Vanhat tipit pois ja uudet tilalle, miten?

15+12

Nälkä kasvaa syödessä, haluaisin nyt kynsiini enemmän pituutta ja toisenlaisen muodon, mutta mietin että miten saan vanhat tipit pois ja uudet tilalle? Geelin viilaamiseen pois kuluu iäisyys, ja kymmenen kynnen viilaaminen tuntuu aikamoiselta urakalta... Voinko viilata kynnet lyhyiksi, sitten viilata geelin mahdollisimman ohueksi, ja kiinnittää uuden tipin siihen päälle? Vai onko jokin asetonissa liottaminen ainoa vaihtoehto? Miten te vaihtelette tippejänne, tai poistatte kynnet kokonaan?

5

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seitikki06

      Moi, ei siinä auta kuin viilata ge geelit pois jokaisesta kynnestä, lyhentää/leikata pituus pois ja sitten rakentaa koko homma uudelleen.

      Tippi on paras kiinnittää suoraan luonnonkynteen, jos liimaat sen geeliin on vaara että luonnonkynnen ja geelin väliin kerääntyy moskaa. Samoin ohut geeli voi irrota luonnonkynnestä ja repäistä tipin mennessään.

    • 20+5

      Huh, hirveä homma! :P Kuinka ammattilaiset sen tekevät, heillä tuskin on koko päivää aikaa käsiviilalla viilailla asiakkaan kynsiä XD

      • ---minni---

        Sähköviila nopeuttaa huoltoa, mutta ei kokonaan korvaa käsinviilausta. Liimattavia tippejä en käytä, vaan pidennän kynnen muoteilla. Huollossa viilaan vanhaa massaa pois vain sen mitä tarvitsee, eli värillisen kärjen, glitterit ja koristeet, jos (ja yleensä kun) asiakas haluaa eri väriä! Ja tietysti kasvurajan ja kasvaneen luonnonkynnen osan KEVYESTI!


    • Maalaisjärkikunniaan

      Ei niitä ny lyhentää pidä jos pituutta lisää haluat :O senku vaan karhennat kynnet ja teet muotilla ja geelillä lisää pituutta :O eihän kukaan nyt kynsiä pois viilaa jos siihen pituutta lisää haluaa.. Kauhee duuni tehä tollee..

    • 1+7

      Itse asiassa mä mietinkin, että mähän voin lisätä geelillä lisää pituutta XD Kumma kun ei oikeen enemmin tullut mieleen, tyhmä minä :D Noo, pitipä mennä vaikeamman kautta sitten tämäkin, mutta virheistä oppii :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1739
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1708
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1011
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    10. 10
      980
    Aihe