Poikkihuilun soitto

wannabe_huilisti

Heips. Olen lapsesta asti halunnut asti halunnut kokeilla poikkihuilun soittoa, kokemusta on jo oboesta ja pianosta. Ajattelin vuokrata tai ostaa aluksi jonkin halppishuilun ja kokeilla sillä ja opetella ihan itse. Onko ihan hullu ajatus? Luuletteko, että oboen soitosta on mitään hyötyä poikkihuilun soitossa? Teen kolmivuorotyötä, joten hieman hankalaa käydä säännöllisesti jossain soittotunneilla.

2

109

Vastaukset

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Sofia Belórf lähetti Niko Ranta-aholle kuvia ruhjotusta kädestään - otokset julki pahoinpitelykäräjillä: ”Ai sorry kun suutun, kun mut on hakattu”
    • Sofia Belórf saapui stressaantuneena pahoinpitelykäräjille: rynni vauhdilla valokuvaajien läpi – kuvat!
    • Paparazzi iski Suomen Tanssii Tähtien Kanssa -kuvauksiin – tuomarit pröystäilivät estoitta hienostohotellissa – kuvat! 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      210
      6541
    2. Heti alkoivat "asiantuntijat" sössöttämään

ettei hallituksella ole oikeus pistää ihmisiä pakkokaranteeniin https://yle.fi/uutiset/3-11487500
      Maailman menoa
      333
      3025