Olen kirjoittanut tästä aikaisemminkin... eli jutun juonihan on se, että avovaimoni petti minua juuri kun olimme muuttaneet yhteen. Nyt erostamme on n. kuukausi ja olemme pystyneet joitain juttuja jo keskustelemaankin. Ongelmani on se, että ex avovaimoni kertoo rakastavansa minua, mutta haluaa siltä toiseltakin mieheltä jotain muuta kuin ystävyyttä. Rakastan tätä naista aivan valtavasti, enkä tahtoisi luopua hänestä. Toisaalta taas haluan pis tästä tilanteesta ja haluan hänen olevan onnellinen. MITÄ ***tua teen
repeän
3
733
Vastaukset
- mui
sinun täytyy tehdä selväksi hänelle että kaikkea ei voi saada. hanen on tehtävä valintansa. annat vaikka ajan kulua, hän päätyy sinuun jos todella rakastaa sinua. et voi tyytyä suhteeseen jossa naisella on toinen. se on eroakin tuskallisempaa.
- totta?
Sun vaimos huoraa toisen miehen kanssa, ja käyttäytyy kuin 5-vuotias. Pitää saada tätä ja pitää saada tota ja voi kuinka sua rakastankaan. Eukko on itsekäs ämmä ja käyttää sun hölmöä hyväkseen. Varmaan nauraa kaveriporukassaan, kuinka jallitaa kahta ukkoa yhtäaikaa.
- Yeah
On se varmaan kamala paikka olla aisankannattajan asemassa.
Toivon mukaan kukaan kaveriporukastasi ei saa tietää, millaiseen rooliin olet joutunut.
Äläkä ainakaan mene itse asiaa julkituomaan, johan siinä nauraa vakavampikin pokeripärstä, vai joko olet tuntojasi tutussa porukassa märehtinyt. Kyllä siinä selän takana varmasti on naurussa jarruttamista, se katsos kun vahingonilo on se vilpittömin ilo.
Ei kadehdittava paikka ollenkaan.
Jos akka virnuilee omassa kaveriporukassaan, niin kyllä varmasti sinunkin kaverit nauravat persiitä repien silloin kun et ole paikalla.
Kyllä sinulle pitäisi myöntää "käytöskukkanen" siitä, että et ole yhtä tammaa pystynyt pitämään suitsissa, vaan annat ravata muiden oriitten panopuuna. Mitäs nyt? Vetelet rukkaseen ja ajattelet kuinka oli ihanaa ja samaan aikaan toinen karju lykkää lyyliä mekkoon ;)
Koita nyt ottaa toinen asenne ja ala käyttäytyä kuin mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2845860Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki383422Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432647"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol841656- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni130872Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11814