tummat karvat...

yhyhy96

VIHAAAAN sitä että mulla on tummat karvat, kuulostaa hassulta enkä tiedä miten ton lauseen voisi muotoilla vähän paremmin :D

Mulla on ihan vaalea iho, vaaleat hiukset luonnostaan, mustat kulmat ja ripset jne, oon aina miettiny että aika ruma ja luonnoton yhdistelmä... Hirveä työ sheivaamisessa kun reidet,sääret,koko pituudeltaan käsivarret ja kainalot, kaikki pitää sheivata tai näyttää apinalta.

Ainoa hyvä puoli on se että mun pitkät ja tuuheet ripset erottuu kivasti mustina ja kulmiin ei tarvitse kulmakynää. Ainiin mulla on myös viikset jotka vähän erottuu kun ovat mustat.. Elän siis kriisissä :D ja oon 100% suomalainen, eikä oo edes ruskeita silmiä, jotka sopisi tummien piirteiden kanssa.

Hukun kaikkeen sheivaukseen ja kun kaveritkin kaikki pääsevät paljon helpommalla kun reisiä tai käsivarsia ei tarvitse sheivata ollenkaan. Tietenkin hiukset on värjäytty ruskeiksi koska vaaleilla näytän kulmieni kanssa darkqueenilta ja liian tummien ruskeiden kanssa kalpealta lumikilta.

Yhyy onko mitään niksejä elämän helpottamiseen esim. sheivaamisessa? Oon vielä alaikäinen niin kaikki kalliit laserjutut yms voi jättää pois. Miksiköhän mun kulmat ja ripset tummeni silloin kuin menin yläasteelle, mutta hiukset eivät :O

Ja näyttääkö hirveältä tummat reisikarvat naisella? Eks siitä tuu vähän semmonen maskuliininen fiilis.. Aarg 16 vuotiaana pitää jo tämmöset ongelmat riivata jotka seuraa loppuelämän, oisimpa vaan mies kaikki olis helpompaa!

1

288

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sorry for true

Tummat karvat, tumma iho, kuin ylipaisttuja lihapyörykötä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2290
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      25
      920
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      892
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      564
      823
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      728
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      24
      612
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      60
      581
    Aihe