pieni isokokoinen

iltapukua

Naisellinen juhla-asu/iltapuku, ihan toivotonta jos;
Pituus on 160cm paino 70kg. Pienet a-kuppirinnat, miesmäinen vartalo leveällä selällä ja rintakehällä, "kaljamahalla" joka hankittu ilman olutta, kapealla lantiolla ja olemattomalla persuksella. Reidet on hoikat, mutta seisomatyöläisen pohkeet ja nilkat ihan kohtuullisen paksut. "pölkkyjalka".
"Isojen tyttöjen" naiselliset vaatteet ovat usein sellaisia, jotka korostavat muodokkuutta. Kiristys rintojen alle, avonaiset kaula-aukot ym. Rinnattomana avonainen v-aukko vaan korostaa leveää lattarintaa, rintojen alle kiristetty vaate saa näyttämään entistä paksummalta?
Paras asu itselleni olisi omasta mielestäni 20-luvun charlestonmekko, lyhyehkö, mutta tarpeeksi suora ja tilava vyötärön kohdalta, muokattuna olkapäille niin, ettei ole nirunaruversio (venekauluksella ehkä) Reisisaappaat, jolloin pohkeet katoaisivat, mutta hoikat reidet olisivat esillä... no mautonta on :(

Hippakuvioissa kuljenkin usein tiukoissa housuissa ja löysässä puserossa, leikitellen kengillä ja saappailla, mutta tällaisessa asussa ei mennä iltapukujuhliin!

Minkälainen iltapuku siis lyhyelle miesmäiselle punkerolle? Jos löydät kuvan ajatuksestasi, linkitä se.

3

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ompelijalle?

      Hanki vartaloa muokkaava korsetti, joka litistää vatsanseutua. Sen päälle voisit kokeilla esim. jo ajattelemaasi suoralinjaista mekkoa. A-linjakin voisi sopia sinulle. Leikkauksilla ja laskostuksilla voi korostaa rinnanseutua. Löytäisitkö luotto-ompelijan, jonka kanssa voisitte yhdessä pohtia mahdollisimman pukevaa mallia?

      • Itsekin ompeleva

        Olen vartalomalliltani kuten aloittaja, mutta pituutta onkin reippaasti enemmän. Pitkän iltapuvun löytäminen on ongelma. Olen kokeillut tuota korsettikonstiakin ja teetin vahvasti luutetun korsetin jolla saisi vyötäröä esille. Niin luulin, mutta todellisuudessa kovalla kiristyksessä syntyi vain tasapaksu vartalo ja loppuillasta maha oli jo sekaisin kovasta rutistuksesta. Olen siis luovuttanut ja annan omenavartaloni olla rauhassa, käytän A-linjaista tai empirelinjaisia asuja. Sain juuri nähtäväkseni kuvia eräästä suuresta tilaisuudesta jossa olin pukeutuneena tummiin housuihin ja A-linjaiseen tunikaan. En ollut itse tajunnut kuinka paljon tuollainen asu vielä lisää vatsan ulkonäköä, laihdutus edessä vaikka joulu on tulossa.


    • Eeva_

      Itse olen hyvin paljon saman mallinen kuin sinä, enkä ole kokenut iltapuvun hankintaa erityisen suureksi ongelmaksi. Empire-linja sopii ainakin itselleni hyvin, koska en pienien rintojeni vuoksi näytä siltä, että olisin raskaana, vaikka vatsaa onkin. On kuitenkin hyvä huomata, ettei empire-linjan tarvitse olla liioiteltu, vaan rintojen alta vain aavistuksen levenevä käy myös hyvin.

      Koska olet kapea lantiosta, pystyt hyvin pitämään hyvin laskeutuvaa, hieman ilmavaa mekkoa niin, ettei mekko saa sinua näyttämään suuremmalta kuin olet.

      Alle olen linkannut mekon, jonka uskoisin sinulle sopivan hyvin.
      http://tinyurl.com/caxejrb

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe