tyttöystävä virosta
Kirjoittanut: mike, 8.8.2004 klo 11.04
Mulla loppui joitakin aikoja sitten suhde ja nyt olen päätynyt siihen että kun ei suomalaisen kanssa onnistu niin jos hankkisi tyttöystävän virosta.Tietääkö kukaan mitään virolaisia chat-sivuja tai senssipalstoja? En haluaisi sukkana paikanpäälle rientää vaan tutustua vaikka netin kautta ensiks.Jos jollakin on kokemusta asiasta niin informoitko
tyttöystävä virosta
6
2823
Vastaukset
- tyhmä vintiltä
Varsin virkeästi toimii sinulla tuo ajatusmaailma.
Mutta olisiko parempi jos menisit käymään itse siellä Viron puolessa etsimässä paikallisia neitoja? Kielitaitokin siinä kehittyisi kun joutuisi käytännössä puhumaan maan kieltä.
Vaikka tuleva puolisosi oppii tai jo osaa Suomen kieltä ei silti ole pois suljettu että itse puhuisit myös hänen kieltään. Tasa-arvo kun on olemassa siinäkin.
Vaikka saatamme kokea tämänpäiväisen Viron kehitysmaana niin täytyy pitää mielessä että trendit talousasioissa ovat päälaellaan.
Viron talous kun on rajussa nousussa ja taasen Suomessa on paremminkin laskusuhdanne tai syöksykierre menossa. Kohta kun saattavat varakkaat virolaiset etsiä tyttöystäviä köyhästä Suomesta.
Toisaalta sanovat että melko hyviä tyttöjä saatat Virosta löytää. Lopeta jahkailu ja toimi! - Minä
Virolaisia naisia ei paljoa suomalaiset miehet kiinnosta. Kannattaa suunnata katse vähän syvemmälle itään. Sieltä löytyy todella kauniita ja hyväluonteisia naisia, jotka ovat todella kiinnostuneita aivan tavallisista suomalaisista miehistä.
Tältä saitilta on hyvä lähteä liikkelle:
http://www.freepersonals.ru/- mike
Kiitän ja kumarran...Samalla myös ihmettelen mitä media on meille tehnyt.En etsi yhden illan tuttavuutta vaan ihan oikeeta suhdetta.Uskokaa pois suomi naiset.
- virolaineN
Mike, Lämpimästi suosittelen, että tulet paikan päälle käymään ja unohdat tapaamillesi tytöille kertoa, että haet tyttöystävää. Säästät paljon aikaa ja vaivaa verrattuna netissä tutustumiseen.
Sekin on totta, että meitä virolaisia ei paljon suomalaiset kiinnosta, jos ei "klikkaa" jotenkin erityisesti ensitapaamisella. Media on tehnyt tehtävänsä sekä teidän että meidän puolella.- ei tu lehtiä
Suomalaisille miehille virossa?
- hiiri
ei tu lehtiä kirjoitti:
Suomalaisille miehille virossa?
Ei kai siihen median tarvitse hirveästi osallistua. Menet vaan joku lauantai jollain nopeella laivalla Tallinnaan ja katsot sitä suomalaisten miesten touhua. Alkaa kuvottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1412297Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.41728Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2731485Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin281289- 621064
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes17968- 58940
- 294874
Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅40792Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44758