tupakointi?

hjkjjkjhk

Jos sanoo että asiat joista ei pidä:mm tupakointi.

Tarkottaako tämä ehdotonta tupakoimattomuutta? Vaikka kaikki muu osuisikin yhteen?

19

220

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rzehgtfxxhzrxjt

      Tarkoittaa ainakin minulla ja kaikilla jotka tunnen.

      • hljjljljl

        Ok. Eli turha ottaa yhteyttä kivalta vaikuttavaan profiiliin koska tupakoin? Tai sit mun pitäis lopettaa tupakointi.

        Muuten oltais just sopivia.


      • miesvm67
        hljjljljl kirjoitti:

        Ok. Eli turha ottaa yhteyttä kivalta vaikuttavaan profiiliin koska tupakoin? Tai sit mun pitäis lopettaa tupakointi.

        Muuten oltais just sopivia.

        No siinä ne vaihtoehdot olikin..


    • 3drgt5t

      Ota vain yhteyttä, mutta jos vastaus on ei koska tupakoit, älä ala väittämään vastaan.

    • ....................

      Kokeile kepillä jäätä. Itse tapasin tupakoimattoman miehen, mut kummasti tuo sallii paheni pienessä ihastuksessaan :) Rehellinen kyllä pitää olla. Itse ole vähentänyt polttamista miehen seurassa.

      • miesvm67

        Tottakai voi kokeilla mutta kyllä ne naiset useimmiten tarkoittavat tuolla mitä sanovat. Miehet ovat enemmän leväperseitä tuon asian kanssa, tai siis ettei heitä häiritse niinkään paljon jos nainen polttaa. Onhan se sentään Nainen!

        Oman kokemukseni perusteella, jos nainen sanoo ettei halua tupakoivaa miestä niin se myös tarkoittaa sitä oikeasti. Muissa kriteereissä voi olla valmis joustamaankin. Jos nainen ei näet erityisesti välitä tupakoiko vai ei niin siellä lukee "joskus" siellä kohdassa, tiätte kyllä missä.

        Mutta aina voi kokeilla, ei tämä vuodatus muuta tarkoita.


      • kale5011
        miesvm67 kirjoitti:

        Tottakai voi kokeilla mutta kyllä ne naiset useimmiten tarkoittavat tuolla mitä sanovat. Miehet ovat enemmän leväperseitä tuon asian kanssa, tai siis ettei heitä häiritse niinkään paljon jos nainen polttaa. Onhan se sentään Nainen!

        Oman kokemukseni perusteella, jos nainen sanoo ettei halua tupakoivaa miestä niin se myös tarkoittaa sitä oikeasti. Muissa kriteereissä voi olla valmis joustamaankin. Jos nainen ei näet erityisesti välitä tupakoiko vai ei niin siellä lukee "joskus" siellä kohdassa, tiätte kyllä missä.

        Mutta aina voi kokeilla, ei tämä vuodatus muuta tarkoita.

        Naisia on niin paljon että röökimuijat voi unohtaa.Itse voi tietysti polttaa sehän on ihan eri juttu.


      • miesvm67
        kale5011 kirjoitti:

        Naisia on niin paljon että röökimuijat voi unohtaa.Itse voi tietysti polttaa sehän on ihan eri juttu.

        Periaatteessa en itsekään hyväksy tupakointia, entisenä tupakoitsijana. Tosin en ole sormi pystyssä ketään asiasta ojentamassa koska tiedän mitä se on noin käytännössä, tupakointi.

        Silti yksi aivan parhaista deittikamuista oli nainen joka tupakoi, olisin ehkä voinut antaa sen anteeksi koska kunnioitin tuota naista muista syistä todella paljon, kuten edelleenkin kunnioitan.

        Kävi vain niin että toinen nainen (tupakoimaton) ehti nappaamaan mut joten en koskaan oikeastaan päässyt tutkimaan olisinko venynyt. Todennäköisesti olisin, oli hän muutoin sen arvoinen ettei tupakointi olisi ollut sittenkään ratkaiseva tekijä siinä yhtälössä.

        Ei tupakointi tee kenestäkään huonompaa kuitenkaan jos ihan tarkkaan ajattelee, onhan se toki huono tapa. Sielua se ei kuitenkaan muuta.

        Mutta näillä mennään nyt..


      • kale501
        miesvm67 kirjoitti:

        Periaatteessa en itsekään hyväksy tupakointia, entisenä tupakoitsijana. Tosin en ole sormi pystyssä ketään asiasta ojentamassa koska tiedän mitä se on noin käytännössä, tupakointi.

        Silti yksi aivan parhaista deittikamuista oli nainen joka tupakoi, olisin ehkä voinut antaa sen anteeksi koska kunnioitin tuota naista muista syistä todella paljon, kuten edelleenkin kunnioitan.

