Maailmanpolitiikkatesti

http://www.hs.fi/sivu/maailmanpolitiikkatesti/

Joko olet ilmoittanut kolmannen kerran asiattomaksi?

Ja edelleen kerron, että sain itse 12 pistettä 30:stä.
30113
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 30

Vanhimmat

Mites se edellisillä kerroilla oli 21 pistettä 30:stä? :D Taisit käydä viinakaapilla.

Äänestä
  • Aloittaja

Oho! Paha typo. Siis edelleenkin 21 pistettä. Johan arvaamalla pitäisi saada 7,5 pistettä. ;-)

Äänestä

• ratikkakuski kirjoitti:

Oho! Paha typo. Siis edelleenkin 21 pistettä. Johan arvaamalla pitäisi saada 7,5 pistettä. ;-)

"Johan arvaamalla pitäisi saada 7,5 pistettä"

Äänestä

• Aloittaja

zisel kirjoitti:

"Johan arvaamalla pitäisi saada 7,5 pistettä"

Ei ole tullut testattua. Intin palikkatestistä sain 8, kun maksimi oli 9. (Tosi outo asteikko muuten.) Yritin etsiä linkkiä P1a-testiin, mutta menestys ei ollu häävi. Että ei tässä mitään mensa-ainesta olla, jos nyt ei ihan P-arvo-hirviökään.

Äänestä

Ei ole tullut testattua. Intin palikkatestistä sain 8, kun maksimi oli 9. (Tosi outo asteikko muuten.) Yritin etsiä linkkiä P1a-testiin, mutta menestys ei ollu häävi. Että ei tässä mitään mensa-ainesta olla, jos nyt ei ihan P-arvo-hirviökään.

taasko Ratikka valehtelee vai onko siwareilla eri palikkatestia, kuin merivoimilla?
    Minun tulokseni oli 9,7 eli kaikki okein --korkein pistemäärä ei ole tasaluku 10
    alokaspataljoossa =500 miestä olin ensimmäinen, joka vei paperin valvojalle ja lähdin sotkuun kahvillle----olim myös äia, joka sai täydet pistee ja lähetettiin jatkotutkimuksiin

Äänestä

Pisteet: 19/30

Voihan rähmä!
Olisihan mun noista pitänyt enemmän tietää. Suurin osa näistä kysymyksistä ja asiayhteyksistä on tavalla tai toisella jatkuvasti esillä.

Näköjään uutiset menee ohi, kun ei niihin kunnolla paneudu.
Joopa joo, tää meni vähän niin kun pöydän alle koko juttu. :(

Äänestä
  • Aloittaja

Mutta olihan viheliäisiä kysymyksiä. Etenkin Breivikin vankila ja Berlusconin uuden puolueen nimi.

Äänestä

Mutta olihan viheliäisiä kysymyksiä. Etenkin Breivikin vankila ja Berlusconin uuden puolueen nimi.

.

Se on väärin kun ei Elaskaa saanut valittua

.

Äänestä

Joo, olen varmaan kuullut niistä minittavan jossain yhteyksissä, muttei tuollaiset jutut jää mieleen.

Äänestä

• Aloittaja

Breivikin vankila:.! kirjoitti:

.

.

No sanos muuta. Kysyttiinpä mitä vain, oikean vastauksen pitäisi aina olla Elaska. ;-)

Ps. Terveisiä Ziselille ja E-visalle!

Äänestä

• Breivikin vankila:.! kirjoitti:

.

.

Se on väärin että elaska ei kelpaa. Koskaan.

Koillisväyläkuvalle plussa. 10 astetta lämpoö lisää ja muutama metri vettä meriin korkeutta lisää.

Äänestä

No sanos muuta. Kysyttiinpä mitä vain, oikean vastauksen pitäisi aina olla Elaska. ;-)

Ps. Terveisiä Ziselille ja E-visalle!

Sut on dissattu tästä ketjusta.

Äänestä

• Aloittaja

zisel kirjoitti:

Sut on dissattu tästä ketjusta.

No joo, voihan tämän vielä kolmannen kerran poistaa...

Sitä paitsi minä muistelen Elaska-visaa hyvällä, enkä suinkaan vittuilumielessä. ;-)

Äänestä

No joo, voihan tämän vielä kolmannen kerran poistaa...

