..kennelläkään kokemusta tosta?tuntuko että hommat tuli hyvin tuolla hoidetuksi?jouduitko odottelemaan kauan?
scanaupairs...
7
630
Vastaukset
- toinen tytteli
ne lähettävät skadinaaveja vain englantiin päin.itse sain paikan 1.5 viikossa,varsinkin kun vähän pommitin yhtiön johtoa maileilla:)
6kk meni kuin rasvattu.eli hyvin:)
p.s. paikkoja lähinnä lontooseen ja sitä ympäröiviin kuntiin...on vissii muutamia landepaikkojakin.
www.scanaupairs.uk.com sieltä myös ex pairien kokemuksia.- mie...
mä olen kyllä scanaupairin kautta menossa tän kuun lopulla tanskaan,joten kyllä ne lähettää muuallekin.. :) Mulla kesti saada paikka 2kk.. :) ja nyt mennään...
- Sari
nopeasti he toimivat, eli kiitettavan saavan arvosanaksi. Jota en ymmarra (tata luultavasti tekevat muutkin yritykset) vaativat laakarintodistuksen. Minusta se on jotenkin outoa, ei tavalliseenkaan tyopaikkaan kayda laakarissa!
- FemaleSlash
Mietin pitkään, lähdenkö järjestön kautta vai yksityisesti ja just se lääkärintodistus ratkaisi että valitsin jälkimmäisen. Mulla on jo suomen kielinen lääkäritodistus viime keväältä kotona, mutta olis kuulemma pitäny mennä tarkastukseen uudestaan jos olisin tahtonut sen englanniksi (niinkuin järjestöt vaativat).
- emmi
Höpsistä, kyllä moneen ihan oikeaan työpaikkaan tarvitsee lääkärintodistuksen. Ei vielä hakuvaiheessa mutta silloin jos henkilö tulee valituksi, se pyydetään nähtäväksi.
- Sari
emmi kirjoitti:
Höpsistä, kyllä moneen ihan oikeaan työpaikkaan tarvitsee lääkärintodistuksen. Ei vielä hakuvaiheessa mutta silloin jos henkilö tulee valituksi, se pyydetään nähtäväksi.
ainakaan minulta sita ole pyydetty missaan tyopaikassa jossa olen ollut, ainoastaan kun menin au pairiksi scanaupairin kautta. Menin jopa lastenhoitajaksi Yhdysvaltoihin (olen siella edelleen, mutta en enaa toissa), ja en tarvinnut laakarintodistusta. (Luulisi etta olisin tarvinnut kun menin Euroopan ulkopuolelle). Minusta pitaisi riittaa au pair paikkaan se, etta ilmoittaa jos on allergioita tms.
- ex aupair
itse menin au pairiksi scanaupairin kautta vuosia sitten ja oman kokemuksen perusteella suosittelen lampimasti kenelle tahansa ulkomaille lahtijalle. jarjestolta sai apua paikan paalla jos tuli ongelmia ja sen kautta paasi tutustumaan muihin suomalaisiin tyttoihin. onnea matkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1243139IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl642242Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1582178Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al431847- 1471494
Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Suomen Kansa ei selvästikään p71402Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241016- 100926
- 103860
- 57823