Kylläpä sitkeästi roikut

Nappaa nappi

aviomiehessäni. Oletko tajunnut, että yhtä sitkeäsi aviomieheni roikkuu minussa, vaikka varmasti muuta sinulle kertookin. Tajuat varmasti, että olisin kyllä jo jättänyt mieheni ajat sitten, mutta aina löytyy uusi valhe ja uudet selitykset. Ja oikeastaan, enpä taida jättääkään häntä. Voit odotella yhteistä elämää mieheni kanssa ihan rauhassa, jos elät niin kauan.

60

568

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä itsetuntosi

Koita itse tajuta että miehesi roikkuu minussa. Sinusta eroaisi heti jos voisi. Syvällä sisimmässäsi sinun täytyy tietää miksi hän ei voi. Kysymys ei ole siitä etteikö hän tahtoisi.

• call me

Otapas Nappaa nappi yhteyttä minuun ja keskustellaan miehesi kanssa kolmistaan kenessä hän roikkuu. Olen yrittänyt jättää häntä jo monta kertaa mutta roikkuu kuin takiainen minussa koska ei vaimoaan rakasta eikä halua. Katsotaan sitten kenessä oikeasti roikkuu ;-)

Mukavaa varmasti olla miehen kanssa joka joutuu olla kanssasi vain koska on niin tyhjätasku ettei ole varaa häipyä.

• Nappaa nappi

Mieheni kanssa ei kannata keskustella, hän ei osaa muuta kuin änkyttää ettei halua erota. Roikkuu ja vahtii minua mustasukkaisena. Onhan se tietysti paskempi homma, jos ei ole varaa häipyä, mutta olisko pitänyt ottaa sitten vähän paremmin toimeentuleva kakkonen eikä tuollaista hmmmm mielialalääkkeitä popsivaa pers'aukista luuseria?

• Nappaa itse
        Nappaa nappi kirjoitti:

Mieheni kanssa ei kannata keskustella, hän ei osaa muuta kuin änkyttää ettei halua erota. Roikkuu ja vahtii minua mustasukkaisena. Onhan se tietysti paskempi homma, jos ei ole varaa häipyä, mutta olisko pitänyt ottaa sitten vähän paremmin toimeentuleva kakkonen eikä tuollaista hmmmm mielialalääkkeitä popsivaa pers'aukista luuseria?

ei kai meillä Nappiseni vain ole sama mies joka selittelee samat valheet molemmille? Minulle nimittäin salarakkaani kertoo vaimon napsivan mielialalääkkeitä ja juoksevan terapeutilla. En itse ole kumpaakaan tehnyt, lääkkeitä syönyt saati käynyt terapeutilla mutta saattaahan mies kertoa samat valheet molemmille. Heh, ja vaimo uskoo :D

• Nappaa dorka nappi
        Nappaa itse kirjoitti:

ei kai meillä Nappiseni vain ole sama mies joka selittelee samat valheet molemmille? Minulle nimittäin salarakkaani kertoo vaimon napsivan mielialalääkkeitä ja juoksevan terapeutilla. En itse ole kumpaakaan tehnyt, lääkkeitä syönyt saati käynyt terapeutilla mutta saattaahan mies kertoa samat valheet molemmille. Heh, ja vaimo uskoo :D

Minä kyllä tiedän sen lumpun mielenterveyspotilaaksi ihan muualta, mieheni ei ole kertonut hänestä sanaakaan.

• järki vois puhua
        Nappaa dorka nappi kirjoitti:

Minä kyllä tiedän sen lumpun mielenterveyspotilaaksi ihan muualta, mieheni ei ole kertonut hänestä sanaakaan.

Miehesi roikkuu mielenterveyspotilaassa, ja haluat hänet pitää?? Kuka siis on se sairain tapus teistä kolmesta ?? Huh huh

• epäilyksen siemen

mistähän aloittaja-vaimo luulee tietävänsä mitä mies kakkoselle kertoilee ja kuvitteleeko vaimo että mies kertoo hänelle totuuden ja mistä aloittaja kuvittelee ettei mies roikkuisi kakkosessa jopa vielä enemmän kuin hänessä ? Pettävät miehet kun eivät ole mitään luotettavimpia ja sitä samaa sontaa vakuutellaan suuntaan jos toiseen.

