moi oon 9v meikki tutto eiku turolial

olen 9

moikki
olen 9v jaa käytänn ripsaria(sellasta pinkkiä),kajaalia,huultenrajauskynää,puuteriä,luommivärriä,kulmakarvojen tumenus kynää,tumman punanen huuuipuna,meikivoide jja tuolai
oonx cool?

laitan ripsaria ripsiin,kajaalia silmiin,huultenrajausnkunä huulin ,puuteriä käsiin,räikeän pinkiä luomivväriää silmii ja tolai muta huuipuna laitan poskii

7

581

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emma Watson

ooooOKKKK????!!!! siis sori mitä vittuu onkstää joku pila???!?!?!?!? mut vastaan silti.
      ei vitus oo cool. sori kiroilu, pikkase ärsyttää entiiä miks. puuterii ei laiteta käsiin. räikeä luomari ei sovi pikku lapsille. HUULIPUNAA EI LAITETA POSKIIN!!!!!!. näytät jolta 30 jos laitat huultenrajauskynää. jos oot yheksä nii korkeintaa vähä ripsaria ja huulikiiltoo. huulikiiltoki riittäs. vähennä meikkaamista!!!!!!!!!!!!1 ja et tarvii mitää kulmien tummennusta, oot vielä pieni. ei millää pahalla.ja unohda kajaali, huulipuna, puuteri, luomiväri, kulmakynä ja meikkivoide. et varmaan osaa vielä hoitaa ihoasi hyvin? jos et nii älä sitte ainakaa pistä iholles mitää. älä myöskää huulipunaa.

• Anonyymi

Joo ite oon kans 9v, meikkaan mut niin vähä et sitä ei huomaa yhtää...

• hyihele

yhdyn edelliseen emma watsonin kommenttiin.Et tarvi mtn meikkiä tos iäs -.-
      OOON kutosella ja käytän ripsiväriä,puuteria ja huulikiiltoa,en varmaan ikinä ala käyttää kajaalia !

• 10.v.tyttö

Ei kannata käyttää meikkiä siitä tulee näppylöita eikä se oo Coolii jos käytät meikkii joten Hei haloo .mut huulikiiltoo iha ok! ♡

• Siruauroraonparas

Mä oon 10 ja en käytä mitn muuta ku tyylii huulirasvaa:-)

• Tyttönenturunseudulta

Ei mun ikäisten pitäis käyttää meikkiä. Mun äiti tyyliin laittaa mulle laivalla huulikiiltoa ja poskipunaa.

T: 9v. tyttö

• Anonyymi

Siis oikeesti ei ton ikäsenä nyt aleta mitään meikkaamaan ite oon 12 ja käytän ripsarii ja huulikiiltoo! Sun iho menee vaan pilalle ja ei tuon ikäisellä ole edes meikkitaitoja joten näytät varmaan vaan joltain pelleltä!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3007
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      70
      2507
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2334
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      2028
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1436
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1366
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1363
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1249
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10