Anti-stereo
Lokeroiminen ärsyttää suunnattomasti. Jotenkin vuosien mittaan itsestäni on tullut anti-stereotypinen oman sukupuoleni miesten kategoriassa. Voi sanoa, että olen niin normista poikkeava, etten tunne ketään näin ristiriitaista persoonaa itseni lisäksi. Tarkennuksena elän erittäin hyvässä harmoniassa itseni kanssa, mutta mihinkään lokeroon minua ei saa laitettua. Ei ainakaan mihinkään sellaiseen joka olisi nykypäivänä olemassa.
- Wabbadabba
Kirjoitustavastasi oikein paistaa kuinka oot "kympin" tyttö.
Tuliko edes ylä-aste käytyä loppuun?- :::..
Yläaste kirjoitetaan yhteen.
Kansakoulun käynyt. - stereotypiat hassuja
Kumpi noista lauseistasi oli sarkasmia?
Ottaen huomioon keskustelufoorumeiden yleisen tason kirjoittamisessa, niin oletan että tuo ensimmäinen lauseesi oli tosissaan kirjoitettu.
Mutta mitä helvettiä sitten yrittää sanoa tuo " Tuliko edes ylä-aste käytyä loppuun?" -lause? Unohditko sä oman pointtisi noiden kahden lauseen välillä?
- asiaasi
Kyllä se naisen alapään pistävä haju joka aiheuttaa päänvaivaa mutta minkäs teet kun tuhero touksuu....
- en kelpuuta
itselleni naista, joka ei ole vähintään 100 miehen kanssa nussinut.
Kokenut kelpaa ainoastaan.
Siitäs saitte neitsyet niihhh!!!!! - Toimii45
Sä kudot JA olet kympin tyttö JA olet ystävällinen JA pidät eläimistä. Toihan ON kunnollista ja mukavaa eli kyllä stereotypia toimii tässä yhteydessä.
- stereotypiat hassuja
Ja sitä stereotypiaako ei siis ryyppääminen ja rällääminen ja tupakoiminen ja muut asiat muuta?
- Toimii45
Ja sitä stereotypiaako ei siis ryyppääminen ja rällääminen ja tupakoiminen ja muut asiat muuta?
Ei muuta, koska kuten joku tuolla aiemmin sanoin, ryyppääminen ja rällääminen on normisuoritus nykypäivänä. Sä vaan käytät noita sanoja ihan tavallisen baarittelun kuvailuun, yhtä hyvin voisit sanoa: tyttöjen kanssa pidetään hauskaa ja sillai. Ei kuulostaa kauheen pahalta.
- stereotypiat hassuja
Toimii45 kirjoitti:
Ei muuta, koska kuten joku tuolla aiemmin sanoin, ryyppääminen ja rällääminen on normisuoritus nykypäivänä. Sä vaan käytät noita sanoja ihan tavallisen baarittelun kuvailuun, yhtä hyvin voisit sanoa: tyttöjen kanssa pidetään hauskaa ja sillai. Ei kuulostaa kauheen pahalta.
No kun en nyt ajatellut niitä riettaimpia juttuja tähän avata, mutta on siis tullut muutakin tehtyä kuin "pidettyä tyttöjen kanssa hauskaa".
- JB.
Sterotypiat haussa" :kirjoittaa
"Mitä ihmeen tekemistä tällä on asian kanssa?:D
Ensinnäkään mä en ole mistään tanssitaidoista puhunut vaan siitä niinsanotusta bilettämisestä, jota pidetään usein tyhjäpääbimbojen hommana.
Kai se pointin missaaminenkin on jonkinlainen lahja."
