Minulla on ollut koko ikäni suht' huono verenkierto, mutta nyt tänä vuonna se on mennyt todella huonoksi. Huomasin syksyllä kun ei ollut vielä edes kovin kylmää ulkona ( 5-10 astetta) kun olin tekemässä remppaa tyttäreni mökillä, niin minulla alkoi palelemaan hartioita "työn touhussa".
Nyt en millään tahdo tareta kotona sisällä kun lämmintä on 21 astetta. Tälläkin tahtoo hartioita palella ja tietenkin muutenkin on kylmä, kädet on jatkuvasti jäässä.
Ongelma on siinä kun asuu kerrostalossa, niin ei voi läpöäkään lisätä.
Itse aloin epäillä että "pumppu" reisteilee, kun ajoittain tuntuu rinnassa pientä kipua/puristusta ja siksi kävin terveyskeskuslääkärillä, mutta hänen mukaansa minussa ei ole mitään vikaa.
Se on vaan niin että tarkempiin tutkimuksiin ei kunnallisella puolella näytä pääsevän, ennekuin on niin hätä että "piippa-auto" pitää soittaa. Siinä on vain se ongelma että että enää ei sairaalaan asti välttämättä ehdi ja matka jatkuu toisenlaisella autolla:)
Huono verenkierto
Pappa 69v.
2
164
Vastaukset
- palelija
Miten lie Asperiini,laajentaako verisuonia?Onko jollain parempaa tietoa.
- Vaarikakkonen
Kuulostaa tutulta nuo oireet ja diagnoosit. En ole keksinyt muuta kuin alhaisen verenpaineen. Noin 75/115 yleensä. Harrastan jonkunverran liikuntaa ja hikoan helposti. Painoindeksi 25. Tupakoinnin lopetin joskus 15v. sitten. Alkoholia menee kohtuullisia määriä säännöllisesti. Kunto ei ole kohentunut miksikään. Samanlaisena jatkunut vuosikymmeniä. Ikä on sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617540Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242969- 1431803
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1181483Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774