tummat karvat...

yhyhy96

VIHAAAAN sitä että mulla on tummat karvat, kuulostaa hassulta enkä tiedä miten ton lauseen voisi muotoilla vähän paremmin :D

Mulla on ihan vaalea iho, vaaleat hiukset luonnostaan, mustat kulmat ja ripset jne, oon aina miettiny että aika ruma ja luonnoton yhdistelmä... Hirveä työ sheivaamisessa kun reidet,sääret,koko pituudeltaan käsivarret ja kainalot, kaikki pitää sheivata tai näyttää apinalta.

Ainoa hyvä puoli on se että mun pitkät ja tuuheet ripset erottuu kivasti mustina ja kulmiin ei tarvitse kulmakynää. Ainiin mulla on myös viikset jotka vähän erottuu kun ovat mustat.. Elän siis kriisissä :D ja oon 100% suomalainen, eikä oo edes ruskeita silmiä, jotka sopisi tummien piirteiden kanssa.

Hukun kaikkeen sheivaukseen ja kun kaveritkin kaikki pääsevät paljon helpommalla kun reisiä tai käsivarsia ei tarvitse sheivata ollenkaan. Tietenkin hiukset on värjäytty ruskeiksi koska vaaleilla näytän kulmieni kanssa darkqueenilta ja liian tummien ruskeiden kanssa kalpealta lumikilta.

Yhyy onko mitään niksejä elämän helpottamiseen esim. sheivaamisessa? Oon vielä alaikäinen niin kaikki kalliit laserjutut yms voi jättää pois. Miksiköhän mun kulmat ja ripset tummeni silloin kuin menin yläasteelle, mutta hiukset eivät :O

Ja näyttääkö hirveältä tummat reisikarvat naisella? Eks siitä tuu vähän semmonen maskuliininen fiilis.. Aarg 16 vuotiaana pitää jo tämmöset ongelmat riivata jotka seuraa loppuelämän, oisimpa vaan mies kaikki olis helpompaa!

1

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sorry for true

Tummat karvat, tumma iho, kuin ylipaisttuja lihapyörykötä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 527
      8128
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      234
      2768
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2621
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      2019
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1911
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1725
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1646
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1262
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1208
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1185
    Aihe