Hei te viisaammat musiikin harrastajat! Mulla lojuu nurkassa tollainen metallin värinen toimiva Sony Integrated stereo amplifier TA-FA5ES. Se on jonkinlainen stereokeskus tai miten tuo nyt suomennettaisiin... kysymykseni kuuluu onko sillä tänä päivänä mitään arvoa (ostettu joskus 1995). Heitänkö harakkaa sillä vai paljonko siitä kehtaa pyytää, jos sen myyn?
Vastaukset 2
- hififi
Vanhojen stereovahvistimien arvo on tainnut jonkun verran pudota tässä nykyisessä kotiteatterihuumassa, joten ei ehkä ihan mahdottomia rahoja siitä saa. Mutta kuitenkin kyseessä on googlettelun perusteella Sonyn ns. ES-sarjalainen laite, eli keskivertoa laadukkaampi kone, joten kyllä tuolla luulisi vielä myyntiarvoa olevan ja käyttöarvoa sitäkin enemmän.
Jos itse olisin ostamassa, niin kyllä muutaman kympin voisi hyväkuntoisesta ja toimivasta yksilöstä maksaa, mutta ei kuitenkaan kolminumeroista summaa. Viisaammat hifistit korjatkoon, jos arvio meni ihan metsään - ES-sarjassa on aika arvokkaitakin malleja halvempien seassa. - hifi1
itse maksaisin 100e riippuen kunnosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643