Exän uudet kujeet

Tiramisu

Kertokaa miehet, miksi exäni ylistää äskettäin tapaamaansa naista minulle? Ihan kuin minua muka kiinnostaisi. Joku alkukantainen tarve saada minut mustasukkaiseksi?

6

939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

Sitähä se on, että tuntisit itsesi jotenkin huonommaksi ja itsetuntosi saisi edes pienen kolauksen. Näin ne miehet menettelee, etenkin jos ovat tuleet "jätetyksi" teidän edesmenneessä parisuhteessa. Kihloihinkin ne menevät uuden ihanan naisen kanssa kahden viikon kuluttua ensitapammisesta. Ja kaikki tämä vain siksi, että se ärsyttäisi sinua.

• Hiki Heikki

Minusta tuo on ihan tervettä vittuilua..varsinkin jos sie oot jättäny exäsi ilman pätevää syytä.

• sama tilanne

Mut X lemppas alkukesästä, ku meni liian vakavaksi. Nyt kun nähtiin X puhu kanssa kuinka upeeta seksiä oli saanut yms. koko ajan
      arvosteli ohikulkevien naisten ulkonäköä.
      Mulla rupes kiuhumaan pahoin. Enkä ollut suhteessamme mikään pihtari ja ulkonäköäkin löytyy. Hyvä kommentti oli myös tämä, et minua on kiva viedä näytille, mut ei voi olla suhteessa mun kanssa. Nyppii niin!!!

• jallu

Kannattaa lienee olla vain tyytyväinen jos on päässyt tuollaisesta henkisesti keskenkasvuisesta ihmisestä eroon. Juu.

• Mieti

Missä on vika jos sulla on hyvä ulkonäkö ja antelias luonne muttei sun kanssa voi olla suhteessa.

Kandee funtsia.

• sama tilanne
        Mieti kirjoitti:

Missä on vika jos sulla on hyvä ulkonäkö ja antelias luonne muttei sun kanssa voi olla suhteessa.

Kandee funtsia.

Ja tiedän kyllä vastauksenkin. X ei pystynyt sitoutumaan, kun oli saanut pari kertaa kunnolla näpeillensä. Tyypillinen 30 mies. Sille en voi mitään...jos asiat sujuu hyvin ja silti pitää laittaa välit poikki ettei ehdi kehittyä liian vakavaa suhdetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1319
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      38
      879
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      30
      613
    4. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      590
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      558
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      536
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      531
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      503
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      16
      492
    Aihe