Jorma Koponen, tavallista karaokekeskitasoa

Voi ei

Missä sitä talenttia oli kuultavissa tai nähtävissä tämän Koposen esiintyessä?

Mene minne tahansa suomalaisen ravintolan karaokeiltaan ja saat sieltä aivan vastaavia suorituksia ehkäpä yhden ja kaksi hiton paljon parempaakin.

Kun tällainen tavallisen näköinen ja kansanomainen, omalla vaatimattomalla tasollaan laulua harrastava tavis tuodaan valtakunnalliselle estraadille niin siitä ei myötähäpeä ole kaukana....

Huh huh

8

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma rules.

      Turpa kiinni, ääliö.

      • Voi ei

        Heh itse olet idiootti.


      • Jorma rules.
        Voi ei kirjoitti:

        Heh itse olet idiootti.

        Ole hiljaa, aivovammainen vihannes.


      • Voi eiiii
        Jorma rules. kirjoitti:

        Ole hiljaa, aivovammainen vihannes.

        Etkö tiedä että vihanneksilla ei oe aivoja....hehheeehhh


    • Floppijorma

      Samaa mieltä.

      Mitä lisäarvoa ton katsomisesta tai kuulemisesta saa?

      Ei niin mitään.

      • Jorma rules.

        No siinä ei paljoa sinun itkusi auta. Kansa äänesti, Jorma oli kakkonen, eli revi siitä. Ja syö pääs.....


    • Manakeri

      Rakentava ehdotus:

      Jorma on täyskalju tavis josta karismaattista taiteilijaa saatikka seksiobjektia on vaikea rakentaa.

      Ehdotan että seuraavalle keikalle jorma pistää elvis- peruukin päähän, aurinkolasit ohimoille ja opettelee vähän lannevispausta.

      Sitten pari uutta cover- biisiä ohjelmistoon tyyliin: King Creole.ja Heartbreak Hotel.

      Ja katso: alko kassakoneet kilistä

      Khihjiiihhhiiii!

    • yksi ruusu

      voi voi tätä kateuden kalkkia ,onhan se noloa kun mies tuntemattomuudesta tulee ja lähes voittaa ,ja olisi varmaan voittanut jos olisi myös loppukilpailussa pysynyt pianonsa takana ja laulanut jonkin äänelleen paremmin sopivan suomalaisen laulun...
      sehän vain menee niin toisilla on esiintymisessä sitä karismaa ja toisilla ei tämäkin kilpailu osoitti sen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1567
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      851
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      740
    Aihe