        Kävi vain niin että toinen nainen (tupakoimaton) ehti nappaamaan mut joten en koskaan oikeastaan päässyt tutkimaan olisinko venynyt. Todennäköisesti olisin, oli hän muutoin sen arvoinen ettei tupakointi olisi ollut sittenkään ratkaiseva tekijä siinä yhtälössä.

        Ei tupakointi tee kenestäkään huonompaa kuitenkaan jos ihan tarkkaan ajattelee, onhan se toki huono tapa. Sielua se ei kuitenkaan muuta.

        Mutta näillä mennään nyt..

        sä ookin ihminen


    • 3971

      Olen yrittänyt sietää kumppanin tupakointia, mutta en pysty siihen.

    • BBB

      Ei mua ainakaan haittaa jos toinen käy silloin tällöin tupakalla, mutta aski päivässä on kyllä liikaa. Varsinkin kun meikäläisen mielestä tupakanpoltto on ihan idioottia toimintaa jo senkin takia että aski maksaa viisi euroa.

      Omassa deitti-ilmossani kirjoitan etten pidä paljon polttavista naisista ja olen laittanut viestiäkin naisille jotka ilmoituksensa mukaan polttavat "joskus". Tiedä sitten mitä tuo kenellekin tarkoittaa.

    • Itse en pidä tupakoivista miehistä. Varmaan johtuu siitä,että olen huomannut,että tupakoiville ihmisillä menee helpommin hermot jos ei pääse tietyn väliajoin tupakalle. Myös minua ärsyttää jos rampataan jatkuvasti tupakalla. Ne rahat voi käyttää muuhunkin fiksummin.
      Myös tupakan hajuinen mies ei kovin paljoa houkuttele..

    • Mulla se on ainakin niin. Vaikka ois muuten hyvä naisehdokas niin tuo tupakointi on vaan täydellinen kiinnostuksen pudottaja. Saati että mun terveys kestäisi sitä savun hajua... itse en polta laisinkaan, enkä oo koskaan polttanu.

      Monia on kuollut keuhkosyöpään eli tupakasta johtuvaan sairauteen. Ihan typerää touhua savutella henkensä uhalla.

    • hajuhaisee

      typerä kysymys.sama kuin:väärä deodorantti/hajuvesi,sukkamehu,p.llun haju,liiallinen hienhaju,suun mädän haju,pierun haju yms

    • eeweeess

      Aika tyhmää passata muuten "täydellinen" kumppani tupakan takia.... ei niitä toimivia suhteita tule eteen kuin kerran pari elämän aikana.

      Ehkä parempi koittaa jutella toisen kanssa lopettamisesta / samassa seurassa polttamisesta.

      • Ikisinkku M

        Silti se vain tuntuu olevan se suurin juttu naisille. Itsekin ajattelen että muilla hyveilläni kyllä tuon paheen paikkaan, helposti voin seurassaan ollessa olla ilman tai siirtyä hajuttomaan/mauttomaan sähkötupakkaan, ei ehkä olisi ylipääsemätöntä lopettaakaan hyvän naisen vuoksi mutta sen naisen tupakoimattoman/tupakoivan haluan löytää niin että on pikku paheestani tietoinen.


    • Kyllä tupakoivat ihmiset ovat toisen luokan kansalaisia minun silmissäni. Samoin alkoholia käyttävät. Nollatoleranssi on ainakin itselläni, olen huomannut että monet sauhuttelevat kotonaan, vaikka eivät muualla tupakoi.

      Luin yhden tutkimuksen joka tehtiin Saksassa tänä vuonna, jossa seurattiin alkoholiongelmaisia 14 vuoden ajan, kuolleisuus oli tuossa ryhmässä noin 2-5 kertainen tavalliseen väestöön verrattuna, eikä hoito auttanut, vaikka potilaat lopettivat juomisen, kuolleisuus säilyi kuitenkin yhtä korkeana, kuin niillä, jotka eivät lopettaneet juomista. Eli tuossa on se ongelma, että terveys ei ole hyvä niillä, jotka haluavat käyttää alkoholia, ja se ei auta oleellisesti terveyden suhteen, vaikka lopettaisivat sen käytön.

      Vaikea sanoa mikä on haitallisempaa: tupakoiminen vai alkoholinkäyttö, mutta samaan sarjaan menevät.

    • yx nainen

      " Tarkottaako tämä ehdotonta tupakoimattomuutta? Vaikka kaikki muu osuisikin yhteen? "

      Kyllä tarkoittaa, itse en vain kestä tupakanhajua, ei voi mitään.

    • eimunpussistapois

      En polta itse, mutta enpä koe tupakan hajua ärsyttävänäkään. Jokainen
      kuitenkin tavallaan ja mikäli yhden mielestä se on ehdoton ei, niin sitten
      on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      88
      2514
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1730
    3. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      81
      1649
    4. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      79
      1624
    5. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      33
      1541
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      359
      1444
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      86
      1209
    8. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      256
      1162
    9. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1136
    10. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      63
      1119
    Aihe