VIHAAAAN sitä että mulla on tummat karvat, kuulostaa hassulta enkä tiedä miten ton lauseen voisi muotoilla vähän paremmin :D
Mulla on ihan vaalea iho, vaaleat hiukset luonnostaan, mustat kulmat ja ripset jne, oon aina miettiny että aika ruma ja luonnoton yhdistelmä... Hirveä työ sheivaamisessa kun reidet,sääret,koko pituudeltaan käsivarret ja kainalot, kaikki pitää sheivata tai näyttää apinalta.
Ainoa hyvä puoli on se että mun pitkät ja tuuheet ripset erottuu kivasti mustina ja kulmiin ei tarvitse kulmakynää. Ainiin mulla on myös viikset jotka vähän erottuu kun ovat mustat.. Elän siis kriisissä :D ja oon 100% suomalainen, eikä oo edes ruskeita silmiä, jotka sopisi tummien piirteiden kanssa.
Hukun kaikkeen sheivaukseen ja kun kaveritkin kaikki pääsevät paljon helpommalla kun reisiä tai käsivarsia ei tarvitse sheivata ollenkaan. Tietenkin hiukset on värjäytty ruskeiksi koska vaaleilla näytän kulmieni kanssa darkqueenilta ja liian tummien ruskeiden kanssa kalpealta lumikilta.
Yhyy onko mitään niksejä elämän helpottamiseen esim. sheivaamisessa? Oon vielä alaikäinen niin kaikki kalliit laserjutut yms voi jättää pois. Miksiköhän mun kulmat ja ripset tummeni silloin kuin menin yläasteelle, mutta hiukset eivät :O
Ja näyttääkö hirveältä tummat reisikarvat naisella? Eks siitä tuu vähän semmonen maskuliininen fiilis.. Aarg 16 vuotiaana pitää jo tämmöset ongelmat riivata jotka seuraa loppuelämän, oisimpa vaan mies kaikki olis helpompaa!
tummat karvat...
yhyhy96
1
186
Vastaukset
- sorry for true
Tummat karvat, tumma iho, kuin ylipaisttuja lihapyörykötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136