???
Siis kuka viddy on tämä ''Siik'' josta kaikki niin paljon löpisee? Ajattelin kuullessani usein radiosta Siikin musaa, että eihän tuo muuta osaa tehdä kuin kaupallista moskaa. Rahan perässä juoksevien nörttejen hommaahan tuo räppi taitaa nykyään olla...
Siik
4
296
Vastaukset
- äöäööödfsdfsdfs
Jatketaans vielä: ''Jos mää oisin sää, mää ottaisin suuhun...''
Hyi! Mä en ainakaan ikinä ottaisi itteeni... Mistähän hatusta lyriikatkin on kaivettu?- LiigaLove
Se on Cheek ja siinä lauletaan "jos mä oisin sä, kyl mäki oisin sä, mä luottaisin muhun".
Singleiksi nostetaan kappaleet, joiden ajatellaan myyvän jabsaavan suosiota levylle, ja nää bilebiisit onkin siks yleensä singlejä. Kuuntele Cheekiltä vaikka avaimet hukassa, anna mä meen, etsi joku toinen, vastatuulta... Joku mitä et oo kuullut. - LiigaLove
LiigaLove kirjoitti:
Se on Cheek ja siinä lauletaan "jos mä oisin sä, kyl mäki oisin sä, mä luottaisin muhun".
Singleiksi nostetaan kappaleet, joiden ajatellaan myyvän jabsaavan suosiota levylle, ja nää bilebiisit onkin siks yleensä singlejä. Kuuntele Cheekiltä vaikka avaimet hukassa, anna mä meen, etsi joku toinen, vastatuulta... Joku mitä et oo kuullut.mitä ihmettä mä menin kirjottamaan! Siis "jos mä oisin sä, kyl mäkin oisin mun kaa ".
Taisin kirjottaa sen kahteen kertaan tai jotain. Pahoittelut! - LiigaLove
LiigaLove kirjoitti:
mitä ihmettä mä menin kirjottamaan! Siis "jos mä oisin sä, kyl mäkin oisin mun kaa ".
Taisin kirjottaa sen kahteen kertaan tai jotain. Pahoittelut!Unohtakaa toi. Kirjotin taas väärin. "Jos mä oisin sä, mä luottaisin muhun" on siis SE OIKEA VERSIO.
Oonkohan vähän väsynyt tai jotain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302846Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081837Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171810- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731340- 241255
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431248Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311028
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007