Positiivisia kokemuksia naisten vaate-ja verkkokaupoista

shoppai

Palstan ollessa kovin negatiivinen haluaisin kuulla mitä positiivista sanottavaa teillä on naisten vaate-ja verkkokaupoista? Mitä suosittelette?
Itse voin viime viikkojen shoppailujen perusteella kehua ainakin Nelly.comia mahtavaa ale-valikoimaa jossa kokojakin oli kivasti jäljellä ja nopeaa toimitusta.
Myös Gina Tricot saa kiitosta nopeasta palvelusta; tilaus tehty ke ja ma oli perillä.

47

15703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellos!

      ellos on kiva, siellä on hyviä diilejä eli joka tilaukseen saat jonkun alennuksen. ainakin kotiin tulee paljon ostettua sieltä.

    • vive_

      Ostin Zalandosta takin, ei mitään pahaa sanottavaa: Valikoima oli loistava, toimitus nopea ja maksutavoissakin oli valinnanvaraa.

    • eBay-asiakas

      Minä tilaan aina eBay-UK:n kautta ihania naisten vaatteita, kenkiä ja koruja, sillä ne ovat todella edullisia.

      Olen löytänyt erään myyjän(UK) jolta tilaan aina niitä ihania vaatteita.

    • <33

      Gudrun Sjödénistä ei ole pahaa sanottavaa, tuotteet ovat laadukkaita, kuvastot kauniita ja tilaus tulee nopeasti. Hinta tietysti on suolainen, mutta kerranhan se vain kirpaisee.

      Ellokseltakin olen saanut kohtuuhintaan monta kivaa vaatetta, jos sitten toisinaan huonojakin, ja joskus on paketissa ollut ihan väärä tuote.

    • Itse rakastan ASOSta (http://www.asos.com/Women/) koska sieltä löytyy kaikkea laidasta laitaan, myös merkkivaatteita ja siellä on usein hyviä alennusmyyntejä sekä tarjouksia. Ja toimittavat ilmaiseksi Suomeen! Voin suositella!

    • stulaliina

      DinoDirectissä on aivan mahtava valikoima erilaisia naisten vaatteita. Pariinkin otteeseen olen tilannut ja vaatteet ovat olleet samanlaista laatua kuin täälläkin saa. Kokoja tosin on niukasti (enimmäkseen pieniä kokoja, mutta esim. juhlapuvuista löytyy myös kokoa XL). Käy vilkaisemassa, itsellä kuluu aina useampi tunti kun innostuu vaatteita tuolla selaamaan ;)

      www.dinodirect.com

    • tyytyväinen rokkari

      EMP on hyvä :) saa tilattua semmosia gootahtavia vaatteita mitä ei mistää henkkamaukoista ja muista massamuotipaikoista saa. Toimituskulut ja -aika vaan hiukan tökkii mutta on se sen arvoista. Mikään sivustoilla ei töki ja bonuspisteillä saa maksettua ostoksia myöskin eli siinä myös säästää :) Joskus ollaan kimppatilauksia kavereiden ja perheenjäsenten kans tehty, jaettu postikulut

    • mii3

      voin suositella lamodalocaa www.lamodaloca.fi edullisia ja tuli muutamassa päivässä!

    • miuji
    • 33seijaah33

      http://www.kännykällä.fi/fashion/
      Tuolta sain ainakin nopeasti kon tilasin varasto tuotteita :)

    • saija861

      Pakko suositella nimittäin tilasin paljon ihania joululahjoja täältä http://www.lasessorshop.fi/ olivat laadukkaita ja laaja valikoima! :)

    • panton3
    • judithjasmin

      Nelly on loistava!

    • Silja2234

      Hei tosi hyvä tää ketju! Aina kaikista luotettavinta palautetta saa niiltä jotka ovat tilanneet kyseisistä verkkokaupoista. Yhdyn edelliseen missä kehutaan ASOS:ta! Viimeisin löytöni on http://www.lasessorshop.fi/ ! Aivan ihania naisten asusteita ja nopea toimitus :) !

