Mua ei saa häiritä sinä aikana.
Nyt alkaa ohjelma jääkarhuista tv-1
16
<50
Vastaukset
- Kili-Kali Älämölöä:.
.
Nyt alkaa kili-kali älämölö jatkuvalla syötöllä eläimien raivolla
http://youtu.be/VsNk6iKk_Io
. - zisel
Kultaaaa.... kultaaaa.... hei mulla olis vähän asiaa... kuuntele nyyyyyt... kultaaaa! Mä ajattelin keskustella sun kanssa tasa-arvosta.. mulla on just nyt pari hyvää pointtia mielessä!
Hiljaa mä en nyt keskustele mistään, mutta sen vaan voin sanoa ettei mitään tasa-arvoa ole olemassa ja te pidätte kyllä siitä huolen.
- zisel
modelli kirjoitti:
Hiljaa mä en nyt keskustele mistään, mutta sen vaan voin sanoa ettei mitään tasa-arvoa ole olemassa ja te pidätte kyllä siitä huolen.
"mitään tasa-arvoa ole olemassa ja te pidätte kyllä siitä huolen"
- JAA:.!1#%??+
zisel kirjoitti:
.
"JAA?"
Har!
. - zisel
JAA:.!1#%??+ kirjoitti:
.
"JAA?"
Har!
.Eikös ookkin hyvä toi mun uusi profiili-kuva? :D
Vai pitäiskö ottaa tästä kuvakaappaus ja laittaa se?
http://www.youtube.com/watch?v=a1Y73sPHKxw - Kyl se on iha ookoo:
zisel kirjoitti:
Eikös ookkin hyvä toi mun uusi profiili-kuva? :D
Vai pitäiskö ottaa tästä kuvakaappaus ja laittaa se?
http://www.youtube.com/watch?v=a1Y73sPHKxw.
Se joku dramaattinen maki olisikin jo K-18 kamaa
. - zisel
Kyl se on iha ookoo: kirjoitti:
.
Se joku dramaattinen maki olisikin jo K-18 kamaa
.Niin se 2 girls in 1 cup tms :D
zisel kirjoitti:
Kaikki eivät ole yhtä avarakatseisia kuin minä, mielestäni lutkamaisuus tulisi olla kansallisvelvollisuus, mutta niinhän se taitaa ollakin. Huono mies ei tee hyvällä naisella mitään, siinnä menee hyvä mies aivan hukkaan.
- zisel
modelli kirjoitti:
Kaikki eivät ole yhtä avarakatseisia kuin minä, mielestäni lutkamaisuus tulisi olla kansallisvelvollisuus, mutta niinhän se taitaa ollakin. Huono mies ei tee hyvällä naisella mitään, siinnä menee hyvä mies aivan hukkaan.
No jos sä haluat lokeroida "hyvät" ja "huonot" niin mä olen sitten varmaan se "huono".. vai?
zisel kirjoitti:
No jos sä haluat lokeroida "hyvät" ja "huonot" niin mä olen sitten varmaan se "huono".. vai?
Jokainen määrittelee statuksensa omien tekojensa kautta, minä en ole oikea henkilö arvioimaan ketään, koska omat toimeni eivät kestäis edes kuunvaloa.
Joo...katoin kans tuota ohjelmaa ja mietin, että jos mun pitäis olla jokin muu eläin ku tää nykyinen niin jääkarhu. Ne on kyllä hienoja eläimiä.
- zisel
Riku on kännissä. Taas :D
Ei ne mitään blondeja ollut, mutta mua pelotti koko ohjelman ajan se että sama tyyppi joka täällä poistaa viestejä niin tulee ja lopettaa sen karhuohjelmankin kesken.
zisel kirjoitti:
Riku on kännissä. Taas :D
Ja vit.ut. Kaks kaljaa juonu (tähän menessä), mutta vitutus on kyllä tapissa.
- KARHUT:.!!#%??+
modelli kirjoitti:
Ei ne mitään blondeja ollut, mutta mua pelotti koko ohjelman ajan se että sama tyyppi joka täällä poistaa viestejä niin tulee ja lopettaa sen karhuohjelmankin kesken.
.
Luulen että poistelija pelkää * KARHUJA * kuollakseen
Har!
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232326- 911291
- 541154
- 1171084
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.231010Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926