Itse olen hyvin epävarma pienestä hepistäni ja naisten kanssa kaikki menee hyvin siihen saakka kun saavutaan asunnolle ja pitäisi ottaa esille. Pituus on noin 14-15 cm ja ympärysmitta 12,5 cm. Kyllähän sillä nai, mutta takaapäin nainen nelinkontin tai seisten se tuntuu onnettoman lyhyeltä. Luiskahtelee ulos vähän väliä. No lähetyssaarnaajassakin tuntuu aika onnettomalta. Takaa nainen kokonaan maaten tai kyljellään menettelee, tosin pohja ei tule vastaan naisella ja paksuuttakin saisi olla aika tavalla lisää. Eniten jännittää se ajatteleeko nainen mielessään "voi kun on pieni" tai kertooko kavereilleen myöhemmin onnettoman kokoisesta tai säälittävästä pilistä, johon tas törmäsi.
Olisi kiva tietää mitä te ajattelette kun tälläinen ilmeisesti kohtalaisen tavallinen pieni kulli tulee muuten kivan miehen jalkovälistä, jonka kanssa haluaisitte pitää hauskaa lakanoissa. Säälittekö, vai vituttaako, ja nauratteko kavereidenne kanssa?
Olen pahoillani jos suurenteluni on tuottanut mielipahaa
5
<50
Vastaukset
- Asus yllätti
Onneksi olkoon asus, tulit sitten vihdoinkin kalusi kanssa kaapista ulos...
Ehkä feikki-Asus. Oikealla Asuksella ei ole noin pitkää, vaikka se sitä yrittääkin kusettaa vielä isommaksi.
Tuollainen normaalia lähentelevä penis olisi jo sellainen jolla pärjää, ellei mies sen omistajana ole kovin katkera sitä isommille. Siinä ei oikeasta Asuksesta kannata ottaa mallia. Sellainen pilaa elämän...
- H-X ja hahmot
MInä olen adssdfd eli H-X ja olen homo. MInulla on kyllä mulkussa kokoa persereijjästä mittaamalla 18cm ja leuan alta 25cm, kun mittaan oikeaoppisesti eli tuosta rintalastan ja vatsan keskilinnjaa pitkin välin mulkunpää - leuka -kaksoisleuka. Ongelmani on se, että vaikka olen isokaluinen, ei pituuteni mahdollista naimista takaapäin seisaaltaan. Kerran kokeilin jakkaran päältä vetää miesystävääni Hanskia persereikään, vaan ei, hanski on pitempi ja pinnistellessäni minähän tipuin jakkaralta ja minulta katkesi sormi. Menin lääkäriin ja nehän ampuitoivat vahingossa sormen tilalta mulkustani puolet pois. Nyt on enää 6cm jljellä ja siksi olet katkerana täällä provoilemassa ja väittämässä keskipituutta 15cm:ksi, vaikka oikeastihan se on 12.9cm. Sen voi jokainen googlettaa.
Olen pahoillani käytöksestäni. Olen pahaa oloani henkilöinyt johonkin "asukseen" pitkän aikaa ja näissä kahdessa viestissäni jotka tuossa edellä on nähtävissä. kaikki on seurausta lapsuudestani ja takemmin ottaen siitä, kun isäni veti minua perseeseen ja arvatkaas mitä - no ilman eriioilia. Ihan syljellä upotti paskaluukkuuni nakkimulkkunsa. Olen käynyt tarapioita läpi ja saanut yöuneni jotenkiten toiminaan ja nukun nykyisin vuorokauden läpi parin tunnin jaksoissa. Lopun aikaa olen täällä päivystämässä ja pahaaoloani potemassa eri nikein.
Tosohan se on että kullin keksikoko on maailmassakin 13.9cm - sen voi googlettaa. Ja lukee se kirjoissakin ihan kutsen asus ja muut viisaat on kertoneet. Kyllä tämän alstatilan voisi vapauttaa vaikka seksuaalirikollisille mt-ongelmaisille. Eih'n täällä näin porukka vaihtuisi, nimi vain muuttuisi, mutta asus saattaisi poistua. Aletaanko puhumaan mt-ongelmista niin päästään asuksesta eroon ja kullinkokosyndroomammekin ratkeaa samalla?Ei sinusta Asus-kulta kukaan eroon halua. Sinähän olet palstan suola. Minä maustelen ihan vaan sivusta.
Tuossa ehkä tuli taas sitä kuuluisaa psykologista tunnustusta, mutta en aio sitä enempää analisoida. Ystäväni ja kollegani dr. Gordon Ziffer siitä jotain voisi todeta. Tarjoan konjakit takkatulen ääressä myöhemmin Gordonille;)- dr. Gordon Ziffer
h-x kirjoitti:
Ei sinusta Asus-kulta kukaan eroon halua. Sinähän olet palstan suola. Minä maustelen ihan vaan sivusta.
Tuossa ehkä tuli taas sitä kuuluisaa psykologista tunnustusta, mutta en aio sitä enempää analisoida. Ystäväni ja kollegani dr. Gordon Ziffer siitä jotain voisi todeta. Tarjoan konjakit takkatulen ääressä myöhemmin Gordonille;)Kyllä, tuossa tuli asuksen näppäimistöltä aika rankkaa settiä. Hyvin usein herra asus on käyttänyt peilaamisen nimellä tunnettua psykologian keinoa kun on halunnut muiden mieltä pahoittaa ja omaansa sitä myöten parantaa. Eli hän on siis projisoinut omat ongelmansa muihin ihmisiin. Tällä kertaa kuitenkin toivon, että hän käytti ihan vain mielikuvitustaan...
Kiitoksia kovasti konjakkitarjouksesta. Kyllähän konjakki tällaisilla pakkasilla lämmittää mukavasti. Mä voin sitten vaikka tarjota mustikkashotit kunnon proteiinikuorrutuksella ;) ...Niin siis tarkoitin sitä kermavaahtoa siinä päällä, siinähän on proteiinia jonkun verran..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433364Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3602435Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162415Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!801688- 861375
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69956- 73896
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25732Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4684