Jos sanoo että asiat joista ei pidä:mm tupakointi.
Tarkottaako tämä ehdotonta tupakoimattomuutta? Vaikka kaikki muu osuisikin yhteen?
tupakointi?
19
252
Vastaukset
- rzehgtfxxhzrxjt
Tarkoittaa ainakin minulla ja kaikilla jotka tunnen.
- hljjljljl
Ok. Eli turha ottaa yhteyttä kivalta vaikuttavaan profiiliin koska tupakoin? Tai sit mun pitäis lopettaa tupakointi.
Muuten oltais just sopivia. - miesvm67
hljjljljl kirjoitti:
Ok. Eli turha ottaa yhteyttä kivalta vaikuttavaan profiiliin koska tupakoin? Tai sit mun pitäis lopettaa tupakointi.
Muuten oltais just sopivia.No siinä ne vaihtoehdot olikin..
- 3drgt5t
Ota vain yhteyttä, mutta jos vastaus on ei koska tupakoit, älä ala väittämään vastaan.
- ....................
Kokeile kepillä jäätä. Itse tapasin tupakoimattoman miehen, mut kummasti tuo sallii paheni pienessä ihastuksessaan :) Rehellinen kyllä pitää olla. Itse ole vähentänyt polttamista miehen seurassa.
- miesvm67
Tottakai voi kokeilla mutta kyllä ne naiset useimmiten tarkoittavat tuolla mitä sanovat. Miehet ovat enemmän leväperseitä tuon asian kanssa, tai siis ettei heitä häiritse niinkään paljon jos nainen polttaa. Onhan se sentään Nainen!
Oman kokemukseni perusteella, jos nainen sanoo ettei halua tupakoivaa miestä niin se myös tarkoittaa sitä oikeasti. Muissa kriteereissä voi olla valmis joustamaankin. Jos nainen ei näet erityisesti välitä tupakoiko vai ei niin siellä lukee "joskus" siellä kohdassa, tiätte kyllä missä.
Mutta aina voi kokeilla, ei tämä vuodatus muuta tarkoita. - kale5011
miesvm67 kirjoitti:
Tottakai voi kokeilla mutta kyllä ne naiset useimmiten tarkoittavat tuolla mitä sanovat. Miehet ovat enemmän leväperseitä tuon asian kanssa, tai siis ettei heitä häiritse niinkään paljon jos nainen polttaa. Onhan se sentään Nainen!
Oman kokemukseni perusteella, jos nainen sanoo ettei halua tupakoivaa miestä niin se myös tarkoittaa sitä oikeasti. Muissa kriteereissä voi olla valmis joustamaankin. Jos nainen ei näet erityisesti välitä tupakoiko vai ei niin siellä lukee "joskus" siellä kohdassa, tiätte kyllä missä.
Mutta aina voi kokeilla, ei tämä vuodatus muuta tarkoita.Naisia on niin paljon että röökimuijat voi unohtaa.Itse voi tietysti polttaa sehän on ihan eri juttu.
- miesvm67
kale5011 kirjoitti:
Naisia on niin paljon että röökimuijat voi unohtaa.Itse voi tietysti polttaa sehän on ihan eri juttu.
Periaatteessa en itsekään hyväksy tupakointia, entisenä tupakoitsijana. Tosin en ole sormi pystyssä ketään asiasta ojentamassa koska tiedän mitä se on noin käytännössä, tupakointi.
Silti yksi aivan parhaista deittikamuista oli nainen joka tupakoi, olisin ehkä voinut antaa sen anteeksi koska kunnioitin tuota naista muista syistä todella paljon, kuten edelleenkin kunnioitan.
Kävi vain niin että toinen nainen (tupakoimaton) ehti nappaamaan mut joten en koskaan oikeastaan päässyt tutkimaan olisinko venynyt. Todennäköisesti olisin, oli hän muutoin sen arvoinen ettei tupakointi olisi ollut sittenkään ratkaiseva tekijä siinä yhtälössä.
Ei tupakointi tee kenestäkään huonompaa kuitenkaan jos ihan tarkkaan ajattelee, onhan se toki huono tapa. Sielua se ei kuitenkaan muuta.
Mutta näillä mennään nyt.. - kale501
miesvm67 kirjoitti:
Periaatteessa en itsekään hyväksy tupakointia, entisenä tupakoitsijana. Tosin en ole sormi pystyssä ketään asiasta ojentamassa koska tiedän mitä se on noin käytännössä, tupakointi.
Silti yksi aivan parhaista deittikamuista oli nainen joka tupakoi, olisin ehkä voinut antaa sen anteeksi koska kunnioitin tuota naista muista syistä todella paljon, kuten edelleenkin kunnioitan.
