Mikä avuksi!? Mulla lihominen ja laihtuminen näkyy heti ensin kasvoissa. Oon 21v ja lapsen pyöreyttä tai mitä lie reilusti kasvoissa vieläkin, mua luuallan siks varmaan alaikäseks :( tällä hetkellä painan 57kg ja oon 168cm pitkä eli ihan normaalipainoinen. En haluaisi laihduttaa itseäni ihan tikuksi, jotta kasvot kapenisi. 50 kg painoisenakin kasvoni olivat melkein samanlaiset.. Oon juonu päivittäin vihreetä teetä ja vältän nestettä kerryttäviä ruoka aineita, mutta naamani näyttää silti läskiltä ja kaksoisleukakin tulee selvästi näkyviin jos päätä vähän rintaan päin kääntää. IHAN MITKÄ VAAN VINKIT OTETAAN VASTAAN!
Lihava naama
3
156
Vastaukset
- ehmötrmjöötö
Ollaan aivan saman mittaisia ja painoisia, mulla taas on ongelmana liian kapeat kasvot :( Tahtoisin pyöreyttä naamaani, mutta jos lihotan se pyöreys menee vain mahaani. Kaksoisleukaan varmaan ainakin voi auttaa kasvojumppa? Kasvojumpasta on olemassa erilaisia kirjoja..
- hjälpa
voi voisin lahjoittaa sulle mun naamasta vaikka puolet! :D nii geeneistähän tuo rasvan kertyminen on pitkälti kiinni valitettavasti.. Mun vanhemmilla tosin ei mee rasva naamaan eikä lähisukulaisillaan että no jaa missä vika.. Mulla on vielä vähän isompi pää kun keskivertasesti nii näyttää vieläkin pahemmalta :( pitääpä katsastaa nuo kasvojumpat läpi :)
- sama vika
Liikunta ja ruokavalio auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt284038Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.452075Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö431313- 821185
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381128Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251106Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä491037Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161925Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173861- 57845