mielestäsi pelottava?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012113016396940_uu.shtml
Minusta jokainen taitava kirjoittaja on leipänsä ansainnut. Seuraava kirja on jo myyty, kun saa kansan kuhisemaan:D
Onko Sofi..
3
154
Vastaukset
Ei ole. Sofi on lutunen omalla vähän kalsealla tavallaan. Viron historiaa kyllä on muokannut mieleisekseen että tulee parempaa tekstiä, mutta niin kaikki menestyvät kirjailijat tekee.
- nötköttii
Oh! Ei historiaa kukaan voi muokata - edes mieleisekseen saati myyväksi kirjaksi-. Itse ahmin teininä kaikki mahdolliset kirjat sodista ja suurin osa niistä on yhäkin miesten kirjoittamia rintamajuttuja. Kaikki kunnia heille.
Kun omat isovanhemmat ovat evakoita rajan takaa, niin heidänkin kokemuksiaan on jonkun verran kirjoitettu. Mutta Sofi - nuori ihminen- näkee eri tavalla ja osaa mielestäni kirjoittaa todella hyvin. Sofi on kuin vihreään mekkoon puettu, aikakoneessa ja maailmanlogiikkavärkissä lingottu nykypäivän kaari utrio urho kekkonen jari tervo rosa liksom.. Kauhia pakkaus:)
Mutta taitavaa työtä tämä linkin kirja!
- hetero MIES
Vieläkö se wanha lepakko lepso-zomppari elää kun Sofia än2eää miesten palstalle
FYIFAN!!!111!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656400
- 584442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283018- 612947
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271516Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331301
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201