Luuletko lisäksi että kukaan olisi kakkosena jos ei mies jotain uskottavaa kakkoselle vakuuttelisi? Miksi mies tarvitsee kakkosta ? Mikä suhteessanne on pielessä ? Miksi tyydyt jaettuun sijaan ? Jos kakkonen yksipuolisesti roikkuisi, voisi miehesi helposti tehdä roikkumisesta lopun mutta miksei tee ? Tuntuu siltä että mies roikottaa teitä molempia.
      -olisin jättänyt mieheni jo ajat sitten..- Kuinka kauan ap eli vaimo on katsellut miehensä puuhastelua kakkosen kanssa?

• Sitoutunut toiseen

Tietämättömät vaimot poislukien. Ymmärrättekö, tänne kirjoittaneet, että rakastamanne mies elää sitoutuneessa suhteessa toiseen naiseen? Kommenteista välittyy, että kiellätte itseltämme tämän tosiasian.

• meitä on moneksi
        Sitoutunut toiseen kirjoitti:

Tietämättömät vaimot poislukien. Ymmärrättekö, tänne kirjoittaneet, että rakastamanne mies elää sitoutuneessa suhteessa toiseen naiseen? Kommenteista välittyy, että kiellätte itseltämme tämän tosiasian.

"Sitoutuneessa suhteessa"... Niinpä - ja sitoumuksia on eri vahvuisia ja ihmisillä eri käsitykset siitä, mitä on sitoutuneisuus.... Toiselle se tarkoittaa, että on sitoutunut jakamaan hyvät ja pahat päivät kumppaninsa kanssa, toiselle sitä, että sitoutuu pysyttelemään parisuhteessa siihen asti, kun elatusvelvollisuus yhteisiin lapsiin lakkaa heidän aikuistuttuaan. Ja kaikkea noiden väliltä...

Haluaisitko elää sellaisen ihmisen kanssa, joka elää sitoutuneessa suhteessa sinuun, mutta rakastaa enemmän toista?

• silmätAuki!
        Sitoutunut toiseen kirjoitti:

miten mies on muka sitoutunut vaimoonsa jos hänellä on toinen nainen?

• niinpäniin

Minä en haluaisi, en voisi, en kykenisi enkä suostuisi olemaan vain se johon on "luvattu" sitoutua mutta samalla mies tapailee ja rakastaa toista. Olisin pelkkä velvollisuus miehelle, lupaus joka on pakko pitää. En tiedä miten jotkut kykenevät siihen ja samalla uskottelevat itselleen että mies muka rakastaa. Ei miehellä olisi toista naista jos vaimoaan rakastaisi, se on yksinkertainen tosiasia.

• Tunneside vaimoon totta

Kakkoset haluavat nähdä, että miehellä on tunneside heihin, mutta ei vaimoonsa. Ei se oikeasti näin ole. Miehen puheet ja teot ovat ristiriidassa

• pohdinta1

Minusta tuntuu että ne miehet rakastavat itseään eniten. Tai ehkä vaimoa tai toista. Mutta se ei ole ehkä oleellista, mies kohtelee väärin kuitenkin naisia silloin. Mies hyödyntää kilpailu-asetelmaa täysillä. Vaikka toisaalta säälii toista naista, eikä ole selkärankaa keskustella asioita selväksi.

• järki käteen

Miksi haluat olla pettävän miehen kanssa? Tuskin kukaan jaksaa loputtomiin sellaista, kannattaa ajoissa lopettaa? Ehkä toinen nainen rakastaa (näkee vielä tietyssä valossa miehen, myöhemmin ehkä ei) eikä voi siksi lopettaa, ei tahallaan halua olla kiusana. Mieshän tuossa roikkuu kahdessa ja nauttii pelaamisesta. Naiset vaan hyysäävät häntä loputtomiin, hyväksyvät ikään kuin. Hei järki käteen...Pelimies on aina pelaava. :(

• Eronnut lapseton

Kirjoitin tuon, mutta olen eronnut miehen pitkäaisaisen uskottomuuden paljastuttua. Erosin, vaikka mies vakuutti rakastavansa minua loppuun asti.

• järki käteen nimim.
        Eronnut lapseton kirjoitti:

Kirjoitin tuon, mutta olen eronnut miehen pitkäaisaisen uskottomuuden paljastuttua. Erosin, vaikka mies vakuutti rakastavansa minua loppuun asti.

Niin, se on ikävää. On myös miehiä jotka eivät koskaan lopeta ja tautivaarakin siinä kasvaa.

• ......
        järki käteen nimim. kirjoitti:

Niin, se on ikävää. On myös miehiä jotka eivät koskaan lopeta ja tautivaarakin siinä kasvaa.

Niin. Tauti voi tulla vaikka kolmosesta tai nelosesta. Se voi tulla jopa vaimosta joka saattaa pitää kakkosta ja kolmostakin. Seksissä on aina tautiriski.