Jos tanssii niin kyllä siihen pitää olla tanssitaitoa. Luulet ehkä etten ole nähnyt
tyhmiä ihmisiä vaan kyllä olen. Itse tuolla ylenpänä kerroit TANSSIVASI. Aivan sama
missä sitä tanssii mutta kyllä sitä jotain pitää osata jos kerta tanssii eikä pelkästään väitä. Jos huumeiden,kuten alkoholin, vaikutuksesta ise kuvittelle tekevänsä jotain sellaista jota todellisuudessa ei tee, ei ole tanssimista vaan huumeiden aiheuttamia
epätodellisia tuntemuksia.- stereotypiat hassuja
Just. Sinä se osaat löytää tekstistä oleellisen.
Okei no korjataan, "...että vaikka olenkin blondi ja voin pomppia pintaliitopaikassa listahittien tahtiin..."
Kelpaako tuo vai keksitkö vielä jotakin saivarreltavaa? - stereotypiat hassuja
Sulle vielä tässä jos tanssin määritelmä kiinnostaa:
"Ihmisten esittämä tanssi voi olla sekä ennakolta määrättyjen askelkuvioiden noudattamista tai täysin improvisoitua liikkumista, usein musiikin tahtiin"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tanssi
P.S. Se on stereotypiat "hassuja", ei "haussa"
- borgore
ennen olisin just sanonu et kutava virkkaava neito on impi, mutta nykyään tutustuttani kunnon punkhenkiseen virkkaavaan remmiin niin oon ihan et hitto virkkaaminenha on sika taiteellista puuhaa.. ehk se on ennemminki nyt taas ulkonäöstä kii. jos oot harmaahiiri joka sanoo et virkkaat niin pidän sua harmaahiirenä joka virkkaa. mut jos sulla on pinkki mohawk ja virkkaat neonväreillä pääkallopöytäliinaa niin oon sitä mieltä et oot iha vitun maukas freakass. ja itsehä oon semmonen harmaahiirihippi joka omistaa kissan. kaiken voi stereotypioida se nyt on vähä ne ihmistenki stereotypiat kii siit mitä itestään antaa ilmi.. kaikillahan on sitten ihan oma maailmansa ja persoonansa jotka ei välttämättä välity porukalle mut se että mitä mieltä kukin on niin ei pitäis sinäänsä ihmetyttää koska kaikki miettii omista lähtökohdistaan toisten ulosantia.
- JB.
On siinnä joku ero jos joku jazz tai kansanmusiikki orkesteri jammailee eli soittaa mitä mieleen juolahtaa verrattuna siihen jos täysin soittotaidoton yrittäisi viululla viihdyttää yleisöä. Vielä sitä suuremalla syyllä mikäli tämä "soittaja" itse vielä jälkeenpäin kertoo soittaneensa. Ihan sama tunne sitä syntyy tanssista. Pitää jotain osata että näyttää hyvältä vaikka jammaisi . Paritansseissahan herra vie ja daami seuraa, joten daamille tanssi on ainakin ennenkokematonta.
Ihan suoraan sanottuna sinä "stereotypiat hassuja" kirjoittaja vaikutat ihan haluttavalta naiselta. Osaat sopivasti antaa vastetta ja epäselvissä tilanteissa osaat turvautua ulkopuolisiin tietolähteisiin. Sanon kuten Jorma Uotinen, tanssii tähtien kanssa ohjelmassa, "ei huono".
Voudenvaihteessa alkaa taas pyöriä jokalajin tanssikurssia. Jätä se muu sakki sinne diskoon bimpoilemaan keskenään ja siirry sinä maailmaan jossa tassissa on askeleet. En tiedä tykätäänkö sinusta siellä mutta täällä ainakin tykätään.- stereotypiat hassuja
Kiitos kohteliaisuudesta, mutta pakko sanoa että en ensinnäkään ole kiinnostunut paritanssista ja toiseksi vaikka tanssi onkin sinulle selvästi sydämen asia, niin se ei edelleenkään liity millään tavalla tämän ketjun aiheeseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292198
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261818Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121359Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121237Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211- 881012
- 17887
- 83876
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16781Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks110717