    • asdsd5

      Prom Dresses Prom Dresses www.millybride.co.uk offer 2013 Wedding Dresses, Bridesmaid

      Dresses, Evening Dresses ,2013

      Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses. www.millybride.co.uk

      girl's 2013 spring wedding dresses at www.millybride.co.uk offer 2013 Wedding Dresses,

      Bridesmaid Dresses, Evening Dresses,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of

      The Bridal Dresses. www.millybride.co.uk Prom Dresses Prom Dresses

    • ....

      Nelly.com:ssa on aina toiminut kaikki hyvin aina tilauksesta palautukseen.

      Members.com:sta olen tilannut myös useasti, siellä aina niin hyviä kampanjoita (pieni miinus tosin toimituksen pitkästä kestosta).

      Forever21:sta ja YesStyle.com:sta tilaus on myös aina onnistunut hyvin. :)

      • ........

        Samoin - Nellystä hyvää palvelua ja ihania vaatteita. Plussaa kun tavaran saa omaan postiluukkuun.
        Ellokselta kiva pakkaus kaksi samanlaista eriväristä paitaa.


    • MonestiTilannut

      Yandy.com kivoja alusvaatteita, urheiluvaatteita, mekkoja ja kenkiä.

    • shoppaaja

      Meritta Bra, hyviä ja istuvia liivejä.
      Eurokangas -nettikauppa miellyttävä, nopea toimitus.

    • memberscommi
    • EiSaksalle

      Gina tricoo on nopea ja parempi kuviollisten vaatteiden valinta, Ellos myy yksivärisiä kohtuu hintaa mut huonoin tähän asti on Topstreetwear.com saksalainen firma 2 hupparia oli muuttuunu matkalla huppari ja 1 gollege-housut, lisäksi tilasin itelle L-koon housut, ei alkuun kaan vastannu kokoaan mieluummin S-kokoa. Mutta velottivat (€ kun pöksyt lähetetään Saksaan.

      en suosittele Topstreetwear.com

    • v2v2
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nellystä tilasin korkoja vuosia sitten, ei valittamista. Viime vuosina Zalandosta, tarvittaessa palautus toimii kiitettävävsi.

    • Anonyymi

      Modeiva.co on Suomen lipusta huolimatta kiinalainen kauppa. En missään nimessä suosittele. Koko- ja materiaalitiedot eivät pidä paikkansa.

      Älä osta Modeivasta mitään!

      • Anonyymi

        Komppaan, tilasin kengät, toimitus kesti todella pitkään, ja lopulta Kiinasta saapuneet kengät oli ihan pilipaliversiot eivätkä lainkaan sitä, mitä mainoskuvissa oli.


      • Anonyymi

        Kuukauden olen kyseisestä firmasta odottanut tuotetta ja maksaa olisi pitänyt jo kaksi viikkoa sitten eikä viesteihin vastata mitään järkevää.


      • Anonyymi

        Onko tilaukset edes tulleet perille? Omaani odottanut jo niin pitkään ettei taida tullakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan, tilasin kengät, toimitus kesti todella pitkään, ja lopulta Kiinasta saapuneet kengät oli ihan pilipaliversiot eivätkä lainkaan sitä, mitä mainoskuvissa oli.

        Samaa mieltä. Ei enää koskaan sieltä mitään.


      • Anonyymi

        Huono kokemus myös minulla. Kuvaus ei vastanut tuotetta.
        Todella pettymys !


      • Anonyymi

        Älä todellakaan osta mitään. En voi suositella. Koko väärä, materiaali väärä, palautusprosessiin en jaksa, se maksaa ja kestää. Hukkaan meni rahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan, tilasin kengät, toimitus kesti todella pitkään, ja lopulta Kiinasta saapuneet kengät oli ihan pilipaliversiot eivätkä lainkaan sitä, mitä mainoskuvissa oli.

        Kyllä kesti tulla ja oli väärä koko, materiaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuukauden olen kyseisestä firmasta odottanut tuotetta ja maksaa olisi pitänyt jo kaksi viikkoa sitten eikä viesteihin vastata mitään järkevää.

        Viestiini ei edes vastattu


      • Anonyymi

        Tilasin ns. tyylikkäitä pellavamekkoja kesäksi. Luulin olevan suomalainen toimija. Kun tilausvahvistus tuli, alkoivat hälytyskellot kilistä enkä maksanut tuotteita vaan jäin odottamaan. Sain tuotteet, mutta olivat riepuja: tekokuituisia kinkkanoita, ei pesumerkintöjä eikä mitään muitakaan tietoja tuotteesta. En todellakaan aio palauttaa tuotteita Kiinan osoitteeseen. Laitoin viestiä sinne ja sain automaattivastauksen. Hyvä muistutus siitä, että ei kannata tilata mistään, mistä ei ole entuudestaan kokemusta edes kenenkään tutun kautta. Huijaritoimija selvästikin.


    • Anonyymi

      Haksahdin tilaamaan modeivasta, kun oli niin hemaisevat mainoskuvat. Jälkeenpäin selvittelin että Kiinasta mekot olisivat tulossa. Pelkäänpä että olen tullut huijatuksi 😠

      • Anonyymi

        Kyllä näin on, minäkin menin lankaan. Modevian tuotteet ovat täyttä roskaa. Eivät vastaa kuvan tuotteita. Ostin pellavahousut joiden tulo Kiinasta kesti 22 päivää ja tuote oli surkea. Materiaali erittäin huono. Samalla rahalla olisin saanut kunnon liikkeestä pidettävät housut. Roskiin meni koska palautus tehty tosi hankalaksi. Kun tuote tuli, välittömästi lopettivat mainonnan facen kautta. Olisin laittanut varoituksen mainokseen Modevian tuotteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on, minäkin menin lankaan. Modevian tuotteet ovat täyttä roskaa. Eivät vastaa kuvan tuotteita. Ostin pellavahousut joiden tulo Kiinasta kesti 22 päivää ja tuote oli surkea. Materiaali erittäin huono. Samalla rahalla olisin saanut kunnon liikkeestä pidettävät housut. Roskiin meni koska palautus tehty tosi hankalaksi. Kun tuote tuli, välittömästi lopettivat mainonnan facen kautta. Olisin laittanut varoituksen mainokseen Modevian tuotteista.

        Itsekkin tilasin kengät Modeivalta. Toimitus kesti ja kesti. Lopulta sain maailman hirveimmät sandaalit mitä olen nähnyt. Yritin palauttaa muttei mene viestit enää perille. Huijausta koko "laatu" juttu.
        Eka ja vika kerta!


      • Anonyymi

        Mulla kesti kuukauden tulla. Jos ostaa yli 150€, tarvii maksaa jotai tullimaksuja ( onneksi tilaamani tuote oli vain 30)


    • Anonyymi

      Sama homma. Suomi lippu huijasi. Pitäisi tehdä ilmoitus kuluttajaviranomaiselle tai johonkin, että nettikauppa suljetaan. Toimituksetkin voisi kiinnostua. On meitä huijattuja näköjään paljon jo nyt.
      50€ meni hukkaan, mutta onneksi vaan niin vähän

      Ei ikinä enää verkkokaupasta.

      • Anonyymi

        Saman kokenut. Kengät liian pienet ja huonoa työtä. En löydä mistään palautusmahdillisuutta. Lähetän johonkin, että saan kuitin. Maksaa en aio.


      • Anonyymi

        Itsekin menin tilaamaan Modeivasta. Ja kanssa jälkikäteen katsottuna aivan huijausta! Jännä että sai valittua Klarna - laskun! Otin Klarnaan yhteyttä , sanoivat että tekevät yhteistyötä vain luotettavien firmojen kanssa, tylyä oli Klarnankin asiakaspalvelu.
        Tuotteeni maksoi onneksi vain n 30e ,en aio maksaa enkä noutaa pakettia!!
        Koitin perua heti Tilaukseni sähköpostilla mutta siihen ei ole vastattu mitään! Aivan kummallista tekstiä heidän " nettisivulla". Peruutus tehtävä 24 h sisällä ja jos jo alettu pakkaamaan ei voi perua ja pakkaamiset aloitetaan automaattisesti ym paskaa.