• pakkosidos

Ei miehellä ole tunnesidettä vaimoonsa jos rakastaa ja tapailee toista, ei ainakaan niin vahvaa että sitoutuisi tähän tai kunnioittaisi vaimoaan. Kakkoseen tunneside on ilmeisesti vahvempi koska tästä mies ei luovu vaikkei ole mitään pidäkkeitä kuten lapsia tai asuntolainaa.

• Kokemukseni on erilainen

Olen tuo eronnut lapseton. Asuntovelkaa meillä ei ollut, vaan kokonaan maksettu yhteinen omistusasunto. Miehellä oli pitkäaikainen kakkonen, erosin kun paljastui. Mies vannoi loppuun asti rakastavansa minua ja olisi halunnut jatkaa.
        Kokemukseni eivät tue mielipidettäsi. Kunnioitus toki puuttui, miehen käytös suhteen salaamisessa oli julman ala-arvoista. Salailun syy oli, uskon, se ettäies ei halunnut menettää minua.

• llllllllllllllL
        Kokemukseni on erilainen kirjoitti:

Olen tuo eronnut lapseton. Asuntovelkaa meillä ei ollut, vaan kokonaan maksettu yhteinen omistusasunto. Miehellä oli pitkäaikainen kakkonen, erosin kun paljastui. Mies vannoi loppuun asti rakastavansa minua ja olisi halunnut jatkaa.
        Kokemukseni eivät tue mielipidettäsi. Kunnioitus toki puuttui, miehen käytös suhteen salaamisessa oli julman ala-arvoista. Salailun syy oli, uskon, se ettäies ei halunnut menettää minua.

Suurimmassa osassa avioliittoja kuitenkin velkaa ja lapsia on ja siksi miehet ovat sitoutuneet niihin ja heidän on vaikeampi jättää vaimo vaikka haluaisivat. Uskon että tietynlaiset pettäjät eivät oikeasti rakasta vaimoaan tai kakkostaan, nauttivat vain naisten roikottamisesta ja haluavat joka pullasta rusinat.

• Liiton merkit
        llllllllllllllL kirjoitti:

Suurimmassa osassa avioliittoja kuitenkin velkaa ja lapsia on ja siksi miehet ovat sitoutuneet niihin ja heidän on vaikeampi jättää vaimo vaikka haluaisivat. Uskon että tietynlaiset pettäjät eivät oikeasti rakasta vaimoaan tai kakkostaan, nauttivat vain naisten roikottamisesta ja haluavat joka pullasta rusinat.

Se että on yhteisiä lapsia ja yhteistä velkaa, on juuri osoitus tunnesiteestä. Ei lapsia kenen kanssa tahansa tehdä.

• vihtori8-8
        Liiton merkit kirjoitti:

Se että on yhteisiä lapsia ja yhteistä velkaa, on juuri osoitus tunnesiteestä. Ei lapsia kenen kanssa tahansa tehdä.

Lapsia tehdään välillä suunnittelematta ja kaikkien osapuolten tahdon vastaisesti. Olen keskustellut aiheesta tuossa toisessa viestiketjussa. Lapsia voidaan myös tehdä ihan tuntemattoman kanssa tai vahinkona yhden yön jutuista. Lapset eivät ole mikään liiton merkki. Eikä laina ainakaan ole osoitus tunteista tai tunnesiteestä. Olipa ihmeellinen väite.

• Ei ole totta
        vihtori8-8 kirjoitti:

Lapsia tehdään välillä suunnittelematta ja kaikkien osapuolten tahdon vastaisesti. Olen keskustellut aiheesta tuossa toisessa viestiketjussa. Lapsia voidaan myös tehdä ihan tuntemattoman kanssa tai vahinkona yhden yön jutuista. Lapset eivät ole mikään liiton merkki. Eikä laina ainakaan ole osoitus tunteista tai tunnesiteestä. Olipa ihmeellinen väite.

Onhan vahinkolapsia, mutta sellainen on marginaalissa jo. Useimmiten nyky-Suomessa, lapset jo suunnitellaan, useimmiten yhdessä. Minkä kertoo jo ensisynnyttäjien keski-ikä, joka taitaa olla 27v korvilla, jos ei enemmän. Mies voi kertoa isyydestään, erityisesti kakkosille, mitä vaan.

• joku muu
        Kokemukseni on erilainen kirjoitti:

Miksi mies salailee ja suojelee salasuhdettaan ja tämän perhettä? Puoli vuotta toiminut selän takana valehdellen. Henkistä väkivaltaa vaimoaan kohtaan, joka jo sairautensa vuoksi tarvitsisi tukea. Täysin ala-arvoista toimintaa, tunteetonta ja kylmää. Mistä tulee malli tuollaiselle käytökselle?

Salailun syy, mikä se voi olla? Kasvojen menetys paikkakunnalla, jossa juoruja ja kateutta riittää?

• exxx3

Oksetat minua. Olen onnellinen että ylipäätään sain voimaa riuhtaista itseni irti. Etkö arvosta itseäsi yhtään? Petturistahan kannattaa tapella.

• kohtaX

minua taas oksettaa useita naisia roikottavat valehtelevat petturimiehet.

• ifphahaojöjb

Miksi kakkosilla on niin vaikea tajuta että mies tosiaan rakastaa vaimoaan eikä halua erota tästä.
      On myöskin täysin järjetöntä syyttää vihityn vaimon roikkuvan miehessään. Hänellä on täysi oikeus olla miehensä kanssa. Jota oikeutta ei kakkosella ole vaikka luuleekin miehen rakastavan itseään. Luulo ei ole tiedon väärtti vaan kakkosen tyhmyyttä uskoa pettäjän puheisiin.

• niin no

Varmaan rakastaa vaimoaan, mutta ei niin paljon etteikö oma etu mene edelle ja nylkytä muualla. Yök.

• ????

Miksi mies tulee kakkosen luo vaikka kakkosella ei ole oikeutta olla miehen kanssa? Onko mies täysin aivoton vaikka tietää että kakkosella ei ole mitään oikeuksia mieheen? :D

Meillä menee niinpäin että mies ei millään usko puheita että en halua häntä kumppaniksi ja että en rakasta häntä.

• Aikuisen vastuuta
        ???? kirjoitti:

Miksi mies tulee kakkosen luo vaikka kakkosella ei ole oikeutta olla miehen kanssa? Onko mies täysin aivoton vaikka tietää että kakkosella ei ole mitään oikeuksia mieheen? :D

Meillä menee niinpäin että mies ei millään usko puheita että en halua häntä kumppaniksi ja että en rakasta häntä.

Höh. Kyllä me fiksut vaimot ymmärrämme, että mies vastaa itse omista teoistaan.
        Kuten meistä jokainen.

• pientä rajaa hei

Puhutko tosissasi rakastamisesta? Ettekö te raukat miehen riivaamat tajua ettei rakastava ihminen petä rakastaan? Petturi ajattelee vain itseään ja te olette ns lähteitä joista mies ammentaa voimaa ja te ruokitte hänen kieroa persoonaansa ja luulette sitä rakkaudeksi! Erottakaa nyt hyvät ihmiset toisistaan aito vilpitön rakkaus jossa molemmat haluavat toisilleen hyviä asioita. Jaksatte tapella jostain keskenkasvuisesta luuserista kun ei kantti kestä elää itsenäisen naisen rehellistä elämää, elämää jossa teitä arvostetaan eikä vaan pyyhitä mennen tullen likaisia kenkiä.

• 9er865695

Jokaisella on oikeus olla sen henkilön kanssa jonka kanssa huvittaa. Miehelläsi on oikeus olla vaikka sadan naisen kanssa jos hän niin haluaa, samoin kakkosella ja vaimolla. Vihkitodistus ei ole asunto-osakkeen kauppakirja omistusoikeuksineen. Toista ihmistä ei voi kukaan omistaa.

• .........
        ???? kirjoitti:

Kannattaisko etsiä varattu mies, jolla on samat tavoitteet kuin sinulla? Ei luulisi olevan vaikeaa...

• awserytuy8o9p0å
        9er865695 kirjoitti:

Jokaisella on oikeus olla sen henkilön kanssa jonka kanssa huvittaa. Miehelläsi on oikeus olla vaikka sadan naisen kanssa jos hän niin haluaa, samoin kakkosella ja vaimolla. Vihkitodistus ei ole asunto-osakkeen kauppakirja omistusoikeuksineen. Toista ihmistä ei voi kukaan omistaa.

Et olu kuullut sitten koskaan kuullutkaan parisuhteesta? parisuhteessa on omat erittäin hyvät ja tyydyttävät puolensa, mutta uskottomuus ei kuulu niihin.

• ????
        ......... kirjoitti:

Kannattaisko etsiä varattu mies, jolla on samat tavoitteet kuin sinulla? Ei luulisi olevan vaikeaa...

Eihän varatun miehen tavoite saisi muutenkaan olla tehdä kakkosesta ykköstä.
        Minulla ei ole tavoitteena päästä ykköseksi.

