moikki
olen 9v jaa käytänn ripsaria(sellasta pinkkiä),kajaalia,huultenrajauskynää,puuteriä,luommivärriä,kulmakarvojen tumenus kynää,tumman punanen huuuipuna,meikivoide jja tuolai
oonx cool?
laitan ripsaria ripsiin,kajaalia silmiin,huultenrajausnkunä huulin ,puuteriä käsiin,räikeän pinkiä luomivväriää silmii ja tolai muta huuipuna laitan poskii
moi oon 9v meikki tutto eiku turolial
7
451
Vastaukset
- Emma Watson
ooooOKKKK????!!!! siis sori mitä vittuu onkstää joku pila???!?!?!?!? mut vastaan silti.
ei vitus oo cool. sori kiroilu, pikkase ärsyttää entiiä miks. puuterii ei laiteta käsiin. räikeä luomari ei sovi pikku lapsille. HUULIPUNAA EI LAITETA POSKIIN!!!!!!. näytät jolta 30 jos laitat huultenrajauskynää. jos oot yheksä nii korkeintaa vähä ripsaria ja huulikiiltoo. huulikiiltoki riittäs. vähennä meikkaamista!!!!!!!!!!!!1 ja et tarvii mitää kulmien tummennusta, oot vielä pieni. ei millää pahalla.ja unohda kajaali, huulipuna, puuteri, luomiväri, kulmakynä ja meikkivoide. et varmaan osaa vielä hoitaa ihoasi hyvin? jos et nii älä sitte ainakaa pistä iholles mitää. älä myöskää huulipunaa.- Anonyymi
Joo ite oon kans 9v, meikkaan mut niin vähä et sitä ei huomaa yhtää...
- hyihele
yhdyn edelliseen emma watsonin kommenttiin.Et tarvi mtn meikkiä tos iäs -.-
OOON kutosella ja käytän ripsiväriä,puuteria ja huulikiiltoa,en varmaan ikinä ala käyttää kajaalia ! - 10.v.tyttö
Ei kannata käyttää meikkiä siitä tulee näppylöita eikä se oo Coolii jos käytät meikkii joten Hei haloo .mut huulikiiltoo iha ok! ♡
- Siruauroraonparas
Mä oon 10 ja en käytä mitn muuta ku tyylii huulirasvaa:-)
- Tyttönenturunseudulta
Ei mun ikäisten pitäis käyttää meikkiä. Mun äiti tyyliin laittaa mulle laivalla huulikiiltoa ja poskipunaa.
T: 9v. tyttö - Anonyymi
Siis oikeesti ei ton ikäsenä nyt aleta mitään meikkaamaan ite oon 12 ja käytän ripsarii ja huulikiiltoo! Sun iho menee vaan pilalle ja ei tuon ikäisellä ole edes meikkitaitoja joten näytät varmaan vaan joltain pelleltä!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601356Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814