???
Siis kuka viddy on tämä ''Siik'' josta kaikki niin paljon löpisee? Ajattelin kuullessani usein radiosta Siikin musaa, että eihän tuo muuta osaa tehdä kuin kaupallista moskaa. Rahan perässä juoksevien nörttejen hommaahan tuo räppi taitaa nykyään olla...
Siik
4
375
Vastaukset 4
- äöäööödfsdfsdfs
Jatketaans vielä: ''Jos mää oisin sää, mää ottaisin suuhun...''
Hyi! Mä en ainakaan ikinä ottaisi itteeni... Mistähän hatusta lyriikatkin on kaivettu?- LiigaLove
Se on Cheek ja siinä lauletaan "jos mä oisin sä, kyl mäki oisin sä, mä luottaisin muhun".
Singleiksi nostetaan kappaleet, joiden ajatellaan myyvän jabsaavan suosiota levylle, ja nää bilebiisit onkin siks yleensä singlejä. Kuuntele Cheekiltä vaikka avaimet hukassa, anna mä meen, etsi joku toinen, vastatuulta... Joku mitä et oo kuullut. - LiigaLove
LiigaLove kirjoitti:
Se on Cheek ja siinä lauletaan "jos mä oisin sä, kyl mäki oisin sä, mä luottaisin muhun".
Singleiksi nostetaan kappaleet, joiden ajatellaan myyvän jabsaavan suosiota levylle, ja nää bilebiisit onkin siks yleensä singlejä. Kuuntele Cheekiltä vaikka avaimet hukassa, anna mä meen, etsi joku toinen, vastatuulta... Joku mitä et oo kuullut.mitä ihmettä mä menin kirjottamaan! Siis "jos mä oisin sä, kyl mäkin oisin mun kaa ".
Taisin kirjottaa sen kahteen kertaan tai jotain. Pahoittelut! - LiigaLove
LiigaLove kirjoitti:
mitä ihmettä mä menin kirjottamaan! Siis "jos mä oisin sä, kyl mäkin oisin mun kaa ".
Taisin kirjottaa sen kahteen kertaan tai jotain. Pahoittelut!Unohtakaa toi. Kirjotin taas väärin. "Jos mä oisin sä, mä luottaisin muhun" on siis SE OIKEA VERSIO.
Oonkohan vähän väsynyt tai jotain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502