        Voikohan siitä tulla nyt jotain maksettavaa minulle kun en nouda pakettia??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin menin tilaamaan Modeivasta. Ja kanssa jälkikäteen katsottuna aivan huijausta! Jännä että sai valittua Klarna - laskun! Otin Klarnaan yhteyttä , sanoivat että tekevät yhteistyötä vain luotettavien firmojen kanssa, tylyä oli Klarnankin asiakaspalvelu.
        Tuotteeni maksoi onneksi vain n 30e ,en aio maksaa enkä noutaa pakettia!!
        Koitin perua heti Tilaukseni sähköpostilla mutta siihen ei ole vastattu mitään! Aivan kummallista tekstiä heidän " nettisivulla". Peruutus tehtävä 24 h sisällä ja jos jo alettu pakkaamaan ei voi perua ja pakkaamiset aloitetaan automaattisesti ym paskaa.

        Voikohan siitä tulla nyt jotain maksettavaa minulle kun en nouda pakettia??

        Klarna tekee yhteistyötä monenkin sellaisen firman kanssa, jota en sanoisi luotettavaksi. Eli firma myy ihan roskaa mutta palauttamiennon tehty erittäin hankalaksi. Itse palautin, kun tuote maksoi 80 euroa ja postikuliut Tanskaan oli "vain" 40 euroa. Piti tulostaa suttainen tummanharmaa lomake ja siihen kirjoittaa kaikkea mahdollista tyhmää. Palautusta varten piti osata aika paljon englantia. Ilmoitin Klarnalle ongelmista ja sieltä alkoi tulla aika uhkaavia viestejä, että lasku on nyt maksettava, jos ei ole esittää valokuvia palautuksesta. Otin sitten valokuvia runsaasti ja lähetin ne ja siitä asti olen sairaan tarkasti tutkimut palautusmahdollisuudet. Tämäkin tuote oli itse asiassa äitini tilaama. PARASTA on se, että kolmen kuukauden kuluttua paketti tuli minulle Tanskasta takaisin. Eli koko palautusrumba oli pelkkää huijausta ja tehty vain hankalaksi, että kaikki maksaisivat laskunsa mukisematta. Että se siitä Klarnan yhteistyökumppaneiden luotettavuudesta.


    • Anonyymi

      Ihan vaan perus H&M. Tuotteet on laadukkaita ja kestää vuosia. Joutuu ehkä vähän selailemaan, mut välillä löytää ihan yhtä ihania juttuja kuin noissa aasialaisveekkokaupoissa yms... Ja ainakin saa olla varma, että kaikki tuotteet tulee parissa päivässä perille.

    • Anonyymi

      Zalandolta olen tilannut viime vuosina ihan arkikäyttöön mm. hameita, ballerinoja, sukkahousuja ym. Ihan hyvin on mennyt. Muistaakseni vain pari-kolme kertaa olen joutunut palauttamaan väärän koon vuoksi (leggaria, balleriinaa). Ja sekin toiminut ihan OK. Vaatteet saapuneet viikon sisällä. Varmaan piakkoin tilaan kevääksi pari kevyempää hametta ja sukkahousuja. Ehkä parit matalat kengätkin. Valikoima ainakin on Zalandolla laaja. Ainoa miinus se, että suosituimmat koot on tietyissä väreissä monesti loppu.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näin NiceColour postimyynnissä,ihanan tunikan ja huomasin,että ovat Säkylän Kuhinoilla 17.6.2022.Ensimmäisenä sinne,mutta siellä oli vaan kesämekkoja ym.Ystävällinen kaveri lupasi,että kun aikaa myöhemmin illalla on,niin hän lähtee penkomaan esiin haluamaani tuotetta.Ensin hän tietysti antoi kännykkänsä ja sanoi,että selaile sieltä,jos löydät haluamasi,niin hän yrittää etsiä.Pyysi numeroni,jonka annoin lupasi soittaa,kun neule on käsissä.Soittikin ja hain neuleen,joka on aivan ihana.Oli tosi hyvä palvelu ja olen todella tyytyväinen palveluun ja hintaan,josta jäi postimaksut pois.Vieläkin tilaan täältä...i

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe