Hei te viisaammat musiikin harrastajat! Mulla lojuu nurkassa tollainen metallin värinen toimiva Sony Integrated stereo amplifier TA-FA5ES. Se on jonkinlainen stereokeskus tai miten tuo nyt suomennettaisiin... kysymykseni kuuluu onko sillä tänä päivänä mitään arvoa (ostettu joskus 1995). Heitänkö harakkaa sillä vai paljonko siitä kehtaa pyytää, jos sen myyn?
Sony TA-FA5ES
2
477
Vastaukset
- hififi
Vanhojen stereovahvistimien arvo on tainnut jonkun verran pudota tässä nykyisessä kotiteatterihuumassa, joten ei ehkä ihan mahdottomia rahoja siitä saa. Mutta kuitenkin kyseessä on googlettelun perusteella Sonyn ns. ES-sarjalainen laite, eli keskivertoa laadukkaampi kone, joten kyllä tuolla luulisi vielä myyntiarvoa olevan ja käyttöarvoa sitäkin enemmän.
Jos itse olisin ostamassa, niin kyllä muutaman kympin voisi hyväkuntoisesta ja toimivasta yksilöstä maksaa, mutta ei kuitenkaan kolminumeroista summaa. Viisaammat hifistit korjatkoon, jos arvio meni ihan metsään - ES-sarjassa on aika arvokkaitakin malleja halvempien seassa. - hifi1
itse maksaisin 100e riippuen kunnosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447296
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 492245
- 432238
- 162226