Esivalmistelut yhden yön jutuissa ?

jormakovanen99

Miten ihmiset toimivat kun kumppanin kanssa saavutaan kämpille? Menettekö heti sänkyyn vai teettekö jotain muuta aluksi? Käyttekö suihkussa tai juotteko jotain ? Itsellä ei kokemusta "yleisistä käytännöistä" niin siksi kyselen. Ja naisille kysymys erikseen että otatteko yleensä suihin yhden yön kumppaneilta vai onko se vaan parisuhteessa ?

8

975

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

ei mitään tietoa kun en moista harrasta. varmaan riippuu jokaisesta tapauksesta erikseen miten ihmiset haluaa toimia... tuskin on vain yhtä oikeaa vastausta?

• Go with the flow

Voi hyvänen aika... Ei oo olemassa mitään yksiselitteisiä "sääntöjä" miten toimitaan. Joskus se homma menee niin, että jos esim. jo kotimatkalla olla kovasti kuumissa tunnelmissa niin sitten kaadutaan suoraan sänkyyn, mut joskus toisella kerralla istutaan ala ja jutellaan ja katotaan miten homma etenee. Aina se ei edes johda seksiin vaikka toisen luo olisikin tullut yöksi, joskus vaan halaillaan ja ollaan lähekkäin ja nukutaan yhdessä. Se on ihan tilanteesta kiinni. Samoin suihinotto, otan suihin yhden yön tuttavuuksilta jos siltä tuntuu :)

• Reiska30

Multa ei oteta suihin edes avioliitossa.

• lifemocker

kannattiko moisen kanssa mennä naimisiin?

• hhahahaaaaa
        lifemocker kirjoitti:

kannattiko moisen kanssa mennä naimisiin?

kannattasko sinun lifemocker pitää suusi kiinni kun et ihmissuhteista MItÄÄN tiedä päivät pitkät netissä..dataavanörttiluuseri.

• herrasmies x

Naiselle pikku yömyssy(no hei-ei mitään sidukoita-latkii koko illan) ja sen jälkeen suutelot hellästi nainen ohjataan pesulle ja itse huuhtelet munasi herrasmiehenä naisen jälkeen..ja sitten kortsupaketti auki ja hommiin.Herrasmies saattaa naisen taksille pusun kera..

• naisen vinkkejä vfv

Kuulostaa ihan hyvältä.

Lisäisin sen, että mies lähte kotiin nukkumaan, jos on tultu naisen luokse. Ainakin minä olen heittänyt ne ulos, koska nukun paremmin yksin.

Kannattaa muuten miehen aloittaa siellä kämpillä naisen vikittely, eli suudella niskaan, ja edetä rohkeammin ja siirtyä antamaan suuseksiä/käytellä sormiaan. Koska nainen voi olla periaatteessa ihan halukas, mutta ei vaan pysty kylmiltään hyppäämään sänkyyn. Eli hänet pitää ensin saada kunnolla kiihottuneeksi, jotta homma sujuu mallikkaasti.

• liisa

Periaatteessa suoraan sänkyyn peuhaamaan, sitä vartenhan se ukko on mukaan otettu. Ja minä ainakin haluan ottaa aamulla vielä uusintakierroksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      680
    Aihe