vaatteet oopperaan

helppi

voiko laittaa housujen kanssa varpaat paljastavat sandaalit, joissa on korkoa noin 6 cm?

5

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne jalkaasi

      mennessäsi oopperaan.

    • denim-allergia

      Pääasia ettei ne housut ole farkut !

      Denim on tyylimoka ja käy vain vapaa-aikaan.
      Ei muuta.

      • tyttö

        Kyllä mielestäni nuori ihminen voi mennä oopperaan farkuissa, jos ne ovat siistit!!Ja sandaalit tekevät asustasi varmaankin hieman juhlavamman. Voi mennä.


      • Teemu
        tyttö kirjoitti:

        Kyllä mielestäni nuori ihminen voi mennä oopperaan farkuissa, jos ne ovat siistit!!Ja sandaalit tekevät asustasi varmaankin hieman juhlavamman. Voi mennä.

        Nuori ihminen toki voi, mutta luulen kuitenkin että kyseessä on yli 18-vuotias ihminen eikä niin vanhojen ihmisten tulisi todellakaan pitää farkkuja muuten kuin ehkä kotona tai fyysisissä töissä, joihin farkut on tarkoitettu.


      • hui
        Teemu kirjoitti:

        Nuori ihminen toki voi, mutta luulen kuitenkin että kyseessä on yli 18-vuotias ihminen eikä niin vanhojen ihmisten tulisi todellakaan pitää farkkuja muuten kuin ehkä kotona tai fyysisissä töissä, joihin farkut on tarkoitettu.

        umpiabsurdia. farkut ja koronkorkeudet. menkää hyvät ihmiset oopperaan niin kuin itse haluatte! useimmat haluavat pukeutua juhlavasti kska kyseessä on erityinen ilta ihan jo sen takia että on tullut maksettua lipusta aivan helvetillinen hinta, tekee mieli tehdä illasta juhlava, erityinen. ok. suomalaiset esim. verrattuna sveduihin myös kantavat hienostelun, arvon eli arvottomuuden taakkaa ja siks kiinnittää pukeutumiseen ulkoapäin niin paljon huomiota, ja siks pukeutuu hienosti eli huonosti koska hienostelevat ja ovat joku muu kuin itse ovat, tyylittömyyden määritelmä.! farkut jalassa voi nauttia oopperasta.!!!!!!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2476
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      904
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      875
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      71
      751
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      555
    9. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      67
      549
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      547
    Aihe