Haluisin kysyä mielipidettä teiltä, olen tutustunut yhteen komeaan vähän vanhempaa herrasmieheen. Olin hänen luona parin päivää kuuntelimme musiikkia saunoimme ja syömme hyvin. Viihdyn tosi hyvin hänen seurassa.. mutta meillä on noin 24 vuotta ikäeroa. Minä olen 19vuotias nuori nainen kun hän taas on 43vuotias mies jolla on kaksi lasta. Hän voisi olla hyvinki isäni.
mutta hänessä on jotain kiihottavaa.. onko oikein jos harrastan hänen kanssa seksiä?
Liian vanha?
10
986
Vastaukset
Sehän on sinun päätettävissä, jos tuntuu että haluat, anna palaa vaan.
- satayks
Vittu mikä tollo äijä, vastailee 2 vuotta vanhaan avaukseen. ;D
- Laskeppas
satayks kirjoitti:
Vittu mikä tollo äijä, vastailee 2 vuotta vanhaan avaukseen. ;D
Uudestaan.
- että näin tänään
Anna palaa vaan sitähän sä itsekin haluut.
- calleerkki
tuskin seisoo, varmaan eturauhasvaivoja.
- ybg
Just, nää vanhat koppurat vie junnujen naiset, joille junnut ei osaa tehdä mitään.
- fgjdgh
Oot varmaan saman ikäinen kuin miehen poika? Jospa valitset tämän nuoremman version - ei omena kauas puusta putoa...
- ,yjmgtbevfr
Eiköpähän lie ollut poika itsekin tämä ap...
- usko mua
Älä ala huoraksi vanhalle pervolle olet vasta lapsi kun alle 20 vielä, aivosi eivät ole edes kehittyneet minkä kyllä huomaa. vanhempi mies voi vaikka tappaa sinut joten pysy erossa noin vanhasta kollista suosiolla!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708