• Vaimo50
        pientä rajaa hei kirjoitti:

Puhutko tosissasi rakastamisesta? Ettekö te raukat miehen riivaamat tajua ettei rakastava ihminen petä rakastaan? Petturi ajattelee vain itseään ja te olette ns lähteitä joista mies ammentaa voimaa ja te ruokitte hänen kieroa persoonaansa ja luulette sitä rakkaudeksi! Erottakaa nyt hyvät ihmiset toisistaan aito vilpitön rakkaus jossa molemmat haluavat toisilleen hyviä asioita. Jaksatte tapella jostain keskenkasvuisesta luuserista kun ei kantti kestä elää itsenäisen naisen rehellistä elämää, elämää jossa teitä arvostetaan eikä vaan pyyhitä mennen tullen likaisia kenkiä.

Niinpä. Minä tunnustan rehellisesti, että olen se petetty vaimo ja vielä lapsikin on olemassa. Lupasin miehelleni, hänen salasuhteensa paljastuttua, että saa mennä. Kakkonen (11 vuotta nuorempi) vain perui puheensa ja päätöksensä kahteenkin kertaan. Pompotti vain ilmeisesti 50 v-kriisissä elävää miestäni. Nyt mies vannoo, että rakastaa vain minua. No, sanoin hänelle, että katson tässä aikani, miltä minusta alkaa tuntumaan. Vannoo rakkauttaan ja kysyy minulta, että rakastanko häntä. sanoin, että tykkään kyllä, mutta en rakasta, vaan tunnen olevani kuin jokin äitihahmo hänelle. Hän nimittäin puhui minulle koko lovestorynsa. Minulla vain ei ole koko meidän avioliittomme aikana ollut mitään haluja pettää häntä. Ilmeisesti olen rakastanut. Huom! Paino sanalla OLEN. Enää en varmaankaan... Enkä siltikään toivo hänelle mitään pahaa, kunhan saisin itse entisen elämäniloni joskus takaisin. Syytönhän minäkään siihen en voi olla, että muualta löytyy parempaa. Minulle ei vielä ole löytynyt, mutta ehkä joskus...

• Näkökulmaa sinulle
        Vaimo50 kirjoitti:

Niinpä. Minä tunnustan rehellisesti, että olen se petetty vaimo ja vielä lapsikin on olemassa. Lupasin miehelleni, hänen salasuhteensa paljastuttua, että saa mennä. Kakkonen (11 vuotta nuorempi) vain perui puheensa ja päätöksensä kahteenkin kertaan. Pompotti vain ilmeisesti 50 v-kriisissä elävää miestäni. Nyt mies vannoo, että rakastaa vain minua. No, sanoin hänelle, että katson tässä aikani, miltä minusta alkaa tuntumaan. Vannoo rakkauttaan ja kysyy minulta, että rakastanko häntä. sanoin, että tykkään kyllä, mutta en rakasta, vaan tunnen olevani kuin jokin äitihahmo hänelle. Hän nimittäin puhui minulle koko lovestorynsa. Minulla vain ei ole koko meidän avioliittomme aikana ollut mitään haluja pettää häntä. Ilmeisesti olen rakastanut. Huom! Paino sanalla OLEN. Enää en varmaankaan... Enkä siltikään toivo hänelle mitään pahaa, kunhan saisin itse entisen elämäniloni joskus takaisin. Syytönhän minäkään siihen en voi olla, että muualta löytyy parempaa. Minulle ei vielä ole löytynyt, mutta ehkä joskus...

Toisaalta, voisit arvostaa miestäsi siinä, että hän on kertonut sinulle kaiken. Vaikka tiedän, kuuleminen tekee kipeää. Mutta meitä muita petettyjä on monta, joille mies ei koskaan kertonut totuutta. Me joudumme elämään epätietoisena tosiasioista ja ehkä miehen tunteistakin loppuelämämme. Jos miehesi on ollut nyt avoin ja rehellinen, se on oikea teko katuvalta mieheltä. Älä tee rakkaudesta asetta.

• yritän vielä
        Näkökulmaa sinulle kirjoitti:

Toisaalta, voisit arvostaa miestäsi siinä, että hän on kertonut sinulle kaiken. Vaikka tiedän, kuuleminen tekee kipeää. Mutta meitä muita petettyjä on monta, joille mies ei koskaan kertonut totuutta. Me joudumme elämään epätietoisena tosiasioista ja ehkä miehen tunteistakin loppuelämämme. Jos miehesi on ollut nyt avoin ja rehellinen, se on oikea teko katuvalta mieheltä. Älä tee rakkaudesta asetta.

Juuri samassa suossa rämmitään. Arvostaisin todellakin miestäni enemmän, jos kertoisi totuuden niin kuin se meni. Kestin sen shokin, kun pettäminen lopullisesti paljastui loppukesällä silminnäkijähavaintoon, kuudes aistihan oli jo tiennyt toukokuusta asti sutinaa olevan. Siihen kokemukseen verrattuna ei kyllä tunnu enää miltään kuulla koko stoori. Erityisesti kiinnostaa, mitä mies on valehdellut kakkoselle, koska minulle on sujuvasti valehdellut jo pitkään ja mitä on luvannut toiselle? Tämä kakkonen on parilla alaikäisellä tenavalla varustettu yh, hyvin ilmeisesti elonsa pelannut ainakin päätellen siitä millaisella autolla ajelee. Vaikuttimiaan epäilen, sillä sillä ulkonäöllä saa vampattua varmaan paremmankin näköisen rahapussin ja ennen kaikkea nuoremman. Miehelläni siis ikäkriisi ja pelkää vanhenemistaan kuin ruttoa, heikko itsetuntoisena ja ulkoa ohjailtavana elää nyt jossakin kuplassa, kuinka ei ole satuttanut ketään ja syyllistää pettämisestään vain minut väittäen, että en pysty olemaan epäilemättä. Kiero luonneko? Vakavasti mietin, onko uhraukseni liian arvokas: anteeksianto ja luottamus toiseen uudelleen, varsinkin jos mieheni ei edes ymmärrä, että edelliset perustuvat rakkauteen. Siksi olen samaa mieltä näkökulmaa sinulle kirjoittajan kanssa, että arvosta miehesi yritystä, sillä itsekin elän epätietoisena tosiasioista, vaikka jotkut asiat ovat muuttuneet, niin meillä kiihkeä tekstailu kakkosen kanssa taitaa jatkua. Mieheni ei paljon tekstiviestejä ole lähetellyt kanssani, itse niitä lähettelen saamatta vastausta, mutta tämän kakkosen kanssa viestitys on ollut kiivasta ja tönkkösormet ovat kummasti taipuneet niitä kirjoittelemaan.

• Älä kirjoita
        yritän vielä kirjoitti:

Juuri samassa suossa rämmitään. Arvostaisin todellakin miestäni enemmän, jos kertoisi totuuden niin kuin se meni. Kestin sen shokin, kun pettäminen lopullisesti paljastui loppukesällä silminnäkijähavaintoon, kuudes aistihan oli jo tiennyt toukokuusta asti sutinaa olevan. Siihen kokemukseen verrattuna ei kyllä tunnu enää miltään kuulla koko stoori. Erityisesti kiinnostaa, mitä mies on valehdellut kakkoselle, koska minulle on sujuvasti valehdellut jo pitkään ja mitä on luvannut toiselle? Tämä kakkonen on parilla alaikäisellä tenavalla varustettu yh, hyvin ilmeisesti elonsa pelannut ainakin päätellen siitä millaisella autolla ajelee. Vaikuttimiaan epäilen, sillä sillä ulkonäöllä saa vampattua varmaan paremmankin näköisen rahapussin ja ennen kaikkea nuoremman. Miehelläni siis ikäkriisi ja pelkää vanhenemistaan kuin ruttoa, heikko itsetuntoisena ja ulkoa ohjailtavana elää nyt jossakin kuplassa, kuinka ei ole satuttanut ketään ja syyllistää pettämisestään vain minut väittäen, että en pysty olemaan epäilemättä. Kiero luonneko? Vakavasti mietin, onko uhraukseni liian arvokas: anteeksianto ja luottamus toiseen uudelleen, varsinkin jos mieheni ei edes ymmärrä, että edelliset perustuvat rakkauteen. Siksi olen samaa mieltä näkökulmaa sinulle kirjoittajan kanssa, että arvosta miehesi yritystä, sillä itsekin elän epätietoisena tosiasioista, vaikka jotkut asiat ovat muuttuneet, niin meillä kiihkeä tekstailu kakkosen kanssa taitaa jatkua. Mieheni ei paljon tekstiviestejä ole lähetellyt kanssani, itse niitä lähettelen saamatta vastausta, mutta tämän kakkosen kanssa viestitys on ollut kiivasta ja tönkkösormet ovat kummasti taipuneet niitä kirjoittelemaan.

Ehkä kannattaisi lopettaa viestittely kakkoselle. Kaikkea mitä kirjoitat, käytetään todennäköisesti sinua itseäsi vastaan.

• yritän vielä
        Älä kirjoita kirjoitti:

Ehkä kannattaisi lopettaa viestittely kakkoselle. Kaikkea mitä kirjoitat, käytetään todennäköisesti sinua itseäsi vastaan.

Siis mieheni viestittelee yhä kakkoselleen, en minä. Olikohan vähän puutteelisesti kirjoitettu minulta. Tukeakseen parisuhdettaan, miehen pitäisi lopettaa se viestittely kokonaan kakkosen kanssa, ei edes kohteliasuuttaan vastata niihin viesteihin. Viestittelyn ja jatkuvan muun puhelinterrorin kakkosen taholta tiedän olleen miestäni piinaavaa jossakin vaiheessa, niin ärtynyt oli tilanteesta. Ehkä mieheni sitten etsii erilaista, koska itse en koskaan ole ollut tekstariroikkuja toisen lahkeessa ja enkä ole kerjännyt miestäni luokseni kesken töiden. Ehkä olenkin antanut miehelleni koko liiton ajan liikaa vapautta ja olen liikaa keskittynyt siihen, että kotiarki rullaa ja mies voi keskittyä työhön ja harrastuksiinsa rauhassa, eikä arjen toimimattomuuden vuoksi ole koskaan tarvinnut perua menojaan.

• Hoh hoijaa
        yritän vielä kirjoitti:

Siis mieheni viestittelee yhä kakkoselleen, en minä. Olikohan vähän puutteelisesti kirjoitettu minulta. Tukeakseen parisuhdettaan, miehen pitäisi lopettaa se viestittely kokonaan kakkosen kanssa, ei edes kohteliasuuttaan vastata niihin viesteihin. Viestittelyn ja jatkuvan muun puhelinterrorin kakkosen taholta tiedän olleen miestäni piinaavaa jossakin vaiheessa, niin ärtynyt oli tilanteesta. Ehkä mieheni sitten etsii erilaista, koska itse en koskaan ole ollut tekstariroikkuja toisen lahkeessa ja enkä ole kerjännyt miestäni luokseni kesken töiden. Ehkä olenkin antanut miehelleni koko liiton ajan liikaa vapautta ja olen liikaa keskittynyt siihen, että kotiarki rullaa ja mies voi keskittyä työhön ja harrastuksiinsa rauhassa, eikä arjen toimimattomuuden vuoksi ole koskaan tarvinnut perua menojaan.

Kakkosten tekstariterrorismi miehen lopetettua suhteen on tuttua meilläkin. Kukakohan se roikkuu?

• njrymey,me

Niinpä. Jokainen vastaa teoistaan, kyllä se petturimies joutuu vielä vastuusen kun vaimolle selviää että mies huopaa ja soutaa kahden naisen välissä. En yleensäkään ymmärrä miksi mies tekee sitä. Tunteeko olevansa kukkulan kuningas vai onko pettämisen syy huono itsetunto.

• oksuoksuoksu

Miehellä on varmasti huono itsetunto ja usein on muuten näillä kakkos naisiksi ryhtyvilläkin. Kuka hyvän itsetunnon omaava nainen muuten olisi heidän kanssaan?? Rakkaudestako?? Pyh !

Luusereita on maailma täynnä.

• sdzfghjukiloöpklå¨'

Kakkosnainen petaa ja pesee ja syöttää. Nuolee varpaat ja pallit, niin kukapa mies ei valitsisi sellaista. Kakkosen rakkaus on muuttunut työksi kuin huomaamatta.

• itsevarma nainen

Ei minulla ainakaan ole huono itsetunto. Minä otan minkä haluan ja yleensä sen saankin ja lyön vastustajat maahan. Voihan sitä jokainen yrittää mitä haluaa mutta minä voitan, joka kerta.

• itsevarmapa vain
        itsevarma nainen kirjoitti:

Ei minulla ainakaan ole huono itsetunto. Minä otan minkä haluan ja yleensä sen saankin ja lyön vastustajat maahan. Voihan sitä jokainen yrittää mitä haluaa mutta minä voitan, joka kerta.

lisäys itsevarman puheenvuoroon. Otan keinoja kaihtamatta.

• ota kulaus vettä

Ei se mitään pahaa susta koskaan puhu, ohimennen mainitsee. Sanoo, että rakastaakin sua. Meidän suhde on ystävyyttä ja mahtavaa seksiä. En mä niin lätkässä siihen ole, että omakseni haluaisin. Älä jätä ainakaan mun riesaksi.

• 3provoa?

Onkohan nää "kakkosjutut" ihan provoa kaikki? Kuvitteleeko joku vähän liikoja *suhteestaan* johonkin ukkomieheen?
      Olishan tuollaiset kai kotona jo aikoja sitten huomattu!

• jjjju

Sairas ketju ja muka äitejä. Hyi helvetti!

• 765%
        jjjju kirjoitti:

Sairas ketju ja muka äitejä. Hyi helvetti!

Luin ja mietin samaa että on sairaita ihmisiä ja jos tollaset on äitejä niin ei mene hyvin. Roikkuvat miehessä joka haluaa toista naista, kehuvat liitoillaan jota mies ei arvosta, kuvittelevat rakkaudeksi valheita ja asuntolainaa :DD itkeä vai nauraa?

• szdxfcbgvnmj,k.l-ö
        765% kirjoitti:

Luin ja mietin samaa että on sairaita ihmisiä ja jos tollaset on äitejä niin ei mene hyvin. Roikkuvat miehessä joka haluaa toista naista, kehuvat liitoillaan jota mies ei arvosta, kuvittelevat rakkaudeksi valheita ja asuntolainaa :DD itkeä vai nauraa?

Kukaan ei roiku aviopuolisossaan. Aviosuhde oikeuttaa/velvoittaa tiettyihin asioihin, vaikka kakkonen kuinka arvostelisi siinä. Itse olet samaa asemaa vailla. Muista sitten omat sanasi.

• herää pahvi
        szdxfcbgvnmj,k.l-ö kirjoitti:

Kukaan ei roiku aviopuolisossaan. Aviosuhde oikeuttaa/velvoittaa tiettyihin asioihin, vaikka kakkonen kuinka arvostelisi siinä. Itse olet samaa asemaa vailla. Muista sitten omat sanasi.

tuo kovasti ylistämäsi "asema" on sellainen jota suuri osa kakkosista ei huolisi millään ilveellä ;-) Se ei ole yhtään mitään ja senhän on miehesikin jo sinulle osoittanut: tietty sopimus, joka on helposti purettavissa ei sido häntä mitenkään. Aviosuhde ei velvoita mihinkään, senhän näet miehestäsi-ei edes uskollisuuteen.

• Nurse's black hole
        herää pahvi kirjoitti:

tuo kovasti ylistämäsi "asema" on sellainen jota suuri osa kakkosista ei huolisi millään ilveellä ;-) Se ei ole yhtään mitään ja senhän on miehesikin jo sinulle osoittanut: tietty sopimus, joka on helposti purettavissa ei sido häntä mitenkään. Aviosuhde ei velvoita mihinkään, senhän näet miehestäsi-ei edes uskollisuuteen.

Hah, mieheni kakkonen ainakin odottaa vihkisormusta kieli pitkällä. Oikea järjen riemuvoitto, vai oliko se kuitenkin jakorasia.

• Anonyymi00060
        UUSI
        Nurse's black hole kirjoitti:

Hah, mieheni kakkonen ainakin odottaa vihkisormusta kieli pitkällä. Oikea järjen riemuvoitto, vai oliko se kuitenkin jakorasia.

Käskis ostaa gubbe vaikka tissit mieluummin ei voi periä

• Kumpihei?

Siis nämä naiset roikkuvat miehessä ja mies nauttii siitä eikä rakasta kumpaakaan. Mies panee molempia ja pettää molempia. Kumpi päästää irti hei? Onks se siinä miehessä roikkuminen just hienompaa sen takia kun sillä on toinen ? Jos se mies olisi vapaa se ei kelpaisi enään ainakaan sille kakkoselle ja elämä olisi tylsempää sillä vaimollakin.

• Anonyymi00056
      UUSI

Pyhäsalmen suurlaajennus siellä ei lenkkareilla Karsikas tandita

• Anonyymi00057
      UUSI

” Oletko tajunnut, että yhtä sitkeäsi aviomieheni roikkuu minussa, vaikka varmasti muuta sinulle kertookin.” Aika ohut stoori provosetä. Mut hei joskus kommunikaatio on kai nk minimaalista. TT

• Anonyymi00058
        UUSI

Tälle guben konseptille on varmaan oma hienostunut ja briljantti kohderyhmänsä

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Tälle guben konseptille on varmaan oma hienostunut ja briljantti kohderyhmänsä

Heilläkin alkaa olla päässään vain n joka kolmas kirjoitus tuttu ns

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      50
      5237
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      75
      3020
    3. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      304
      1580
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1204
    5. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      78
      1146
    6. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1124
    7. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1095
    8. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      130
      1082
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      171