VIHAAAAN sitä että mulla on tummat karvat, kuulostaa hassulta enkä tiedä miten ton lauseen voisi muotoilla vähän paremmin :D
Mulla on ihan vaalea iho, vaaleat hiukset luonnostaan, mustat kulmat ja ripset jne, oon aina miettiny että aika ruma ja luonnoton yhdistelmä... Hirveä työ sheivaamisessa kun reidet,sääret,koko pituudeltaan käsivarret ja kainalot, kaikki pitää sheivata tai näyttää apinalta.
Ainoa hyvä puoli on se että mun pitkät ja tuuheet ripset erottuu kivasti mustina ja kulmiin ei tarvitse kulmakynää. Ainiin mulla on myös viikset jotka vähän erottuu kun ovat mustat.. Elän siis kriisissä :D ja oon 100% suomalainen, eikä oo edes ruskeita silmiä, jotka sopisi tummien piirteiden kanssa.
Hukun kaikkeen sheivaukseen ja kun kaveritkin kaikki pääsevät paljon helpommalla kun reisiä tai käsivarsia ei tarvitse sheivata ollenkaan. Tietenkin hiukset on värjäytty ruskeiksi koska vaaleilla näytän kulmieni kanssa darkqueenilta ja liian tummien ruskeiden kanssa kalpealta lumikilta.
Yhyy onko mitään niksejä elämän helpottamiseen esim. sheivaamisessa? Oon vielä alaikäinen niin kaikki kalliit laserjutut yms voi jättää pois. Miksiköhän mun kulmat ja ripset tummeni silloin kuin menin yläasteelle, mutta hiukset eivät :O
Ja näyttääkö hirveältä tummat reisikarvat naisella? Eks siitä tuu vähän semmonen maskuliininen fiilis.. Aarg 16 vuotiaana pitää jo tämmöset ongelmat riivata jotka seuraa loppuelämän, oisimpa vaan mies kaikki olis helpompaa!
tummat karvat...
yhyhy96
1
261
Vastaukset
- sorry for true
Tummat karvat, tumma iho, kuin ylipaisttuja lihapyörykötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k302855Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761811Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190