Eli mitä mieltä pitäisi olla. Eletää mieheni kanssa kaukosuhteess. Näemme noin pariviikon välein. Noh, mieheni osti tekopimpan ja nyt en tiedä mitä mieltä pitäisi olla. Kertokaa te kokemuksia ja mielipiteitä.
miehellä uusi lelu
2
233
Vastaukset
- nainen4242
Toihan on ihan normaalia ;) Itsekin olen kaukosuhteessa ja joskus pitää turvautua sooloseksiin (lelujen kera).
Parempi noin, kun että menis naisiin... eiks vaan...
Sun sijassas mä varmaan pyytäisin miestä kuvaamaan videopätkän sessiostaan. Mua ainakin kiihottais nähdä ;) - Hyvin menee!
Ole onnellinen vaan :)
Miehesi on kiinnostunut seksistä ja sen pitäisi olla jopa kylmässä suomessa ihailtava asia! Sen lisäksi että tiedät miehesi seksilelusta jata hän ei ilmeisesti ole salaillut ole hyvilläsi siitä että hän käyttää "energiansa" sinuun ja sinun puutteessa seksileluun.
Jotta saisit vertailukohtaa niin ajattele miestä jota ei seksi kiinnosta, kun tapaatte niin hän juuri ja juuri vain halaisi sinua mutta ei olisi innostunut rakastelusta ollenkaan.
Tai jos miehesi olisikin sellainen joka haluaisi sinua tietenkin mutta kun olet poissa niin hän menisi toisiin naisiin.
Sanoisin että sinulla on oikeasti avoin mies ja jos itse olet samanlainen niin ole onnellinen että teillä on toisenne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805