Kävi vain niin että toinen nainen (tupakoimaton) ehti nappaamaan mut joten en koskaan oikeastaan päässyt tutkimaan olisinko venynyt. Todennäköisesti olisin, oli hän muutoin sen arvoinen ettei tupakointi olisi ollut sittenkään ratkaiseva tekijä siinä yhtälössä.
Ei tupakointi tee kenestäkään huonompaa kuitenkaan jos ihan tarkkaan ajattelee, onhan se toki huono tapa. Sielua se ei kuitenkaan muuta.
Mutta näillä mennään nyt..sä ookin ihminen
- 3971
Olen yrittänyt sietää kumppanin tupakointia, mutta en pysty siihen.
- BBB
Ei mua ainakaan haittaa jos toinen käy silloin tällöin tupakalla, mutta aski päivässä on kyllä liikaa. Varsinkin kun meikäläisen mielestä tupakanpoltto on ihan idioottia toimintaa jo senkin takia että aski maksaa viisi euroa.
Omassa deitti-ilmossani kirjoitan etten pidä paljon polttavista naisista ja olen laittanut viestiäkin naisille jotka ilmoituksensa mukaan polttavat "joskus". Tiedä sitten mitä tuo kenellekin tarkoittaa. Itse en pidä tupakoivista miehistä. Varmaan johtuu siitä,että olen huomannut,että tupakoiville ihmisillä menee helpommin hermot jos ei pääse tietyn väliajoin tupakalle. Myös minua ärsyttää jos rampataan jatkuvasti tupakalla. Ne rahat voi käyttää muuhunkin fiksummin.
Myös tupakan hajuinen mies ei kovin paljoa houkuttele..Mulla se on ainakin niin. Vaikka ois muuten hyvä naisehdokas niin tuo tupakointi on vaan täydellinen kiinnostuksen pudottaja. Saati että mun terveys kestäisi sitä savun hajua... itse en polta laisinkaan, enkä oo koskaan polttanu.
Monia on kuollut keuhkosyöpään eli tupakasta johtuvaan sairauteen. Ihan typerää touhua savutella henkensä uhalla.- hajuhaisee
typerä kysymys.sama kuin:väärä deodorantti/hajuvesi,sukkamehu,p.llun haju,liiallinen hienhaju,suun mädän haju,pierun haju yms
- eeweeess
Aika tyhmää passata muuten "täydellinen" kumppani tupakan takia.... ei niitä toimivia suhteita tule eteen kuin kerran pari elämän aikana.
Ehkä parempi koittaa jutella toisen kanssa lopettamisesta / samassa seurassa polttamisesta.- Ikisinkku M
Silti se vain tuntuu olevan se suurin juttu naisille. Itsekin ajattelen että muilla hyveilläni kyllä tuon paheen paikkaan, helposti voin seurassaan ollessa olla ilman tai siirtyä hajuttomaan/mauttomaan sähkötupakkaan, ei ehkä olisi ylipääsemätöntä lopettaakaan hyvän naisen vuoksi mutta sen naisen tupakoimattoman/tupakoivan haluan löytää niin että on pikku paheestani tietoinen.
Kyllä tupakoivat ihmiset ovat toisen luokan kansalaisia minun silmissäni. Samoin alkoholia käyttävät. Nollatoleranssi on ainakin itselläni, olen huomannut että monet sauhuttelevat kotonaan, vaikka eivät muualla tupakoi.
Luin yhden tutkimuksen joka tehtiin Saksassa tänä vuonna, jossa seurattiin alkoholiongelmaisia 14 vuoden ajan, kuolleisuus oli tuossa ryhmässä noin 2-5 kertainen tavalliseen väestöön verrattuna, eikä hoito auttanut, vaikka potilaat lopettivat juomisen, kuolleisuus säilyi kuitenkin yhtä korkeana, kuin niillä, jotka eivät lopettaneet juomista. Eli tuossa on se ongelma, että terveys ei ole hyvä niillä, jotka haluavat käyttää alkoholia, ja se ei auta oleellisesti terveyden suhteen, vaikka lopettaisivat sen käytön.
Vaikea sanoa mikä on haitallisempaa: tupakoiminen vai alkoholinkäyttö, mutta samaan sarjaan menevät.- yx nainen
" Tarkottaako tämä ehdotonta tupakoimattomuutta? Vaikka kaikki muu osuisikin yhteen? "
Kyllä tarkoittaa, itse en vain kestä tupakanhajua, ei voi mitään. - eimunpussistapois
En polta itse, mutta enpä koe tupakan hajua ärsyttävänäkään. Jokainen
kuitenkin tavallaan ja mikäli yhden mielestä se on ehdoton ei, niin sitten
on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674