Sitä paitsi minä muistelen Elaska-visaa hyvällä, enkä suinkaan vittuilumielessä. ;-)

Luulen että poistelija itse saa bannin pian. Katsovat ylläpidossa että ton olis hyvä pitää taukoa.. :)

Äänestä

• zisel kirjoitti:

Luulen että poistelija itse saa bannin pian. Katsovat ylläpidossa että ton olis hyvä pitää taukoa.. :)

.

"KROOH"

"PYYH"

Har!

.

Äänestä

• tosi.typy kirjoitti:

Joo, olen varmaan kuullut niistä minittavan jossain yhteyksissä, muttei tuollaiset jutut jää mieleen.

.

Miksi muuten * ELASKA ! * on tabu jota ei saa ääneen mainita????

Har!

.

Äänestä

• ELASKA:.!1#%?+ kirjoitti:

.

Miksi muuten * ELASKA ! * on tabu jota ei saa ääneen mainita????

Har!

.

Jospa se on suuri julkinen palstasalaisuus. Hys ny sshhh!

Äänestä

11 ihan pelkällä arvauksella. Tiesin ihan varmaksi 3.

Äänestä

Pikku humalassa - Pisteet: 13/30

...ei kyllä kauhean hyvin, vähän hävettää... :(

Äänestä

Pisteet: 21/30

Tiesit enemmän kuin
93 prosenttia
vastaajista.

Madeleinen kihlattu ja muut maailmanpoliittiset kuumat kysymykset.

Äänestä

Sain myös 12/30 enemmän kuin 23 prosentilla vastaajista.

Äänestä

23/30
"tiesit enemmän kuin 95% vastaajista"

Äänestä

Sain 18/30. Meillä oli ala-asteella kans näitä, mut silloin sain parempia tuloksia. XD

Neljä tuossa oli sellaisia, ettei ollu mitään hajua ja loput 8 väärinmennyttä oli fifty-fifty.

Äänestä
  • Aloittaja

Huomasin myös, että usein sai karsittua pari vaihtoehtoa pois ja sitten piti heittää kruunaa ja klaavaa lopuista.

Äänestä

Huomasin myös, että usein sai karsittua pari vaihtoehtoa pois ja sitten piti heittää kruunaa ja klaavaa lopuista.

On muuten erikoista, että 80% niistä vastauksista mulla menee väärin, missä pitää valita toinen kahdesta vaihtoehdosta...

Tiedätkö muuten sinä, että voiko noita Uuden Suomen kirjoituksia kommentoida keksityllä nimellä, vai pitäisikö kirjoittaa omalla nimellä, ettei tule viranomaiset koputtelemaan oveen?

Siellä, kun on aika monilla enemmän kirjoitushalua, kuin tietoa asioista, niin vois käydä vähän valistamassa niitä joistain asioista...

Äänestä

• Tony DiNozzo kirjoitti:

On muuten erikoista, että 80% niistä vastauksista mulla menee väärin, missä pitää valita toinen kahdesta vaihtoehdosta...

Tiedätkö muuten sinä, että voiko noita Uuden Suomen kirjoituksia kommentoida keksityllä nimellä, vai pitäisikö kirjoittaa omalla nimellä, ettei tule viranomaiset koputtelemaan oveen?

Siellä, kun on aika monilla enemmän kirjoitushalua, kuin tietoa asioista, niin vois käydä vähän valistamassa niitä joistain asioista...

"On muuten erikoista, että 80% niistä vastauksista mulla menee väärin, missä pitää valita toinen kahdesta vaihtoehdosta..."

Se ei ole pelkästään erikoista, vaan sinulla on kenties suuri yliluonnollinen lahja. Pienellä harjoittelulla pitäisi silloin olla mahdollista kääntää tuo 20/80 toisinpäin niin, että umpimähkään pystyisit kahdesta vaihtoehdosta valisemaan 80% oikein. Ja taitoa lisää jalostamalla pääset kenties lähellä jotain "Infinite Improbability Drive"-tyyppistä ratkaisua.

Äänestä

Mä sain 17.

Äänestä
  • Siihen verrattuna miten [sensuroitu] porukkaa täällä on, on yllättävää miten hyvin kovin yksityiskohtaiset asiat on tiedossa. Itse en tiennyt juuri mitään, mutta siitä mitä en tiennyt häpeän vain sitä, että luulin Mahatma Gandhin olleen pääministeri.

Äänestä

10/30

Äänestä

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

http://www.hs.fi/sivu/maailmanpolitiikkatesti/

Joko olet ilmoittanut kolmannen kerran asiattomaksi?

Ja edelleen kerron, että sain itse 12 pistettä 30:stä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu