voiko laittaa housujen kanssa varpaat paljastavat sandaalit, joissa on korkoa noin 6 cm?
vaatteet oopperaan
5
654
Vastaukset
- ne jalkaasi
mennessäsi oopperaan.
- denim-allergia
Pääasia ettei ne housut ole farkut !
Denim on tyylimoka ja käy vain vapaa-aikaan.
Ei muuta.- tyttö
Kyllä mielestäni nuori ihminen voi mennä oopperaan farkuissa, jos ne ovat siistit!!Ja sandaalit tekevät asustasi varmaankin hieman juhlavamman. Voi mennä.
- Teemu
tyttö kirjoitti:
Kyllä mielestäni nuori ihminen voi mennä oopperaan farkuissa, jos ne ovat siistit!!Ja sandaalit tekevät asustasi varmaankin hieman juhlavamman. Voi mennä.
Nuori ihminen toki voi, mutta luulen kuitenkin että kyseessä on yli 18-vuotias ihminen eikä niin vanhojen ihmisten tulisi todellakaan pitää farkkuja muuten kuin ehkä kotona tai fyysisissä töissä, joihin farkut on tarkoitettu.
- hui
Teemu kirjoitti:
Nuori ihminen toki voi, mutta luulen kuitenkin että kyseessä on yli 18-vuotias ihminen eikä niin vanhojen ihmisten tulisi todellakaan pitää farkkuja muuten kuin ehkä kotona tai fyysisissä töissä, joihin farkut on tarkoitettu.
umpiabsurdia. farkut ja koronkorkeudet. menkää hyvät ihmiset oopperaan niin kuin itse haluatte! useimmat haluavat pukeutua juhlavasti kska kyseessä on erityinen ilta ihan jo sen takia että on tullut maksettua lipusta aivan helvetillinen hinta, tekee mieli tehdä illasta juhlava, erityinen. ok. suomalaiset esim. verrattuna sveduihin myös kantavat hienostelun, arvon eli arvottomuuden taakkaa ja siks kiinnittää pukeutumiseen ulkoapäin niin paljon huomiota, ja siks pukeutuu hienosti eli huonosti koska hienostelevat ja ovat joku muu kuin itse ovat, tyylittömyyden määritelmä.! farkut jalassa voi nauttia oopperasta.!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532476
- 85904
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11875- 49866
- 71751
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 48555
- 67549
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547